|
Post by Alea Kirabo Hobbs on Jan 3, 2012 21:53:24 GMT 1
Kære Magical Us Nu har the Wiz som skoleavis efterhånden eksisteret i ni måneder med skiftende ansvarshavende, udskiftning i journalist-bestanden og ændringer i indholdet. Den nuværende redaktør og layoutansvarlige er Anessa = Lillith og de menige journalister Alea = Emma samt James = Iago. Vi vil rigtig gerne høre hvad du som bruger mener om avisen og opfordrer derfor alle til at bruge et øjeblik på at tænke over: - Hvad synes du er godt?
- Hvad synes du er mindre godt? - og hvorfor?
- Er der noget du savner i avisen? Noget der har været tidligere eller noget, der ikke er set før?
Dine tanker omkring både dette og eventuelt andet vedrørende ”the Wiz” vil vi nemlig enormt gerne høre om lige her i tråden. Vores mål er at levere det MU gerne vil have og samtidig have det sjovt med det selv. Skulle du i øvrigt selv have lyst til at bidrage, så er du altid velkommen til at kontakte en af os. På forhånd tak for din hjælp Redaktionen
|
|
|
Post by Megan Gwendolynn Llewellyn on Jan 4, 2012 16:15:09 GMT 1
Jeg syntes at det hele ved The Wiz er godt! Så jeg har svært ved at påpege nogle gode og dårlige ting. Faktisk er jeg ganske tilfreds med avisen og læser lystigt hver gang den udkommer : D
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Jan 5, 2012 19:49:24 GMT 1
Jeg synes også det er rigtig godt det er ikke altid jeg læser alle artiklerne igennem må jeg indrømme, men specielt sladder spalten er god til lige at holde sig up to date med hvad der sker med sidens karakterer. De der vox pops er også ret skægge, dem kan jeg godt lide at læse. Generelt tror jeg mest jeg læser det der handler om karaktererne på MU? (ikke at det andet er dårligt ! )
Anyways, tak for et godt blad, jeg ville hjælpe jer med at lave det men har desværre nada gode ideer til hvad jeg kunne byde ind med, det er så godt i forvejen
|
|