|
Post by Gareth Collins on Mar 25, 2012 14:16:52 GMT 1
It's a private show no one else is going to know WORDS - 426TAG - MARYOUTFIT Gareth var indenfor igen, mindre fuld end han havde været for noget tid siden, men stadig rimelig påvirket. Samtalen med Jess havde gjort underværker, og han følte sig allerede bedre tilpas, og mindre som en gigantisk klodsmajor. Han bevægede sig rundt i lokalet, tog en rødlig drink fra en husalfs bakke og tog et sip af den. Den smagte utrolig sødt, og han skar en grimasse over sukkerstadset, men blev dog ved med at drikke af den, da han alligevel var fuld nok til at ignorere det. Gareth bevægede sig ud på gangen, væk fra den høje musik og strøg fingrene igennem håret. Det var efterhånden blevet sent, ikke i forhold til at det var en fest, men den var i hvert fald over midnat. Han strakte sig lidt, tog endnu en tår, og besluttede sig for at blive lidt længere. Han begyndte derefter at gå lidt ubeslutsomt rundt i begge værelser, for at se om han skulle kende nogen, men han og Jess var vist de eneste fra deres årgang.
Alt imens han stadig kiggede i en retning, var han på vej i en anden, og han snublede næsten, da han stødte ind i hvad der lugtede som en pige. Han kiggede hurtigt på den uheldige udvalgte og hans første reaktion var lettere bøvet. Synet af den aldeles tiltalende pige havde lige slået ham ud, så det han egentlig ville have sagt normalt, skete et par sekunder for sent. ”Det må du undskylde” Sagde han og kradsede sig i hovedbunden. Han genkendte godt pigen, hun gik på sjette årgang, og selvom han havde lagt mærke til hende en del gange før, havde de aldrig rigtig snakket sammen. På trods af aldersforskellen var han dog allerede en del højere end hende, hvilket overraskede ham lidt, nu når han var kommet så tæt på hende. ”Jeg hedder Gareth for resten..” Sagde han og smilede lettere klodset til hende, mens han lavede et noget kikset vink, der var meningen skulle se smart ud.
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Mar 26, 2012 10:23:08 GMT 1
party rock is in the house tonight
[/size] Tag: Gareth Collins • Outfit: Here[/center] Mary trissede egentlig bare lidt rundt for sig selv i øjeblikket i en søgen efter Simon, der på en eller anden måde var forsvundet komplet for hende uden at hun havde nogen anelse om hvor han var blevet af eller lige kunne finde nogen der vidste det. Det ærgrede hende kortvarigt lidt, men ikke nok til at spolere den vilde feststemning omkring hende. Mary smilede lidt for sig selv og nappede en enkelt drink fra den forbipasserende husalf og løftede den til læberne for at tage en tår. Hun nåede kun at sænke den lidt, før nogen bumpede ind i hende og helt uvilkårligt kom hun til at tømme halvdelen af koppen ud på gulvet. Hun gav et lavmælt, overrasket udbrud fra sig og drejede hovedet for at se efter klodsmajoren. Da hun genkendte ham var hun dog ikke engang i et øjeblik irriteret og smilede blot bredt i stedet. Hans opførsel og holdning afslørede tydeligt at han havde fået rigeligt under vesten og Mary himlede med øjnene af ham, før hun rakte ind under sin vest og trak tryllestaven frem. Det havde sine fordele at være fyldt sytten allerede og hun gled kortvarigt ned på hug og havde elimineret den spildte plet på få øjeblikke med et lavmælt. "skureogrense".
