Samuel Abott
Bortvist
Cause I'm just a teenage dirtbag, baby !
|
Post by Samuel Abott on Apr 1, 2012 8:59:04 GMT 1
Så hæver vi pokalerne igen. Hiv op og lad gå *hik*! Efter at have forladt Julie havde Samuel en unægtelig lyst til at drikke sig i hegnet. Nej, drikke sig over hegnet og langt ud på marken i mudderet. Omkring ham så folk ud til at være ganske beruset – af musikken, af det modsatte køns selskab, af alkoholen. En del par stod og dansede tæt, mange ude af takt til musikken. Nogle elever sad og havde gang i en drukleg, der involverede små eksplosioner med røgskyer, så de omkringsiddende hvinede og grinede. Et øjeblik overvejede Samuel at slutte sig til dem, men så fik han øje på en ensom flaske ”Wulfrick Kettleback’s Deathly Dark Rum”. Temmelig ædru banede han sig vej gennem de dansende par, ligeglad med at de nærmest væltede omkring ham som kegler i deres fulde tilstand. Hånden greb ud efter flasken, hev proppen af og førte den op til munden. I et sekund var han fristet til at spytte stadset ud, da smagen var så hæslig. Det føltes som om væsken bogstavelig talt brændte huller i hans tunge, så han skyndte sig at sluge en ordentlig tår med en grimasse. Røg susede ud af ørene. På få sekunder havde virkningen allerede sat sit spor i kroppen og gjort blikket en anelse flydende. Lige hvad han havde brug for. På jagt efter ny underholdning kiggede han nysgerrigt rundt. Der var et par velkendte ansigter, men ikke nogen han ligefrem var på god fod med. Ikke at det nogensinde havde holdt ham tilbage, men lige nu var han i humør til at have det sjovt med et par gode venner, ikke til at blive afvist. Ellers var de fleste en del årgange under ham, hvilket gav en følelse af at være gammel og ikke høre til på Hogwarts mere. I et anfald af nostalgi tænkte han, at 6. årgang afgjort havde været hans gjoværdige år. Nu bestilte lærerne ikke andet, end at tude elevernes øre fulde om fremtid. En fremtid, der for Samuels vedkommende, så en anelse snæver ud. Ny røg væltede ud af ørene da Samuel, en smule bittert, tog en ordentlig tår Kettleback. Hvor var den underholdning, når man havde brug for den? Tag: Nesbo
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Apr 1, 2012 13:37:07 GMT 1
So raise your glass if you are wrongin all the right ways - all my underdogs~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa forlod dansegulvet med et oplagt smil på læberne og vrikkede stadig halvt dansende ud mod den ene af væggene, for at finde både noget at drikke og et sted at sidde bare lige fem minutter, før hun fortsatte hvor hun var sluppet. Hun stoppede halvt op et øjeblik da hun fik øje på en velkendt skikkelse lidt derfra og et lille skævt smil bredte sig på hendes læber før hun skiftede retning og fortsatte hen mod ham.
Hun gav ugenert hans hofte et solidt puf med sin egen da hun endte ved siden af ham, noget der netop var muligt, fordi støvlerne hun havde på, gav hendes højde adskillige centimeter mere end normalt ”Du ligner lort, Abott.” indledte hun med et flabet smil der tog brodden af de ellers ret fornærmende ord ”Men ikke ligeså meget som normalt hvis jeg nu skal være flink.” hun vrikkede med øjenbrynene og sænkede blikket til flasken han stod med for så at skære en grimasse ”Du sigter efter en tidlig død hvis du hælder det der stads i tarmene.” hun fnøs muntert og så op på hans ansigt igen ”Men det slår hårdere end en hippogrif sparker.”
