|
Post by Blaine Dedrick on Jun 10, 2011 23:26:35 GMT 1
Blaine Dedrick
Seventeen long Winters ~ Seven years at Hogwarts ~ Proud to be a Lion ~ Burning hot like Burning Day ~ Part of the Game like a Chaser ~ Bound by blood but only half
XX The Boy
En dreng med krudt i. Always up to no good. Man kommer ikke til at kede sig i Blaines selskab, for han er altid ude på et eller andet godt og ondt. Han er typen der elsker selskab. Han er meget social, så det ville derfor ikke forekomme underligt hvis han havde mange venner og veninder. Dog er det kun meget få han lader komme helt tæt ind på ham. Han er kendt for de måske lidt kæphøje kommentarer, det charmerende smil altid plantet på hans læber, godt humør og altid ude på at krydse en eller anden grænse blot for morskabens skyld. Han er lidt af en ballademager og har det med at se alt for let på regler. Som så mange andre drenge i den alder, har han en svaghed for det modsatte køn. Han er bestemt ikke en genert dreng, så skulle han falde for en pige lægger han bestemt ikke skjul på dette. Med lige så mange venner følger lige så mange fjender. Han har det med at sige sin mening om alt og alle, hvilket sjældent har resulteret i noget godt. Alt i alt, er han en meget imødekommende fyr, der er mere end villig til at lægge alt hvad han har i hænderne for en hjælpende hånd, men har desværre også svært ved at spotte folks grænser og kommer derfor tit til at overskride dem.
|
|
|
Post by Benjamin Abbey on Jun 10, 2011 23:36:53 GMT 1
Jeg har tre karakterer, som du kan læse om HER (kort beskrivelse samt link tilprofiler mv.). EDWARD JOHNSONMed mindre du har en genial ide til et plot sløjfer jeg ham på forhånd! BENJAMIN ABBEYBlaines klassekammerat. Umiddelbart tror jeg ikke, at de ville være verdens bedste venner, men i og med at de går i samme klase (og drengegruppen på Gryffindors 7. årgang er meget tæt), så kan jeg sagtens forestillede mig, at de har nogle venskabelige bånd alligevel. At de så hænger mest ud sammen, når der også er andre til stede er måske en nødvendighed, men det gør vel ikke noget? Ben er ret booket op på 'nære venner' fronten, men jeg tror virkelig heller ikke, at Ben er det, Baline behøver (; JULIE YOUNGLige Blaines type, kunne jeg forestille mig. Hun er lidt af en ballademager og slægter sig meget på sin storebror, Alexander, der går i Blaines klasse. Frøken spontan og linselus af allerhøjste grad, men man skal ikke tage fejl af hende - hun har fødderne placeret bundsolidt på jorden og kan sagtens skille sine venner fra sine fjender. Ud fra det, du skriver om Blaine, så er de meget ens på mange punkter. På kærlighedsfronten har hun allerede frygtelig travlt, så det er nok ikke lige det, vi skal satse på med de to.
|
|
|
Post by Ethan Sinclair on Jun 11, 2011 10:40:40 GMT 1
*synger* Blainy og Ethan sidder i et træ, hvisker om de gamle dag', haha!
Som nævnt i tråden oven over denne, så er Gryffindors drenge tætte bekendte, så skriv Ethan på listen over venner. Samme årgang, samme kollegium og to personligheder der passer godt sammen - hvad mere har jeg brug for at sige?
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jun 11, 2011 12:39:11 GMT 1
AISLING & THEODORSiden de ved deres blod og holdninger til dette er fjender, er der vel ikke meget andet end det man kan stille op med dem, i hvert fald når det kommer til Theodor. Han gider heller ikke lege med Gryffindor elever, lige meget hvor fuldblodsagtige de måske er xD Desuden går han og Theo på samme årgang, så de har nok siddet og kigget ondt til hinanden i nogle år nu.
