|
Post by Brand Andrew Lowry on Nov 17, 2011 0:40:54 GMT 1
- En minutiøs og videnskabelig Gennemgang af Fænomenet MU/MS. Af Doctor Iago
Kære Læser! Det glæder mig paa alle Maader at de har taget dem en Stund til at gennemlæse denne ydmyge, og højst utilstrækkelig Rapport om det Samfund jeg i den nyligt forgange Tid har undersøgt nøjsommeligt!
Det er en Historie om ikke bare et egendommeligt Slags Menneske, men ogsaa om en Verden ganske hensides vores umiddelbare Forståelse.
Før jeg begynder vil jeg gerne takke den gode Doctor Phineas Waldolf Steel, som har været mig til megen nytte under Projektet. Deruover går min Tak til Vorherre, som har været saare god at velsigne mit Arbejde med Held og en lyksalige Udgang.
- Kapitel I: En Kort Introduktion
Da jeg først kom til MU/MS-land blev jeg inviteret af de Indfødte selv. Jeg havde deltaget i et andet Projekt, og da de var begejstrede for mit smukke Udseende, mit vindende Væsen, min ikke-beskedne Intelligens og fremfor alt min Dygtighed som Anthropologe, blev jeg budt til deres anden Stamme.
Her stiftede jeg snart Bekendskjab med MU/MS-folket (note: Eventuelt en Forbindelse til det sagnomspaande Land Mu?), som efter en ganske kort Skepsis (kun to-tre uger) tog mig hjerteligt til sig.
Det bemærkelsesværdige ved Stammen er, at hvert Medlem har en række Personaer, eller Karakterer som vedkommende skiftevis påtager sig. Disse Karakterers indbyrdes Forhold er ganske uforstaaelig for normale Mennesker, men jeg gjorde mit bedste for at forsøge at forstå Teorien, for Videnskaben!
Hvad her følger er mine Optegnelser fra mit Ophold.
|
|