Samuel Abott
Bortvist
Cause I'm just a teenage dirtbag, baby !
|
Post by Samuel Abott on Apr 1, 2012 13:46:07 GMT 1
En lavmælt fløjten efterfulgt af en skurrende violin og et kor af kvækkende frøer afslørede, at de nu hørte ”Spellcasting with Jinx and the Frogs” for 5. gang i træk nedenunder. Heldigvis var det blot en svag lyd gennem den låste dør. ”Og så sagde han, ”skat, du er stjernen i mit liv”, og så var jeg bare sådan, åårrh, hvor sødt”, sagde Samuel i en stemme der lå alt for høj i forhold til hans toneleje, for at lyde piget. I et forsøg på at være morsom over situationen, hvor de sad som to gamle veninder i badeværelsets hvide badekar, havde han fået fat i tre totter af Skyes hår og forsøgte nu at flette en fletning. Det lykkedes ikke særlig godt, måske dels på grund af venindens filtrede manke. Døren var låst, og de havde barrikeret sig på badeværelset med en flaske sprut, væk fra larmen og menneskerne. Indtil videre var der kommet et par og banket på døren, men Samuel og Skye var ligeglade. Lige nu stod den på god gammel kvalitetstid. Med en piget blafren med vipperne opgav han den grimme fletning og greb flasken med sprut i stedet for. Den stærke væske brændte sig vej ned gennem halsen og fik ham til at skære en grimasse. Efterhånden bølgede alkoholen gennem hans krop og gjorde ham ude af stand til at fastholde blikket samme sted i lang tid, uden at det sejlede. Benene hang slapt ud over badekarrets kolde kant, mens Samuel lå lænede op ad den anden. Dovent drejede han hovedet en anelse mod Skye og prøvede at fokusere på hende. "Hey, hvor er din papegøje? Jeg er snart fuld og horny nok til at knalde den", påpegede Samuel snøvlende og løftede en svajende pegefinger mod hende.
Tag: Skye
|
|
Skye Hayes-Jenkins
6. ?rgang & Angriber
There cannot be a crisis next week. My schedule is already full
|
Post by Skye Hayes-Jenkins on Apr 1, 2012 16:18:42 GMT 1
Skye afskyede ”Spellcasting with Jinx and the Frogs” og derfor var der intet hun lige nu værdsatte mere end den lukkede dør og den gode afstand hun havde til selve festen, specielt nu hvor det virkede som om afspilleren var gået i stykker. Hans pige-imitering fik Skye til at hæve det ene øjenbryn, hun kendte ikke ret mange piger der talte sådan. Men så igen, det var faktisk ret sjældent hun var inviteret til pigesladder. ”Virkelig? For jeg var bare sådan, hvor kan jeg brække mig?” Skye svarede med det første hun havde tænkt, uden på nogen måde at spekulere over om det var sjovt eller ej. Med et skeptisk blik prøvede hun at få et blik på Samuels elendige forsøg på.. Ja, hvad det en var, han forsøgte at lave. ”Du ved, grunden til at folk ikke sætter hår på mig er nærmest den samme som grunden til at man ikke fletter manker på løver” Skye smilede drillende, og lænede sig godt tilbage. Sådan et badekar var ikke et helt dårligt sted at sidde, og selvom Skye nød festen var hun endnu gladere for at bruge tiden på Sam, særligt nu hvor han var kommet i godt humør igen. Hun var virkelig begyndt at værdsætte hans gode humør, efter hun havde oplevet ham være nede. Aldrig havde hun troet at Sam kunne besidde to så komplet forskellige peronligheder. Med et mindre grin huggede Skye flasken fra Sam, og gav sig tid til at drikke, men han brugte sin tid på at stille skarpt på hende og komme sig over styrken af, hvad det nu end var de havde stjålet. Hun havde drukket det der var værre i forsøg på at irritere sine forældre, men rynkede stadig en smule på næsen, før hun leverede flasken tilbage. ”Du ved godt han hedder Charlie” brummede Skye med en halvfornærmet mine, som dog ikke var videre alvorlig. ”Jeg har efterladt ham hjemme ved mine forældre, lige netop fordi jeg vidste du ville være her… Charlie er slet ikke klar til at miste sin mødom… Og slet ikke til sådan en sleeze bag som dig, som hans mor, må jeg sætte grænsen der!” Skye så anklagende på Sam, men hendes overdramatisering af svaret og hendes filursmil viste tydeligt at hun selv syntes hun var enormt sjov. Da hun var færdig med at more sig over sig selv, svag hun sit ene ben op over kanten på badekarret, så det lå parallelt med Sams. Efter den relativt hurtige bevægelse, brugte hun et øjeblik på at overbevise sig selv om at rummet ikke snurrede, hvorefter hun lo hen mod Samuel igen ”Ved du hvem du burde kneppe? Psyche! Og når du er ved det, kan du måske også pille den kæp hun har oppe i røven ud”
TAG: Samuel OUTFIT: click!NOTES: none x)
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Apr 1, 2012 18:19:42 GMT 1