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Apr 1, 2012 14:32:00 GMT 1
Samuel havde spottet Anessa inden hun kom hen og placerede en hofte i siden på ham. På trods af deres noget usikre start, var de efterhånden blevet en form for venner. Light-versionen i hvert fald. Samuel smilede skævt mod den lille kvinde og sagde "og du ligner en transvestit”. Upåvirket lod han blikket glide ned af Anessas krop, dvælede kort ved brysterne, der ligesom bedte om det med alle brillenterne, ned over hofterne og ned af benene. Med en lille latter gentog han hendes kommentar. ”Men heller ikke ligeså meget som normalt”. Frøkenen var faktisk ganske køn i dag, og hvis ikke det var fordi hun var sådan en miniversion af en havnearbejder (og hvis ikke hun var homoseksuel, men det var en mindre detalje), havde han lagt alle fornærmelserne fra sig og prøvede at forføre hende i stedet. Det ville nok ikke have lykkedes lige meget hvad. Med et hævet øjenbryn løftede han flasken og skævede til den. ”Jeg troede ellers ikke stærke sager kunne holde dig tilbage”, sagde Samuel og lænede sig hen mod Anessa så de var i øjenhøjde. Med et glimt i øjet viftede han flasken foran hende, som en lille udfordring.
Tag: Nesbo
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Apr 2, 2012 2:12:37 GMT 1
So raise your glass if you are wrongin all the right ways~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa fnøs muntert over det forventede flabede svar fra Samuel og vrikkede oplagt med øjenbrynene mod ham, mens hun blottede tænderne i et bredt grin ”oh snap. Der fik du mig.” gav hun prompte igen før himlede med øjnene uden at det brede smil forsvandt ”Forskellen på dig og mig er bare at jeg ser godt ud uanset.” hun blev roligt stående under hans tydeligt vandrende blik og slog en lille latter op som han vendte hendes egne ord imod hende ”Touché, fanboy. giver du mig det på skrift så jeg kan gemme det under min hovedpude?” hun rystede lidt på hovedet og svajede uden helt at tænke over det til musikken der skiftede til et nyt nummer.
Hun hævede øjenbrynene næsten synkront med ham og trak på skuldrene ”Sandt, men jeg vil stadig gerne leve til i morgen.” hun flyttede sig ikke som han lænede sig frem, men kneb øjnene lidt sammen da han viftede flasken foran hende og greb den så fra hans hånd med et ryk. Hun vippede den selv lidt mellem fingrene og lagde hovedet lidt på skrå ”Hvis vi er ude i en konkurrence her, så skal der nogle præmier på bordet.” han så afventende på ham og blev at stå med flasken løftet lidt så de begge kunne se den.
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Apr 2, 2012 7:54:53 GMT 1
Samuel var tavs og nøjedes med at smile vantro til hende med et hævet øjenbryn, som var det et barn der lige havde proklameret, at hun ville blive minister for magi. Så vinkede han en smule afværgende med hånden mellem dem, og sagde snusfornuftigt, ”jeg deler ikke autografer ud. Pigerne bliver bare skøre af det. Du kan desuden ikke nøjedes med bare en lille del af mig i din seng. Du må tage det hele med”. Han smilede et ulvesmil og lod hånden glide ned af sin krop, som en umådelig fantastisk præmie der blev vist frem. En smule stolt over at have regnet en del af Anessas personlighed ud, slap han sit tag i flasken, da hun rev den ud af hånden på ham. Så lød der en lille lavmælt fløjten fra Samuels spidsede læber. ”Samtalen blev pludselig langt mere interessant”. Hans blik faldt tænksomt til Kettleback’s sorte skelethovedprægede etiket. Med et smil der vidnede om en skrækkelig idé, løftede han blikket mod Anessa. ”Okay, det gode gamle Sandhed eller konsekvens? Hvis en af os nægter, skal der drikkes af den gode hr. Kettleback?” Noget sagde Samuel, at Anessa var en anelse mere genert end ham, når det kom til udfordringer, selvom han nok ville få kamp til stregen. ”Tilsidst ser vi, hvem der har drukket flest gange og dermed er taberen. Hvis du taber… Vil jeg se din værtindegave i brug med mine egne øjne”, sagde han langsomt, selvom Anessa uden tvivl ville protestere. Han vidste ikke, om Anessa overhovedet havde åbnet sin gave endnu, men så meget desto bedre. Så var hun måske mere tilbøjelig til at sige ja.
