Caydee Ivory
6. ?rgang
Always forgive your enemies. Nothing annoys them more.
|
Post by Caydee Ivory on Oct 1, 2011 20:05:16 GMT 1
Caydee Ivory &,
[/size][/i] SAMUEL: Det lyder helt fint (; Når Caydee også ved, at han er sammen med Julie, har hun heller ikke tænkt sig at prøve at få hans opmærksomhed. For tiden bliver det nok ikke til mere end lidt sladder om hans sindssygt lækre udseende xD Men det kan jo være, vi kan finde på en tråd til dem senere på året, når jeg lige er kommet i gang med Caydee :)
RILEY: Hvornår det startede kommer lidt an på, om vi skal sige, at de engang har været veninder? - men det er måske lidt urealistisk, eftersom Riley er et år ældre end Caydee. Det kunne jo have startet til en fest af en art, hvor de to tøser her tilfældigvis dukkede op i den samme kjole, og de hver især syntes, at den anden så bedre ud i den; og så har de været rivaler lige siden, og det er kun blevet værre med årene? Det med at havne i The Wiz i tide og utide, vil ikke genere Caydee det mindste. Al omtale er jo god omtale, som det siges x] Jeg er enig i, at det kunne være ret så sjovt at spille det med, at der kommer en fyr imellem dem.. Så mangler vi bare en, der vil stille en stakkels fyr til rådighed xD Mht. til det med Rileys lillesøster, skal vi så ikke bare sige, at Caydee holder mund omkring Riley i nærheden af Mary, og i stedet brokker sig til alle mulige andre? (:
SOFIA: Det kan jeg godt gå med til ;D
[/blockquote][/blockquote]
|
|
|
Post by Sofia Banes on Oct 4, 2011 17:18:18 GMT 1
Caydee &
Samuel: Lyder awesome! Efter jul er Samuel kommet sig over sit breakup, og så kan vi altid lave sjove ting og sager til den tid! Riley: Nix, kan heller ikke se dem have været venner for mig. Dukket op i den samme kjole lyder meget mere sandsynligt - og endnu mere sandsynligt at Riley bestemt ikke ville kunne lide Caydee for det. Virkelig? Jamen så skal Riley bestemt give en Caydee en masse omtale, men om hun selv synes den er god, må vi jo se . Det skulle ikke være svært at finde en fyr der kunne komme inbetween dem, men det kan vi jo se på til den tid? Og jo, tjek med Mary! Jeg er i hvert fald helt up for it! Sofia: Perfekt!
|
|
Skye Hayes-Jenkins
6. ?rgang & Angriber
There cannot be a crisis next week. My schedule is already full
|
Post by Skye Hayes-Jenkins on Oct 8, 2011 16:14:47 GMT 1
Samuel&SkyeSamuel og Skye! Jeg tror virkelig de ville være gode sammen! Ikke nødvendigvis i et forhold eller en flirt eller noget i den retning, men også som venner! De personer jeg forestiller mig at Skye har brugt tid med i sommerferierne, minder meget om Samuel. Jeg tror sagtens Skye kan være med på en lidt vulgær opgangstone, og hun overtræder folks grænser mindst lige så tit som Samuel gør det. Måske du er for noget partnes in crime? Skye går på 6. årgang, er angriber på puffernes hold og meget aktiv hos The Hallows. Så er hun en pige med gang i den, og ses ofte med sin papegøje Charlie, på skulderen X) &PsycheWell, samme kollegium og nu også samme årgang. Psyche er kendt for et kæmpe temperament, og er nok lidt mindre tilbøjelig til at bære over med Samuel. Dog har en en kæmpe fordel ved at være kærste med en af Psyches veninder, og derfor vil hun nok opføre sig pænt overfor ham, selvom hun sikkert tænder totalt af hvis han placerer en forkert kommentar på hende Riley&SkyeJeg ved ikke helt med Riley og Skye. Jeg tror faktisk godt de kunne fungere godt sammen, for Skye er også meget åben og glad for at møde og snakke med nye mennesker. Det være sagt er Skye ikke helt vildt piget, og hun bryder sig måske ikke så meget om Rileys måde at udstille andre på i The Wiz &PsychePsyche har været offer for Riley i The Wiz, så uanset hvor meget hun måske ville kunne