|
Post by Rachel Saskia Ivory on Jun 22, 2011 18:24:00 GMT 1
rachel saskia ivory [/b][/color] [/center] KORT & GODT
Rachel er en syttenårige pige, og af Ivory-slægten. Hun er meget udadvendt og den der type, der bare elsker at blive set og bliver det også tit. Der er ikke mere i hendes ønske om at blive vist frem, end at hun nyder følelsen om at være vellidt. Hun fungerer bedst med drenge, da hun hader drama. Alligevel er løvinden med på lidt af hvert og elsker at lave ballade. PROFIL [/size] I’m seekingikke rigtigt noget specielt, bare noget, der kan få sparket mit lille pigebarn her i gang igen. the list besties: Lilly Abott, Aiden Ivory, Ethan Sinclair & Benjamin Abbey alliances: Samuel Abott, Julie Young, Amycus Wallace & Charles McDonal animosities: Meredith Abbey & Jake W. Loretz affairs: - alternatives: Alexander Young(ekskæreste, uafklarede følelser), [/blockquote]
madison samantha abbey [/b][/color] [/center] KORT & GODT
Sammie er en sekstenårige pige, og af Abbey-slægten. Hun er ekstremt nørdet og elsker at sidde med en bog til underholdning. Hun er har et hemmeligt ønske om at være populær, men har altid været en whats-her-face-type. Grævlingen har derfor i stedet brugt tiden på at passe sine pligter som vejleder . PROFIL [/size] I’m seeking- en bedste veninde - løse venskaber - rivaler/fjender - barndomsvenner - andet? the list besties: Alexander Young alliances: Charles McDonal & Caroline Abbey animosities: Alastair Sharpe affairs: Aeron Williams alternatives: -
[/blockquote]
mira catherine argall [/b][/color] [/center] KORT & GODT
Mira er en sekstenårige pige, og af Llewellynn-slægten. Hun er altid lettere distræt og lidt af en dagdrmmer. Alligevel elsker hun dog de få venner, hun har fået sig og kan sagtens pjatte rundt. Hun fungerer bedst med drenge, da hun er en meget atypisk pige og ikke interesserer sig for pigeting. Ravnen har derfor heller aldrig haft en kæreste. PROFIL [/size] I’m seeking- noget lååååve - En bedste veninde - Nogle løse venskaber - En evt. Drengegruppe - Rivaler/fjender - Barndomsvenner - Andet?
the list besties: Emrys Cadwallader & Charles McDonal alliances: Amycus Wallace, Julie Young & Caroline Abbey animosities: - affairs: - alternatives: - [/blockquote]
evelynn rose ivory [/b][/color] [/center] KORT & GODT
Evelynn er en sekstenårige pige, og af Ivory-slægten. Hun har en tendens til at blive meget optaget af ting og virker tit meget intens. Som så mange andre piger i hendes alder, føler hun lidt at verden drejer sig om hende. Hun lever og ånder for The Riddlers, hvor hun fungerer som næstformand. Derfor er slangen også med på enhver udfordring man stiller hende mod og hader at tabe. PROFIL [/size] I’m seeking- et indslag fra den bedste veninde(MEREDITH ABBEY) - en pigeklike(helst slanger) - rivaler/fjender - en barndomsfjende - en tæt barndomsven - andet? the list besties: Noah Abbey & Meredith Abbey alliances: Imogen Ivory animosities: Rachel Ivory & Eilionoir Eads affairs: Samuel Abott & Alexander Young alternatives: -
[/blockquote]
|
|
|
Post by austin on Jun 22, 2011 20:58:26 GMT 1
Okay. We'll just take 'em all from the top (spoken just like Alex ) Rachel &ALEXANDERExlovers for sure. Min plan var egentlig bare at lade både Al og Carrie sive ud mellem sandet, men hvis du er tilstede igen, ville det vitterlig være relevant at få de to her ordentligt afsluttet. CAROLINEVi har vist aldrig sat de to tøser op imod hinanden, men der er måske heller ikke det store potentiale? Jeg ser flere koblinger imellem dem, der i virkeligheden godt kunne skabe spil. Carrie betragter nok Rachel som lidt af en skank, fordi hun både har været sammen med en af Carries nære venner (kvindebedåreren Ethan) OG den infamøse Alexander. Desuden kan man næppe undervurdere betydningen af, at hun er en af Brees veninder og næppe har den store sympati for løvindens bitterhed på