|
Post by Anessa Llewellyn Yates on May 29, 2012 12:43:53 GMT 1
...and don't sugar-coat anythingI want to hear your thoughtsuncensored, un-edited and raw~ ~ ~ ~ ~Tag: Sarah Bones - Outfit: Here Anessa tog med en mental kraftanstrengelse blikket væk fra optrinnet alle så på og drejede hovedet mod den person der havde taget fat om hendes håndled. Hun rynkede brynene overvejede kun et øjeblik at rive sig fri fra Sarahs bestemte træk væk derfra. Så kapitulerede hun og fulgte med, kastende et hurtigt blik mod Simon og Samuel igen. Hun så Samuel med sin søster og Simons ryg på vej ud og havde en ubehagelig følelse af, at det definitivt var sidste gang hun ville se lige den ryg.
Hun så sig ikke tilbage igen, men fulgte blot opgivende med veninden op ad trappen, indtil de stoppede et stykke nede ad gangen og Sarah slap hendes håndled. Hun skar en grimasse og rystede på hovedet med blikket rettet mod sine fødder i de sorte støvler ”Der var ikke noget vi kunne gøre uanset.” fik hun opgivende frem og løftede hovedet igen blot for at sende veninden et modløst blik. Hun sukkede tungt og vendte sig med ryggen mod muren så hun kunne læne sig op ad den og skævede ned ad gangen mod den utydelige lyd af stemmer der stadig svagt nåede op til dem ”Jeg troede virkelig ikke Maverick ville gå så vidt.” fortsatte hun med et hårdt blik og undgik med fuldt overlæg det personlige aspekt hun havde i klemme i situationen. Det var nemmere at forholde sig til det oprørende i den forskelsbehandling på skolen der efterhånden var klar for alle.
|
|
|
Post by Sarah Bones on May 29, 2012 14:35:00 GMT 1
...Tell me, what is it you plan to do with your one wild and precious life?
Sarahs hånd blev liggende på Anessas skulder i et langt øjeblik, imens venindens blik var rettet imod gulvet. Hun rynkede panden en anelse, strøg den over skjortestoffet i en blid bevægelse og slap først, da den jævnaldrende pige så hende i øjnene. ”Nej,” bekræftede hun, imens hun rystede en anelse på hovedet. ”Nej det har du nok ret i.” Et meget vagt smil hev i et øjeblik i hendes mundvige, men var hurtigt væk igen, som hun rynkede panden og fulgte Anessas blik ned af gangen, hvor de var kommet fra.
Den bitre konstatering, der fulgte, fik i et sekund Sarah til at sænke blikket. Hun så dog hurtigt op igen, klarede halsen og rystede på hovedet. ”Det er kun begyndelsen,” spåede hun dæmpet. ”Men er du okay?” Hendes hoved røg en anelse på skrå og hun så bekymret på veninden, hævende sin hånd for at gentage bevægelsen med sin hånd på hendes skulder, uden ligefrem at ville påtvinge den lavere angriber et kram, selvom det ville være relativt naturligt i situationen.
Tag: Anessa Yates ~ Outfit:
[/color] [/size] Click[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on May 29, 2012 15:20:50 GMT 1
...and don't sugar-coat anythingI want to hear your thoughtsuncensored, un-edited and raw~ ~ ~ ~ ~Tag: Sarah Bones - Outfit: Here Anessa tog en dyb indånding og tog samtidigt villigt imod den beroligende følelse af Sarahs hånd på sin skulder. Hun gengældte gestussen med et taknemmeligt blik og et lille halvhjertet smil ”Det ved jeg at jeg har.” hun skar en lille grimasse og skævede ned ad gangen igen ”Men det kunne se kønt ud hvis jeg lavede en scene og styrtede efter ham, ikke?” hun fnøs over sin egen sarkasme og så tilbage på veninden ”Gribbene ville elske det. Som om jeg ikke har gjort mig selv nok til grin for både i år og hele næste år.”
Hun lænede sig op mod muren med et suk og forsatte med en konstatering der fik hendes blik til at blive hårdt et sekund eller to. Hun kunne dog ikke sige Sarah imod og nikkede blot med en lille grimasse ”Og vi venter spændt på hvem der bliver næste offer.” kommenterede hun tørt og så så på den anden med et blik der flakkede kort ”Nej..” begyndte hun drævende og rystede på hovedet med stadig rynkede bryn ”Nej, men det bliver jeg.” hun skubbede sig fri fra muren igen og strakte sig impulsivt lidt på tæer for at kunne nå til at lægge den ene arm om nakken på Grævlingen og give hende et hurtigt klem ”Men tak..”
|
|
|
Post by Sarah Bones on May 29, 2012 16:04:08 GMT 1
Sarah hævede begge øjenbryn en anelse og mærkede det i et øjeblik sitre i hendes mundvige igen. Så snart Anessa havde konstateret, at hun havde gjort sig selv til grin, forsvandt det dog som dug fra solen og hun nøjedes med at ryste lidt på hovedet. ”Det er noget du selv tror,” svarede hun i en sympatisk benægtelse. ”Folk er sgu mere fokuserede på de spader til Lithgow og Abott, der brød ind på professor Mavericks kontor, end de er på dig og hvad du nu end selv tror du har gjort dig skyldig i. Selvom du tror, at du er verdens centrum.” Hun lagde hovedet på skrå og så på veninden med et svagt drillende glimt i øjnene. ”Op med hagen. Vi snubler sgu alle sammen fra tid til anden, smukke Nessie.”
