|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Apr 12, 2012 18:51:11 GMT 1
So raise your glass if you are wrongin all the right ways~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa rystede lidt på hovedet, men det underholdte smil blev siddende hvor det hele tiden havde siddet ”Helt alvorligt så ville jeg foretrække erfaring frem for uskyld og en sexgudinde bliver sgu vist aldrig mig..” busede det ud af hende. Et øjeblik så hun lidt overrasket ud over sine egne ord og slog så en lille latter op mens hun skar en grimasse og klappede SAmuel lidt på kinden ”Du er helt sød når det tager dig.” kommenterede hun med en ikke helt så tyk sarkasme som ellers. Så trak hun på skuldrene igen ”Jeg har virkelig ikke travlt. Når det sker, så sker det. Jeg gider ikke hoppe på den der stress-vogn med at man er udenfor bare fordi, ja..” hun fnøs og himlede med øjnene over hans tilbud ”Tak, så kender jeg dig igen. Jeg var lige ved at blive nervøs.” hun spjættede med benene da han strammede grebet om hende og var et øjeblik ved at dratte ned ved siden af ham i sofaen ”Hallå! Styr lige de armbevægelser der!”
Hun fandt dog forholdsvis hurtigt balancen igen, og behøvede ikke tænke specielt længe, før hun havde stillet ham et spørgsmål. Hans hurtige svar fik hende til at hæve begge bryn og klukke lidt af latter før hun slog ud med den ene hånd ”Vi er enige. Jeg ville bare vide om du var en af dem der benægtede det.” hun blinkede drilsk og himlede så med øjnene igen, noget hun var ekstra god til i selskab med Samuel ”Ja, helt vildt. Du har en våd plet på bukserne når jeg rejser mig igen. Så er du advaret.” hun vippede lidt med en flad hånd foran ham ”Interesseret og interesseret. Nysgerrig måske.”
Hun så et øjeblik på flasken da hun fik den stukket ind i synsfeltet og tog den så fra ham, satte den for munden og tog en forsvarlig slurk. Sekundet efter skar hun en grimasse og hev efter vejret mens hun holdt en finger i vejret med hånden der også holdt flasken, for at købe sig et øjeblik. Hun hostede og virrede med hovedet, før hun hæst fik et ”Sandhed.” frem og så afventende på ham, stadig med rommen brændende hele vejen ned i maven.
|
|
Samuel Abott
Bortvist
Cause I'm just a teenage dirtbag, baby !
|
Post by Samuel Abott on Apr 13, 2012 8:18:28 GMT 1
Samuel tænkte sig om et øjeblik. ”Forståeligt, men hvis du vidste, hvad du gik glip af… Så vil du spørge dig selv hvorfor du ikke bare lod gode gamle onkel Sam tage den for længe siden”. Det trak i hans mundviger så tænderne blottede sig i et ulvesmil, inden han strammede om Anessas liv, så hun var ved at falde bagover. I stedet for at svare, klukkede han blot en smule tilfreds. Det skæve smil blev ikke mindre, da Anessa bemærkede, at der ville være en stor våd plet på hans bukser, når hun rejste sig. ”Det er godt nok nye bukser, men du kan jo ikke gøre for det”, lød det dramatiske svar efterfulgt af et suk. Alkoholen var så småt ved at gøre sit indtag i kroppen med en brusende fornemmelse i årene. Det var som om hjertet slog en anelse hurtigere, næsten i takt med den tunge bas fra anlæggets musik. Omkring ham var folk også ved at være i godt humør. Der blev sunget, skrålet, snakket og grinet. Egentlig var det godt klaret at de havde fået sofaen for dem selv i så lang tid, men nu kom der et par elever og maste sig ned ved siden af dem. En fyrs armbevægelser var temmelig voldsomme, så Samuel strammede grebet om Anessa så han kunne holde hende fast, idet han rykkede sig hen mod armlænet. Ligeglad med deres sofagæster forsøgte Samuel at finde på en ny ting han ville vide om Anessa. Den var hverken kreativ eller pervers, men alligevel noget Samuel ville vide. ”Hvordan tager dine forældre din … Seksuelle afvigning?” Afventende lænede han sig tilbage i sofaen og lod armene hvile på kanten. Det lykkedes ham at hive ubemærket i fyrens hår, mens han holdt blikket rettede mod frøkenen på sine lår.
