[Fest] Bottoms up!
Mar 26, 2012 15:32:13 GMT 1
Post by Anessa Llewellyn Yates on Mar 26, 2012 15:32:13 GMT 1
Anessa skar en lille grimasse og rystede langsomt på hovedet ”Jeg tvivler desværre.” hun udstødte en meget lidt feminin lyd, halvt et grynt og halvt et fnys og lænede igen hovedet over mod venindens skulder ”Hvis det gjorde så ville vi begge to være rene gudinder på de lagner der.” hun skar endnu en grimasse og følte sig nogle sekunder en smule ærgelig. Det var ikke fordi hun havde travlt på det område, men nysgerrigheden var der sammen med en god portion uvidenhed når det rent faktisk kom til praksis.
Hun rystede på hovedet og rettede sig op med et sæt da hun fik en albue i siden og kom til at spilde en forsvarlig slat af sin drink ud på gulvet mellem sine ben ”Av!” udbrød hun anklagende og ømmede sig hårdt mens hun skulede til Heather uden helt at kunne lægge kraft bag ”Jeg har altså ribben derinde og ikke enorme mængder polstring!” hun lod hånden falde igen mens hun kunne se samme tanke som hun selv havde fået, begynde at dæmre for den anden. Hun blottede tænderne i et ulvegrin og nikkede uden blusel ”Vi er skrupravende tossede begge to og ja, hvorfor ikke?” hun vrikkede lidt med øjenbrynene og drak synkront med Heather, for så at skære en lille grimasse over den stærke eftersmag der klar vidnede om at der måske var et lettere skævt blandingsforhold mellem spiritus og sodavand.
Hun holdt blikket på Heathers ansigt og så blot sigende på hende uden at gøre andet end at hæve brynene lidt mere. Et smørret grin bredte sig igen på hendes læber da Heathers evner for at tale klart blev udfordret og nikkede så igen med et bekræftende ”Mhm..” før hun drak igen og ikke lagde mærke til hvor hurtigt indholdet i glasset nærmede sig bunden. Hun svajede let i siddende stilling da hun blev puffet til og trak på skuldrene ”Var det ikke også en god plan måske?” hun fulgte venindens hånd med blikket og sansede ikke at reagere før hun ganske nydeligt havde en chips siddende i udskæringen igen. Hun så skeptisk på den, bøjede så hovedet så meget hun kunne og forsøgte at fange den med læberne. Da det ikke lykkedes fiskede hun den op med den frie hånd, knuste den mellem fingrene og smed det nu smuldrede indhold over mod Heather ”Snevejr!” udbrød hun begejstret, grinede smørret og fandt så en smule af den tidligere alvor ”Du har lige opfordret mig til en konfrontation, nu gør jeg gengæld.” hun lagde hovedet lidt på skrå og så varmt på den anden ”Hvis han viser sig at være en lort, så ved du hvor der er en varm seng uanset.” hun løftede sit glas igen, satte det til læberne og tømte det i tre grådige slurke før hun rakte op og satte det fra sig lige indenfor bordkanten ”Tag en chance... vind en.. ehm Thomas.” hun smilede opmuntrende og lænede sig så frem for impulsivt at lægge armene om veninden og give hende et fast klem ”Jeg giver dig et spark og du giver mig et.” i ædru tilstand ville hun med garanti ikke synes planen var så genial som hun gjorde i sin nuværende tilstand, men den tanke strejfede hende ikke mens hun lettere usikkert kom på benene og et øjeblik stod svajende med et fast greb om bordkanten ”Jeg..” startede hun og pegede på et ubestemt punkt med en finger ”..skulle finde ham der Slangen, ja.” hun så ned på Heather og smilede alligevel lidt usikkert for så at tage sig selv i nakken ”Om ikke før så ses vi i morgen i Skotland.” hun blinkede drilsk og fortsatte med små trippende skridt på strømpefødder mod trappen ovenpå.
C L O S E D