|
Post by taut on Aug 8, 2011 21:14:11 GMT 1
julie Ja, så Julie har fået et helt galt indtryk af ham. Julie og Nessie er rigtig gode veninder (fx tager Nessie sam-sagen i egen hånd, dog uden Julies viden om det). Måske kan det bruges til noget?
betrys Vi kan godt bare smide dem i en tråd indtil videre - så kan det være vi får gode ideer eller kan udnytte nogen fælles relationer!
|
|
|
Post by Simon Amos Lithgow on Aug 8, 2011 21:25:22 GMT 1
JULLELyder helt glimrende. Jeg tænker den er glimrende at have i baghånden, selvom jeg ikke ved hvordan hun er blevet ved med at tænke dårligt om ham, med den fælles ven der. xD Pyt. BETRYSDet skal vi helt sikkert. Jeg tror jeg skal have lavet mig en liste over fremtidige tråde, for jeg har alt for mange lige nu. Betrys kommer i toppen af den.
|
|
|
Post by Jade Lenoir Clavel on Aug 8, 2011 21:44:50 GMT 1
halv-venskabeligt er netop lige det jeg mente, og jah havde helt glemt det med fagene, eftersom de har haft mange fag med hinanden igennem årene, tænkte jeg at de måske kunne ende med at falde i snak, men hvordan er jeg dog ikke lige helt sikker på.
|
|
|
Post by Simon Amos Lithgow on Aug 8, 2011 22:10:10 GMT 1
JADEVi behøver jo heller ikke nødvendigvis aftale omstændighederne. Det er lidt ligegyldigt hvordan de nærmere har lært hinanden at kende. Faktum er, at de kender hinanden løst fra de fælles undervisningstimer mellem Slytherin og Ravenclaw, ja? Lige nu er jeg temmelig booket op med tråde både her og på to andre sider, men når der bliver et hul, kan vi jo prøve dem af og se hvordan de fungerer?
|
|
|
Post by Jade Lenoir Clavel on Aug 8, 2011 22:11:49 GMT 1
Det er jeg fuldt ud med på ^^, og vil vente indtil da
|
|