|
Post by Night on Jan 4, 2012 22:14:11 GMT 1
Hej smuksakker.
Nu har jeg truet med det længe og nu kommer vi ikke udenom det længere! Det er igen blevet tid til træf - denne gang i Jylland (oh, ve, oh skræk) Nærmere betegnet Herning. (Hvor fanden er Herning? Ha ha ha. Nej.)
Datoen er fastlagt på d. 11 februar og der vil være mulighed for at overnatte. Jeg skal se om jeg ikke kan sørge for madrasser, men det kræver at jeg får en klar udmelding fra dem der regner med at sove her.
Faktisk skal jeg bare have en udmelding fra alle der kommer i denne tråd, også dem der allerede har sagt ja.
So far lyder det til at der i hvert fald bliver masser af kage, taco og saltstænger fra træf 1.0. How to say no?
Adresse og andet godt kan I fange mig på moren og få. Skulle der gemme sig nogen der ikke har den, skal jeg da gerne lige dele med folket: irma_pigen@msn.com
- Nait.
p.s. hvilken tid passer jer?
|
|
|
Post by Joseph Niklaus Murdoch on Jan 4, 2012 22:15:33 GMT 1
Count me in, smuksak
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Jan 4, 2012 22:30:34 GMT 1
Så længe der er saltstænger; er der også Emma.
Jeg kommer fra Sjælland, til ingens overraskelse, og vil gerne overnatte. Også gerne på en madras.
Mht. tidspunkt stemmer jeg på engang om eftermiddagen.
Er der noget om, at du bor tæt på stationen?
|
|
|
Post by Night on Jan 4, 2012 22:37:01 GMT 1
Jeg bor lige overfor! Det er nemt at finde. Lige ved siden af den store fede biograf midt i det hele.
|
|
|
Post by Joseph Niklaus Murdoch on Jan 4, 2012 22:44:07 GMT 1
Åh ja. Jeg vil forresten også gerne overnatte! :: Eftersom at jeg, som en af de seje, også kommer fra Sjælland! :b
Og eftermiddag lyder fint. :b
|
|
|
Post by Samantha Abbey on Jan 5, 2012 17:12:38 GMT 1
Jeg er også helt klart med på den, følges i hvert fald med Emm(glæd dig til togturen ^^).
Da jeg også er fra sjælland, lyder det der med overnatning også rimelig lækkert, skal bare have at vide, hvad jeg kan tage med(madras må der dog gerne være i forvejen).
Enig med Emms omkring tidspunktet, engang på eftermiddagen lyder godt!
|
|
|
Post by Brand Andrew Lowry on Jan 5, 2012 17:29:30 GMT 1
Jeg vil også godt dukke op. Jeg ved ikke lige om jeg overnatter. Hvor lang tid har man til at tænke over det?
|
|
|
Post by Annabel Baker on Jan 5, 2012 17:34:24 GMT 1
Lad os sige til torsdag d. 9 februar. x)
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Jan 5, 2012 17:40:09 GMT 1
Prøv måske lige at holde mig væk... Jeg har pt lovning på at låne en bil og kører strækningen Holstebro-Herning, som dog ikke er længere end ½ time, men skulle der være nogen der bor i området (ikke at jeg tror det) så prik mig lige. Og jeg vil skam gerne overnatte selvom jeg ikke bor længere væk. Vil have al hyggen med. n__n
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Jan 10, 2012 23:18:07 GMT 1
Great. Sjællændere! (Taz og Rachel - Måske Stu?)
For dem, der synes det er en ret god idé det der med at følges og starte træffet allerede i toget over en kop skide dyr skodkaffe.
Der findes en direkte afgang med ICL, og sådan nogle kan jeg vældig godt lide. Lyntoget kører fra Københavs Hovedbanegård klokken 12:50 (og fra Høje Taastrup klokken 13:03) med retning imod Frederikshavn. Så langt skal vi gud ske tak og lov ikke. Det er i Herning klokken 16:02.
Jeg ved virkelig ikke om det er nødvendigt med pladsreservation for ikke at ende i gangen på en helt almindelig lørdag, men hvis det skal være vil jeg såmænd gerne stå for at købe dem (og hive pengene ud af jer bagefter). Any questions?
|
|
|
Post by Samantha Abbey on Jan 14, 2012 14:33:39 GMT 1
Jeg synes det lyder praktisk nok, jeg ville så stå på på Høje Taastrup. Pladsreservationer synes jeg er en god ide, da der faktisk tit er rigtig mange i de toge der, og har virkelig ikke overskud til DSB-møg hele vejen til Jylland, men det er selvfølgelig åbent for debat? Har egentlig ingen spørgsmål udover at vi så lige alle må koordinere lidt med hinanden(eller i hvert fald dig) mht. penge.
Det kunne i hvert fald være super hyggeligt at følges!
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Jan 15, 2012 19:09:38 GMT 1
Rach: Jeg køber i hvert fald en pladsbillet til du og jeg med det tog (om det er fra KBH. eller H.T. gør ingen forskel på prisen - det koster 30 kroner uanset strækningen).
Sjællændere: For at være sikker på at kunne få pladser har jeg tænkt mig at bestille dem den 25. Januar - dvs. om ti dage. Hvis du vil have en pladsbillet med i den omgang skal du skrive det lige her i tråden og derudover tage 30 kroner med til den ovennævnte togafgang. Jeg skriver selvfølgelig også hvilken vogn og hvilke sæder det drejer sig om herinde, når jeg lige er klar over det.
Kom frisk!
Nahaiagt & Lillith: Hvordan ser det ud med overnatning (og de der madrasser?) og hvad med konceptet taco - er det noget vi skal huske at have kontanter (eller hævekort) med til? Spiser vi (os, der overnatter) saltstænger til morgenmad?
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Jan 15, 2012 19:43:55 GMT 1
Jeg vil så også prøve og komme og se om folk virkelig er så skræmmende i virkeligheden som alle siger folk fra nettet er.... og da jeg kommer fra Silkeborg vil jeg også gerne overnatte (ingen offentlig transport hjem om aftenene - gah)
- Cael
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Jan 15, 2012 21:36:11 GMT 1
Jeg tager sgu også med så! Men jeg tager min elder wand med så pas bare på xD Anyways, jeg kommer fra Viborg af, så jeg tager bare med bus, så det skal nok gå xD Ej altså undskyld jeg ikke sagde det i tide, jeg har haft så travlt med skolestart ><
|
|
|
Post by Julie Aderyn Young on Jan 15, 2012 21:40:21 GMT 1
Plads-billet tak! Og jeg er jo så også en af dem, der overnatter.
|
|