|
Post by rose on Jan 21, 2011 15:50:47 GMT 1
Rose & Benji
Oh oh! Jeg ser en mulighed for at holde op med at hade Benjamin. Rosie er femten år gammel (den nye Gillian), løve, animagus og en både kvik og lidt besværlig ung dame. Hun kunne godt bruge en beskyttende type på kollegiet til at hjælpe hende lidt når hun får rodet sig ud i problemer og hjælpe hende med at holde hendes fødder på jorden?
|
|
|
Post by sep on Jan 21, 2011 22:38:37 GMT 1
Det lyder som noget, Ben kunne finde på! Den slags ansvarsfulde roller falder ham jo neturligt. Han har jo desuden en bror på hendes årgang (som godt nok ikke er lavet endnu), men det kan eventuelt komme i spil senere.
|
|
|
Post by austin on Jan 22, 2011 17:41:32 GMT 1
Det synes jeg nemlig også.
Broderen kan vi jo se på, til den tid, men det er bare glimrende med de to. (:
|
|
|
Post by taut on Apr 21, 2011 22:22:00 GMT 1
bump!
|
|
|
Post by Benjamin Abbey on May 2, 2011 20:19:06 GMT 1
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - GIVE US THIS DAILY DOSE OF FAUX AFFLICTION B U M P ! B U M P ! B U M P ! B U M P ! FORGED AT THE PULPIT WITH FORKED TONGUES SELLING FAUX SERMONS - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - I min søgen efter drama til Bennie-boy, er det gået op for mig, at han ikke har nogen fjender - eller noget som helst forhold, der kan klassificeres som negativt! Det er en væsentlig mangel i forhold til spillet på siden, så bring them suckers on! Der er frit slag på alle punkter - slagbroder, gensidig modvilje, jalousi... You name it!
|
|
|
Post by Thomas Chancellor on May 2, 2011 21:24:01 GMT 1
*placerer Thomas i skødet på taut*
Jeg har som nævnt denne her idé om at Thom har gjort sig vældig uheldigt bemærket på første årgang og Benjamin kunne vel nok sagtens have været en af dem der konfronterede den lille elleveårige i sin tid, kunne han ikke?
|
|
|
Post by Benjamin Abbey on May 3, 2011 15:58:20 GMT 1
Jo, minsandten om han ikke kunne have haft et opgør eller to med ravnen. Jeg tænker mig nogle verbale slagsmål? Ben har nok haft svar på tale, når Thomas har åbnet munden, og som du ved har han attituden i orden, når han først kommer i gang (;
|
|
|
Post by Thomas Chancellor on May 13, 2011 20:23:56 GMT 1
Præcis. Verbale slagsmål mellem de purunge knægte? Det er nok næppe gået Benjamin forbi at Thomas sidenhen er klappet i som en østers omkring sine meninger, selvom det faktum at hans ord lyder i diverse flyers og hans navn befinder sig under the Riddlers vist taler helt for sig selv.
Jeg tænker stadig ikke at de kan fordrage hinanden, men jeg går sgu i stå over hvordan vi kunne få nogle sjove konfrontationer ud af dem, når nu Thomas er som han er: Konfliktsky to the bone. Benjamin er trods alt ikke typen der ligefrem går i flæsket på nogen uden bagvedliggende grund... *ponders*
|
|
|
Post by taut on May 13, 2011 20:29:38 GMT 1
Ak ja, det er jeg også lidt i vildrede over. Er der andre relationer, vi kan benytte os af? Som grund til, at de kunne komme til at stå face to face lige pludselig, that is?
Psyche! Ben og hende må have stødt på hinanden, da de jo går i klasse med hinanden.
|
|
|
Post by Psyche Hestia Guillotine on May 13, 2011 20:42:08 GMT 1
Meget konstruktivt Taut So! Jeg har lige krydstjekket deres bekendtskaber, for at finde nogle grunde til fjendskaber, mellem de to.. Og jeg fandt noget! Ikke at det burde være en overraskelse... Psyche har et negativt forhold til en del af hans venner/familie. Listen er; Aiden, Imogen, Lily, Noah og Caroline.. Desuden er hun meget gode venner med Pedias, som man vel egentlig ken betegne som en slags fjende til ham. Alene det synes jeg er god grobund for en del kontroverser, mellem Psyche og Benjamin, specielt hvis man tager i betragtning at han skulle være ret beskyttende overfor sine nærmeste, og Psyche helt sikkert har været på nakken af dem. Ikke nødvendigvis mens de var der, men Benjamin kunne jo sagtens have overhørt Psyche og en anden slange i timerne
|
|
|
Post by Thomas Chancellor on May 13, 2011 21:12:49 GMT 1
Åh. *gnæk* Jeg får lige en heeelt perfekt plan. Men det bliver over msn. *gnider hænderne mod hinaden* Det bliver sååå godt. ^^
|
|
|
Post by Jasmine Cantrell on Jun 9, 2011 15:44:36 GMT 1
Ja okay... der svigtede min kreativitet vidst lige. Men ak ja - jeg skriver bare alligevel, nu hvor du sparkede mig herind! :-)
Så jeg har Jasmine hér, som så er min eneste charrie. Hun er 15 år gammel, og en del af Abbey-slægten, og er dermed en af Benjamin's kusiner. Derfor ville det være logisk, hvis de havde en eller anden form for relation, selv om jeg føler mig fuldstændig blank og ukreativ. Daamn. Når, men jeg ved ikke, om du selv har nogle idéer? :-)
|
|
|
Post by Benjamin Abbey on Jun 10, 2011 17:33:38 GMT 1
Som du nok har fornemmet ud fra, hvad jeg har skrevet her i plottråden, så er Ben meget præget af at have en stor familie, og det er derfor meget naturligt for ham, hvis han kender Jasmine ret godt. Han har et ret tæt forhold til de fleste andre af sine kusiner, måske ikke som de er til hverdag. Familie er jo familie, og man er altid venner på en anden måde.
Jeg kunne forestille mig, at Jasmine var bedre venner med hans yngre søskende end ham selv (nu må du selvfølgelig selv plotte med Noah, men det er bare en tanke). De kan snildt være vant til at omgås hinanden, når deres familie mødes, men derfor behøver de jo ikke at ses på skolen og hænge ud der. Vi kunne også sige, at Jasmines forældre og Bens forældre måske ikke ses så meget, og at de derfor ikke kender hinadnen så godt?
|
|
|
Post by Jasmine Cantrell on Jun 12, 2011 16:31:46 GMT 1
Det kunne vi sagtens sige, da Jasmine's forældre vidst nok skiller sig ret meget ud fra hendes kusiners/fætres forældre. Men altså - ja. Min kreativitet er ret dårlig, så kunne næsten ikke forestille mig andet, end det du skrev ;-)
|
|