Tag: Nesbo
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Apr 16, 2012 11:39:12 GMT 1
So raise your glass if you are wrongin all the right ways~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa vendte øjne igen og trak så en smule ligegyldigt på skuldrene ”Jeg ser det mere som at jeg har noget til gode, ikke noget jeg er gået glip af.” slog hun bestemt fast og ignorerede med fuldt overlæg hans ganske sigende smil ”Desuden har du aldrig været på min liste over mulige ofre til min debut.. jeg er ked af at punktere din boble.” hun smilede selv lidt for bredt til at kunne foregive udskyld og måtte et øjeblik kæmpe for at genvinde balancen. Hun langede et velrettet dask ud mod Samuels skulder som han fortsatte ”Så må du jo bruge den der ært du kalder en hjerne og vælge et andet emne hvis du ikke vil have ødelagt dine bukser, ikke Smarte?” hun grinede smørret og forholdt sig så tavs mens han fandt et nyt spørgsmål.
Hun kastede kun et hurtigt blik på de tilkommende der krævede plads i sofaen og protesterede ikke da Samuel rykkede nærmede armlænet og tog hende med sig. I stedet rynkede hun brynene lidt, mens hun tænkte over spørgsmålet hun fik stillet ”Ganske pænt.” lagde hun ud og trak på skuldrene ”Min mor slugte kamelen med hud og hår, men det tog lige et års tid før far fik den sunket. Min storesøster er nok den som har det største problem med det.” bemærkede hun og skar en ærgelig grimasse, uden at lægge mærke til Samuels stunt med sidekammeratens hår ”Mere uddybelse eller hvad vælger du næst?”
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Apr 18, 2012 20:15:35 GMT 1
”Jaja, bare benægt at jeg er øverst på listen, snuske”, bemærkede Samuel og nikkede snusfornuftigt, da Anessa erklærede ham for upotentiel førstegænger. Han havde bestemt ikke regnet med, at Anessa ville trække han med en i soveværelset nu og gøre det med ham, men han havde nok hele tiden forestillet sig, at der var en lille dør åben. Selv nu når hun havde erklæret, at der ikke var, forestillede han sig, at der var en dør åben på klem. Hjernen kunne umiddelbart ikke forstå, at den trunte, der sad så tæt på ham og virkede nærgående, var til piger og ikke ville knalde ham. Selvom alkoholen gjorde sit indtog og fik Samuels blik til at svømme en smule, fokuserede han på Anessas ansigt og lyttede nysgerrigt til hendes svar. ”Det lyder ret smertefrit”, sagde Samuel en smule tænksomt. Han forestillede sig hvad hans konservative forældre ville sige, hvis han fortalte han var blevet gay. Med et bittert smil vidste han, at Eric ville blive rasende, kaste rundt med ting og nok smide ham ud med det samme. ”Det kunne i hvert fald have været meget værre”. Samuel sendte Anessa et lille smil, inden han greb flasken og druknede sine tanker i en ordentlig tår Kettlebacks. Endnu engang huskede han, at de knap nok fik noget at drikke. ”Ny regel. Vi drikker når vi har svaret et spørgsmål eller lavet en konsekvens. Den der kaster op først taber. Vi er tydeligvis for seje til at nægte”. Han smilede stort og sagde så, ”konsekvens. Nu skal vi have gang i sagerne”.
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Apr 18, 2012 22:56:02 GMT 1
So raise your glass if you are wrongin all the right ways~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa grinede smørret og rakte så ud med den ene hånd og klappede Samuel drillende på kinden ”Du skal stadig ikke vide alt, lille ven.” hun trak hånden til sig og endte med i stedet at prikke ham advarende i brystet ”Og lad være at kalde mig snuske. Jeg er ingens snuske og bliver det aldrig. Hvis jeg får hang til sukkersødt så slå mig nedi stedet.” hun vippede drillende med øjenbrynene og rystede lidt på hovedet på samme tid.