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Apr 2, 2012 13:54:43 GMT 1
So raise your glass if you are wrongin all the right ways~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa hævede øjenbrynene lidt mere og sendte Sam et overbærende, men ganske underholdt smil ”Kylling..” kommenterede hun kort, før hun pegede i en bestemt retning, ud af lokalet, mod gangen til trappen ”Min seng er dernede. Du er velkommen til at låne den når du går under om cirka en halv time.” hun smilede sødt holdt blikket på hans ansigt frem for at følge den selvfede gestus hans hånd præsenterede.
Hun vrikkede udfordrende med øjenbrynene efter at have snuppet flasken fra hans hånd og nikkede hurtigt ”Så langt er vi enige.” hun blev stående med et afventende blik på ham uden at gøre anstalter til at drikke af flasken og kneb øjnene svagt sammen ”Deal.. og?” opfordrede hun og fnøs så højlydt som han fortsatte og rystede øjeblikkeligt på hovedet ”Jeg burde have vidst den var fra dig. Du har sgu ikke mere hjerne end en havenisse.” hun blottede tænderne i endnu et bredt grin ”Og glem det. Hvis den nogensinde skal andet end at samle støv, så bliver det ikke i nærheden af dig.” hun tav og så tænksomt på ham alligevel ”Og så igen..” hendes blik spillede hemmelighedsfuldt og af undertrykt morskab mens hun forsøgte at se alvorligt på ham ”Og hvis jeg vinder? Hvad kan du så tilbyde mig som kan få mit lille hjerte til at banke?” hun lagde armene over kors uden at slippe flasken og så igen afventende på ham.
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Apr 3, 2012 13:09:17 GMT 1
Samuel grinede mod hende og undlod at svare. Hvis alt gik efter planen, ville de begge være inde i den om en halv time, men han ville sidde og kigge på Nesbo og en anden dame i fuld aktion. ”Det er godt du blev glad for den”, sagde Samuel med et smil, selvom Anessa ikke havde kommet med den mindste bemærkning om at være glad for legetøjet. ”Yndigt lille digt i øvrigt, ikke?” Ligesom han havde ventet, nægtede Anessa fuldstændig, men det gjorde intet. Der lurede allerede en back-up plane i baghovedet. Så kom det dog pludseligt, ”Og så igen..” . Lidt undrende hævede Samuel øjenbrynet, inden han brød ud i et drillende smil. ”Jeg skaffer dig en trunte du kan gøre det med?”, foreslog han, overbevist om at Anessa ikke selv var i stand til at finde nogle lesbiske på Hogwarts. Hvordan skulle han i øvrigt kunne finde noget, der var ligeså grænseoverskridende som hendes? En smule mere alvorligt foreslog Samuel prøvende, ”Øhm… Jeg udfører en Shakespeare sonet nøgen oppe på bordet?”. Hånden pegede hen mod bordet der var omgivet af grinende eksplosions-spillende unge. Med stor sandsynlighed ville Anessa affeje dette. Hun havde vist gennemskuet, at han ikke havde noget problem med nøgenhed. ”Eller har du et bedre foreslag?" At dømme på alkoholprocenten på Kettleback-flasken ville det i øvrigt nok aldrig komme så langt, for de ville med stor sandsynlighed ende på badeværelset samtidig: den ene i gang med at kaste op i håndvasken, den anden i toilettet.
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Apr 3, 2012 18:33:53 GMT 1
So raise your glass if you are wrongin all the right ways~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa himlede med øjnene endnu en gang og satte den frie hånd på hoften uden at slippe Sams blik ”Hvornår sagde jeg at jeg var det? Den var lidt.. nem, var den ikke? Som at give en blind mand end hund eller en quidditchspiller en kost.” hun smilede flabet og nikkede påtaget tænksomt ”Det var smukt, aldeles tårefremkaldende.” hun nikkede igen som for at understrege sin egen sarkasme.
