|
Post by Charles Jonathan McDonal on Mar 31, 2012 20:08:04 GMT 1
Life's too short to even care at all , Tag: Julie x Outfit: here Charles kørte en hånd gennem sit uglede hår, og hev ærmerne på sin trøje helt op over sine albuer. Med et skævt smil om læberne satte han det ene ben foran det andet, og bevægede sig op af trappen. Egentlig kunne han ikke huske vejen, selvom den var utrolig simpel, men i stedet fulgte han bassen der bumpede gennem både væg og gulv. Charles nåede ikke at træde ind i stuen, før en vældende følelse overtog og han instinktivt vendte om på hælen og spurtede mod toilettet. Den unge troldmand kastede sig på knæ, og lænede sig ind over toilettet mens han tømte sin mavesæks indhold ned i kummen. Han var lykkelig over at han ikke havde spist særlig meget. Med en besværet vejrtrækning lænede han sig tilbage men endte med at ligge sig, ligeså lang han var, på det kolde toilet gulv.
Han tog en dyb indånding, stadig uden nogen intentioner om at rejse sig fra gulvet. Han fik dog med meget besvær armene op til sit hoved, så han kunne begrave sit ansigt i dem. En Bubbel formede sig i halsen på ham og kom ud af hans mund i form af en bøvs, med en eftersmag af dagens madrester. Charles gøs og rystede let på hovedet af sig selv, men stoppede hurtigt da det ikke gjorde andet end at forsage svimmelhed.
|
|
|
Post by Julie Aderyn Young on Mar 31, 2012 21:54:43 GMT 1
sometimes things that you i g n o r e , are all the things i am looking for Selvom det var et år siden Julie havde holdt den katastrofale fest, så havde hun aldrig rigtig indhentet festeriet siden. Hun fandt simpelthen, at hun klarede sig bedre uden alkohol, og hun kunne sagtens have det sjovt uden. Dans var i hvert fald ikke noge problem i ædru tilstand, og hun morede sig herligt om hun så dansede alene eller med en anden. Varmen var dog ved at stige hende til så hun møvede sig i gennem den lille gruppe af folk, der ikke fattede, at hun prøvede at komme væk og ikke danse med dem, for at finde sig noget vand. Hendes blik faldt automatisk på døren, da hun vidste at toilettet var lige i nærheden, men da hun fik øje på Charles, der kom ind for blot at vende om på hælen og løbe væk, glemte hun alt om vand og satte i stedet efter sin kammerat - godt nok på gåben, da stiletter ikke egnede sig til at løbe i. Klassekammeraten forsvandt ind på toilettet og efterlod - sikkert uvidende - døren på klem efter sig, så Julie fortsatte uden skrupler ind på toilettet blot for at finde Charles liggende, lang som han var, på gulvet. Hendes læber formede sig i et mildt smil, og hun gik hen til vasken for at skaffe noget vand til ham. "Klarer du den Charles?" spurgte hun og fremmanede en kop, så han havde noget at drikke af. Så fyldte hun den med vand og satte sig på knæ ved siden af sin ven, der mest af alt lignede et lig.
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Mar 31, 2012 22:12:35 GMT 1
Life's too short to even care at all , Tag: Julie x Outfit: here Charles stirrede tomt fremfor sig, og trak vejret i tunge åndedræt. Han tænkte ikke, han stirrede bare. Han anede ikke hvad han skulle tænke. Han lagde næsten heller ikke mærke til at Julie trådte ind på toilettet, før hun trådte hen til vasken. De grønne øjne fulgte hendes skikkelse, mens han stadig lå på gulvet. Alle hans lemmer skreg af udmattelse, men han formåede alligevel at bevæge sin arm en smule for at prøve at få fat i koppen. Desværre nåede hans arm ikke særlig langt før den igen faldt til gulvet. ”Jeg har det fint.” Løj han og lukkede øjnene hårdt sammen, så der dannede sig små rynker i panden på ham. Charles sukkede og prøvede forgæves at skubbe sig selv væk fra gulvet, men hans arme gav efter og han hvilede kinden mod det kolde gulv igen.
