|
Post by Elizabeth Bloodworth on Jun 17, 2011 20:04:43 GMT 1
Egentlig er det kun Samuel der lige umiddelbart får en reaktion frem i min sindssyge slange, men hvis du har en idé til et plot med en af dine andre, så kom med det :3 Du kan se hendes profil HER
SAMUEL ABOTT & ELIZABETH BLOODWORTH Elizabeth er frastødt. Nej, Elizabeth er rasende. Tænk, at Hogwarts kan synke så dybt, at revl og krat bliver sorteret ind på hendes elskede kollegie! Samuel behøver ikke have gjort hende noget som helst, men på grund af hans blodstatus er han selvskrevet på hendes hade-liste, og så kan han ellers se nok så godt ud eller være nok så charmerende. Samuel har mere end én gang fået at vide præcis hvor lidt hun synes han hører til på hendes Slytherin..
|
|
Samuel Abott
Bortvist
Cause I'm just a teenage dirtbag, baby !
|
Post by Samuel Abott on Jun 17, 2011 20:16:15 GMT 1
Elizabeth Bloodworth --> Samuel er langt fra frastødt, tværtimod! Jeg ved ikke om du har læst Samuels profil, men han bliver aldrig vred eller ophidset over noget, da han ikke tager noget som helst personligt. Elizabeth vil altså ikke kunne skræmme Samuel væk, tværtimod vil han bare blive endnu mere opsat på at komme i nærheden af hende. Når hun så ovenikøbet er vanvittig H O T, kan den unge slange ikke holde sig fra hende - men det er nok mere på en måde hvor han virkelig driller, provokerer og stikker til hende og hendes kølige attitude.
|
|
|
Post by Elizabeth Bloodworth on Jun 17, 2011 20:35:17 GMT 1
SAMUEL ABOTT & ELIZABETH BLOODWORTH Præcis som hun kan lide det; der er jo ikke noget sjov i det, hvis hendes bytte bare overgiver sig og snakker hende efter munden. Har du lyst til en tråd i nærmeste fremtid? :b
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Jun 17, 2011 20:37:35 GMT 1
Elizabeth --> Lige mine ord! De skal nok få lidt sjov leg. Jeg er frisk på en tråd nu, hvis du kan klare at jeg svare langsomt (går ind i en tid som student, Roskilde festival og andet godt)!
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Jul 7, 2011 16:03:27 GMT 1
Samuel CHRISTIANE Nu er det efterhånden længe siden, der var gang i den der tremands-tråd (Carrie, Chris og Sam), men jeg synes alligevel, at vi skal tage fat i dem. Christiane bryder sig bestemt ikke om Samuel, men hun har svært ved at blive rigtig vred, da hun samtidig synes, at han er en smule ynkelig. Så på et eller andet plan kan de godt snakke sammen, men der skal ikke meget til, før Christiane føler sig frastødt og snerrer af ham?
AGNES Hun kunne være et af Samuels 'ofre'? Det bliver bare nødt til at være et godt stykke tid siden, da Agnes ikke er den helt samme mere (jeg ved ikke med Samuel?). Det er ikke fordi, hun er særlig mere fornuftig nu, men hun kan godt sige fra (hvilket hun ikke kunne dengang) og kan klare sig bedre selv. Hun ville måske ikke bryde sig særlig meget om Samuel nu, da hun følte sig en smule udnyttet af ham, men det kommer helt an på, hvordan Samuel opfører sig overfor hende?
Bree CHRISTIANE & AGNES Jeg kan ikke komme på noget her.
Riley CHRISTIANE Jeg tænker umiddelbart, at de er meget ligeglade med hinanden. Christiane vil nok være en smule fjendtlig indstilt, når de nu møder hinanden (fordi hun er mugglefødt og har oplevet meget mobning fra Slytherins side), men det ville nok ikke udvikle sig til noget mere, da Riley jo ikke går op i blodtype.
AGNES Jeg tror, at de kunne blive meget gode veninder. Agnes minder på en måde meget om Riley (de er begge del af en stor søskendeflok, har sin stolthed og pigeinteresser), så mon ikke de kunne snakke godt sammen? Jeg ved ikke, hvor nære de skal være, eller om de bare har et overfladisk kendskab til hinanden og oftest bare snakker pigeting og sladder med hinanden?
Sofia CHRISTIANE Jeg tror sagtens, at de kunne komme godt ud af det med hinanden, og Christiane ville nok finde Sofias opførsel befriende, da den skiller sig ud af mængden. De kunne af og til snakke sammen, men de er måske ikke så tætte, da Christiane er en hård nød og måske ikke lige Sofias type?