Hun blottede tænderne i et bredt grin da han, ret forventet, og meget beredvilligt, tilbød at finde en pige til den omtalte afprøvning og nikkede blot, mens hun kæmpede for ikke at grine. I stedet nikkede hun bare selvom hun var helt sikker på, at de ikke havde det samme i tankerne og var ganske tilfreds med det. Hun skar en grimasse over hans næste forslag og rystede denne gang på hovedet ”Så får jeg sgu aldrig lov at holde fest igen. Er det det du er ude på?” hun kneb øjnene tænksomt sammen og så vurderende på ham ”Du kunne også gemme sonetten til vi er tilbage på skolen og se om du kan gøre Young kunsten efter fra sidste år..” hun lagde hovedet lidt på skrå og så udfordrende på ham ”Jeg er sikker på at både den ældste og den yngre Maverick ville elske sådan en kærlighedserklæring. Kaptajnen har jo allerede fået sin. Det er kun retfærdigt det bliver en anden der får fornøjelsen denne gang.” hun tav og så afventende på ham et langt øjeblik før hun tilføjede ”Du bestemmer selv om det skal være med eller uden pigeuniformen, men jeg skal nok skaffe dig en.”
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Apr 11, 2012 18:19:32 GMT 1
Samuel løftede en smule afværgende hænderne op foran sig. ”Jeg kunne ikke drømme om at ødelægge din fest”, påpegede han, selvom tanken ikke lå så langt væk endda. Da det var tydeligt at se hvordan Anessa arbejdede på en eller anden idé, betragtede Samuel hende roligt, overbevist om, at hun ikke kunne finde noget der var skrækkeligt nok til at han ville nægte. I lang tid stod Samuel og overvejede hendes idé. Tanken om at rejse sig op foran den unge Maverick, der havde været efter ham i så lang tid, var ganske vist ikke behageligt, men noget sagde ham, at den unge lærer ville blive mere vred, end Samuel ville føle sig pinlig berørt. Dertil kom, at de nok aldrig ville nå til den situation, med de planer han gik og havde. Men dem behøvede Anessa ikke vide noget om endnu. ”Challenge accepted”, udbrød Samuel med sin mest muggler-spils-agtige stemme han kunne fremføre. Før Anessa kunne nå at reagere, havde han grebet hendes hånd og trykkede den som en slags besejling af deres aftale. Sekundet efter trak han hende hen til en sofa hvor der sad et par og kyssede. Upåvirket maste han sig ned lige imellem dem, i håb om, at det kunne få dem til at smutte. De sendte ham vrede blikke, og fyren lignede én, der kunne finde på at give den unge slange én på siden af hovedet. Til al held herskede der stadig stærkt aldershieraki på Hogwarts, så da de genkendte Samuel som syvendeårselev, gik de skumlende deres vej.
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Apr 12, 2012 9:57:55 GMT 1
So raise your glass if you are wrongin all the right ways~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa spidsede læberne lidt og sendte et usynligt luftkys afsted mod Sam, uden rigtigt at tænke det store over det ”Du er også sådan en guttermand, Sam.. virkelig.” hun smilede sukkersødt, uden hverken at kunne eller ville forsøge at dæmpe det muntre glimt i sit blik og fortsatte så ufortrødent ud i den udfordring han selv havde lagt på bordet.
Hun stod nogle lange øjeblikke blot og betragtede ham afventende og kunne efter nogle sekunder ikke dy sig for at snige et utålmodigt ”Tik tak..” ind, mens han tydeligvis tænkte grundigt over udfordringen. Så blottede hun tænderne i endnu et bredt smil og nikkede tilfreds "Jeg ved ikke helt om du er dum eller dumdristig, men det finder jeg vel ud af.” hun protesterede ikke mod hans hånd der greb hendes, men kvitterede med et fast tryk lige tilbage før hun slap igen.