Hun stak hænderne i siden, tog en enkelt dyb indånding og nægtede at hænge i sin egen dystre forudsigelse, selvom den virkede mere end sandsynlig. I stedet nøjedes hun med at lukke begge arme omkring Anessa, da den mindre ravn strakte sig op på tæer. Hun var fristet til at gøre som hun havde gjort før og løfte hende et par centimeter op fra gulvet, men undlod og slap hende blot igen, da hun sank ned på flade fødder igen. ”Det var så lidt. Vi kan ikke have dig hængende med mulen, nu hvor vi skal forestille at være de glade vindere, vel?”
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on May 29, 2012 16:51:06 GMT 1
...and don't sugar-coat anythingI want to hear your thoughtsuncensored, un-edited and raw~ ~ ~ ~ ~Tag: Sarah Bones - Outfit: Here Anessa rynkede brynene lidt igen og så spørgende på Sarah for så i stedet at se en smule flov ud og igen slå blikket ned ”Jeg tror ikke, jeg ved, men det passer mig glimrende at det hele ikke er kommet ud endnu.” mumlede hun en smule sammenbidt og kom så alligevel til at smile skævt ”Selvfølgelig er jeg da det.” hun så op med antydningen af et drillende glimt i de blå øjne ”Fik du ikke uglen med memoet for et par år siden?”
Hun tog en dyb indånding og skubbede sig fri af muren blot for at kunne give veninden et hurtigt kram ”Jeg har sgu hagen opad hver gang jeg skal se på dig.” gav hun tørt igen mens hun et øjeblik stod med kinden mod Sarahs og slap så igen og fandt fodfæste med hele foden ”Jeg ender med en permanent rygskade ved at være venner med dig.” drillede hun og kørte den ene hånds fingre gennem det korte hår ”Jeg ville være endnu gladere hvis vi ikke skulle dele den.” hun så uskyldigt på Sarah og kunne sekundet efter ikke lade være at smile lidt for bredt. Det havde ikke lige været en ting hun havde forventet, at dele pokalen, men når det skulle være, så kunne hun finde et værre hold at dele den med, end Hufflepuff. Hun rynkede brynene lidt og så spørgende op på den anden ”Er I begyndt at snakke om næste års anførere?”
|
|
|
Post by Sarah Bones on May 29, 2012 17:22:06 GMT 1
Sarah rystede blot en anelse på hovedet og modstod trangen til at himle med øjnene af Anessa. Hun kunne selvfølgelig have sagt det samme selv, og sammen var det da heller ikke sjældent at det føltes som om de var ligefrem universets centrum. De var muligvis ikke bedste veninder med veninde-armbånd og hemmelige signaler fra barndommen, men de var enige om at livet sås bedst forfra og ikke skulle gå hen og blive stillestående alt for længe af gangen, før det blev kedeligt. ”Jeg brænder altid lyserøde kuverter med hjerter på, selv når du er afsenderen,” konstaterede hun med let hævede øjenbryn, før hun rystede på hovedet igen og tog en dyb indånding. Snakken nede i indgangshallen var ved at fortage sig. Der lød skridt på trapperne og folk bevægede sig væk, uden tvivl sladrende om den seneste skandale på skolen.
Med et dæmpet fnys gav Sarah veninden et let klem og slap hende så. Hun kom til at smile skævt og så ganske sigende ned på Anessa med begge bryn hævet. ”Bare rolig. Næste år tager vi den helt fra jer,” forsikrede hun drillende, før hun trak lidt på skuldrene, vippende lidt med hovedet fra side til side, imens hun skiftede vægten på sine hofter og placerede hænderne på dem igen. ”Hvorfor? Snak er overflødigt. Du ser på hende. Hvordan skulle det kunne være anderledes?” Selvsikker og uden den mindste gnist af spøg i blikket, lagde hun den ene arm om Anessas skulder og ledte dem begge imod deres næste time. ”... Kom så, miniput.”
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on May 29, 2012 18:28:23 GMT 1
...and don't sugar-coat anythingI want to hear your thoughtsuncensored, un-edited and raw~ ~ ~ ~ ~Tag: Sarah Bones - Outfit: Here Anessa himlede med øjnene og fnøs igen mens det trak afslørende i hendes mundvige endnu en gang ”Nu er du bare kedelig.” hun tjattede drillende ud efter venindens skulder og rystede på hovedet ”Hvad nu hvis det havde været fra prinsen på den hvide hippogrif og alt det der hejs?” hun hævede brynene lidt og så ned ad gangen før hun impulsivt strakte sig for at give den noget højere Grævling et kram.
Hun fnøs igen som hun sank ned på flad for og rystede på hovedet ”Som om. Drøm bare videre.” emnet fik et nyt spørgsmål til at rumstere i hovedet på hende og hun satte ord på det øjeblikket efter. Sarahs selvsikre svar fik hende til at smile skævt ”Siger mugglerne ikke noget om ikke at sælge skindet før bjørnen er skudt?” hun hævede begge bryn, men havde aldrig selv lagt skjul på, at hun krydsede fingre for selv at kunne overtage Imogens plads i det nye skoleår ”Jeg vil godt være sikker før jeg begynder at stikke ordrer ud.” hun skar en lille grimasse da en arm blev lagt omkring hendes skuldre og stak en spids albue i siden på armens ejer ”Tal pænt. Ellers rejser jeg mig op i min fulde højde og bider dig i knæskallerne.” meddelte hun kontant, hankede op i sin taske og fulgte med veninden med en arm slængt hen over hendes lænd.
C L O S E D
|
|