AGNES De har nogle af de samme bekentskaber (Stuart, Emma, Xavier og Imogen), men Agnes vil nok stadig ikke kunne tilpasse sig Sofias levestil. Hun vil nok finde det for anderledes og holde sig væk fra det, så jeg kan ikke komme på så meget.
|
|
|
Post by Zachary Grey on Aug 7, 2011 11:03:38 GMT 1
RILEY/ALASTAIR Lad os finde på lidt mere imellem dem. Vi fastslog at der skulle være lidt flirt imellem dem foruden at de er nogenlunde gode venner. Jeg hørte aldrig fra Jonathan, så jeg ved ikke hvordan de har det sammen, endnu, men jeg sad lige og gumlede på det trekantsdrama du også skrev om. Jeg tænker; Lad os gøre det! Det er meningen at han skal have noget med Meredith, men han har sikkert svært ved at holde sig på den pæne side når Riley er nær. Måske de har været sammen en enkelt gang, begge vil måske mere, men deres forhold når de er sammen-sammen er måske halv-giftigt? Jeg tænker, at når de ligger mere end venskabelige følelser i det, så bliver det til noget love/hate, da Alastair har et problem med jalousi, især hvis Jonathan også spiller en rolle.
|
|
|
Post by Charlie Springfield on Aug 26, 2011 23:56:22 GMT 1
Samuel & Charlie [/size] Chaz er et år yngre end Samuel, og derfor forudser jeg at han har noget seriøs idol-dyrkning kørende overfor den ældre Slytherin. Like: oh my god, jeg vil have din autograf på min arm-agtig beundring, men stadig ikke så meget at det bliver for fanboy-agtigt, fordi, let's face it, Sam er pure awesomeness. Skulle vi ikke lave lidt kaos i de normale regler med, at løverne fra Gryffindor spiser slangerne fra Slytherin til morgenmad og sige, at de her to er like this *fletter sine pegefingre sammen*. De minder simpelthen for meget om hinanden til, at vi kan lade det gå ubemærket hen! Under alle omstændigheder ser Charlie op til ham som var Sam hans storebror, og for ham er Sams ord derfor lov. Han beundrer Sam så meget, at den mindre heldige, kujon-agtige side af sit idol slet ikke eksisterer for Charlie. - Med hensyn til dine andre karakterer er jeg lidt for træt til at tænke alt muligt frem nu, men hvis du har nogle idéer, så skal du endelig ikke holde dig tilbage :DD [/blockquote]
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Aug 27, 2011 20:00:16 GMT 1
Samuel & Christiane; Det kunne jeg sagtens forestille mig. Samuel viste jo ikke ligefrem et flatterende billede af sig selv i krostuen. Men hvis Christiane er villig til at snakke med ham alligevel, ville han nok ikke helt kunne holde sig fra, at gøre tilnærmelser til hende igen – hvilket ville foragte hende.
Agnes; Jeg tror ikke helt jeg forstod dig. Kan du uddybe, hvad du har i tankerne?
Charlie; Samuel is intrigued! Det var også min tanke, da jeg så Charlie – deres mange ligheder! Samuel ville ELSKE en yngre beundrer. Èn der griner af hans lamme jokes, en wingman, og en han kan kaste sig ud i forfærdelig ballade med. Hans ego ville uden tvivl stige til det uoverskuelige, men jeg tror han ville gøre en seriøs opgave ud af at være en slags mentor for Charlie, a la, ”nu skal jeg lære dig en ting eller to om damer”. Samtidig vil han betragte Charlie som en ligeværdig, og de vil nok hurtig blive kendt som det regerende gøglerpar; herskere over Hogwarts. Jeg er helt med på tætte venner! Vi kan få en masse sjove ting og sager ud af dem!
Riley & Christiane; Jeg kan heller ikke se det store mellem dem. Riley har måske hængt hende ud i sladderspalten et par gange, da det bare forekommer hende naturligt at sladre. De har nok derfor ikke det bedste forhold, og undgår som regel hinanden.
Agnes; Jeg er helt med på et lettere overfladisk venskab. Sådan et rigtigt tøsede et hvor de hviner hver gang de er sammen, sladrer om drenge (selvom de måske er mere nysgerrige om hvem hinanden har haft noget kørende med), og er rigtigt tøsede sammen.