Så kom hun på benene igen og rystede på hovedet af ham. "Godt du ikke er så stor en klodsmajor på banen, Gary," kommenterede hun og puffede til hans arm med et bredt smil. "Og drop lige den der 'hej-fremmede' attitude," fortsatte hun og havde i sin milde beruselse intet problem med at lægge en arm bag om hans skuldre, tættere på hans højde i sine høje sko end hun normalt ville være og gav hans modsatte overarm et klem. "Hvordan har du båret dig ad med at slippe ind?"[/blockquote][/justify]
|
|
|
Post by Gareth Collins on Mar 27, 2012 17:39:29 GMT 1
It's a private show no one else is going to know WORDS - 329TAG - MARYOUTFIT Gareth blev lykkelig over at se at hun ikke var vred på ham, og betragtede hende ubeslutsomt, mens hun tog initiativ til at gøre rent efter ham. Han smilede skævt til hende da hun kommenterede hans evner på banen og trak på skuldrene. ”Øh.. Jah.. Jeg plejer heller ikke at drikke alkohol når jeg spiller kamp” Sagde han og gjorde sit smil lidt bredere, mens han håbede på at det han sagde faktisk var sjovt. Gareth var dog ikke særlig overbevist om det morsomme i hans kommentar, og han blev endnu mere paf da hun lagde armen om ham. Han vidste egentlig ikke rigtig hvornår han var begyndt at opføre sig som en komplet idiot i hendes selskab, men til træning var det nemmere for der var der flere til stede og han kunne fokusere på Quidditch og dermed glemme sit komplicerede følelsesliv lidt.
Gareth smilede blot lettere akavet og kløede sig i håret mens han kiggede på hende. ”Nåja, vi kender jo hinanden.. Det må du undskylde, jeg ved ikke hvad der gik af mig. De må have puttet noget i den alkohol” Sagde han og kiggede ned i resterne af hvad der på et tidspunkt var et næsten fyldt glas. ”Jeeeg… Øhm.. Det skete bare” Sagde han og nikkede smilende, og prøvede at være meget overbevisende. ”Ser du, jeg kom så tidligt at de fleste var for fulde til at lægge mærke til om jeg burde være her.” Sagde han og følte sig pludselig pinligt ædru. ”Du må ikke sladre vel Mary? Så ung er jeg heller ikke, jeg er højere end dig selv med hæle og alt muligt” Sagde han uden at vide hvorfor han spurgte, Mary forekom ikke som den artige type, og han kunne ikke se nogen grund til at hun ville sørge for at han blev smidt på porten.
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Mar 28, 2012 12:31:19 GMT 1
[/size] Tag: Gareth Collins • Outfit: Here[/center] Mary blottede tænderne i et smil og lo hæst. "Nej, det kan tydeligt ses. Og det er vist også et rimelig klogt valg," drillede hun og løftede et enkelt øjenbryn, samtidig med at hun uden skrupler lagde armen omkring ham. Hun løftede hånden lidt for at rode ham i håret på baghovedet. Hånden fandt tilbage til det øverste af hans overarm igen, gav ham et enkelt klem og gav så slip for i stedet at dreje sig lidt mere imod ham og på samme måde have nemmere ved at snakke med ham. Hun strøg det lange, glatte hår om bag øret i den ene side, fordi pandehåret blev ved med at glide ned i øjnene på hende. "Hvis du mener det seriøst, så bliver jeg vildt fornærmet," svarede hun i et spøgende tonefald med et advarende blik. Hun havde dog hurtigt glemt det igen og var i stedet langt mere nysgerrig for at finde ud af hvordan han havde formået at snige sig ind. Hun bed let ned om sin underlæbe og nikkede, med et tvivlsomt: "Mmmmh. Selvfølgelig gjorde du det." Så blottede hun tænderne i et smil igen og kneb øjnene lidt sammen. Hun lod hovedet falde lidt på skrå og rakte frem for at rykke lidt drillende i kanten på hans jakke, lige over hans bryst. "Det kunne jeg da aldrig finde på. Derimod synes jeg vi skal gå ud og finde noget at drikke. Klodsetheden skal bare drikkes væk!"[/blockquote][/justify]
|
|
|
Post by Gareth Collins on Mar 28, 2012 19:56:35 GMT 1
It's a private show no one else is going to know WORDS - 274TAG - MARYOUTFIT Gareth havde mest af alt lyst til at vride sig ud af hendes greb, mest fordi han var bange for at han skulle blive alt for påvirket af hendes skønne duft og hendes varme krop. Han sank nervøst over hans egne tanker og skævede op mod hende med et bøvet smil. ”Ja det er det vist” Sagde han og grinede akavet, mens han kiggede op mod hendes hånd der kløede ham i baghovedet. ”Det gør jeg skam ikke Mary” Sagde han og fattede slet ikke spøgen i det hele, men var blot så ivrig efter at hun ikke skulle blive sur på ham, at han helt overså det. Gareth kiggede forundret ned på hendes hånd, der tog fat i hans jakke, og havde ingen ide om hvad han skulle svare, så han gik bare mod det nærmeste drink bord og håbede hun ville følge med.
