|
Post by Emilia Bones on May 29, 2012 22:48:24 GMT 1
[/b][/size][/i][/center] Femtenårig kvart-wilie og fuldblodsheks derudover. Ravenclawelev på fjemte årgang, lillesøster til Sarah Bones og barnebarn af professor Edna Monahan Bones, der underviser i besværgelser. Emilia er dybt fascineret af astronomi, eventyr og magi og har mere eller mindre dannet sin egen lille verden ud fra det. Dertil kommer en naturlig nysgerrighed, som er det eneste der for alvor har bragt hende nogen form for socialliv. Profil HER. R h i a n n o n - M a d d o x [/b][/size][/center][/i] Mugglerfødt heks på Hufflepuff, syvende årgang. Basker for kollegiets Quidditchhold på andet år og redaktør på skolebladet The Wiz. Aktivt medlem af The Hallows. Rhiannon er en livlig person, der altid er omkring sig, og drømmer om en dag at blive succesfuld cirkusartist eller skuespillerinde. Rhiannon er vokset op i et omrejsende cirkus, er vant til at være i centrum og lever for at underholde. Der er altid fest og farver omkring hende. Profil HER. J a c k - A r r i n g t o n [/b][/size][/center][/i] Syttenårig fuldblodstroldmand på syvende årgang og Ravenclaw. Præfekt og meget aktivt medlem af The Riddlers. Storebror til en yngre søster, Elisabeth, og generelt ikke nogen specielt behagelig person. Han er lynende intelligent og beregnende, der sammen med hans noget forskruede tankegang, sjældent betyder noget positivt for dem han afskyr. Profil HER. A n n a b e l - B a k e r [/b][/size][/center][/i] Sekstenårig halvblodsheks på syvende årgang, Slytherin. Stammer fra en oldgammel, portugisisk fuldblodsslægt, der først blev brudt ved Annabels afdøde, engelske far. Vargas-slægten er kendt for sine kvindelige Seere, og også Annabel har fået del i den noget ekstraordinære evne. Netop skiftet alliance fra Burning Day til The Riddlers, som følge af overfaldet på en blodforædder, der efter Annas mening, var fuldt berettiget. Annabel er den kvindelige vejleder på Slytherin. Hun er passioneret, temperamentsfuld og ambitiøs, men på samme tid en person der passer på dem hun holder af med næb og kløer. Profil HER. [/blockquote][/justify]
|
|
|
Post by Thaddeus Abbey on Jul 24, 2012 10:03:36 GMT 1
thaddeus & emiliaDisse to unge mennesker går på samme årgang, og efter at have læst lidt på Emilia, tænker jeg umiddelbart, at hende og Parker vil have et lidt anstrengt forhold. De er dog begge to ambitiøse, men har hver sin agenda med den viden de suger til sig. Dertil kommer det så også, at Emilia er godtroende og naiv, noget som Parker ikke kan lade være med at misbruge. Ikke bevidst, i hvert fald ikke særlig tit. Han vil nok gerne forsøge at få hende ud af den der urealistiske verden som hun befinder sig i, så måske vil han forsøge at lære hende nogle tricks, som han kan? Eller har du nogle helt andre planer med hende? aiofe & jackJeg har jo planer om at flytte denne unge heks til the Riddlers, og hun har brug for en, som virkelig påvirker hendes syn på verden. Og måske en, som kan lege lidt med hende mentalt. Måske det kunne være noget for Jack? eilionoir & rhiaJeg har jo snakket lidt med Cael angående situationen omkring Caelan. Og det der væddemål er Eilionoir bestemt ikke tilhænger af. Ej, Cael og jeg snakkede om, at Eilionoir Og Caelan skal udvikle følelser for hinanden, men bliver uvenner og dater andre. Derfor tænker jeg, at Eilionoir overhovedet ikke bryder sig om Rhiannon. Ikke fordi hun er mugglerfødt, det er hun ligeglad med, men fordi hun stjæler den, som Eilionoir godt kan lide. Jeg ved ikke, hvordan Rhiannon har det med Eilionor eller hele situationen? eilionoir & jackEilionoir hader Jack. Så er det sagt. Igen, tanken om at Jack vil påvirke Kathleen i en politisk retning bryder min fuldblodsheks sig overhovedet ikke om. Og de her to vil nok heller ikke være særlig gode venner efter, at Eilionoir skifter parti fra the Riddlers til Burning Day. eilionoir & annabelDe går på samme årgang, og har timer sammen. De kan umuligt undgå at kende hinanden. Jeg tænker, at de egentlig vil komme godt ud af det med hinanden?
|
|
|
Post by Braelyn Norwood on Sept 21, 2012 12:54:33 GMT 1
BRAELYN OG EMILIA
Ja.. Nu er jeg efterhånden ved at få taget om Braelyn. Jeg kom til at tænke på.. Hende og Emilia går jo på samme kollegie, og samme årgang, og vi har vidst også snakket lidt om at de allerede kender hinanden : D Men nu er det jo sådan at jeg har fået gjort op med Emma at Braelyn og Paige har sådan et.. Braelyn tror at de er bedste veninder forhold : D Men jeg tænker at efter det der er sket med Garreth som står Emilia ret nær kan Braelyn måske begynde at blive temmelig splittet imellem de to, også med hensyn til den pm jeg har sendt dig der nok kan komplicere det hele. Jeg ved ikke om det blev en omgang rod, det er i hvert fald lidt af en tankestrøm : D
|
|
|
Post by Amanda Byrnes on Sept 25, 2012 17:49:04 GMT 1
Amanda og Emilia Jeg har intet gennemtænkt endnu, desværre, MEN siden Emilia og Amanda deler både kollegium og årgang, bliver de næsten nødt til at have et eller andet forhold til hinanden. Jeg kan kort fortælle, at Amanda både kan være striks og indelukket, men også godt kan komme ud af sin skal, hvis hun vil. Hun er god nok. Og så er hun faktisk rigtig dygtig.
