|
Post by Jessie Taylor Blythe on Mar 31, 2012 19:56:42 GMT 1
Fly me to the moon Let me sing among those stars
Festen var stadig i fuld gang, selvom klokken havde passeret tolv. Matthew og Annabel var forsvundet for at fortsætte festen andetsteds og Jess hoppede rundt for sig selv, dansende, sludrende og uden at skænke Siôn, der vist havde fået en tår over tørsten, særlig mange overvejelser.
Hun var temmelig beruset, men også ganske enkelt munter og det var uden bagtanke – eller tanke i det hele taget, at hun slog sig ned oven på en bekendt ældre elev fra Ravenclaw, da der ikke var flere pladser i sofahjørnet. ”Hey Ronald McDonald!” Hendes stemme var høj og smilet hun sendte ravnen bredt. ”Morer du dig?” Hun hævede begge øjenbryn en anelse overdrevet og så lidt ligegyldigt på knægten ved siden af Charles. ”Du morede dig i hvert fald tidligere med Delaaaney, gjorde du ikke?”
Tag: Charles McDonal ● ● ● Outfit:
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Mar 31, 2012 20:23:29 GMT 1
I’m gonna give all my secrets away , Tag: Jesse x Outfit: here Charles tog en tår af det røde papkrus, som han ikke anede hvad indeholdt, mens han prøvede at holde gang i en allerede dødsdømt samtale med sin sidemand. Festen kørte stadig på høj musik, men alligevel føltes det ikke som om at der stod lige så mange på dansegulvet som førhen på aftenen. Hvis ikke Charles havde genkendt stemmen, havde han med det samme rettet på navnet der blev brugt hentydende til ham. Han kæmpede for ikke at spilde noget af væsken fra sit papkrus, og han åndede lettet op da han end ikke spildte på sig selv eller sofaen. De grønne øjne fulgte skikkelse og endte til sidst ved ansigtet der var omringet af orange hår. Et skævt smil formede sig på den unge mands læber og han hævede forsigtigt det ene øjenbryn i en drillende grimasse. ”Selvfølgelig morer jeg mig! Hvad med dig?” grinte han og hans tanker faldt straks på det han havde gået og lavet tidligere på aftenen. Det lød også som om at Jesse tænkte i samme baner som han selv gjorde. Egentlig overraskede det ham ikke at hun vidste noget til det, men alligevel – ” Har jeg fået mig en personlig stalker?” spurgte han, dels for at finde ud af hvordan hun havde fundet ud af det og for at snakke sig udenom.
”Hvad har du egentlig gjort af Siôn?” Spurgte han nysgerrigt, mens han lagde en arm rundt om livet på hende, så han kunne sætte sig ordentligt. ”Han er vel ikke i gang med at brække sig ude i haven?” Jokede han, og blinkede en gang med det ene øje mens han fasthold Jesses blik.
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Mar 31, 2012 23:01:18 GMT 1
Jessie havde ingen skrupler, hverken med at afbryde Charlies samtale med hans sidekammerat, eller med at benytte ham som stol. Der lå intet i det fra hendes side og hun smilede blot bredt, som han spurgte til hendes morskab. ”Det kan du jo se,” konstaterede hun højlydt, for at overdøve musikken. Hun så nysgerrigt på kruset i hans hånd, men holdt fingrene for sig selv og nøjedes med at tage endnu en tår af den flaske med sodavand hun havde fået stukket i hånden af en vældig insisterende syvendeårs elev, der mente at hun havde fået nok med alkohol.
Hendes øjenbryn røg et par gange op og ned over det drillende spørgsmål og hun så på den ældre dreng med et muntert glimt i øjnene, der stemte fint overens med hendes tandsmil. ”Som om det er noget nyt, Charlie-dreng. Du ved jo at jeg ikke kan bære tanken om dig med en anden pige.” Hun skar en grimasse, grinede og satte flasken til læberne igen, for at tage endnu en slurk. Det var en herlig aften, fyldt op med mennesker hun kendte i en eller anden udstrækning, og hun var komplet tilpas. Da ravnens sidekammerat endelig gav op og rejste sig, var hun hurtig til at erobre hans plads og trak i samme ombæring på skuldrene, før hun kastede et kort blik rundt. Et skævt smil hvilede på hendes læber, som hun hævede begge øjenbryn. ”Det er dælme et godt spørgsmål. Jeg tror at drikkekonkurrencen imellem ham og ”hans drenge” blev lidt for meget – men sig endelig ikke til ham, at jeg har sagt det.” Hun fnes, rystede lidt på hovedet og lænede sig lidt imod Charles, ret uinteresseret i personlige grænser i sin beduggede tilstand. ”Det er egentlig ret godt scoret, med hende Delaney-tøsen, men er hun ikke lidt vel riddler til din smag? - Ikke at jeg går op i det...”
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Apr 1, 2012 15:22:27 GMT 1
I’m gonna give all my secrets away , Tag: Jesse x Outfit: here Charlie hævede og sænkede sine øjenbryn gentagende gange, i en morsom grimasse hvorefter han trak let på skuldrene. ”Jeg ved godt jeg er uimodståelig.” Jokede han og lavede et kast med hovedet, så der faldt et par blade ud i sofaen. Der sad stadig et par grene i hans hår, som han ikke havde haft den store lyst til at fjerne. Den unge mand kastede et hurtigt blik hen på sin sidekammerat og nikkede kort for hoved til ham. Han havde egentlig ikke den store lyst til at snakke med ham, hvilket ikke kun var fordi han ikke kunne sætte navn på ham. Et skævt smil dansede på hans læber da Jessie tog pladsen, og en let klukken gled ud over hans læber. ”Jeg siger ikke noget.” Grinede han med hævede øjenbryn og løftede afværgende hænderne. Han var dog ikke længe om at lade armene falde igen.
