Domhnall Allaway
Dimittend
From what I've tasted of desire, I hold with those who favor fire.[Mo0:0]
|
Desires
Feb 20, 2011 22:28:29 GMT 1
Post by Domhnall Allaway on Feb 20, 2011 22:28:29 GMT 1
i bet you t [/i]hought[/size][/font] - - - - t h a t i w a s s o f t a n d s w e e t - - - -tag: meredith abbey[/center] Dom forsøgte at skjule skuffelsen over Marys besvarelse af hans spørgsmål, og skulle netop til at spørge til hvorfor, da hun kom med et nyt forslag. "På tirsdag?" spurgte han konstaterende og fik et lille smil på læben, ude af stand til at skjule hvor meget han allerede glædede sig. Han strøg blidt en finger henover hendes kindben. "Jeg glæder mig allerede," tilstod han, og betragtede hendes grønne øjne med et anstrengt udtryk, som om han prøvede at regne noget ud. Han trykkede sine fortænder ned i underlæben, mens han overvejede om der var nogen tænkelige steder hvor de kunne... Dom trak sin tanker andetsteds, og fokuserede igen på Mary, inden han kyssede hende igen, fuldstændig væk i hendes duft. Han trådte lidt tilbage fra hende, og åndede svimmelt ud. "Du gør mig vanvittig," sagde han med et drilsk smil på læben. Han kastede et blik henover skulderen mod portrættet af den fede dame. De burde se at komme tilbage. Da han vendte blikket mod hende igen bakkede han endnu et skridt tilbage fra hende. "Men så ses vi jo... på tirsdag," sagde han, mens han bakkede yderligere. Han fugtede sin underlæbe og sendte hende et charmerende og frækt smil til hende. Han kiggede hen på portrættet igen. "Vil du gå først? Så venter jeg lidt," sagde han i et forsøg på at være høflig.
- - - - y a ' f a l l e n a n g e l s w e p t - - - - y a ' . o f f . y a ' . f e e t [/font][/center]
|
|
|
Desires
Feb 20, 2011 22:43:32 GMT 1
Post by Meredith Abbey on Feb 20, 2011 22:43:32 GMT 1
tag: domhnall allaway trouble from the first kiss
Mary smilede under hans berøring, der fik det til at gløde indeni hende. ”På tirsdag.” gentog hun, ligesom for at afslutte handelen, og så indtrængende på ham. Hun lod sig fange af det sidste, milde kys, og trak sine hænder til sig, og lo lidt af hans bemærkning. Selvfølgelig gjorde hun ham vanvittig, og også omvendt – for ellers ville de ikke stå der. Hendes øjne undersøgte hans ansigt da han trådte væk fra hende. Hun nikkede bare som svar på det hele, men i stedet for at gå direkte ud fra deres skjul, trådte hun tæt på ham på ingen tid, og plantede et flygtigt kys på hans kæbelinje, hvilket var lige hvor hun kunne nå. Så kastede hun et sidste blik på ham, før hun drejde om på hælen og begyndte at gå hen imod opholdsstuen. Som hun stod foran portrættet, så hun en enkelt gang til siden over imod skyggerne hvor Dom stadig stod, og gav så Den Fede Dame kodeordet. Som det svingede i bag hende, hørte hun netop det gamle portræt hviske ”Du er ude hvor du ikke kan bunde, min pige.”
OUT
[/blockquote]
|
|