|
Post by Benjamin Abbey on Dec 30, 2010 23:59:09 GMT 1
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -GIVE US THIS DAILY DOSE OF FAUX AFFLICTIONI N T R O D U C I N G T O Y O U FORGED AT THE PULPIT WITH FORKED TONGUES SELLING FAUX SERMONS- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -EUGENE BENJAMIN ABBEY
Benjamin kommer fra Surrey, ses ofte med et mildt, tiltalende smil på læberne, og er et overbærende menneske, der tilgiver dem, han mener har fortjent det. Med fire yngre brødre er han blevet noget af en drengerøv, men samtidig er han meget moden af sin alder.
Ben er den ældste i en søskendeflok på seks og bærer præg deraf. Han føler automatisk et ansvar overfor sine venner og er uden at tænke over det ret beskyttende over for dem. Dertil kommer indimellem også en arrogance, da han har en tendens til at belære folk, fordi han er vant til at hundse rundt med sine brødre og fortælle dem, hvad der er bedst for dem selv.
Når han er på skolen føler Ben en trang til at være ung med de unge og siger ikke nej til fest og ballade. Det med at bryde reglerne overlader han til andre, og indimellem lokker kakao foran ildstedet mere end fest og farver. Ben er ikke ledertypen men bestemt heller ikke en medløber. Han er typen, der foretrækker druk med en ti stykker, han kender, frem for en stor fest, hvor alle er fremmede for ham.
Smalltalk eksisterer ikke i Bens bog. Hvis ikke der er noget dybde i sagerne er han ikke så interesseret. Derfor fungerer han bedst som kæreste, men indimellem har han sluppet alle tøjler, hvilket bl.a. har ledt til hans første kys.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - JUST STAY WHERE I CAN SEE YOU W H A T I ' M S E A R C H I N G F O R WE SURE ARE IN FOR A SHOW TONIGHT - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - [/I][/FONT][/center][/SIZE] Barndomsvenner Ben skal have nogle venner fra barndommen af. Nutidige forhold aftaler vi nærmere. Det ville være optimalt, hvis personen også kom fra Surrey! Andet Andre venskabelige relationer er velkomne kærlighed , [/I][/FONT][/SIZE][/center] Den forelskede En pige, som har et crush på Benjamin. Jeg forventer ikke en hovedkulds forelskelse, som blokerer for alle andre plot, for det er ikke sjovt at spille, men bare en, der som det mindste har et bedre øje til Benjamin. One-nightstands Ben er til de seriøse ting, men indimellem har han sluppettøjlerne. Jeg søger en, højst to, som Ben er gået hele vejen med uden at det har ledt til noget efterfølgende forhold. Flirts Flirts i meget begrænset omfang. Vi taler ikke om nuværende, da han har en kæreste. fjender , [/I][/FONT][/SIZE][/center] Irritationsobjekter Jeg ved ikke, om Ben skal have en decideret fjende, men irriterende personer, som ikke bryder sig om ham søger jeg i hvert fald nogle af. familie , [/I][/FONT][/SIZE][/center] Relaterede Da Ben er en canon har han nogle relaterede på siden, eventuelt også nogen ud over de givne på canonlisten. Søskende Ben er en canon og har en hulens masse søskende, som selvfølgelig skal laves her på siden! Hvis markeret med fed er den optaget. Noah Abbey, 16 år, ♂- Abbey, 15 år, ♂- Abbey, 13 år, tvilling, ♂ - Abbey, 13 år, tvilling, ♂ - Abbey, 11 år, ♀ [/blockquote] Skriv i tråden, hvis du er interesseret i at fylde en af pladserne ud. Vær en god kammerat, hvis jeg siger nej! Hvis du har andre forslag end dem, jeg har skrevet, så fyrer du dem selvfølgelig bare af - jeg lutter ører. [/justify]
|
|
|
Post by austin on Dec 31, 2010 0:11:11 GMT 1
Benjamin & Alexander ,I'm not interested in your lectures, moron !