Spørgsmålet hun blev stillet fik hende dog nogle minutter til næsten at være alvorlig og hun trak lidt på skuldrene ”Meget værre..” gav hun ham ret og smilede skævt ”Jeg har vist den fordel at mine gamle har set det hele i forvejen. Der skal en del til at sende dem op under taget.” hun hævede brynene sigende mens hun fortsatte”men når det sker..” hun fløjtede lavt og sigende uden at gøre sætningen færdig.
Hun forholdt sig tavs mens han satte flasken for munden igen og uden opfordring valgte sin næste udfordring. Hun blottede tænderne i et bredt smil og rykkede sig lidt så hun kunne sætte fødderne mod hynden ved siden af ham ”Så skal jeg jo tænke.” anklagede hun halvhjertet ”Konsekvens..” grublede hun og satte så en hånd på hans skulder blot for at rejse sig halvt i sofaen, finde ud af der ikke var plads ved siden af og i stedet sætte sig igen, denne gang med et ben på hver side at hans og en fod der sov knap så meget som før. Hun endte derfor med front imod ham, uden dog at se ud til at fortryde noget og rakte ud efter flasken som hun tog en forsvarlig mundfuld af, før hun hæst talte igen ”Vi finder det nærmeste blækhus og jeg får lov at tegne et overskæg på dig.”
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Apr 19, 2012 6:32:02 GMT 1
Accepterende løftede Samuel to overgivende hænder foran Anessa, da hun proklamerede hun aldeles ikke ville blive kaldt snuske. Han mindede sig selv om, at kalde hende så meget snuske, putte, skat, baby og honey som muligt i fremtiden. Ud fra Anessas kommentarer om sine forældre, kunne Samuel regne ud, at hun havde flere søskende. Nysgerrigt overvejede han hvilke typer de var, og som den dreng han nu engang var, om hun havde en lækker søster. Senere måtte han lige gå en runde og se om han kunne finde hendes værelse. ”Ja, beklager meget”, bemærkede Samuel og ræbede efterfølgende højlydt, da alkoholen forplantede sig ned gennem halsen. Han var lidt spændt på at se hvad Anessa kunne finde på, med den kloge Ravenclaw-hjerne hun efter sigende skulle have. I et forsøg på ikke at lægge for meget i Anessas vrikken rundt på hans skød, hev han lidt mere i sidemandens hår. Det lykkedes ikke helt at aflede tankerne, og de kredsede nu rimelig ensporede på deres stilling, og hvordan det ville være hvis de var nøgne. Hvordan så Anessas bryster ud? Var de små og faste? Eller var de overraskende bløde og en smule strittende? Da det begyndte at rykke i de nedre regioner ved forestillingen, forsøgte han at tælle fra 30 til 1, mens øjnene uvilkårligt søgte op mod loftet. Ikke nogen nem opgave når man var lettere påvirket. Det hjalp en smule da Anessa endelig gav sin udfordring og, lidt for hurtigt til at være diskret, greb han om Anessas hofter og holdt godt fast, så ikke hun væltede ned, idet han rejste sig. ”Tjek”, sagde Sam med et skævt smil, og satte forsigtigt Anessa ned i sofaen. Som var det en kær bamse, plantede han flasken i hendes skød og sagde, ”to sekunder”. Med et lille irriteret grynt over sig selv forsvandt han ind mellem de dansende mennesker. Det faldt ham ikke ind, at han blot kunne slå et sving med tryllestaven og hidkalde et blækhus. Eller at Anessa nok hurtigere kunne finde det. Efter noget tids søgen, hvor hans kogende blod blot var blevet sumrende, fandt han et blækhus og en fjerpen i en pult. Fjerpennen ville nok være temmelig skarp at få på den bløde hud, så den lod han ligge. Så gik han tilbage til Anessa, skubbede flasker og glas væk fra bordet, og satte sig på det med fronten mod hende. ”Gør mig så mandig”, sagde han med hæs stemme. Med knyttet næve slog han sig på brystet.
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Apr 19, 2012 10:41:10 GMT 1
So raise your glass if you are wrongin all the right ways~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa himlede med øjnene og fnøs højlydt, uden dog egentligt at lade sig mærke med hans ucharmerende ræben. Hun kunne selv have fundet på noget lignende og koncentrede sig i stedet om at finde på en udfordring til ham, mens hun ganske ugenert skiftede siddestilling og endte overskrævs på hans lår med hænderne placeret mod sine egne lår for at holde balancen.
