|
Post by Kevin Allaire on May 29, 2012 11:24:05 GMT 1
Elvis has left the building, eller... i hvert fald indtil imorgen aften. Er ude og sove i telte, drikke en masse øl og hygge med vennerne, nu på anden dag (ergo derfor jeg ikke var tilstede igår), men vi ses imorgen aften, hvor jeg lover at se på de tråde jeg skylder et svar i :)
Vi ses!
|
|
|
Post by Kevin Allaire on Jun 29, 2012 15:53:21 GMT 1
Måtte bruge onsdag aften på skadestuen da jeg var så heldig at falde ned ad trappen derhjemme hvilket resulterede i et styks skulder gået af led. Den er sat på plads, men er stadig meget øm og skal bruge et par dage i slynge, så jeg har kun en doven venstre arm at bruge lige pt. Ergo kommer det nok til at tage en del tid for mig at svare i mine tråde (da jeg knapt kan åbne min laptop selv).
Kan også lige så godt fortælle at jeg vender tilbage til England den 4. Juli sammen med familien, så de 14 dage hvor de besøger kommer jeg nok ikke til at kigge så meget ind. Forhåbentlig er jeg kampklar igen omkring den 19. Juli! Så vidt det er muligt vil jeg sørge for at få svaret i alle tråde jeg har stående, men jeg lover at vende tilbage med kreativitet og svar ASAP!
All my love to my peeps! *kaster lidt håndtegn* - E
(også postet på MU)
|
|