præfekten. Skulle det nogensinde komme til en cat-fight, er der i hvert fald ingen tvivl om hvilken side Caroline ville stå på. EMMABlargh. De to kusiner har haft en ½ tråd sammen i tidernes morgen, men jeg kunne egentlig ret godt lide deres forhold til hinanden. Emsasa har udviklet sig meget siden og i virkeligheden kunne hun godt bruge sin confidant nu! Ret meget. Med nyt forhold i bagagen til en Abbey, der oven i købet er Rachels bedste vens lillebror, ville det være åbenlyst at hun opsøgte kusinen. THOMASJeg tror han kom til imens du var væk, men ærlig talt ser jeg ikke det store potentiale for noget imellem ham og Rach og jeg vil desuden hellere arbejde på at få sendt både hende og mine to pus godt af sted, end jeg vil lave nye relationer til en afgangselev. Madison &ALEXANDERAk ja. Siden den lyse morgen, hvor Sam var Als eneste aseksuelle ven, har han fået sig mange gode drenge, der kan klappe ham hårdt på skulderen og som han kan være drengerøvsagtig og åndssvag sammen med. Sam har dog stadig en særlig plads i hans hjerte, men jeg tror ikke jeg vil rode de to ud i en tråd, medmindre tøsebarnet har brug for at blive rodet lidt i håret og vil have et par kvikke replikker med på vejen, indtil han vralter ud af skolens porte. Hvis hun har, må du lige sige til. CAROLINEBah. De to har aldrig rigtig haft et interessant plot og jeg ser det ikke opstå ud af det blå. Hvis du er uenig må du finde på noget. :b EMMAVar de to her veninder engang i tidens morgen? Hvis ikke, så synes jeg virkelig de burde være det. De er på samme årgang, samme kollegium og begge to lidt nørdede og drømmene. Måske er det ikke det mest ophidsende venskab i verdenshistorien, men den slags er alligevel altid godt at have i baghånden. At hun er kærester med hans fætter kan jeg virkelig ikke se som et problem.. THOMASPuuh. Når jeg når ned til mit lille hjertebarn i plottråde er jeg næsten altid uinspireret. Lige nu primært fordi alt hans kærlighedsdrama er så rigelig opfyldt allerede, ligesom han allerede har to veninder og egentlig mere savner drengevenner... Hm. Hvis du har noget genialt at komme med, så er det vist sådan cirka nu det skal ske. Mira &ALEXANDERHar du nogen tanker? CAROLINEJeg har indset, at det møde aldrig kommer til at ske og synes måske bare vi skal begrave de to her som allies og lade Carrie smutte ud af skolen i fred. EMMAHar vi et plot? Burde vi have et plot? Er de kompatible? THOMASTjaah. Uanset hvad, så kender Mira og Thom hinanden. De er nemlig klassekammerater. Thom har flirtet lidt med Miras kusine (og endnu en klassekammerat) Agnes, er venner med Julie Young etc. Som riddler er han nok ikke den mest åbenlyse drengeven og som nævnt har han vist efterhånden både veninder og kærlighedsdrama nok, men det kan være, at du lige har en genial idé? Evelynn &ALEXANDERÅh ja. Hvis ikke det var fordi jeg havde besluttet mig for, at han ikke skal være et kæmpe røvhul, kunne jeg godt lade ham opsøge Eve for at forsøge at drukne sine mange sorger i hendes iskolde favn og lade hende synke sine charmerende små hugtænder i huden på ham, men det er sgu nok ikke så godt... CAROLINE*hvæs* Jeeeg tænker ikke rigtig vi kan nå noget dramatisk imellem de politiske grupper i det her skoleår mere. Furthermore tror jeg bare generelt luften er gået af Carrie-ballonen i den henseende. Hun har nærmest allerede rakt faklen videre. EMMAAh ja. Jeg forudser grimme hændelser i fremtiden, men eftersom det er dig selv, der har truet med dem, synes jeg du skal have lov til at melde ud og tage initiativet. THOMASPotentiale! Jeg bliver nødt til at vende tilbage til disse to, når min hjerne ikke er brugt op på det ovenstående! Indtil da kan du jo tage et kig på ham og selv overveje, men jeg kan forsikre dig om, at jeg nok skal hive fat i dig omkring dem.
|
|
Jonathan MacLeod
Dimittend
"I didnae stutter, wumman... Whit's fur ye'll no go by ye."