Udfordringen var hverken særlig genial eller særlig unik, men det bedste hendes berusede hjerne kunne komme op med i øjeblikket og noget hun udemærket kunne se det underholdende i. Hun nåede dog knap at smile smørret da han accepterede, da hun i stedet blev løftet og i nogle sekunder viftede med begge arme for ikke at tumle på gulvet. Et overrumplet udbrud undslap hende efterfulgt af en obskøn ed og et olmt blik, da hun blev plantet i sofaen med flasken og sekundet efter så Sam forsvinde ud af syne.
Hun rystede opgivende på hovedet og blev siddende uden helt at forvente han vendte tilbage. Om ikke andet havde hun flasken og tog endnu en solid mundfuld af den. Hun løftede begge øjenbryn i mild overraskelse da han alligevel kom tilbage kort efter, nu med et blækhus, som hun undlod at spørge ind til hvor han havde fundet. I stedet rejste hun sig, vaklede let og stak flasken i favnen på ham, mens hun selv tog blækhuset og blankt ignorerede de nysgerrige blikke fra folk omkring dem ”Se op..” kommanderede hun og gik helt tæt på ham, mens hun åbnede blækhuset og dyppede en fingerspids i det sorte fluidum ”Vi kan lige så godt fortsætte imens. Du kan optænke en konsekvens til mig også.” hun vrikkede med øjenbrynene og gik så igang med at give ham et nydeligt svunget cykelstyroverskæg.
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Apr 19, 2012 16:22:10 GMT 1
Samuel gav villigt blækhuset fra sig og betragtede Anessa, som stikkede spidsen af fingeren ned i den sorte væske. Han sendte hende et afventende smil og overvejede kort, om hun kunne finde på at tegne et lem i stedet. Følelsen af fingeren mod huden var dog klart et overskæg, så Samuel gik videre til at udtænke hendes konsekvens. Selvom det måske forstyrrede Anessas maleri, spidsede han tænksomt munden. ”Okay, jeg udfordrer dig til at smide trøjen og gå rundt i BH det næste kvarter”. Læberne blottede sig i et ulvesmil. Han håbede både på, at hun ville sige nej og dermed drikke, så hun kunne blive hurtigere fuld og tabe, men også at han kunne få et dejligt glimt af hendes kavalergang.
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Apr 19, 2012 20:30:26 GMT 1
So raise your glass if you are wrongin all the right ways~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa stak ubevidst tungespidsen lidt frem i ren koncentration, mens hun startede med den ene side af det der skulle blive til et nydeligt blækoverskæg på Samuels overlæbe. Mens hun tegnede skævede hun ind i mellem op og mødte hans blik og skulede lidt, da den afsluttende krølle blev lidt skæv fordi han begyndte at tale.
Hans udfordring fik dog et lille fnys fra hende, mens hun dyppede fingeren i blækhuset igen for at gentage sin kunstneriske udfoldelse på den modsatte side af hans overlæbe og dermed skabe en hvis balance i kreationen. Hun løftede begge øjenbryn en smule og så på ham med et næsten overbærende smil ”Et kvarter?” gentog hun spørgende og satte krølle på den sidste halvdel af skægget for så at skrue låget på blækhuset igen og sætte det fra sig på bordet ved siden af ham ”Du er et helt nyt menneske, putte.” hun vrikkede med øjenbrynene og grinede smørret, selvom hele situationen i ædru tilstand nok ville være knap så morsom.
Så gik hun et skridt baglæns krydsede armene over maven og trak den sorte top over hovedet i en hurtig bevægelse og uden nogen form for tøven. Blufærdighed var ikke noget hun havde ret meget af og der var ikke den store forskel for hende, på at tonse rundt til træning i en sportstop, en bikini eller nu, en polka-prikket bh. Hun så udfordrende på ham mens hun svingede den sorte top en omgang i luften ”Et kvarter fra nu. Nyd synet, det kommer ikke til at ske igen foreløbigt. Sandhed eller konsekvens?”