Alastair; Damn, Jonathan er liget gået ud! Men jeg er helt med på et forhold, hvor de begge vil mere, men ikke rigtigt har lyst til at tage det første skridt, fordi de er for stolte. De har altid været lidt småonde mod hinanden, men ingen af dem, kan benægte tiltrækningen mellem dem. Jo, lad os sige de fandt sammen engang, og fik smag på mere! Ligesom Alastair måske ikke ville bryde sig om, at Riley havde noget kørrende med andre, ville Riley ikke bryde sig om de damer Alastair flirtede med. På den måde er de nok begge lidt besideriske.
Charlie; Hmm.. Disse ved jeg ikke rigtigt. Har du nogle gode idéer, pt.?
Sofia& Christiane; Med Christiane som er en hård nød, og Sofia der kun lukker meget få ind, kan jeg også kun primært se et perifert venskab. Sådan et hvor de accepteret hinanden og egentlig synes meget godt om hinanden, men ikke mere end det. Agnes; Pas. Lad os droppe dem.
Charlie; Svaghed for lyshårede piger med smalle taljer? Kan du sige Sofia? Uha, han ville være meget dårlig indflydelse på hende. De går på samme årgang, de to unge mennesker, og må derfor have haft mange timer sammen. På en eller anden måde forestiller jeg mig, at de har historie! Måske fandt de sammen på en anden måde på deres første år, a’ la Charlie kom til at trylle Sofias hår grønt, til hendes store fortrydelse, eller at de kolliderede i et ordentligt styrt første gang de havde quidditchlektion sammen. (Quidditch er i øvrigt et andet emne som begge brænder for). Men jeg kan se den gå i forskellige retninger. Måske har de altid haft et form for venskab kørrende. Hvis Charlie er den drillende type, har han måske altid drillet hende gennem årene, hvilket i starten irriterede hende grufuldt. Men på de senere år finder hun ham rent faktisk sjov og skøn at tilbringe tid sammen med? Men på samme tid passer hun altid på hans flirterier, fordi hun ved, hun i sidste ende bliver såret? Det kommer selvfølgelig helt an på, hvad Charlie ville synes om hende!
|
|
|
Post by Charlie Springfield on Aug 27, 2011 21:42:58 GMT 1
SAMUEL & CHARLIE <--- Charlie og Samuel BFF's med matchende bracelets og det hele xD Ej, men det lyder alt for nice, og jeg er fuldstændig med på den xD Forudser et virkeligt interessant kommende år på skolen, når vi slipper de to løs x] Ihh, glæder mig allerede! *klapper i hænderne* Hvor lang tid skal de have været venner?
SOFIA & CHARLIE Ååh, hvad de små drengebørn ikke gør, når de kan lide en pige! Trylle hendes hår grønt blot for at få hendes opmærksomhed, eller næsten med vilje at flyve ind i hende under en flyvelektion lyder fuldstændig som noget, Charlie kunne finde på at gøre! Jeg kan allerede se en eftersidningsrapport for mig; Mr. Springfield tilføjede med vilje de forkerte ingredienser i Miss Banes' eliksir, og denne hensynsløse handling resulterede i tabet af Miss Banes' øjenbryn -- Charlie er uden tvivl meget, meget interesseret i søde Sofia, og han lægger bestemt ikke skjul på det. Om han så enten viser det ved at holde døren for hende, eller ved at glo ned i hendes bluse når de står tæt på hinanden, skifter nok lidt fra dag til dag.. sounds good? :D
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Aug 28, 2011 8:48:01 GMT 1
Samuel & Charlie; Dear Charlie, this is pure BROMANCE! <3 haha, de ville SÅ meget have mathence armbånd. Om end bare for at tage gas på alle! Det bliver godt. Hmm... Måske et års tid? Men Samuel har failet totalt her tilsidst, da han har været fuldstændig opslugt af sin kæreste, Julie! Planen er dog, at tingene snart begynder at gå skævt, og så er parret her (bro-parret) back in business. Måske er Charlie endda godt gnaven over, at Samuel har forsømt ham det sidste halve år? Sofia & Charlie; Det er godt Sofia er et meget tilgivende menneske, ellers havde hun nok forvandlet Charlie til en tepotte, efter alle de uheldigheder. Hun har en tålmodighed uden lige, men den ville Chaz nok evne at kunne sætte lidt på prøve ;p. Ej, jeg synes det lyder helt i vinkel med de 2!