|
Post by Jonathan MacLeod on Jun 23, 2011 20:23:06 GMT 1
Rachel: Eddie: Vi vendte de to på et tidspunkt, men jeg husker ikke hvad vi kom frem til. Men jeg kan dog se at der må være en connection når en af hendes bedste venner er Benjamin - og Eddies bedste er selv samme? Han forsvinder dog sporløst første september, men det burde ingen hindring være. :) Jonathan: Er en meget atypisk slange, ofte i godt humør og lidt af en spasmager. Hvis du har noget som helst du vil smække på ham inden han ryger er jeg lutter ører? Arthur: Er work in progress. Jeg ved ikke hvornår han bliver færdig og hvis Rachel dropper ud er der måske ikke meget mulighed? Men han bliver i hvert fald lidt af en nørd, forhåbentligt vejleder og en anelse forfjamsket. I det nye skoleår kommer han på sjette årgang, så det vil sige at han egentligt er på femte nu. Selv har jeg ikke rigtigt nogen forslag?
Samantha: Eddie: Diskuterede vi også engang, men jeg er ikke helt klar over hvad vi nogensinde kom frem til? Men igen er der åbent for lidt af hvert. :) Jonathan: Er gode venner med Emma Ivory fra Samanthas årgang, men jeg ved ikke om det kan være en måde at binde dem sammen? Men ellers tror jeg da Jonathan vil finde Sam meget nuttet alt i alt, og kunne nok ikke dy sig for at smide en flirtende kommentar once in a while. Dermed ikke sagt, at det ikke er en mulighed at de måske kunne være venner? Arthur: Se her ser jeg flere muligheder. Arthur er godt nok et år yngre end hende, men de er begge (bliver forhåbentligt) vejledere, så af den grund er det klart at de kender hinanden - eftersom vejlederne jo i hvert fald deler en kupé på Hogwarts-ekspressen. Så hvad siger du? Ser du nogen muligheder overhovedet, ud fra den smule information om ham?
Mira: Eddie: Er jo fætter og kusine, og Eddies lillesøster deler sovesal med hende, så det er jo oplagt at de i det mindste har en form for relation. De er begge aktive Hallows, så jeg ville sige på venskabelig fod, måske endda tætte? Jonathan: Er igen game på lidt af hvert. Hvis du har nogle specifikke tanker til noget til Mira, så lytter jeg gerne? Arthur: Samme kollegium, dog forskellig årgang. Arthur har det generelt lidt svært omkring pigebørn, meen dermed ikke sagt at de kan undgås helt. Jeg ved godt der ikke er meget hjælp at hente fra min side pt., hvilket skyldes hjernen ikke helt fungerer som den skal. Men på banen er jeg i hvert fald. ;)
Evelynn: Eddie: Jeg ved ikke rigtigt... Mulighederne er nok ikke så store. Der er selvfølgelig de modstridende politiske holdninger and so on? Jonathan: Synes klart Evelynn er en foxy lille sag. x) Meeen... Måske kunne vi se på noget med et venskab evt.? Selvom han ryger inden længe. Arthur: Blev straks lidt nervøs. Arthur er mugglerfødt og jeg tror Eve ville virke intimiderende på mange måder og Arthur ville nok kun have sin autoritet at støtte sig op af - alligevel kunne jeg snildt se mulighed for noget sjovt her, så hvis du kan bruge ham på nogen måde, ville det være lækkert. ;)
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Jun 25, 2011 14:10:51 GMT 1
for Emma Rachel &
alexander young helt klart! Umm… hvad synes du, der skal ske? Altså de skal jo helt klart få snakket ud og sådan, men.. har du nogle specifikke ønsker til deres samtale?
caroline abbey Jeg tror i bund og grund at Rachel er røvligeglad med Carrie, men hvis hun på nogen måde blander sig i min ønskede fejde med Bree eller på anden måde i Rachies liv, har Rach ikk overskuddet lige for tiden til bare at lade det sive forbi, men der ville hun nok give din lille dame et par verbale øretæver, eftersom hun ikke just er af rachies favoritskuffe i personligheden.
emma ivory jamen Rach’s dør er altid åben for den lille kusine. Lige for tiden tror jeg min lille løvinde er lidt for travlt optaget af sit eget drama til at opsøge din grævling, men hvis Emm kom til Rachie skal der ikk være tvivl om at de kan snakke alt det, de vil ^^
thomas chancellor han er street fra regnskaberne, så
Sammie &
alexander young well, Sammie har ikk det største behov for endnu en dødsdømt tråd, så lad os bare sige at de er venner og lade det være ved det xD
caroline abbey kan desværre heller ikk se det største komme op ^^
emma ivory jeg tror desværre aldrig vi fik et plot, men kan sagtens se de to piger sammen Men Emma har vist pladser som bedste veninde og pigegruppe opfyldt, har hun ikke?
