Samuel Abott
Bortvist
Cause I'm just a teenage dirtbag, baby !
|
Post by Samuel Abott on Oct 12, 2011 10:17:56 GMT 1
Juicy art Juicy bruger ikke nogle fancy paint-agtige programmer til at lave sin kunst... Nej, hun bruger polyvore xD! Bear with me! Har først lige opdaget poly, så eksperimenterer!
* poster ivrigt sin kunst i denne tråd * De snarlige fødselsdagsbørn! Så fylder Abott-tvillingerne snart 18/24! Tillykke til dem. <3 Sam i tvivl På MS er Samuel nået et punkt i sit liv, hvor han begynder at tænke over tingene. Overvej det lige... Det er stort! Favoritterne Young and in love Fordi jeg ikke kan lade være x). Er de ikke søde? Nothing in the world can keep us apart now En dedikation til Eddie Llewellyn og Julie Young. Meget skulle komme imellem dem, inklusiv forkerte kærester, rejser og sygdomme, men tilsidst endte de sammen. Ferie Aaah, det forelskede kærestepar er taget på ferie. Hvor? Ibiza. Love me and the world is mine En dedikation til Caroline Abbey og Eric Wolfe. Efter et kvart liv fandt de endelig ud af, at de var skabt til hinanden. Skovtur Stuart, Sofia, September og kommende baby er på skovtur! På billedet er dette situationen: Sofia; "Stuart, pas nu på hende, for søren!" Stuart; "Slap af skat, jeg har styr på det" *stort smil* Please don't leave me *Suk* Så sluttede det. Forholdet mellem Julie Young og Samuel Abott. Nu er de begge hjerteknuste, men Samuel vil altid huske tiden, som nogle af de bedste måneder af hans liv. Wedding invitation Sofia takker mange gange for invitationen til Monroy-brylluppet! To come: ● Simon og Mary ● Fenella og Jonathan
|
|