Selvom hun slap, gjorde han dog ikke det samme og en lille overrumplet lyd gled over hendes læber da han trak hende med sig hen til den nærmeste sofa og hurtigt havde sørget for at tiltuske sig god plads. Hun himlede med øjnene og så kort efter det fornærmede par, mens hun selv overvejede sit næste træk. Hun nåede dog ikke så langt før hun impulsivt havde plantet sig på tværs af hans lår, uden den store tanke for, at hun egentligt ikke burde kunne lide ham og hvordan det kunne se ud for omverdenen. Hendes hovede snurrede allerede behageligt af alkohol og hun tog sig meget lidt af lige hvad andre tænkte ”Hvem først..?” spurgte hun og så afventende på ham. Hun havde halvt forventet svaret og dermed faldt hendes "Sandhed." uden tøven.
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Apr 12, 2012 10:58:19 GMT 1
Stadig temmelig ædru kom det bag på Samuel at Anessa, trods hendes åbenlyse modvilje til Samuel, plantede sig på hans lår. Ikke at det generede ham, tværtimod, men det overbeviste ham om, at hun måtte have fået en del mere at drikke end ham. Så meget desto bedre. En smule selvtilfreds smøg hans venstre hånd omkring hendes talje, så hun ikke pludselig ville vælte bagover. Til al held var Anessa intet andet end et lille nips, så det var intet problem at bære hendes vægt. ”Dig først”, svarede han med et lumsk smil. Han førte flasken op til munden og satte tænderne i korkproppen så han kunne hive den af med et lille plop, nu da begge hænder var beskæftigede. Den landede i sofaen da han spyttede den fra sig. Da hun efterfølgende gav sit svar, smilede Samuel skævt over hendes iver, og lod flasken vrikke lidt foran dem. Med en overvældende nysgerrighed, indså Samuel, at han havde lyst til at vide alt om den lille starut. Det første spørgsmål kom prompte, var temmelig gennemtænkt og ikke det mindste overraskende. ”Hvor mange damer har du så rullet rundt i lagnerne?” Mens han spændt betragtede hendes ansigtsudtryk over spørgsmålet, tog han en slurk af flasken uden at fjerne blikket. Den stærke væske brændte, men han var ligeglad. Nu skulle han være fuld og få det sjoveste ud af denne situation med Anessa.
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Apr 12, 2012 11:59:00 GMT 1
So raise your glass if you are wrongin all the right ways~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa tænkte stadig ikke videre end til at gøre lige hvad hun fandt naturligt og at plante sig på skødet af Samuel, var netop en af de ting. Hans hånd bag hendes ryg føltes lige så naturlig, taget i betragtning hvor og hvordan hun sad, og hun gjorde ingen anstalter til at trække sig væk.
At han valgte hende til at vælge først, kom på ingen måde bag på hende og hun nøjedes med at himle svagt med øjnene, før hun valgte sin udfordring og så afventende på ham mens han trak proppen af flasken. Spørgsmålet han stillede var ligeså forventeligt og hun tøvede kun et splitsekund før hun løftede den ene hånd og formede et nydeligt nul med sin tommel- og pegefinger ”Sørgeligt, men sandt..” hun skar en lille grimasse, men virkede ikke ligefrem som om det ærlige svar generede hende ”Kysset på et par stykker, men jeg har lagenrulningen til gode endnu.” uddybede hun og så oplagt på ham ”Sandhed eller konsekvens?”
