Jonathan MacLeod
Dimittend
"I didnae stutter, wumman... Whit's fur ye'll no go by ye."
|
Post by Jonathan MacLeod on May 15, 2011 17:10:56 GMT 1
psyche De er ærkefjender af den grund, at Jake i sin tid hoppede i kanen med Jonathans daværende kæreste, Fenella. En ting han bestemt ikke har tænkt sig at tilgive ham for. Men generelt er Jonathan jo en meget atypisk Slytherin. Går ikke op i blod, er ikke decideret magtliderlig eller Riddler for den sags skyld, og så er han bedste ven med Stuart Fellton. x) Jeg ved faktisk ikke om jeg kan se Psyche klikke med Jonathan, så jeg hælder lidt til idéen med at de følelsesmæssigt ikke kan udstå hinanden.
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on May 15, 2011 18:45:22 GMT 1
JONATHAN & AISLINGJa, nu går de jo på samme kollegie så jeg tænkte at de i hvert fald måtte kende hinanden. Desuden går Aislings storebror på syvende år, men de to ville nok ikke være de sådan, næreste venner, men stadig. Hvis du har lyst til at der skal være andet, jeg kan se at han er dameglad, så er det velkommen (ikke noget seriøst), men det er også fint hvis de bare er bekendte. Ved godt at han er halvlods, men Aisling kan godt udtåle det, når han nu stammer for sådan en flot slægt.
|
|
Jonathan MacLeod
Dimittend
|
Post by Jonathan MacLeod on May 16, 2011 9:08:26 GMT 1
Jonathan&Aisling
Nej, efter hvad jeg har læst om Aislings storebror, tror jeg ikke umiddelbart han og John ville klikke specielt godt sammen. Jeg kunne godt se Aisling som en evig flirt, der aldrig vil blive til mere end det? Måske er de ikke rigtigt venner udover det, men har et overfladisk, instinktpræget forhold? x)
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on May 16, 2011 10:20:08 GMT 1
Aisling & Jonathan Det lyder fint! Altså det her....
(:
|
|
|
Post by Olivia Strange on May 22, 2011 20:18:18 GMT 1
Olivia & Jonathan Ja, præcis. Et overfladisk venskab. Jeg havde ikke lige overvejet en måde de har lært hinanden at kende på, men hvad med… at de først rigtigt mødtes til en fest, hvor de har skålet og Jonathans øl så har været større end Olivias øl, hvilket så har resulteret i, at Olivia anskaffede sig en ny og større øl, og efter det, har deres konkurrence præget venskab bare eskaleret. Eller noget i den stil? [/justify] Eilionoir & JonathanYes. :b Jonathan siger bare til, hvis han får hjemve, og så må vi se, om de kan holde hinanden ud mere end et par gange.
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Jun 1, 2011 22:51:55 GMT 1
Jonathan og Heather
Heather er mit nyeste skud på stammen. Hun er Willie, halvblods og 6. års Ravn. Hendes temperament opvejes til dels af hendes opøvede selvkontrol, men ingen er jo perfekt så det slår fra tid til anden gnister. Hun høre politisk til Burning Day og står åbent ved det. Hvad der skulle være mellem dem er jeg meget åben overfor, men tiltrækning undgår han jo nok ikke *gg* Ideer modtages! - Ellers vender jeg tilbage, når/hvis noget dukker op...
Jonathan og Kathleen
Kathleen Var vi begyndt at snakke lidt om i forhold til ham så linker tilbage til svaret fra mig: Linky
|
|
Jonathan MacLeod
Dimittend
|
Post by Jonathan MacLeod on Jun 12, 2011 22:55:31 GMT 1
Jonathan&
Olivia: Jamen, det lyder da som en skøn idé. Jeg synes det er det vi siger. Jeg kan sagtens se ham knække sammen af grin over den med øllen. ;) Eilionor: Det lyder som en plan! Heather: Puuuha, en wilie. Ja, så er der jo nok ikke meget at gøre. Som så mange andre kan hun vel også formå at fordreje hovedet en anelse på ham, og for en dreng med en veludviklet interesse i hunkønsvæsener, kunne han nok ikke holde et par tilnærmelser tilbage... Selv hvis han ville. ;) Kathleen: Jeg tillader mig at samle dem her, det håber jeg er i orden? Men ja, jeg ser bestemt mulighed for at de kunne hygge sig sammen. Hvor tæt en ven har du brug for til hende?
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Jun 13, 2011 12:40:16 GMT 1
Jonathan og Heather
Hun er altid klar på en gengældt flirt (; Også selvom det skulle være det. Der er jo bare noget ved at føle sig påskønnet af andre. Hvor det passer ind i hvad du har til ham, kan jeg af gode grunde ikke helt byde ind på, men for nu har jeg intet bindende til hende så kom endelig med forslag!
Jonathan og Kathleen
Helt iorden (: jeg har vist alligevel fået spredt trådene godt og grundigt efterhånden, så her er det nye fælles sted.... Af nære 'gå til og snakke' drengevenner har hun kun en anden, Todd Monroy, så hun kunne godt bruge en mere og en med en anden vinkel til tingene. Så han ville passe godt ind der (:
|
|