Så jeg tænker at de er/har været studiekammerater, måske? Bekendte, der hilser og faktisk taler godt sammen, men ellers ikke har holdt et venskab igang indtil nu?
Jeg synes det kunne være super sjovt at samle de fire (flere?) 5. årgangs Ravenclaws i en almindelig skoletime og se, hvad der sker! Eller måske endda lave et lidt større plot med frøkenerne (som jeg også lige skriver til). Hvad siger du?
- Temp
|
|
|
Post by Hazel Mae Abbey on Oct 10, 2012 19:39:39 GMT 1
Rhiannon & Hazel
[/size] Jeg ser et potentielt venskab mellem de to tøser. De har selvfølgelig nogle timer sammen, men de deler også politiske holdning. Jeg har tænkt mig at ansøge om stillingen som næsteleder i The Hallows - så måske noget samarbejde der? De kunne også sagtens være mere end blot politiske samarbejdspartnere, da de begge interesser sig for Quidditch og drenge x) Kunne godt se noget tøsesnak for mig. Tror også sagtens at det er to piger, som nemt kunne gejle hinanden lidt op - pga. deres udadvendthed og party-glæde. Haha x) Hvad siger du? [/blockquote][/blockquote]
|
|
|
Post by Joshua Liam Murdoch on Oct 23, 2012 10:01:04 GMT 1
JACK & JOSHUA
Jeg ved ikke hvordan hvor åbenlys Jack er med sine holdninger, når du skriver at han hver dag foregiver at vær en anden for at opretholde familiens ry. Joshua er temmelig ligetil, men jeg forestiller mig, hvis Jack ellers har nogle venner, så kunne der være potentiale i parret her? Du kan eventuelt lige fange mig på moren omkring det n_n
EMILIA & PANDORA
Jeg ved ikke om de to ville være fantastiske eller forfærdelige sammen? Måske er det noget man skal prøve før man ved det, men jeg skal i hvert fald bruge nogle relationer til Pan :D
|
|
|
Post by Annabel Baker on Nov 2, 2012 10:12:30 GMT 1
Emilia & Amanda: Umiddelbart synes jeg at Emilia og Amanda ligner hinanden på visse punkter, i hvert fald når det kommer til det boglige og jeg kunne godt se dem som veninder, skulle det endelig være. De har jo delt sovesal i snart fem år.
Rhiannon & Hazel: Fik vi vendt på moren, ja?
Jack & Joshua: Jack er præfekt og kan ikke åbenlyst gå rundt og sable mugglerfødte ned. Derudover, er der dog næppe nogen der er i tvivl om hans mening. Sagt som det er, så er Jack et arrogant røvhul. Han har ikke rigtigt venner, kun folk han slår sig til tåls med. Han er dog god til at lade som om.
Emilia & Pandora: Generelt er der ikke rigtigt nogen, Emilia ikke fungerer sammen med. Jeg er helt med på, at prøve dem af engang!
|
|
|
Post by Amanda Byrnes on Nov 5, 2012 16:02:46 GMT 1
Amanda og Emilia Jeg synes, veninder lyder som en glimrende idé. Dog måske, siden de begge to har det med at være lidt... Distræte (åh Emilia), bliver det måske på en måde, så der går lang tid mellem de får snakket sammen. Jeg tror dog de ville komplimentere hinanden godt, når de så endelig begge fik tid til at have en ordentlig samtale. Emilia med hendes større idéer og drømme og Amanda, der er komplet lavpraktisk. Vi skal næsten have en tråd igang?
|
|
|
Post by Emilia Bones on Nov 5, 2012 16:42:48 GMT 1
Emilia & Amanda: Jeg kan sagtens følge hvad du mener (Emilia er indbegrebet af distræt) og egentlig lyder det ganske sandsynligt, at deres venskab ikke er af den slags, hvor de hænger sammen ved hoften, men nærmere en sporadisk affære. Helt generelt, har jeg en fornemmelse af, at det er netop sådan størstedelen af Emilias venskaber og bekendtskaber hænger sammen. Jeg er helt med på en tråd ved lejlighed! Om ikke andet, så for at få be- eller afkræftet om de i realiteten fungerer sammen.
|
|
|
Post by Amanda Byrnes on Nov 8, 2012 14:40:14 GMT 1
Amanda og Emilia Der ville nok helt bestemt være noget friktion og personlighedstræk, der ikke passer helt sammen. MEN sommetider er den slags også hvad der skal til for at skabe et godt venskab. Må jeg fange dig på msn en dag? Muligvis starte en uforpligtende tråd? (Desuden... Hvad hulen sker der mellem hende og Giovanni. Dén havde jeg alligevel ikke ser komme. XD)
|
|
|
Post by Emilia Bones on Nov 8, 2012 15:03:06 GMT 1
Emilia & Amanda: Bestemt, bestemt. Du fanger bare løs. Jeg er der for det meste (hvis ikke du har den, er det irma_pigen@msn.com) Så kan vi også lige snakke om evt. setting omkring en tråd! Og. Ehm. Ja. Giovanni er prinsen på den hvide hest for hende. Hvilket nok fremgår ret tydeligt ud fra deres seneste tråd i astronomi-tårnet. Hun har ret meget skyklapper på, når det kommer til alt det slemme gøgl han render rundt og laver.
|
|