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Apr 12, 2012 15:49:29 GMT 1
Samuel betragtede en smule overrasket hendes 0, formet med tommel- og pegefingeren. ”Virkelig?”, spurgte han en smule vantro. Han vidste ikke, hvad han egentlig havde forventet, men nok at hun bare havde været sammen med en enkelt i det mindste. ”Jomfru… Arrh”. Drillende rystede Samuel hovedet. ”Du har sikkert haft gang i dit kosteskaft, selvom du ikke vil indrømme det for mig”. Med et lille grin kunne han ikke afholde sig fra at give hende et lille klask i bagdelen, foreberedt på at en lussing kunne komme flyvende. ”Nå, men jeg siger også sandhed… Hvad kunne du tænke at vide om mig, darling?”, lød det drævende fra ham, overbevist om at han ikke havde en eneste hemmelighed, han helst ikke ville afsløre. Der var ikke meget skam at finde i ham. Måske lige bortset fra sidespringet med Julie. Men hvis Anessa bragte det op nu, når de faktisk var ved at nå til et forhold man kunne kalde venskab, ville det være lidt af en party killer.
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Apr 12, 2012 17:50:51 GMT 1
So raise your glass if you are wrongin all the right ways~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa kunne ikke lade være at more sig en hel del over Samuels tydelige overraskelse og hun besvarede uden tøven hans spørgende ord med at ryste på hovedet ”Nope..” fulgte hun det op og hævede begge øjenbryn sigende. Så skar hun en utilfreds grimasse og som han fortsatte ”Jeg hader det ord. Det er så ladet med negativitet nogen gange. Bare fordi jeg ikke har spredt ben for det halve af skolen.” hun fnøs, men smilet blev ved at hænge på hendes læber før hun trak på skuldrene ”Du har slet ikke godt af at vide alt. Dit lille hovede ville brænde helt sammen, Sammy.” hun gav sig lidt over hans hånd der ramte hendes bagparti i de stramme bukser og prikkede ham halvhårdt i brystet som gengæld ”Det der privilegium har du slet ikke optjent endnu.”
Hun kneb øjnene lidt sammen da han valgte sin udfordring og tænkte et øjeblik, før hendes pande glattedes igen og hun så indgående på ham ”Har du nogensinde fantaseret om at være sammen med en mand?” der var andre spørgsmål hun hellere ville have svar på, men hun holdt sig i skindet og fortsatte på det mere overfladiske plan.
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Apr 12, 2012 18:17:05 GMT 1
Samuel trak på skuldrene. ”Jeg synes det er et strålende ord. Jeg taler nok for drengenes vedkommende når jeg siger, at jomfruer nogle gange endda er mere attraktive… Så har de ikke denne dér tror-de-er-sexgudinde-attitude”, påpegede han ærligt, uden at registrere, at han faktisk prøvede at gøre hende i godt humør. Kommentaren var desuden ikke specielt overraskende, eftersom Samuel havde et ry for at være lidt af en jomfru-jæger. Lidt drillende sagde han så, ”men hey, hvis du bliver for træt af titlen skal jeg nok hjælpe dig”. Han undlod at kommentere om sit sammenbrændte hoved, og sagde i stedet en smule provokerende, ”jeg har allerede fået det priveligium. Der er nemlig ikke meget du kan gøre ved det”. Som en bekræftelse af sine ord strammede han hende lidt om livet med armen. Klar til sin udfordring vippede han lidt med øjenbrynene, og da spørgsmålet kom, fnøs han prompte. ”Okay Nesbo, jeg siger kun det her én gang: enhver mand har drømt om en anden mand, og hvis han benægter det, lyver han. Så ja, selvfølgelig”. Øjnene blev knebet en anelse sammen. ”Hvorfor? Er du interesseret i sådan noget? Tænder jeg dig lige nu?” Det sidste blev sagt imens han lænede sig ind mod Anessas ansigt, velviddende at ånden nok allerede stank af sprut. Det mindede ham om, at de i øvrigt ikke fik særlig meget at drikke. På det punkt var de begge to åbenbart for ærlige. Samuel trak sig smilende tilbage, og stak hurtigt efterfølgende flasken ind i hovedet på hende, med en gestus der ikke efterlod tvivl om intentionen. "Din tur!"
|
|