Truth is not determined by majority vote
Aug 19, 2011 16:12:23 GMT 1
Post by Alea Kirabo Hobbs on Aug 19, 2011 16:12:23 GMT 1
● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
”Why pay money to have your family tree traced;
go into politics and your opponents will do it for you”
● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●[/center]
[/font][/size]
- 17 år
- Halvblods
- Status Quo
Alea er en rimelig energisk, venligsindet og intelligent ung dame. Hun er Gryffindor-elev, men modsat flere af sine hyperaktive kammerater, er hun ikke et specielt vildt barn eller nogen usædvanlig sportsfreak. Hun er til gengæld både handlekraftig og modig på sin helt egen, stille, rolige og ganske diplomatiske måde.
Der kan læses meget mere om hende i hendes profil, men ud over den skriftlige skitse, der er tegnet af hende derinde, er jeg ret åben for små tilpasninger til hvad der nu lige passer ind. Jeg søger alting til hende, men har intet konkret, der skal opfyldes. Hun har en lillesøster på skolen og jeg forestiller mig også et par enkelte tætte venner, eventuelle politiske frænder, mulige flirts og kommende romantiske interesser...
Ekskærester er jeg ikke specielt på jagt efter, men skulle hun passe ind i den kategori et sted, kan det nok godt arrangeres alligevel.
● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
The list - The list - The list - The list
● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●[/center]
- Lily Abott. Tæt veninde. De deler sovesal og de fleste hemmeligheder.
- Betrys Griffith. Tæt veninde. 'nuff said.
- Julie Young. Nyligt irritationsmoment. Som en af hendes veninders veninder har hun egentlig forsøgt at synes om hende, men en række mindre sammenstød og en fornyet mistanke om, at hun vedbliver at overtræde en regel, som Alea selv har påpeget overfor hende, har gjort det umuligt. Hun kunne vældig godt tænke sig at få krammet på hende og stikke hende en eftersidning.
- Patrick Price. Eksflamme. De var et dårligt match, men der hersker ikke nogen bitterhed imellem dem. Desværre leder nostalgien dem i hinandens arme i beruset tilstand og ingen af dem synes det er nogen særlig god idé.
- Joseph Murdoch. Venner. Alea har spirende følelser for ham, men hun har ikke indrømmet dem og har i øvrigt heller ingen lyst til at gøre det, primært af frygt for at ødelægge deres venskab.
- Annabel Baker. Løst bekendtskab, der i hver fald foreløbig primært er baseret på Aleas interesse i Annabels evner og afstamning.
- Imogen Ivory. Løse veninder. Til tider ender Alea antydningsvist med at være moralens vogter overfor Imogen, men det er ikke rigtig noget hun lægger det store i selv.
- Garreth Maverick. Bekendte. Alea har forsøgt at hjælpe Garreth lidt med nogen af hans slægtninge og deres uenigheder.