Med et uforstående smil på læberne trak han sine øjenbryn sammen, så der dannedes en lille rynke mellem dem. Han havde ikke skænket Riddler-delen af Aisling en tanke, men nu når Jessie nævne det så anede han ikke hvad han skulle sige. ”Jeg ved ikke. Jeg har ikke tænkt særlig meget over det.” Svarede han ærligt og kastede hovedet tilbage, så hans blik var fæstnet til loftet. Charles sukkede tungt og rettede sig derefter op for at kunne tage en slurk af sit papkrus. Det skar let i halsen, og han lavede en hurtigt grimasse. ”Vil du smage?” spurgte han og rakte kruset mod Jessie, med et smil.
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Apr 1, 2012 20:23:34 GMT 1
Jessie skar en tydelig grimasse over Charlies selvfede kommentar og overvejede kortvarigt at stikke ham et nakkedrag. I sidste ende undlod hun dog og nøjedes med at rejse sig og dumpe tungt ned ved siden af ham i sofaen. Hun lænede sig dovent imod ham med sodavandsflaskens bund hvilende imod oversiden af sit ene lår og en let gaben. ”Man skal heller ikke tænke for meget,” konkluderede hun, stirrende lidt ud i luften med et tomt blik. I et øjeblik var hun helt mentalt fraværende og da hun vendte tilbage til virkeligheden rettede hun sig lidt op.
Hun rystede på hovedet til hans tilbud og smilede skævt. ”Ikke mere alkohol til denne her unge dame.” Hendes egen udmelding lød – for en enkelt gangs skyld – næsten fornuftig og hun kom til at fnyse muntert over det. ”Ellers ender jeg bare ligesom stakkels Siôn ude i haven,” bemærkede hun med et smørret smil, før hun kom til at gabe. ”Han er nu meget sød, ellers.” Hun stak en albue let i siden på den ældre dreng og hævede begge øjenbryn lidt. ”Hey... Det er en god fest, ikke? Ved du hvad jeg fik tidligere?” Hendes bryn vrikkede et par gange op og ned, som hun så hemmelighedsfuldt på ham.
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Apr 2, 2012 15:41:02 GMT 1
I’m gonna give all my secrets away , Tag: Jesse x Outfit: here Ravenclaw eleven kunne ikke skjule sin morskab, over at Jessie var enig med ham og derefter så ud som om hun fuldstændig havde mistet evnen til at tænke. Han lod en lille lydløs latter undslippe, mens han rystede opgivende på hovedet af den yngre pige. ”Du er skør, Jessie. ” Komplimenterede han, og puffede hende let i siden med et bredt smil om læberne.
Charles smilede anerkendende til hende, og accepterede med det samme at hun ikke ville have mere alkohol. Derimod ville han selv ikke stoppe, endnu. Et par ildwhisky mere ville højst sandsynligt ændre hans syn på hele sagen. Den unge mand lyttede dog interesseret med igen, da hun nævnte at hendes kæreste lå ude i haven og brækkede sig og han tilføjede med et drillende smil; ”Jeg troede ikke du kunne finde på at efterlade ham.” Et grin undslap hans læber, og han lænede sig en smule tilbage i sofaen. ”Jeg har taget helt fejl af dig,” Konkluderede han og trak let på skuldrene, mens han vendte hovedet mod Jessie for at sende hende et bredt grin.
”Det er en ret god fest,” Nåede han at sige før at hun afbrød ham. Han hævede straks det ene øjenbryn og kiggede nysgerrigt på hende. Charles forventede straks at hun ville spytte ud, men da det så ud til at han skulle grave dybere kiggede han på hende med et skævt smil. ”Lad mig høre?” Smilede han bredt og lagde hovedet på skrå. Egentlig havde han en idé, men han kunne ikke bare spørge pigen om hun havde fået sig en flyvetur på Siôns kost. Nej, det kunne havde givet situationen en meget akavet stemning.
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Apr 5, 2012 13:10:49 GMT 1
Jessies smil blev bredt, som Charles puffede til hende. Hun skubbede direkte igen og vrikkede lidt med øjenbrynene, imens hun grinede flabet. ”Enten er jeg skrupskør, eller også er hele verden bare vanvittig. Måske begge dele på en gang og så kan man jo ikke gøre andet end at få det bedste ud af galskaben imens det varer, vel?” Hendes nærmest filosofiske udmelding blev leveret i sædvanlig tilbagelænet stil og hun nøjedes med at trække lidt på skuldrene af hans konklusion om have taget fejl af hende. Det var der så mange der gjorde. De der troede, at hun hang sammen med Siôn ved hoften var åbenbart ikke så få, men det rørte hende ikke rigtig. Det plejede at sige mere om dem end det sagde om hende eller ham.
Hun tog en dyb indånding og smilede lettere smørret, imens hun instinktivt klappede lidt på sin ene lomme. Det var med stor tilfredshed at hun drejede hovedet imod den ældre elev igen og trak på skuldrene. ”Årh... Såmænd bare en autograf fra Caerphilly Catapults træner og backstage-billetter til at komme ned og møde hele holdet ved en kamp.” Hun hoppede en anelse i sofaen, før hun atter faldt tilbage imod ryglænet.
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|