Samuel vrikkede brynene en smule mod Skye, over hendes noget sarkastiske svar til hans pigede immitering. ”Du var bare misundelig fordi du også havde crush på ham”, nåede han lige at påpege, inden pigestemmen blev droppet. ”Fordi… Du er en farlig løve?", gentog han spørgende, med et drillende sarkastisk hævet øjenbryn. "Jeg synes mere du er som en lille harmløs kattekilling”. I et øjeblik fik han en relation til de perverse side af ordet ”mis”, men fuldskaben havde påvirket hans skarphed, så han droppede det. I stedet rakte han hånden hen mod hende for at nive hende drillende i kinden, men i stedet ramte hans finger en smule op i hendes næsebor. Samuel fnes kort. Det blev langsomt til et skævt smil, da Skye snuppede flasken fra ham og begyndte at hælde indenbords. Det var noget af det skønne ved Skye – selvom hun var en politisk ildsjæl, og dermed en type Samuel normalt afskyede, kunne hun sagtens se bort fra korrekt image og drikke sig i hegnet og opføre ligeså dårligt som Sam. Med en blanding af et fnis og et fnys sagde Samuel, ”den dag du bliver en hyldet politiker, smider jeg bukserne og løber nøgen gennem ministeriet for magi”. Sammenhængen skulle man nok have været inde i hans hoved for at fange, men Samuel var for påvirket til at registrere det. Med en svajende arm lukkede fingrene sig om den tilbagerakte flaske, da Samuel efter mange sekunder opfangede det. Ligeglad med eventuel Skye-savl tog han en ordentlig slurk og ræbede højlydt. Så himlede han kort med øjnene over hendes lille tale efterfulgt af en fnisen, der nok var mere piget end hans tidligere immitering. ”Charlie er så lækker en papegøje, at han umuligt kan være jomfru”, snøvlede Sam. Samtalen havde taget en lettere mærkværdig drejning, som den jo oftest kunne når man var beruset. Eller bare generelt når det var mellem de to unge mennesker. Idét et ben kom flyvende mod ham, var den eneste reaktion han kunne nå, en lille forskrækket grimasse. Det kunne ligne Skye at sparke ham, men som regel kun hvis han havde fornærmet hende eller kildet hende. Det var dog hurtigt glemt, og i stedet fokuserede han atter på Skye. ”Psyche…”, gentog han tomt, inden en klokke ringede i de tågede ethanol-tåger. ”Ooh. Come to me, baby”. I en vulgær bevægelse tog han hænderne op foran ansigtet og bevægede hænderne som om han masserede hendes fortrin, mens han lænede hovedet lidt frem. Tungen stak frem og tilbage og svirpede op og ned. Godt tilfreds med sin egen humor gryntede han og sendte Skye et vammelt blik. ”Så kunne du jo gribe Emrys Cadwalladers testikler og svinge ham rundt i sengen”, fnes han, halvt overbevist om, at det var den slags sex Skye havde.
|
|
Skye Hayes-Jenkins
6. ?rgang & Angriber
There cannot be a crisis next week. My schedule is already full
|
Post by Skye Hayes-Jenkins on Apr 1, 2012 19:00:02 GMT 1
Med overbærenhed lod Skye alt det med løverne slide, fordi hun lidt for sent opdagede at det havde været en dum sammenligning, og fordi hun virkelig ikke havde nogen anelse om hvordan hun gav Samuel tilbage uden at anvende vold og dermed foretage bevægelser der ville få palietterne til at flygte fra hendes shorts. Festtøj var da også upraktisk. En hel del undren viste sig kortvarigt i Skyes ansigt, ved Samuels udtalelse om at han ville løbe nøgen gennem ministeriet hvis hun nogensinde blev en anerkendt politiker. Ved nærmere eftertanke, fremkaldte kommentaren en rynken på næsen og et skeptisk ”Bare jeg slipper for at se på det” Hun kløede kort i sit viltre hår, og tilføjede derefter ”No offense, men det ville bare være for klamt at se på” hun viftede afværgende med en hånd frem for sig, og lukkede øjnene i forsøget på at komme af med det mentale billede. Når det kom til Charlie havde Samuel faktisk ret. Charlie var en rigtig flot papegøje. ”Hvis Charlie var en fyr ville jeg have taget ham, men han er altså en papegøje.. Jeg ved godt det er en hård sandhed Sam, men det må du altså indse” Med falsk medlidenhed aede Skye Sams kind, før hun mere brutalt rodede op i hans hår og ødelagde de sidste tegn på, at det kunne havde været sat bevidst. Efter sit smådrilleri lænede hun sig igen helt bagover, og rettede denne gang sit blik mod badeværelsets hvide loft. Skye spekulerede næsten altid over hvor kedeligt badeværelser var indrettet, og endnu en gang ramte tanken hende, nu hvor hun var på et. ”Når jeg bliver voksen, inviterer jeg en masse folk til at komme og male alt muligt på mit badeværelse” mumlede hun hen for sig selv, før hun rettede opmærksomheden mod Samuel igen.