thomas chancellor igen melder jeg mig ud her
Mira &
alexander young nope, kan ikke rigtig forestille mig de to sammen på nogen måder eller former o.O
caroline abbey jamen det tror jeg helt klart Mira glæder sig til x)
emma ivory Vi har intet plot og tror heller ikke vi får et plot o.O Kan ikke rigtig se hvad de to piger skulle foretage sig sammen
thomas chancellor Er Thomas Rddiler kan jeg ikke forestille mig, at Mira er synderligt glad for ham. Hun vil nok ikke bryde sig om, at han snakker med hendes kusine, men hun vil nok ikke gøre noget ved det… Kan kun se at de snakker sammen sjældent, men jo af gode grunde kender hinanden..
Evelynn &
alexander young Nej, så tror jeg Alex ville få tæv af Rachie o.O Evelynn ville dog elske hvis han gjorde, så hvis hun nu opsøgte ham? Det ville ogs kunne give Rach og Alex en omgang drama i røven til at gå ud på x)
caroline abbey nej, jeg tror heller ikke der ville komme så meget gang i det. Tror Evelynn har rigeligt at tage fat i mht. Emrys, og hun magter heller ikke Carrie.. Jeg mener.. Den hysteri-bunke siger Eve gerne nej tak til xD
emma ivory Der har jo desværre ikke været nogen offentlig udmelding endnu om Emma og Noah, men når den kommer ville jeg nok som grævling kravle ned i mit hul for Eve kommer ikk til at være rar, når det sker. Vil lave dig en tråd når Emm og Noah bliver mere officielle ^^
thomas chancellor Lookin forward to it! Det skal nok blive godt med en Riddler, der hverken er pige eller fuldkommen inkompetent xD
for Eddie Rachel &
eddie llewellynn jeg tror egentlig bare vi kom frem til, at de skulle snakke godt og være gode venner og sårn, men desværre ikke rigtig se så meget til hinanden udenfor quidditch-træningerne og klassemøderne/fester? Kan ikke rigtig huske noget mere konkret?
jonathan mcleod Rachel er jo en ufatteligt fordomsfuld tøs og kigger du på hendes venneliste vil du ikke kunne spotte så meget som en eneste slange. Så desværre tror jeg ikke der er den største fremtid i et venskab for de to. Måske vil Jonathan føle sig lidt forurettet over bare at blive puttet i boks af hende og det vil skabe lidt drama, men ellers kan jeg ikke se noget? Sig mig endelig imod, hvis du kan se noget større?
arthur … rachie ryger her snart, så det tror jeg desværre ikke der er noget at hente der
Sammie &
eddie llewellynn tror bare vi blev enige om at de skulle smides i en tråd og så ville vi tage den derfra? Måske har du noget mere konkret? Ved ikke hvad Eddie søger, men tror godt Sammie kunne bruge sig en sådan ’bedste ven’ som hun bare… jaeh, tit var sammen med og sådan?
jonathan mcleod en flirtende ven… Åååårh, kan lige se hvordan Sam har brug for det. Hun ville nok rødme lidt I starten, men tror også det kunne hjælpe med at hærde hende lidt til fremtiden.. En ven med lidt løst flirt ville bare være guddommeligt?
arthur … jeg ser måske noget studiehjælp og måske en ’søskende’-ordning? Sammie føler sig meeeegeeet voksen-agtig også selvom hun måske ikke heeelt er det Udover det er hun enebarn(tror hun) og ville elske hvis hun måske havde en, hun kunne belære lidt rundt på?
Mira &
eddie llewellynn mira er meget tæt med sin familie, især fordi hun ikke rigtig har nogle venner på skolen. Derfor kan jeg sagtens se at de er meget tætte og at Mira nok ville læne sig op af ham til møderne ligesom hun også støtter sig hos Emrys.
jonathan mcleod mira er bare den der type, der er så ukompliceret som det overhovedet kan være.. Hun er dog lidt spøjs, så hun har næsten ingen venner, der ikke kommer fra hendes familie. Kan forestille mig at jonathan og mira måske var faldet ind i hinanden en eller anden gang og de så er blevet venner eller sådan? Mira har den her irriterende, seriøse familie(åbenbart), så hun har brug for en, hun kan pjatte rundt med og lave fis med. En, hvor hun ikke behøves tænke så meget, men bare kan slappe af med og lave.. jaeh, alt med..?
