Eric Wolfe
Dimittend
A gentleman is simply a patient wolf
|
Post by Eric Wolfe on Mar 15, 2012 18:26:54 GMT 1
You are only young onceafter that...you have to think of another excuse- - - - - - - - - - -Tag :: Emily Stanton ~ Outfit :: Here Eric passerede gennem glasdøren ud til terrassen og haven, med et rødt plastickrus i den ene hånd, som han løftede et godt stykke op, mens han drejede sig sidelæns på vej ud, da tre ivrigt kvidrende piger mente de skulle ind på samme tid som han var på vej ud. Han smilede skævt og så efter dem et øjeblik med en lille hovedrysten. Så fortsatte han længere ud på terrassen og stillede sig med den ene arm lagt over brystet, mens han betragtede den livlige aktivitet i poolen længere nede i haven.
Han havde ikke haft mulighed for at lokke Imogen med selvsamme sted hen endnu, men det var bestemt ikke en plan han havde givet op på endnu, og sikkert heller ikke en han ville gøre det på, men for nu havde han haft brug for at hvile ørerne før han gik ovenpå til festens epicenter igen. Sidst han havde set Imogen havde hun været travlt optaget af en tvivlsom leg med shots med en flok veninder og han havde ikke helt følte for at afbryde.
Han tog en dyb indånding og fyldte lungerne med kølig aftenluft, før han tog en mundfuld af indholdet i det røde krus og lod blikket vandre videre ud over haven. Det stoppede ved en velkendt skikkelse på en bænk lidt længere nede og han smilede for sig selv, mens han satte kursen i hendes retning og kort efter lod sig dumpe ned ved siden af hende, uden at vente på invitation "Jeg synes nok jeg så dig tidligere." han puffede venskabeligt til hendes skulder med sin egen og sendte hende et oplagt smil "Hygger du dig?" han lænede sig frem så han kunne hvile underarmene mod sine egne lår, men holdt ansigtet drejet mod hende.
|
|
|
Post by Emily May Stanton on Mar 16, 2012 16:19:57 GMT 1
Is that how it's supposed to be Living young and wild and free
Emily kunne stadig høre den konstante lyd af snak og latter, da hun forlod den magikerfyldte bygning, for at søge hen imod et mere fredeligt sted at være. Emily maste sig igennem mængden, og fandt til sidst hen til døren, som førte ud til Anessas terrasse. Det første hun fik øje på var den store pool længere henne, som i den grad havde sin egen fest, og Emily blev hurtig enig med sig selv om at det i hvert fald ikke var i den retning hun skulle gå. Hun vendte sig derfor om, og forsatte i rolige skridt ned mod en bænk, som var placeret bag en masse buske.
Lyden af højrøstede stemmer og den buldrende musik inde fra huset af, tiltrak ikke længere hendes opmærksomhed. I stedet lod hun hovedet falde tilbage, og nød den kolde aftenluft, mod sine varme, røde kinder. Ud af øjenkrogen fulgte hun de andre elevers bevægelser, imens hun tog et par tåre af det ingefærøl, som var hældt op i det krus hun holdte mellem hænderne. Emily havde i et stykke tid stået og snakket med Alea, men havde så forladt rummet igen, da flere og flere var begyndt at bevæge sig ud på dansegulvet. Emily havde aldrig været den store danser.
En skikkelse dumpede pludselig ned ved siden af hende, og stoppede Emily i sine drømmerier. Emily vendte sig stille om, og et uvilkårligt smil bredte sig på hendes læber, da hun så at det var Eric der havde gjort hende selskab. ”Jeg så dig”
[/color] røg det ud af hende, og rømmede sig kort. ”Jeg mener … jeg tror at jeg så dig. Du dansede rundt med hende.. Imogen, ikke?”[/color] spurgte hun usikkert, i tvivl om hun udtalte pigens navn rigtigt. Emily mærkede puffet mod sin skulder, hvilket kort fik hende til at grine. ”Det gør jeg vel. Privatfester har aldrig rigtig været mig” svarede hun ærligt, imens hendes fingre pillede ved det øverste af plastikkruset. Egentlig var fester i det hele taget ikke rigtig noget for Emily, men hun havde ikke lyst til at virke som en lyseslukker. Hun rettede kort på det nederste stof på sin blodrøde kjole, før hun vendte hovedet i Erics retning. ”Hvad med dig? Jeg har hørt rygter om at du skulle være lidt af en haj på et dansegulv”[/color] [/justify] Tag: Eric Wolfe --------- Outfit:
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
Eric Wolfe
Dimittend
A gentleman is simply a patient wolf
|
Post by Eric Wolfe on Mar 16, 2012 17:20:32 GMT 1
You are only young onceafter that...you have to think of another excuse- - - - - - - - - - -(Tag) :: Emily Stanton ~ (Outfit) :: Here Erics ene øjenbryn røg lidt i vejret over Emilys første ord og han smilede drillende til hende "Så du mener jeg er svær at overse?" han tog en slurk mere af sit krus og følte sig opstemt, uden egentligt at føle sig direkte beruset. Han nikkede og sank mens han lod blikket glide ud over haven igen "Det lyder meget rigtigt." han drejede hovedet mod hende igen og smilede skævt. Han havde allerede tilbragt en god del af aftenen netop med at danse.
Han tav et øjeblik igen mens han rettede sig op og lænede sig lidt tilbage, uden at slippe hende med blikket "Men du kom alligevel?" spurgte han en smule retorisk og med et lille smil lurende i den ene mundvig. At hun netop var kommet alligevel var ret åbenlyst, men han havde en ret god fornemmelse af den dybere mening bag hendes udtalelse.
Han mødte hendes blik med et lille muntert fnys "En haj ligefrem?" hans lyse øjne spillede drilsk mod hende mens han nikkede lidt for sig selv "Jeg havde håbet mere på en gazelle, eller måske en ballerina." kommenterede han tørt og lagde hovedet lidt på sned, mens han så påtaget spekulativt på hende "Jeg vidste slet ikke hajer var gode dansere, der kan man bare se." han smilede tenderende flabet og forsøgte halvhjertet at skjule det bag kruset da han endnu engang førte det til læberne.
|
|