”Det har du ret i. Hvad har du lyst til? De har alt fra sukkersødt alkohol til ildwhiskey alt efter hvad jeg har smagt. Jeg kan dog ikke anbefale dig den røde drik” Sagde han og skar en grimasse, han kunne i hvert fald ikke lide den. Den smagte af vingummi, og det var ikke helt lækkert når det kom til væske. Gareth havde mest lyst til at lægge en arm om hende og føre hende hen til bordet, men hans bagtanker bag sådan en handling var vist ret åbenlyse og Mary havde jo en kæreste, så det ville sætte ham i et ret dårlig lys også selvom hendes kæreste var Slytherin. Da de var nået over til bordet, smilede han bredt til hende og pegede på flaskerne. "Skal jeg blande noget til dig? Hvis du tør?"
[/color]Spurgte han og sendte hende et drillende blik, mens han smilede flabet til hende. [/justify][/blockquote]
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Mar 29, 2012 10:24:06 GMT 1
[/size] Tag: Gareth Collins • Outfit: Here[/center] Mary overvejede ikke engang i et øjeblik at hendes arm omkring ham måske ikke lige var hvad han ønskede, men betragtede ham blot som en holdkammerat og var selv ikke helt appelsinfri. Hun fnøs muntert over hans ord, men skød ikke mere ind i den sammenhæng og smed i stedet et forslag om drikkevarer efter hun havde sluppet ham. "Jeg er ikke kræsen," svarede hun med et skælmsk blik og slog en enkelt gang med nakken for at kaste det røde hår om på ryggen. Selvom hun havde fået noget at drikke gik hun fuldkomment sikkert på de høje hæle og i et splitsekund kastede hun et blik over den ene skulder i en ubevidst søgen efter Simon, der dog ingen steder var at finde. Af samme grund rettede hun sin fulde opmærksomhed mod Gareth og bevægede sig hurtigt om på den anden side af bordet end ham. Der lænede hun sig frem over det med albuerne i bordpladen og hvilede hagen i håndfladen, med et drilsk smil på læberne. "Jeg er ikke på Gryffindor for ingenting. Slå dig løs."[/blockquote][/justify]
|
|
|
Post by Gareth Collins on Mar 29, 2012 16:28:01 GMT 1
It's a private show no one else is going to know WORDS - 275 TAG - MARYOUTFIT Gareth gik næsten i stå da hun slog med håret, og stod et øjeblik og kiggede bøvet efter hende, før en eller anden skubbede til ham og han blev nødt til at bevæge sig igen. Han kiggede hurtigt bagud efter hun havde kigget sig over skulderen, men han kunne ikke komme i tanke om hvad hun kiggede efter. ”Det hjælper jo altid på det” Sagde han og smilede skævt til hende. Han prøvede virkelig at slappe af, men hun gjorde hele tiden noget der opfangede hans lille hormonfyldte hjerne.
Han stoppede ved bordet og betragtede hende mens hun gik om på den anden side, og fik nærmest et hjerte stop da hun lænede sig frem. ”Øhm… Ja, selvfølgelig. Det er jo rigtig nok” Sagde han, men på trods af at han også selv var på Gryffindor, var han ikke helt sikker på om han egentlig turde blande en drink til hende. Han tog sig dog hurtigt sammen, han kunne jo ikke bakke ud nu og tog fat i et rent glas. Derefter tog han noget gennemsigtig alkohol, lidt tonic og noget appelsin boblevand oven i. Han studerede bordet lidt, og fik øje på en kasse med isterninger, hældte nogle af dem i og tilføjede et lille blad mynte. Derefter knuste han isen og rakte den smilende til hende hen over bordet. ”Jeg håber den smager nogenlunde godt” Sagde han og smilede bredt til hende, hvorefter han gik over til hendes side af bordet og lænede sig op ad det mens han betragtede hende med et varmt smil.
