|
Post by Alea Kirabo Hobbs on Mar 14, 2012 18:15:12 GMT 1
They looked high and low for one with her special glow
Alea drejede en fuld omgang om sig selv og grinede oplagt til William. I samme nu tonede det sidste nummer ud og hun plantede et kort kys på hans læber, før hun slap ham, snoede sig ud af det løse greb og vrikkede lidt med øjenbrynene. Hun smuttede og satte retningen imod toilettet, hvor en efterhånden ret seriøs kø af pigebørn havde tegnet sig op langs en enkelt væg.
Nogen stod og trippede med en flaske i hånden, andre sladrede med deres nærmeste veninder og bagerst i køen lige foran Alea stod en mørkhåret pige, som hun kendte aldeles glimrende. ”Em,” hilste hun med et skævt smil. ”Skønt sted at mødes.” Hun fnes lavmælt, strøg det løse hår om bag ørerne og lænede skulderen imod den væg, som flere andre også hvilede sig op af på den ene eller den anden måde. ”Fulgtes du egentlig med nogen i dag? Tristan eller Charlie eller en af de andre?” Hun så interesseret på klassekammeraten og havde tydeligvis ikke voldsomt travlt med at komme videre i køen, som da også talte hele fem andre piger foran Emily.
Tag: Emily Stanton ● ● ● Outfit:
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Emily May Stanton on Mar 15, 2012 18:40:24 GMT 1
An echo In the rooms of silence.
Der var allerede stuvende fyldt indenfor. Flere feststemte elever var for længst mødt op, og lyden af latterbrøl og venskabelig tummel fyldte det meste af rummet. Emily forsatte ind mod midten, og måtte zigzagge ind og ud mellem de mange festklædte magikere, som stod og fyldte på dansegulvet. Hun søgte – kort efter hun havde placeret dansegulvet – hen mod en lang væg, hvor en lang række af snakkende og fnisende piger havde samlet sig. Emily hilste hurtigt på et par piger fra 7. årgang, og stillede sig så lidt væk fra de andre, imens hendes blik desperat søgte omkring, i håb om at få øje på en, hun kendte godt nok til at falde i snak med.
Blikket faldt hurtig på dansegulvet, hvor en mørkhåret, velkendt pige dansede omkring med en af Emilys tætte venner, William. Et bredt smil dannede sig på hendes læber, som hun betragtede dem danse rundt i lokalet. Emilys blik faldt derefter på Anessas udsmykning af rummet, og tog sig selv i at blive yderst imponeret over hvad hun så. Det havde Anessa gjort godt. Emily vendte sig om ved lyden af sit navn, og lod overrasket blikket falde over Aleas ansigt. ”Hey Al” hilste hun igen, lettet over at hun var kommet hende til undsætning. ”Perfekt timing! Skulle jeg stå her alene meget længere, ville jeg dø af kedsomhed” Hun sendte Alea et smil, efterfulgt af en kort, trillende latter. Anessas spørgsmål fik hende kort til at spidse læberne ubevidst sammen, så de dannede en lang, lige streg. Hun rystede på hovedet. ”Nope. Jeg kom alene” Emilys blik spejdede rundt i lokalet, efter en bestemt person. ”Angående dates, hvad har du så gjort af Will?”Hun så på Alea, med et lurende smil i mundvigen. ”Nu efterlod du ham vel ikke alene på dansegulvet?
Tag: Alea --------- Outfit:
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Alea Kirabo Hobbs on Mar 16, 2012 21:15:13 GMT 1
They looked high and low for one with her special glow
Et bredt og lettere beruset smil hvilede på Aleas læber, som hun brød igennem muren af høj musik og hilste. Hun trådte et enkelt skridt frem og påkrævede sig for en kort bemærkning et kram af Emily, før hun gjorde som resten af flokken og hvilede sig imod væggen, dog sidelæns og med front imod veninden. ”Jeg lever for at tjene,” kommenterede hun drillende, med et tydeligt spøgefuldt glimt i øjnene, som dog aftog for en kort bemærkning over den alvorlige mine hendes spørgsmål blev mødt med. ”Det ville også være noget pjat. Der er jo ingen af dem, der er din type. Har du fået øje på en der er det i aften? Tim, måske?” Hun blinkede, rystede lidt på hovedet og slog afværgende ud med hånden. ”Ingen er gode nok til dig, hvis du spørger mig,” konstaterede hun, før en munter lyd forlod hende.
Hun skævede kort imod dansegulvet, selvom hun udmærket vidste, at hun ikke ville se William der lige nu, rystede på hovedet og tog en dyb indånding, uden at kunne lade være med at smile – ikke at hun i øvrigt havde lyst til at prøve. ”Det gjorde jeg faktisk, men kun fordi han sagde, at han skulle fange Wolfe om et eller andet.” Hun trak ubekymret på skuldrene. ”I øvrigt er der ikke superlim imellem os. Vi leger bare.” Et underfundigt smil hvilede på hendes læber, som hun betragtede veninden. ”Har du en god fest?”
Tag: Emily Stanton ● ● ● Outfit:
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|