Aisling derimod er mere åben, men dog med i the riddlers og måske ikke helt gode venner med ham, men det betyder dog ikke at det behøver at være dybt fjendskab. Aisling er godt nok Theodors lillesøster, men hun kender trods alt ikke alt til hans bekendtskaber.
|
|
Samuel Abott
Bortvist
Cause I'm just a teenage dirtbag, baby !
|
Post by Samuel Abott on Jun 13, 2011 18:39:19 GMT 1
Samuel - Uha, den er svær, denne her. Samuel er slange på 6. årgang, som, udover at være lidt af en kvindebedårer, har en grov og pervers humor, er lidt af en kujon og er kærester med Julie Young. Hvad ville Blaine sige til en type som ham?
Riley - Riley er fra 6. årgang, Slytherin, og er en drengeglad, humørfyldt, positiv og pigede frøken, som i øvrigt styrer skoleavisen "The Wiz". Hun har uden tvivl haft den skarpe fjerpen ude og skrevet hid og did om Blaine (idet ikke engang hendes egne søstre undgår sladderspalten) - hvad siger den kære Blaine til det?
Sofia - Søde Sofia er fra 5. årgang, Hufflepuff, og er lidt af en blid engel med en tålmodighed uden lige. Hun sætter som regel sine venner før hende selv, og døjer af og til med selvtillidsproblemer. Et andet adjektiv er småskør, for Sofia er helt sin egen, og kan godt finde på skøre ting som andre aldrig ville gøre. Umiddelbart kunne jeg godt se en for for spirende forelskelse fra hendes side: ham som den uopnåelige, perfekte 7.årselev. Om det er gensidigt, er jo op til dig, og derudover synes jeg plottet skal udvides til at blive lidt mere spændende
Bree - Hvis du leder efter en pige der i forvejen har en del problemer, er det Bree. Hun døjer pt. med en graviditet med Alexander Young, kærlighedsproblemer etc.. Ja, hende skulle vi måske lægge på bero, medmindre du har fantastiske idéer?
|
|
|
Post by Blaine Dedrick on Jun 15, 2011 11:47:06 GMT 1
Blaine &
Edward Hmm sidder ikke lige inde med det helt store. Indtil videre kan vi vel bare kalde dem bekendte. Det kunne jo ske at der dukker noget op hen ad vejen.
Benjamin Man kan trods alt ikke være lige gode venner med alle ;P Så jo vi kan godt sige at de måske mere er venner på grund af kollegium og alder end alt andet.
Julie Ingen kærlighed? Æv æv ;P Men så må vi bevæg os ud i noget venskab? Julie og Blaine har nok stødt på hinanden på et eller andet tidspunkt og fundet fælles interesse, i hvert fald inde for det at være lidt af en ballademager måske? Jeg ved ikke hvor meget du vægter på det at hun er en ballademager, men vi kunne måske sige at de er en slags partners in crime? Der driller hinanden for sjov og måske også andre. Så har de i hvert fald et slags bånd imellem dem, der kan være lige så godt som et venskab. Ellers kan vi også bare gå den kedelige (men sikre ;P) vej og bare sige at de er gode venner som snakker godt sammen på baggrund af fælles interesser? :b
Ethan Det rimede ikke engang xD Men jep Skriver Ethan på vennelisten ;P
Theodor Blaine har brug for lige så mange fjender som venner. Ved ik hvor meget had du vil lægge i det. Men vi kan måske, til at starte med, bare kalde det gensidigt had?
Aisling Blaine dømmer ikke på kollegier, så Aislings kønne udseende ville være nok til at få hans opmærksomhed ;P Blaine ville i hvert fald ikke hade hende lige med det samme, uanset hvilket kollegium hun kommer fra eller hvilken politisk holdning hun har. Så vi kan altid sætte dem sammen i en tråd og se hvad der sker. Uanset om Ais ville tage afstand til Blaine, ville det nok ikke påvirke ham det mindste, han ville sikkert bare finde det underholdende og opsøge hende endnu mere :b
Samuel Selvom Blaine ikke dømmer folk på deres kollegium, vil han nok ikke syntes om hele ideen at en kvindebedåre fra Slytherin kan være sammen med en pige som Julie. Men det kommer også an på hvor tæt et forhold Blaine har til Julie, for han har det med at være en smule overbeskyttende over for sine venner.