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Apr 20, 2012 9:14:51 GMT 1
Samuel forsøgte ikke at bevæge sig for meget, mens det nydelige overskæg blev malet over læberne. Det var en temmelig mild udfordring i forhold til hvad han havde forventet, men måske startede hun bare mildt ud. Det gjorde Sam i hvert fald. ”Jep. Jeg ville have sagt resten af aftenen, men så tænkte jeg, at dine forældre hellere måtte skånes for synet”, erklærede han med en mine som en verdensmand. Idet Anessa var færdig og satte låget på blækhuset, rettede han sig fra den sammenkrybede stilling og lænede sig lidt tilbage. Blikket spejdede rundt for at finde et spejl til at bedømme værket i, men der var for mange mennesker, så han droppede det. Desuden fangede Anessa hans opmærksomhed, da hun rejste sig og behændigt tog toppen af. Et højlydt pift lød fra Samuels læber, og han smilede flabet da nogle af de omkringsiddendes opmærksomhed blev draget mod værtindens sparsomme beklædning. Ligesom Anessa grinede Samuel fjoget, og hans blik blev en anelse fjernt, ved synet af den polkaprikkede bh. ”Bare rolig. Jeg vil nyde hvert sekund”, sagde han, og fæstnede åbenlyst sit blik på Anessas kavalergang, dels for at provokere, dels for at indprente sig billedet. ”Polkaprikker, Nesbo? Jeg havde mere forventet… Sådan en spids bh af metal. Eller kæder, eller ingen bh overhovedet”. Fuldesnakken havde efterhånden overtaget, og ordene ville give mere mening hvis man var inde i Samuels hoved, og vidste hvilke fordomme han havde. Med det flabede smil stadig klistrede til læberne, fangede han flasken , tog en slurk og skar tænder ved følelsen gennem halsen. Det begyndte efterhånden at tømme ud i indholdet, og humøret var da også steget markant hos Samuel. Med en grimasse rakte han flasken til Anessa, mens han hæst sagde, ”Konsekvens igen”.
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Apr 20, 2012 14:26:26 GMT 1
So raise your glass if you are wrongin all the right ways~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa fnøs muntert og tegnede færdigt uden at møde hans blik ”Det ville også ret hurtigt blive koldt, men så ville der selvfølgelig være mere for dig at se på, ikke?” hun løftede blikket og mødte udfordrende hans før hun sænkede hånden, hurtigt tørrede sin pegefinger af i kanten af sine mørke bukser og ganske ugenert trak sin sorte top over hovedet.
Hun himlede åbenlyst med øjnene over hans pifteri, men lod ikke til at have nogen skrubler over nu at stå kun i en polka-prikket bh på overkroppen. Hun rystede opgivende på hovedet mens hun stak den sorte top fast i sin bukselinning og ikke behøvede stå med den i hånden ”Du er så forudsigelig at det næsten gør ondt.” hun så op på ham med et skævt smil ”Måske det var på tide at tage nogen af dine tilsyneladende mange fordomme op til revidering?” hun satte hænderne på hofterne og lod sig heller ikke mærke med hverken hans, eller andres nysgerrige blikke og var fuld nok til ikke at overveje hvilke rygter den næsten med garanti ville florere når de kom tilbage til skolen.
Hun lod ham se sig mæt og krydsede i stedet selv armene under brystet mens hun ventede et lille øjeblik før hun tog flasken fra hans fremstrakte hånd ”Okay..” begyndte hun tænksomt og gjorde så et diskret kast med hovedet mod parret i sofaen ”Jeg synes bestemt de trænger til at blive skilt ad og jeg er sikker på du kan gøre det.” hun tog flasken og pegede en finger mod ham med samme hånd ”Uden at nogen kommer op at toppes. Jeg gider ikke have ballade.” hun vrikkede med øjenbrynene og satte så flasken for munden og drak.