synes om det, er der en lille bakke de måske skal over der. Psyche vil i hvert fald ikke sådan lige finde sig i at blive spredt rygte om. Der er grobund for et vidunderligt fjendskab, og eventuelt en fed bitchfight hvis det skulle kunne interessere dig? Sofia&SkyeDe er begge to angribere, så det er først og fremmest holdkammerater! Jeg har ikke så meget at sige om dem lige nu. Veninder? Måske noget lektiehjælp, siden Skye er et år højere oppe og meget gerne vil hjælpe sine holdkammerater? Det kunne også være de trænede lidt ekstra quidditch/flyvning sammen? Let me know what you think &PsycheHVis du mangler nogen der har drevet Sofia ind i anoreksi, byder jeg bredvilligt ind med Psyche. Hun ville elske at have magten til at kunne gøre sådan noget ved folk, og jeg kan jo se at en af fjenderne allerede er Psyches kære fætter Jake
|
|
|
Post by Sofia Banes on Oct 9, 2011 9:26:11 GMT 1
Samuel &
Skye: I første omgang må jeg indrømme, at jeg rynkede lidt på næsen ved tanken om disse to sammen. De virker umiddelbart ekstremt forskellige: Skye elsker at sidde med nogle veninder i en stor diskussion, Samuel elsker at fjolle rundt og provokere folk. Skye er vild med politik, Samuel kan ikke fordrage det. Skye er en ildsjæl, Samuel skal brændes med en ildtang for at tage sig sammen. Men så slog det mig hvor sjove de ville være sammen! Temmelig skøre, højtråbende og opmærksomhedskrævende, og idéen er virkelig vokset på mig. Jeg er super frisk, i hvert fald . Hvor tætte skal de være? For Samuel kunne sagtens klare Skyes diskussionslystne side og hendes små opmærksomhedskrævende udbrud, og jeg kunne godt se dem være tætte. Især nu når Sam er lidt nede i kulkælderen kunne hun hjælpe med at hive ham op? Psyche:Uha, disse to er bestemt ikke et godt par! Psyche ville nok især ikke kunne klare ham nu hvor han har været Julie utro. Tror de mange år sammen har hærdet Psyche en smule, men hun ville nok ikke kunne fordrage ham? Kunne forestille mig at Samuel har brugt hele sin skoletid på at drille og provokere Psyche for at se hendes temperament få hende op i det røde felt. Det skal dog siges, at Samuel nok ikke har noget imod hende, han synes bare hun er ganske morsom! Riley &
Skye: Hm... Hvis Skye ikke bryder sig om måden Riley udstiller folk på i TheWiz, tror jeg ikke de bliver særlig gode venner, for med Skyes markante personlighed, vil Riley uden tvivl have været ude med riven efter hende. Riley er derudover, som du selv siger, temmelig tøset og ret ligeglad med politik, så det er endnu et par ting de ikke har tilfælles. Men måske holder de bare en ordentlig omgangstone overfor hinanden – selvom Skye har det med at skære sin mening ud i pap? Psyche: Psyche har været offer for Riley ja, og det var ikke sidste gang – især ikke hvis de har major bitchfight going on! Kunne forestille mig, at de begge ser sig selv som lidt af nogle dronninger på Hogwarts, og måske har de en evig konkurrence going on? Dertil hører, at Psyches kære fætter jo har været Riley utro, så hun er generaliserende ikke glad for de grene af fuldblodstræet. Sofia &
Skye: Som jeg kan se det er de lige gamle – 6. årgang? Og ja, holdkammerater. Tror i første omgang Sofia ville have stor respekt for Skye og hendes temperament – som Sofia uden tvivl har lagt mærke til i løbet af de sidste 5 år. Måske er det noget med, at de behandler hinanden pænt, som de godhjertede Hufflepuffer de nu er, men ikke noget videre tæt? Eller måske også træningsbuddy som virkelig opmuntrer hinanden, træner quidditch sammen og er nogle af de temmelig højtråbende til træningen, der gerne vil have deres mening frem. Psyche: Det lyder jo perfekt! Så Sofia kan ikke fordrage Psyche og undgår hende for alt i verden. Super!