arthur … kan du sige noget mere om hans personlighed, det kunne være det ville hjælpe? xD
Evelynn &
eddie llewellynn Tror lidt Eve ville synes den lille Eddie var endnu en lille sten på vejen, der bare skulle sparkes væk til hun var klar til sin perfekte verden. Medmindre han vil stille op og give hende noget aktivt modspil og udfordring er hun lidt ligeglad med ham xP
jonathan mcleod Evelynn er skam en foxy, lille sag og hvis han måske gad fortælle hende det, kan jeg sagtens se at de nok skal blive gode venner.. Det med Eve er bare, at hun ikke helt kan lade være med at se på drenge seksuelt.. Hun ville straks gå i instinkter og lægge an på ham, når de var sammen.. lidt som underholdning i hendes kaotiske hverdag xD
arthur … Hvis han har politiske holdninger, der strider mod hendes eller på nogen måde har udtrykt sin nervøsitet overfor hende, ville Eve straks gå til den for at booste sit ego. Tror sagtens hun kan have givet ham et direkte ”hold kæft”, hvis han nu mente han skulle blande sig i noget.. ”mugglerfødte er jo bare forrædere, det burde han jo vide?” xP
[/blockquote][/blockquote]
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Jun 25, 2011 14:43:43 GMT 1
update [/b][/color] I behøves ikke længere svare på Mira-posten, da hun er deaktiveret og ikke vil blive hevet i spil. Tak (: [/center]
|
|
Arthur Moore
6. ?rgang & Vejleder
our heads could do with filling, with some interesting stuff
|
Post by Arthur Moore on Jun 25, 2011 14:50:59 GMT 1
Rachel: Eddie: Ah, ja, det er sandt. Jeg havde helt glemt det med Quidditchholdet igen. Men ja, jeg synes det lyder udmærket. Vi kan jo altid gøre dem tættere knyttet hvis vi vil, i den korte tid de har tilbage på skolen. :) Jonathan: Så tror jeg ikke der bliver meget der. Jonathan er godt nok kammerat til Rachels (eks?)kæreste Alexander, men når hun har det sådan, har du vist ret i at det ville være en dårlig plan at smide dem sammen. Men han kunne helt sikkert godt blive irriteret over det, og til sidst ende med at konfrontere på en "hvad er dit problem"-agtig facon, hvis du forstår hvad jeg mener. ;) Arthur: Jeg er enig.
Samantha: Eddie: Det er rigtigt, ja! Jamen, jeg stiller helt sikkert Eddie til rådighed der! Jeg ved ikke hvordan Samantha har det med sin fætter Benjamin og kusine Caroline? De to er noget nær Eddies bedste venner, så bare lige for at vide det. Uanset hvad, ville det i hvert fald ikke hindre ham i at være venner med Sam også. Jeg vakler stadig lidt i mellem at sparke Eddie ud eller beholde ham et år mere, så hvis han skal blive kunne det være rart med lidt grundlag/plotværk at køre videre med ham på. :) Det kan jo være vi kan finde på noget. Jonathan: Jamen, det er bare en deal? :) Arthur: Puha, Arthur ville ikke bryde sig det mindste om at blive belært. Og som tingene ser ud er det ikke hjælp til studier han kommer til at mangle, som den lille eliteelev han nu engang bliver. x) Arthur er også meget moden af sin alder, og jeg tror blot han ville rynke på panden hvis hun forsøgte sig med at opføre sig irettesættende eller belærende. Derimod kunne jeg udemærket se dem så venner - Arthurs forhold til piger halter seriøst, og han er ikke særligt god til at omgås dem. Men det har han jo så været nødt til med Samantha, i hvert fald på Hogwartsekspressen, og hun kunne meget vel være en af de få piger han kunne tale med? Der er trods alt kun et år imellem dem. x)
Mira: Eddie: For mig er det helt fint at de er tætte! Eddie er jo meget afslappet. Det ville være genialt hvis Mira støttede sig til Eddie til møderne og Eddie støtter sig til Caroline. x) I hvert fald er jeg helt med på at de er ligeså meget venner som de er fætter/kusine? Jonathan: Jonathan har en bred vennekreds, og det er lige en pige som Mira der kunne blive inkluderet. Jeg ville elske noget uproblematisk venskab, pjat og løjer og alt det der. ;) Arthur: *Host* Ja, det har du jo nok ret i ville være en idé. *Facepalm* Han bliver en meget stille og rolig fyr, autoritær og bestemt. Han går meget op i sin skole og er mere eller mindre en mønsterelev. Af person er han meget afbalanceret og rationel, med en spøgefuld side der titter frem i selskab med venner. Med pigerne har jeg vist nævnt at han langt fra er i sit es og han kan ikke rigtigt finde ud af at regne dem ud. x) Jeg håber det var fyldestgørende, ellers må du endelig bede om mere?