Jeg kunne så nemt, så nemt se Alexander som den irriterende løve. Jeg hænger mig særligt i det der med at Benjamin er belærende og Alexander totalt flyvsk, udfarende og 'go-with-the-flow'esk. Hvis først Ben én gang har løftet en pegefinger eller lignende, kunne Alexander så godt finde på at provokere ham til hudløshed for kicks senere hen. Jeg har ikke en konkret idé til hvad denne uoverensstemmelse kunne have handlet om, men det kan også være at de begge har glemt det efterhånden, og bare har vænnet sig til at den anden er pisse irriterende på fuldtidsbasis?
|
|
|
Post by Benjamin Abbey on Dec 31, 2010 0:14:21 GMT 1
Jeg kan så tydeligt se det for mig: Ben har smidt en eller anden arrogant kommentar om, at Alex burde vokse op og lade være med at flirte til højre og venstre! Det er jo stik modsat af, hvad Ben gør med piger, så han ville helt klart bemærke det og ytre sig om det på et eller andet tidspunkt.
|
|
|
Post by austin on Dec 31, 2010 0:29:30 GMT 1
Benjamin & Alexander ,I'm not interested in your lectures, moron !
Åh ja. Perfekt. Alexander ville ikke kunne udstå den slags! Alexander har smidt direkte tilbage i hovedet på Ben at det ikke var hans fejl at Benjamin ikke kunne få noget.
|
|
|
Post by Benjamin Abbey on Dec 31, 2010 0:54:25 GMT 1
Og sådan kunne de blive ved i evigheder! Det lyder godt.
|
|
|
Post by Eleanor Ivory on Dec 31, 2010 13:22:58 GMT 1
Well.. Nu har jeg et par karaktere, men jeg syntes ikke rigtig nogle af dem passer på det du har skrevet. Eller måske gør en af dem, men hun har så mange fjender i forvejen! Så jeg kommer lige med lidt beskrivelse om dem, da jeg er fuldstændig blank sådan lige pt.
Ben & Charlie
Charlie er en helt igennem Quidditch nørd, ting. Han elsker sporten men vil ikke selv være med i den og derfor er han kommentator. Så. Her kan jegk un se noget bekendtskab oder something? Nogen idéer?
Ben & Robin
Robin kan krænkes meget nemt, så måske har Ben gjort et eller andet ved en fejl. Også vupti! Endnu en fjende?
Ben & Eleanor
Hjernen svigter og jeg kan ikke se noget plot mellem dem, da der er to års forskel (;
Ben & Nicole
Her forventer jeg ikke noget plot af nogen slags! For Nicole er lidt ung );
|
|
|
Post by Bree Blance on Dec 31, 2010 13:32:22 GMT 1
Ben & Bree ; Hmm, hvad kunne vi finde på med de to? Umiddelbart tror jeg de kender hinanden, da de begge går på 7. årgang. På mange måder virker de ens - afslappet, ambitiøse, hårdtarbejdende, venlig og med et væld af søskende. Jeg tror de kunne komme godt overens. Så ved ikke om vi er ude i en form for venskab eller med lidt flere følelser indblandet? Måske noget første kys? Elleeer...
|
|
|
Post by taut on Jan 1, 2011 17:05:59 GMT 1
Charlie Jeg ser ikke det dybeste venskab for mig, men da Ben følger med i quidditch vil han med sikkerhed kende Charles i hvert fald af rygte. Måske har Ben og Charlie haft nogle enkelte snakke om den aktuelle quidditch-kamp - men så heller ikke mere?
Robin Altså umiddelbart kan jeg ikke finde på noget, der kunne have ledt til noget negativt i mellem dem. Ben Ser bare Robin som en typisk slange, som han så ikke rigtig har nogen interesse for. Selvfølgelig kan han sætte et ansigt på navnet, fordi de går på samme årgang, men indtil videre synes jeg ikke, vi skal bygge mere på de to.
Elanor og Nicole Enig! Måske kan vi finde på noget mere, når Bens søskende er blevet lavet.