|
|
|
Post by Psyche Hestia Guillotine on Oct 9, 2011 9:54:14 GMT 1
Samuel&SkyeVil lige pointere at Skye helt bestemt er til sjov og ballade, og lidt af en regelbryder. Der er bare andre ting der optager hende mere på Hogwarts, så den rebelske side kommer mere frem når hun har ferie x) Jeg er lige ved at smide hende ind på MS, og der kommer hende vilde side for alvor frem.. Wait and see.. Og så til deres venskab! Jeg synes de skal være skolens tætteste og mest højtråbende vennepar! Normalt i hvert fald, for nu hvor Samuel er langt nede, er han nok ikke så højråbende som han plejer, men det er jo det Skye er der for at gøre noget ved. Når alt er godt, forestiller jeg mig ikke at de er voldsomt seriøse sammen, men det ville også være godt hvis de, en sjælden gang imellem, godt kunne være lidt mere alvorlige. &PsycheEftersom Samuel har været Julie utro (jeg var ikke lige opdateret på det forhold) er han helt sikkert ikke i kridshuset hos Psyche, og hun har endnu mere et problem med ham end hun plejer at have. Jeg er frisk på, at han irriterer hende, bare fordi han synes det er sjovt hun er vred, men Psyche derimod vil være brandalvorlig om det, i bogstavligste forstand. Sam må hellere have styr på de vandfremkaldende besværgelser i tilfælde af at han går over grænsen xP Riley&SkyeJeg tror i hvert fald Skye ville holde en ordentlig omgangstone, indtil Riley siger et eller andet helt urimeligt om hende i avisen, så skal hun sgu nok få lidt piece of mind fra Skye. Men medmindre Riley er ude efter Skye på et meget personligt plan, tror jeg ikke at Skye som sådan vil opretholde et fjendskab mod hende, nok nærmere en smule modvilje.. og en god omgangstone... &PsycheTror lige netop de begge to synes de er dronninger, og der er endnu en grund til at de ikke kan klare hinanden. Jeg synes det lyder yderst realistisk med en evig rivalisering og lidt bitchfight mellem de to, for jeg tvivler på at der nogensinde kunne komme noget godt ud af Psyche/Riley-kombinationen Sofia&SkyeAhr, sorry.. Jeg havde lige kigget forkert, selvfølgelig er de på samme årgang. Ud over min fejl, synes jeg det du siger lyder meget fornuftigt. Sofia er måske lidt for blød, til at kunne håndtere Skyes store (og til tider lidt grove) personlighed normalt, men på banen er Sofia en lige så stor personlighed, så dér er de virkelig gode sammen? &PsycheDen er bare fjong så ;D
|
|
|
Post by Sofia Banes on Oct 9, 2011 10:36:34 GMT 1
Samuel &
Skye: Åh, perfekt! Det havde jeg ikke lige opdaget, beklager. (vil glæde mig til at se hende på ms – til december har jeg også tænkt mig at smide Sam på ms, så kan vi også plotte dér ). Skolen tætteste og højestråbende vennepar. I truly like that! Og jo – for en sjælden gang kan Samuel godt være nervøs. Især i denne tid og efter, da forholdet med Julie har modnet ham på nogle punkter. Det er en aftale, du! Psyche:Tro mig, han har styr på vandfremkaldende besværgelser (hvilket også er omhyggeligt beskrevet i hans 20 spørgsmål i The Wiz – kunne endda forestille mig at Psyche har været et af ofrene). Men det er også en aftale med de 2! Riley &
Skye: Siger noget urimeligt i avisen... Det kan hurtigt ske, selvom Riley ikke mener det personligt . Men jep, udemærket omgangstone indtil videre. Psyche: Præcis. Psyche og Riley er erklæret dødsfjender. Sofia &
Skye: Det går nok ;p. Tror også Sofia er for blød, føjelig og rolig til at kunne være venner med Skye, men teammates for sure. Som du selv siger, de er begge højtråbende på banen og går meget op i Quidditch. Psyche: Yes.