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Apr 21, 2012 18:56:18 GMT 1
”Bestemt. Det ville gøre festen meget sjovere”, erklærede Samuel med et glimt i øjet. Han spidsede læberne, som for at vrikke med sit nye falske overskæg. Selvom han selv havde lagt op til den, kunne Samuel ikke lade være med at klikke lavt med tungen, da Anessa snakkede om at revidere fordomme. ”Som om du ikke har et hav af fordomme om mig”, sagde han med et skævt smil. Der var meget Anessa ikke vidste om Samuel, såsom om familieforholdet derhjemme, hans nuværende spekulationer om fremtiden, og hvordan han i virkeligheden havde haft det med Julie og efter bruddet. På nuværende tidspunkt havde han heller ikke planer om at indvie Anessa i dette. På den anden side havde han tendens til at blive småsentimental i sin fuldskab. Med hænderne slængede over sofakanten og benene smækkede op på sofabordet foran sig, vristede Samuel blikket fra Anessas kavalergang til hendes ansigt, som hun fremsagde sin udfordring. ”Det var da en kedelig én!” På trods af sit brok lænede han sig alligevel frem i sofaen og prikkede fyren på skulderen. Da denne ikke reagerede, satte han sig i stedet på sofabordet, så han sad med fronten mod dem. Efter hvad der føltes som flere minutter, besluttede pigen sig for at trække tungen op af halsen på fyren og stirre olmt på Samuel. ”Lucy, John. Er I nu sikker på, at I har tænkt det her igennem?” Samuels ansigtsudtryk viste dybeste medfølelse, mens en finger pegede skiftevis på de ukendte unge mennesker. ”Jeg mener… Hvis I er kærester, hvad laver I så her til festen, i gang med at slikke hinandens mavesække rene? Og hvis I netop har mødt hinanden… Så går I alt for hurtigt frem. Du, min kære Lucy, er i fare for at virke billig når du kysser ham så hurtigt, og, let’s face it, han kontakter dig jo ikke, hvis du går i seng med ham”. Parrets ansigtsudtryk ændrede sig synkront fra overrasket over afbrydelsen til foragtet. ”Og du, John, ligner ikke én der er i stand til at holde mere end 5 minutter i sengen”. Samuel nikkede mod Johns ansigt, der var pænt prydet af et præpubertært overskæg. ”Slet ikke nok til at tilfredsstille Lucy”. Samuel plaprede løs i hvad der synes adskillige minutters fuldesnak, indtil parret fik nok og gik deres vej, ikke blege for at udtrykke deres misfornøjelse over Samuel verbalt. ”Job done”, erklærede Samuel, da han vendte sig mod Anessa med et smil, og fik fokuseret på hende gennem sin berusede tilstand. "Sandhed eller konsekvens?"
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Apr 22, 2012 18:37:35 GMT 1
So raise your glass if you are wrongin all the right ways~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa fnøs med himmelvendte øjne, men lagde alligevel ikke skjul på at hun morede sig ganske glimrende ”Så du mener ikke den er sjov allerede?” hun sendte ham et udfordrende blik ”Jeg ved ikke om jeg skal være fornærmet eller ej.” hun blottede tænderne igen da han spidsede læberne og kunne ikke lade være at se ganske tilfredst på det overskæg hun havde forsynet ham med.
Hans næste ord fik nog alligevel alvoren frem på hendes ansigt og hun kneb øjnene lidt sammen mens hun trak på skuldrene ”Færre end du måske tror, men at jeg synes du har opført dig som en idiot er ingen hemmelighed.” hun uddybede ikke hvad hun specifikt tænkte på og der var heller ingen uvilje at spore i hendes stemme, blot en nøgtern konstatering af fakta ”Hvis ikke jeg allerede havde revurderet mine fordomme, så stod jeg slet ikke her.” indrømmede hun lige så afslappet og sprang så uden tøven videre til hans næste udfordring.
Igen trak hun på skuldrene over hans reaktion og skævede til parret i sofaen ”Måske.. men det er det bedste du for ud af min overlegne hjerne der lige i øjeblikket ligger i sprit og konserverer.” hun vendte sig og satte sig på kanten af det lille bord mens hun tavs, men med tydelig morskab betragtede Samuel sætte sig overfor parret i sofaen og med vanlig provokerende stil ret hurtigt fik dem til at fortrække ud af lokalet.
Mens han udførte sin udfordring, nåede hun selv et par forsvarlige slurke af flasken med rom og havde allerede bestemt sig, da han igen rettede opmærksomheden mod hende ”San..” hun afbrød sig selv ved at lægge hånden for munden, da en ufrivillig bøvs kæmpede sig vej op og blev kvalt i opløbet ”Sandhed.” fik hun så frem, lod hånden falde og så hurtigt på uret på den ene væg, før hendes blik igen landede afventende på ham.
|
|