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Mar 31, 2012 17:13:33 GMT 1
[/size] Tag: Gareth Collins • Outfit: Here[/center] Mary lagde ikke mærke til at Gareth gik momentært i stå, men fortsatte blot i retning af bordet med drikkevarer. Hun blottede tænderne i et øjeblik og hævede et enkelt øjenbryn lidt med et lille nik. Hun svarede ikke yderligere på hans ord, men fandt i stedet bare om på den anden side af bordet og lænede sig lidt ind over det. Hun vippede en enkelt gang med øjenbrynene som svar og rettede så blikket mod det Gareth lavede. Indimellem afsøgte hendes blik det af rummet bag ham hun kunne se fra sin foroverbøjede stilling i en fortsat søgen efter et specielt ansigt mellem de andre, men da der hver gang ikke var gevinst, så hun tilbage op på Gareth. Hun trommede let med fingrene mod siden af sin kind i takt til musikken. Da han erklærede at han var færdig, rettede hun sig og sendte ham et smil. "Lad os lade det komme an på en prøve," svarede hun og tog imod glasset han rakte frem. Hun lukkede pege- og tommelfingeren om sugerøret, inden hun bøjede nakken lidt for at tage en tår. Da det var gjort, smilede hun skævt igen og drejede sig imod Gareth da han kom og stillede sig ved siden af hende, for at gøre det nemmere at se på ham. "Mmmh. Meget tilfredsstillende," bekræftede hun og kneb øjnene lidt sammen i et overvejende ansigtsudtryk. "Lad os finde på noget til dig også," fortsatte hun og smilede skævt, for hun rakte over imod hans modsatte skulder og lukkede fingrene om den, for at få ham til at dreje sig mod bordet igen. [/blockquote][/justify]
|
|
|
Post by Gareth Collins on Mar 31, 2012 19:01:24 GMT 1
It's a private show no one else is going to know WORDS - 275 TAG - MARYOUTFIT Gareth betragtede Mary mens hun tog en tår, og sank langsomt mens en del af ham kiggede på hendes læber og en anden del af ham foretrak hendes øjne. Han smilede tilbage da hun smilede til ham, og blev glad over at høre at hun kunne lide den. "Godt! så kan jeg godt lave en til dig igen en anden gang" Sagde han og smilede stort til hende, mens han strøg fingrene igennem håret.
Gareth drejede sig tilbage mod bordet, også selvom han fandt det en smule mærkværdigt, men tænkte dog ikke over det da hans øjne fangede flaskerne på bordet. "Jeg er slet ikke sart!" Sagde han og sendte hende et flabet smil, mens han drejede hovedet for at fange hendes blik. "Stærk, god alkohol er lige mig" Sagde han og lagde armen om hende og gav hende et hurtigt kram, hvorefter han tog fat i det nærmeste papkrus.
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Mar 31, 2012 21:39:51 GMT 1
[/size] Tag: Gareth Collins • Outfit: Here[/center] Mary nikkede med en bekræftende lyd, og slyngede glasset lidt, som hun slog ud med den ene arm. "Helt sikkert," svarede hun og satte lidt tungere end nødvendigt glasset fra sig på bordet, uden dog at bemærke det. Da det var gjort rakte hun ud efter Gareth for at dreje ham i retning af bordet igen og løftede igen sin drink for at tage en tår, da de begge stod med blikket rettet imod det brede udvalg. Hun beholdt den i hånden denne gang og så afventende på ham. Da svaret kom bredte et udfordrende smil sig over hendes læber. "Det sagde du selv!" svarede hun, vippede provokerende med øjenbrynene og satte så glasset fra sig for at række frem efter to små glas og en meget karakteristisk flaske med ildwhiskey. "Nu er der ingen vej udenom."[/blockquote][/justify]
|
|
|
Post by Gareth Collins on Apr 2, 2012 16:05:31 GMT 1
It's a private show no one else is going to know WORDS - 196 TAG - MARYOUTFIT Gareth smilede bredt til hende og nikkede "Det gjorde jeg da" Sagde han og blinkede flabet til hende. Han betragtede hende med et smil på læben, mens hun rakte ud efter glassene og flasken og grinede blot da han så hvilken flaske det var.