*Glæder sig til at tråde med Mulle x)*
|
|
|
Post by Charlie Springfield on Aug 28, 2011 9:18:24 GMT 1
SAMUEL & CHARLIE Åh-åh, Sam har vist glemt alt om The Bro Code §1 - Bro's before ho's! Hmm, mon Chaz har brugt noget af ferien på at finde på en passende hævn? (som vi alle ved indebærer en eller anden awesome prank). Han føler sig i hvert fald uden tvivl overset, det er helt sikkert! xD
SOFIA & CHARLIE Game on, siger jeg bare! :D
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Aug 28, 2011 9:54:22 GMT 1
Samuel & Charlie; Det må man sige han har! The Bro Code ligger støvet op på hans hylde, og det er vist på tide han får den ned og læst den den;p. Han fortjener i høj grad en prank - det kunne evt. være anledning til vores første tråd . Sofia & Charlie; *Finder pomponer, konfetti og heppesang frem*
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Sept 25, 2011 12:18:10 GMT 1
Samuel CHRISTIANE Ja, og når han gjorde, ville hun blive sur, men som sagt ikke fuldt ud vred.
AGNES Jeg tænker, at de måske har kysset eller andet på Agnes' femte år, men hun fortryder nu, fordi hun er blevet mere moden?
Riley CHRISTIANE De undgår oftest hinanden, tjek.
AGNES Præcis
Sofia CHRISTIANE Det siger vi.
|
|
Caydee Ivory
6. ?rgang
Always forgive your enemies. Nothing annoys them more.
|
Post by Caydee Ivory on Sept 28, 2011 12:43:25 GMT 1
Caydee Ivory &,
[/size][/i] SAMUEL ABBOTT: Oh my.. Jeg er ikke sikker på, jeg har mod på at smide de to i en tråd sammen :3 Jeg har måske et par idéer til en relation, men ikke et decideret plot.. Vil dog gerne høre, hvad du synes, før jeg siger noget
RILEY ABBEY: Her kan jeg se to muligheder. Enten er de helt vildt tætte veninder, eller også kan de ikke fordrage hinanden! Egentlig tror jeg, det ville være sjovest med det sidste.. måske har de engang været bedste veninder, men så er der sket et eller andet, som har gjort, at de nu hader hinanden? Måske kan vi finde ud noget med en fyr, som de begge har været forelskede i, eller en kæreste, som den ene snuppede to dage efter den anden havde slået op med ham? Derudover kan jeg sagtens forestille mig, at de er konkurrenter der prøver at overgå hinanden med alt fra hvem, der har de fedeste stiletter, til hvem, der flirter med den flotteste fyr?
SOFIA BANES: De skal helt sikkert være veninder, andet ville være underligt, medmindre Sofia hater på Caydee, fordi hun ikke interesserer sig for Quidditch. Hvilket jeg ikke tror (; [/blockquote][/blockquote]
|
|
|
Post by Joseph Adler on Sept 29, 2011 9:00:18 GMT 1
Caydee &
Samuel: Haha, helt i orden! Kunne forestille mig at de har hørt om hinanden, men aldrig rigtigt snakket sammen. Samuel har nok set hende på gangene og bemærket hvor brandgodt hun ser ud, men da han kun har haft én pige i tankerne de sidste mange måneder, har han aldrig rigtigt gjort noget for at komme i kontakt med hende. Eller hvad synes du? Riley: Jeg synes det lyder vanvittig sjovt med ekstreme rivaler, netop fordi de er så ens på mange punkter (de ville sikkert udgøre fine veninder, men det er langt sjovere med en modsat retning ). De har helt sikkert en evig konkurrence kørrende, og Riley gør alt for at vinde den! Hun vil derudover som regel også hænge Caydee ud i Wiz på frygtelig viis når hun kan komme til det! Riley ser lidt sig selv som én af damerne på toppen af ranglisten, og hun vil nødig dele pladsen med en ligeså smuk og sød person som Caydee! Rivaliseringen har vel stået på en del år nu? Hvad synes du startede det? Jeg er helt med på, at der kommer/har været en fyr imellem dem. Måske synes jeg egentlig det kunne være sjovest hvis det sker i fremtiden? Om en 20 dage rejser jeg og er væk i et par måneder, men måske kan vi udspille det plot når jeg kommer hjem? Som jeg kan se det, er der dog et problem: at Caydee er gode veninder med Rileys lillesøster! Hvordan tackler vi den? Sofia: Samme årgang, samme kollegie, lidt af samme personlighed! Jeg ser dem helt sikkert som veninder. Nok ikke de bedste, for tror at Sofia kan blive lidt træt af Caydees sladder nogle gange, ligesom hun måske kan blive lidt træt af Sofias quidditchsnak? Men to damer der nyder hinandens selskab og hygger.
|
|