”Jeg er bare tørstig.” mumlede han igen og kiggede på Jules før han igen fortsatte; ”Vil du hjælpe mig op?” Charles’ mislykkede forsøg, gav ham ikke just den store lyst til at prøve at sætte sig op igen. Han prøvede endnu engang, og denne gang lykkedes det ham halvt. Han fik sat sig op og lænede sig op af toilettet, mens han langsomt begyndte at glide henaf gulvet ligesom en kludedukke.
|
|
|
Post by Julie Aderyn Young on Apr 1, 2012 0:45:57 GMT 1
sometimes things that you i g n o r e , are all the things i am looking for Charles' svar fik Julie til at smile endnu mere, mens hun kom ned på knæ ved siden af ham. I stedet for at prøve at hjælpe ham op med det samme, lod hun ham derfor selv indse, at han måske havde brug for mere hjælp, end han selv troede, og hendes smil gik over til at være mere overbærende end noget andet. "Klart," sagde Julie og stillede koppen fra sig på gulvet, da han bad om hjælp til at sidde op. Inden hun gik i kast med at hjælpe sine kammerat tog hun dog sine stiletter af, da hun var overbevist om, at de ikke kunne være til nogen hjælp i denne situation. "Kom her." mumlede hun så og lænede sig ind over ham, mens hans fik stablet sig selv halvt op at side. Så greb hun fat om hans ene arm, lagde den om sin nakke og prøvede at få ham helt op at sidde ved at trække ham op med sin overkrop. "Opsedasse!" mumlede hun, en smule klemt vel at mærke, mens hun seriøst overvejede at benytte sig af magi i stedet.
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Apr 1, 2012 15:33:47 GMT 1
Life's too short to even care at all , Tag: Julie x Outfit: here Charles protesterede ikke da Julie begyndte at hjælpe ham, han havde glemt at han selv havde spurgt efter hjælp. Hans satte sine hænder mod gulvet, så han kunne støtte sig mens veninden prøvede at hive ham helt op o at sidde. ”Du er den bedste, Julie.” Det pressede let bag hans øjne, og han kiggede direkte med hende med vidt åbne øjne. Det kørte lidt rundt for den unge troldmand, men han følte sig klar i hovedet. ”Tænk at du overhoved gider være venner med en idiot som mig” snøvlede han, og bøjede sig fremad for at lægge armene om nakken på hende. Charles sukkede let, og krammede Julie uden at holde tilbage på sine kræfter. Han gav dog hurtigt slip og lænede sig endnu engang tilbage mod toilettet.
”Julie. Jeg har gjort noget, du nok ikke vil bryde dig om–” startede han pludseligt og stirrede på sin veninde. Han kunne straks mærke en knude i brystet, der ikke blev løsnet ved at kigge på Julie. ”jeg har –” Han stoppede sætningen for at give slip på en bøvs der pressede på. ”Du kan godt huske Aisling, ik’?” spurgte han med en meget snøvlende stemme, der tydede på at han havde fået al for meget at drikke. ”Du må ik’ hade mig.” Han kiggede bedende på hende, og en lille tåre undslap fangeskabet i hans øjenkrog. Han tørrede den dog hurtigt væk, og kneb øjnene en smule sammen. Dette gjorde dog bare at det hele blev en del mere sløret end det egentlig var. ”Du min bedsteveninde, Jules.” Mumlede han, og bøjede hovedet mens han begravede ansigtet i sine hænder. Charles kunne ikke få sig selv til at sige det højt, i stedet satte han sig til at hulke mod sine håndflader.