"Den er jeg med på! Jeg er ikke så sart." Sagde han og tog et af glassene og kiggede undersøgende på det. "Slet ikke et problem" Sagde han og smilede selvsikkert. "Hvor har du egentlig efterladt den der heldige fyr Simon?" Spurgte han og kiggede rundt i lokalet. Gareth havde ikke set ham her til aften, så måske var han slet ikke kommet. Det gjorde ingenting hvis han ikke var her, han havde ikke behov for at han kom og tog Mary ud for at danse.
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Apr 6, 2012 19:11:35 GMT 1
[/size] Tag: Gareth Collins • Outfit: Here[/center] Mary smilede skævt over hans svar og hævede øjenbrynene let imponeret, med blikket rettet imod det ene glas som hun satte fra sig på bordet. "Nu må vi se, Collins," svarede hun med et spillende smil og nappede glasset tilbage ud af hånden på ham for at sætte det ved siden af det første. Så sendte hun ham et sidste, vurderende blik, inden hun hev proppen ud af flasken og skænkede gavmildt op. Mary sukkede svagt over Gareths spørgsmål, men kunne ikke tilnærmelsesvis lade være med at smile samtidig. "Jeg aner det mildest talt ikke," svarede hun og løftede begge glas, for at række ham den ene. "For alt hvad jeg ved, ligger han ude i haven og tømmer maven sammen med de andre stakler," svarede hun med et muntert smil før hun løftede glasset lidt med et bydende blik. "Ned med det."[/blockquote][/justify]
|
|
|
Post by Gareth Collins on Apr 6, 2012 19:31:08 GMT 1
It's a private show no one else is going to know WORDS - 265TAG - MARYOUTFIT Gareth nikkede til hende, med et smil på læben, mens han tog glasset og betragtede hende et øjeblik. Han så noget forbløffet ud da hun tog glasset tilbage igen, men smilede bare skævt til hende og ventede på at hun var færdig med at skænke op af den stærke væske.
Gareth tog imod det da hun gav ham det ene glas og kiggede så mod det nærmeste vindue. Det lød ikke som om hun var særlig bekymret, som han ville have været hvis hans kæreste havde ligget og kastet op, men måske var der sket noget i løbet af aftenen der gjorde hun var mindre glad for ham lige nu. Gareth ville dog ikke spørge mere ind til det, men smilede bare bredt til hende, nikkede kort og bundede al væsken så hurtig han kunne. Derefter satte han glasset hårdt på bordet og tørrede sine læber med håndfladen. Han skar en mindre grimasse og grinede flabet. "Det var ikke svært overhovedet!" Sagde han og fløjtede en ulveagtig lyd, hvorefter han blinkede til hende med det ene øje.
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Apr 6, 2012 23:48:35 GMT 1
[/size] Tag: Gareth Collins • Outfit: Here[/center] Mary var temmelig overbevist om at Simon godt kunne tage vare på sig selv og hun gad på ingen måde rende rundt og lege pylrekæreste overfor ham og helt oprigtigt, troede hun egentlig ikke på at han befandt sig ude i haven med de mindre heldige. Ikke desto mindre virkede det dog til at være en mulighed eftersom han var forsvundet komplet og med en mental skuldertrækning lod hun det glide væk igen og koncentrerede sig om det lille spil med Gareth. Hun holdt blikket på ham og løftede synkront sit eget glas og tømte det i en enkelt mundfuld. Den stærke væske brændte i halsen på hende, men hun lod sig ikke mærke af det andet end med en lavmælt rømmen. Så blottede hun tænderne i retning af Gareth, hævede et enkelt øjenbryn og så udfordrende på ham. "Udmærket," kommenterede hun, hævede udfordrende begge øjenbryn og fyldte deres glas op igen. C L O S E D
[/blockquote][/justify]
|
|