|
|
|
Post by Samantha Abbey on Dec 25, 2011 16:12:47 GMT 1
Nu kommer jeg så, som lovet med den lille grævling, MADISON SAMANTHA ABBEY til dig.
SAMMIE kender du jo som min lille, kære vejleder på 7. årgang! Hun har dog været igennem en kæmpe forandring og er ligesom ved at indse, at hun bliver nødt til at stoppe med at vente på sin Prince Charming, Aeron, og er begyndt bare at nyde sin tid, virke mere selvsikker og sådan. Hun har dog brug for nogle, der kan få hende igang med det. Jeg ved jo ikke helt, hvor du står med Samuel lige for tiden, men tænker at han hellere end gerne ville hjælpe hende på afveje? Tager jeg mon fejl? Riley kan jeg ikkle umiddelbart se nogle muligheder i, men hende og EVELYNN skulle måske få skubbet deres besties-plot igang ved at du svarede? xD Sofia og Sammie tror jeg dog sagtens kunne få lidt sjov? Sof virker som lige præcis den omgang skør-i-låget, Sammie har brug for for tiden og kan se noget amazing friendship blomstre?
|
|
|
Post by Brand Andrew Lowry on Dec 25, 2011 16:14:54 GMT 1
Right then. Plottråde er et nyt koncept for mig, men jeg prøver:
Brand
Og Sofia Det er helt vildt oplagt at Brand og Sofia er gode venner! Især fordi de tilsyneladende begge har den der lidt vanvittige/useriøse tilgang til tingene. Hvis Sofia kan tilgive Brand er at være en vanvittig idealist, vel at mærke.
Også er Brand jo også søger, så det er ret oplagt at de kender hinanden derfra også.
Brand er ihvertfald 100 % med på skøre indfald og spas.
Hvad synes du?
|
|
Samuel Abott
Bortvist
Cause I'm just a teenage dirtbag, baby !
|
Post by Samuel Abott on Dec 27, 2011 11:18:29 GMT 1
Sammie! Uha, en vejleder? *Sam slår kløerne i Sammie*Samuel er altid frisk på at føre folk på afveje... Især uskyldige, kønne vejlederpiger! Når han ikke lige er for doven, tager han hende meget gerne ud for at lave unoder, og prøver at vise hende, at livet er sjovere når man ikke følger reglerne til punkt og prikke. Han ville uden tvivl også mobbe hende lidt for at være så ordentlig?Riley og Evelynn skal helt sikkert igang, ja! Jeg tænker dog vi skal lave en ny tråd – den anden er fra starten af skoleåret xD. De to unge piger virker begge lidt love struck, og har måske godt af at fokusere på lidt andet –evt. en ny veninde, ja! Men hvad får dem til at finde sammen? Sam er jo et år ældre?
Brand og Sofia er oplagte, ja! Udover at dele kollegie, deler de også interessen for Quidditch og spiller begge på Puff-holdet! Og så er de begge tilsyneladende elendige til eliksirer. Jeg kunne forestille mig det har været til Quidditch de har fundet sammen i et forholdsvist nyt forhold? Sofia har en knusende tålmodighed og overbærenhed, så hun ville nok godt kunne klare hans idealistiske synspunkter, men alligevel prøver at vise ham nuancerne af livet så godt som hun kunne. Jeg synes de lyder hyggelige!
|
|