Evelynn: Eddie: Jeg tror ikke rigtigt det bliver til noget med de to, så jeg synes bare vi skal lægge dem væk igen. x) Jonathan: Det lyder klart som noget der vil more Jonathan, og han vil nok ikke kunne dy sig for at lege med hvis hun kommer med tilnærmelser. Jeg ser i hvert fald potentiale her. x) Arthur: Arthur holder sig per definition fra politik. Men som vejleder, kan han jo sagtens have gjort noget der kunne have fået hende til at hvæse - f.eks. ved at kommentere på hendes opførsel overfor andre elever (jeg ved ikke lige hvordan hun er som sådan i det offentlige rum) og jeg kunne godt se noget fuldblods/mugglerfødt-drama her, hvis du er up for it. :)
|
|
|
Post by austin on Jun 27, 2011 19:09:45 GMT 1
From the top Rachel &ALEXANDERTjah. For det første har de ikke officielt slået op, selvom Rachel tilsyneladende mener det... Derudover tror jeg bare gerne han vil krybe lidt mere, undskylde for sin stupiditet, erklære sin kærlighed. Selvom jeg ved de er en tabt sag, så betyder det jo ikke at Al ikke vil kæmpe for at få hende. Jeg synes i hvert fald ikke de er et lukket kapitel overhovedet og det ville jeg gerne have de nåede at blive, især når nu hun ikke kommer på MS. CAROLINELige præcis. Men med Juicy ude og rejse er potentialet for den bitch-fight nok næppe så stor (desværre) så lad os bare parkere dem der. Hvis det skulle blive til noget, ved du i hvert fald at der er potentiale for tumulter. EMMAKlart. Det er ikke sådan fuldstændig essentielt, men jeg synes det ville være relevant og godt lige at få sluttet de to af også, inden skoleåret er omme (eller i sommerferien, hvis det går helt galt). Desuden kan Rachel jo altså også lette sit hjerte til Emma, hvis det skal være. Madison &ALEXANDERJeg ved ikke om den ville være dødsdømt, men det er helt i orden. De er lukket og slukket. EMMANej. Ingen af delene. Hun er ganske vist en del af den gyldne trio sammen med Eric Wolfe og Noah Abbey og har adskillige venskaber fordelt over hele paletten, men hun har faktisk ingen bedste veninde og i øvrigt heller ingen veninde-gruppe som sådan. Efter min mening ville det være åbenlyst at få dannet en med Sammie, Margot, Gabriella og Emma (de aktive piger på sovesalen) men jeg ved ikke rigtig hvad den generelle stemning er. Det kan vi jo høre Margot og Gabbies mødre (Stuart og Tazzer) om? Jeg ved der er drama under opsejling med Gabbie, Noah og Emma, men det behøver jo ikke ændre på, at der har været noget pige-gøgl. Hvad tænker du? Evelynn &ALEXANDERDet var i hvert fald noget af en dramatisk strøtanke... Puuh. Jeg vender den lige lidt mere i hovedet. Min indre dramadronning og karakter-sadist synes godt om tanken, men på den anden side er det måske lidt meget at begynde at rode sig ud i, når nu jeg ved det kommer til at skorte med tid. CAROLINEHysteribunke? hhj Man skal ikke kaste med sten når man bor i et glashus. (; EMMAJeg venter stadig på en alternativ udmelding herovre. Det er skam ganske offentligt. THOMASJaer. Thomas er en dejlig dreng, selvom han er lidt stiv i betrækket. På kærlighedsfronten er han ganske og aldeles besat, men jeg tænkte lidt på et gammelt venskab, der muligvis er blevet hamret lidt skævt igennem tiden? Noget med at der er blevet sendt forkerte signaler den ene eller den anden vej og på nuværende tidspunkt er det bare... Anspændt? Akavet? Noget der ikke er så lyserødt og behageligt som så mange relationer ellers ender med at være. Måske var den ene af dem ude efter den anden, men blev afvist? Hvis den person var Evelynn, må det næsten være endt grimt...?
|
|