Riley Hmm hvad kan vi finde på. Blaine er jo kendt for at være lidt af en ballademager og har sikkert krydset så mange grænser at det måtte ha’ endt i skoleavisen på et eller andet tidspunkt, så Riley og Blaine måtte ha haft kontakt på den måde i hvert fald :b Har du et eller andet du gerne vil med din Riley? Det kan måske være at Blaine lige er den mand til opgaven? :b
Sofia Om der kommer en gensidig forelskelse fra Blaines side ved jeg ikke. Men Blaine kan godt lide små skøre piger, så det ville i hvert fald ikke være underligt hvis de kom til at snakke sammen og måske kom til at kende hinanden. Han kunne nok godt se sig selv som en slags broderlig figur til hende. Hun kan selvfølgelig godt have noget for Blaine som han nok er for ignorant til at se :b Men så har vi i hvert fald et plot vi måske kan bygge på?
Bree Lige nu har jeg ikke de helt store ideer. Blaines skulder er altid ledig hvis man har brug for en at græde på. Så vi kan altid bare kalde dem venner, men måske ikke de bedste venner? Kommer selvfølgelig helt an på dig og hvad der passer med Bree. Blaine er i hvert fald meget hjælpsom og tænker på andre, uanset om han egentlig kender dem eller ej. Så der er i hvert fald en hjælpende hånd til kommende gravidproblemer hvis det skulle være :b
|
|
|
Post by taut on Jun 15, 2011 12:32:12 GMT 1
EDWARD & BENJAMIN Deal!
JULES Altså Blaine er skam fri nok til at forelske sig i Julie, men den slags plot er sjældent sjove at spille. Da Julie allerede har en del i venner i hans klasse er det slet ikke usandsynligt at de er faldet i snak. Jeg kunne snildt forestille mig, at Blaine engang har foreslået noget som fx en prank i sjov, og så har en stædig Julie trukket afsted med Blaine, selvom de ikke har kendt hinanden særlig godt på det tidspunkt. Derefter er de så blevet gode venner? Måske at de udover at drille hinanden venskabeligt konkurrerer de også lidt mod hinanden? Under alle omstændigheder ser jeg noget partners in crime-agtigt for mig (som nok ikke skal viftes for meget med foran storebror Alex xD).
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jun 15, 2011 13:28:56 GMT 1
Blaine - den er jeg med på xD
*dovent svar*
vi kunne evt lave en tråd til ceremonien? xD
|
|
|
Post by Blaine Dedrick on Jun 15, 2011 17:57:36 GMT 1
Julie Det kan vi godt sige Partners in crime lyder som en god idé
Aisling Du er mere end velkommen til at starte ;P
|
|
|
Post by Evelynn Rose Ivory on Jun 16, 2011 20:35:21 GMT 1
Blaine &
rachel s. ivory Måske jeg ikke burde få hende startet for godt op, men nu er det sket så…! RACHEL! Min lille charmør, min lille ballademager.. Hun er den eneste pige i Blaines klasse og har derfor et tæt forhold med alle drengene(for tæt med et par stykker for meget af dem xD) og elsker egentlig at omgås dem. Hun er en lille dramaskaber, men ikke selv rigtig klar over det og nyder egentlig bare at kaste sig ud i noget lej og flirt, meget casual og uden forpligtelser. Umm.. Hun kan egentlig stå på det meste hos ham; fling, flirt, eller bare partners in crime ^^ du vælger helt selv (= joshua callum Samme årgang, samme kollegium^^ Josh er også en af drengene og som både Ethan og Ben har nævnt er drengene ret tætte. Josh er lidt nørdet og er egentlig gode venner med alle uden rigtig at være bedste venner med nogle. Såeh.. Måske noget venne-noget?^^ samantha abbey Sammie er min lilleporcelænsdukke.. Hun er en lille 6-års puffler, der noget så gerne vil lege med de store og være en fræk, lille ballademager. Desværre er hun lidt for regelret til den slags og er også vejleder for pufflerne. Well, hvis du har noget i ærmet til hende kaster jeg mig glædeligt over alt, der kan puste lidt liv i hende!^^
overset blev: mira c. argall & evelynn r. ivory – havde ingen ideer, men de er up for plots
[/blockquote][/blockquote]
|
|