Hele hans reaktion på hendes forslag om Psyche, fik hende til at le højlydt i længere tid. Det var ikke ligefrem fordi hun ikke havde set det før, men Skye havde en tendens til at grine af nærmest ingenting når hun var alkohol-påvirket. Forslaget om Emrys fik hende dog til at holde inde igen, og se undersøgende på Samuel før hun svarede, mest fordi hun undrede sig over at han havde taget netop det valg. ”Jeg er temmelig sikker på at Emrys er aseksuel” Et skævt smil begyndte at vise sig på hendes læber før hun fortsatte ”Desuden snakker han for meget, og jeg gider ikke oplære en jomfru mere” Da Skye betragtede sig selv om færdig med at snakke, rettede hun et irriteret blik, ned mod den fod der hang ud over kanten på badekarret. Med en koncentreret mine forsøgte hun at vippe den højthælede sko af, men da det ikke virkede lige med det samme, gav hun op og sørgede for at understrege hvor irriterende de var, med et velplaceret irritabelt støn og en godt tilrettelagt banden.
TAG: Samuel OUTFIT: click!NOTES: none x)
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Apr 3, 2012 12:45:14 GMT 1
”Klamt?”, gentog Samuel spørgende, som om han netop havde hørt den mest vantro løgn. ”Dette?” Med et overlegent glimt i øjnene og tænderne blottet i et charmesmil, nikkede han mod den dovent flydende krop. Skjorten var åbnet helt ned til navlen i et anfald af hedeslag, bukserne åbne fordi han havde glemt at lukke dem efter at have pisset, og slipset var løsnet og hang skævt om skulderen. Et lidende suk var alt han gav til hendes understregelse af, at Charlie altså var et dyr. Ansigtet skar en lille grimasse da hendes hånd plantede sig på hans hoved og uglede håret, men det var egentlig ganske rart. Ærgerlig over at hun stoppede, rakte han tunge, uden at kommentere på badeværelsesmumleriet. Det skulle man vidst have været i hendes hoved for at forstå. Godt tilfreds med Skyes latter over hans lille show, lænede han atter hovedet tilbage mod det kolde badekars kant. Han gryntede grinende da Skye foreslog Emrys som aseksuel. Det skulle egentlig ikke undre ham. Det eneste han kunne forestille sig interesserede Emrys, var politik og læsning. ”Eller også har han en eller anden sær fetich for bøger. Du ved… ” Samuel lod som om han tog en bog op foran sig og læste med sammenknebne øjne, ”svampeavl i Storbritannien blev især populært i 1670’erne da Chamomile Bergdoff bestøvede den vilde Fluesvamp med…”. Idet han lod som om han læste mere og mere, ændrede ansigtet sig til lettere anstrengt, og til sidst stoppede han for at bide sig i læben. ”… en grøn padehat.. uaarrh”. I en illustration af en vild udløsning rystede han lemmerne krampagtigt inden han lod sig synke tilbage i badekaret og fnes. Der gik et par sekunder før det gik op for ham, at Skye havde sagt en jomfru mere. Lettere kritisk drejede han hovedet mod hende og hævede øjenbrynet. ”Og hvilken jomfru har du i øvrigt ellers oplært?” I ethanoltågerne forsøgte han at huske, hvem Skye i grunden havde været sammen med at fyre det sidste stykke tid, men der var ingen person der sprang op. Afventende greb han flasken der lå i badekarrets bund, og tyllede en ordentlig tår. Nedenunder var de endelig skiftede til et nyt nummer. Tung bas samt panfløjte blandede sig med latter, småsludren og små skrig, der sandsynligvis bundede i et eller andet drukspil.
|
|