|
|
|
Post by Julie Aderyn Young on Apr 1, 2012 18:13:08 GMT 1
sometimes things that you i g n o r e , are all the things i am looking for Julie overhørte næsten bemærkningen om at være verdens bedste veninde. For hende var det en selvfølgelig at hjælpe sine venner, når de sejlede så meget, som hendes klassekammerat gjorde lige nu - og hun håbede da, at hendes venner ville reagere på samme måde, hvis de fandt hende i en lignende situation. "Der skal mere til at skræmme mig væk!" svarede hun, stadig med et smil på læberne, der godt nok blev et par størrelser mindre, da hun fik slynget Charles' arm om sin nakke. Pludselig fandt hun sig selv midt i et kram, hvorefter han igen lænede sig bagud, og hun måtte sætte en hånd i gulvet på den anden af ham for ikke at vælte forover og lande ovenpå ham. Da Julie kom op og sidde ordentligt og igen så på sin kammerat, var der sket et stemningsskift, og hun hævede undrende det ene øjenbryn. "Som hvad? Drikke dig så fuld, at du ikke kan stå op?" spurgte hun, og et drillende smil voksede frem på hendes læber, selvom noget sagde hende, at han ikke registrerede noget som helst lige nu. Det forsvandt dog, du hun vendte hovedet væk for at undgå bøvsen, og det kom ikke tilbage igen, da han nævnte Aisling. "Ja." svarede hun udtryksløst og og tog en dyb indånding for at samle sig. Julie kendte hende sådan set ikke personligt, og selvom det var længe siden hun var slået op med Sam, så havde hun stadig ingen interesse i at møde hende. Det betød dog ikke, at Aisling var off limits for hele Julies omgangskreds, og hun 'hankede' bedre op i Charles. "Jeg hader dig ikke." sukkede hun og opdagede til sin overraskelse, at han fældede en tåre. "Charles..." begyndte hun, men han kom hende i forkøbet og understregede, hvor gode venner de var endnu en gang for derefter at begynde at hulke lettere hjælpeløst. En morbid trang til at spørge, om han havde myrdet hende eller sådan noget steg op i hende, men hun holdt det for sig selv og overvejede i stedet, hvordan hun kunne trøste ham. "Ja, jeg er din bedste veninde! Og det betyder rigtig meget for mig, men vi er altså ikke kærester." sagde hun i et forsøg på at berolige ham.
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Apr 2, 2012 15:22:07 GMT 1
Life's too short to even care at all , Tag: Julie x Outfit: here Charles kunne godt se at hans opførsel var lidt for kraftig. Han sukkede og tog sig sammen, han var ikke mand for ingenting. Med klare øjne kiggede han på Julie og smilede undskyldende til hende. ”Undskyld.” Mumlede han og kiggede akavet ned på sine sko. Den unge ravenclaw elev sukkede tungt og lænede hovedet tilbage, mens han satte hænderne til panden før han kom med et lettere irriteret udbrud. ”Jeg gjorde det med hende.” Sagde han højlydt, mens han rettede hovedet så han igen kunne se på Julie.
Den unge mand rystede let på hovedet, og kunne ikke skjule et smil fra hans læber. ”Tag det ikke personligt – men det er jeg lidt glad for at vi ikke er.” Grinte han og løftede sin ene hånd for at rode let op i venindens hår. Charles tog en dyb indånding for derefter at rette sig ordentligt op, så han stod selv. ”Se, jeg kan da godt stå selv.” Sagde han og smilede anerkendende til sig selv, og hævede derefter sit ene øjenbryn mens han så på Julie.
”Hvordan går du så og har det?” Spurgte han nysgerrigt, og bakkede lidt bagud for at kunne støtte sig diskret op af vasken. De grønne øjne hvilede roligt på Julie. Han syntes selv det havde været utrolig længe siden at han havde set noget til hende, hvilket bare gjorde ham mere glad for at det var hende der havde set ham og derefter fulgt efter ham ud på badeværelset. ”Du har vel ikke gemt dig for mig, vel?” Jokede han, og blinkede til hende med det ene øje.
|
|