Bree Benjamin ville helt klart se en god ven i Bree, da hun jo kort sagt er præfekt og lige hans type. Derudover har de en del til fælles. Jeg kan ikke se noget første kys for mig, det skal nok være en pige, der er en helt anden type end ham selv (;
|
|
|
Post by Amycus Wallace on Jan 1, 2011 17:43:25 GMT 1
ben & amycus ,Jeg tror, at Amycus kunne blive en god ven, også selvom de ikke er fra samme kollegium. Han har selv fire ældre brødre, så han ved hvordan livet som 'bror' fungere. Desuden er jeg sikker på, at Ben og Amycus ville kunne komme godt ud af det med hinanden. Så jeg tænker at han kunne være en del af slænget? Enten det eller første kys - du bestemmer, haha! (; ben & ethan ,Og så må vi da ikke glemme Ethan. De kender hinanden, det er da sikkert, men jeg ser ikke Ethan som en del af slænget - han har været lidt af en håndfuld... Nu er Ethan en rimelig god ven til Carrie, men jeg ved ikke hvor tæt Ben og Carrie er, såeh... Kom med nogle input! Enten bekendte, eller måske noget irritation-et-eller-andet?
|
|
|
Post by taut on Jan 1, 2011 18:09:08 GMT 1
Amycus Ben og Amy virker til at ville kunne gå godt i spænd. Men Jeg synes, at vi drejer deres forhold lidt: Ben har jo været kærester med Pandora i over et år fra Bens midt 5. til midt 6. årgang, og han er først sådan rigtigt kommet over hende for ikke så lang tid siden. Nu ved jeg ikke lige, om det er meget tydeligt, at Amy er forelsket i Panda eller hvor længe han har, men måske ville Amy bare ikke bryde sig om Ben af den grund, at han er Pandas første rigtige kæreste?
Ethan Jeg kan ikke helt se hvad du mener med, at Ethan ikke ville være en del af slænget. Er det fordi, han mere går rundt alene? Jeg synes i hvert fald at Ben og Ethan er som skræddersyet til at være rigtig gode venner, fordi Ben blandt andet ville føle sig meget tiltalt af Ethans ret modne side.
|
|
|
Post by Amycus Wallace on Jan 1, 2011 18:33:52 GMT 1
ben & amycus ,Jeg overgiver mig! Sandt, sandt - jeg ved ikke hvor godt Amy ville have det med Ben når han kender til deres fortid. Så lad os gøre dem akavet venner, for trods alt kender de til hinanden. ben & ethan ,Ethan er bare lidt sær, men hvis du mener, at de er skræddersyet til hinanden, så bytter vi Amys plads i slænget ud, og giver den til Ethan - jeg tror desuden, at Bens selskab ville gøre Ethan godt, der har det lidt med at rende fra pige til pige fordi han ikke helt ved hvad han vil.
|
|
|
Post by Bree Blance on Jan 2, 2011 12:09:41 GMT 1
Ben & Bree ; Du har nok ret i det med kysset. Lad os sige de er gode venner! Og når Ben heller ikke er typen der flirter med alt levende, vil Bree også kunne være fortrolig med ham.
|
|
|
Post by sep on Jan 12, 2011 22:23:09 GMT 1
Jeg søger stadig til Benjamin! Især slåbroderen ville være sjov at få i spil, og så er det selvfølgelig altid sjovt med både venner og fjender.
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Jan 20, 2011 19:53:53 GMT 1
benjamin &
SAMANTHA altså, sammie og ben er jo fætter og kusine. desuden er sam og noah ekstremt tætte og sam er en af de eneste, der kender til den gravide eks ^^ de to må helt sikkert kende hinanden ^^
MIRA no idea what so ever -.- smid dog endelig en ide ind, for har virkelig brug for a få hende i spil xD
|
|
|
Post by Benjamin Abbey on Jan 20, 2011 20:11:44 GMT 1
SAMANTHA
Nu havde jeg ellers skrevet i hendes plottråd, men pyt da (; De er fætter og kusine, og Sams rolige væsen ville nok være noget, Ben brød sig om. Jeg tænker mig at de i første omgang er blevet bragt sammen af familie men senere har fået et mere uafhængigt venskab?
MIRA
No ideas what-so-ever. ALtså de kan sagtens være venner, men det ville nok ikke sparke hende så meget i gang (;
|
|