|
Post by Meredith Abbey on Jan 4, 2011 16:56:33 GMT 1
så er det det vi siger! :b
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jan 6, 2011 21:27:46 GMT 1
Yes
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Apr 16, 2011 21:55:55 GMT 1
I'm still looking for niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice plots
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Apr 23, 2011 14:14:34 GMT 1
Jeg ser Aisling allerede er veninde med Mary og efter plot-tråde skulle Kate være det samme. Så mulighed for venskab her også? Kathleen Kennith (link i navnet) er 5. års Ravn og fuldblods. Hun er så uheldig at have begge sine forældre blandt lærerstaben, hvilket har givet hende lidt problemer med at skaffe sig venskaber - det har dog ikke holdt hende fra ballade i ny og næ. Foruden det, spøger dødsgardister også i familietræet... og pasificister for den anden lejr Hun er som sådan en glad, livlig pige med masser af sige og et diskret forhold til sine holdninger. Hun snakker ikke politik med mindre hun er presset til det, men kan da godt argumentere for sine synspunkter når det så endeligt er. Hun deler to af sine ynglingsfag med Aisling, MDPOP og Besværgelser, så mon ikke de kan være faldet i snak i MDPOP eller et andet fag de har delt timer i? Så længe der ikke snakkes om Kate's egen familie eller rå politik snakker hun med om alt og er interesseret. Et tvist kunne være en periode af misundelse fra Aislings side (hvis du og hun føler sådan) over Kate er blevet Animagus? Holdt nede eller vist åbent, som fik dem på kant med hinanden? Måske løses, når Aisling ser Kate i hendes andet jeg og måske kommer til at grine? (meget fluffy på den kiksede måde) Eller med noget andet hvis du har en bedre ide? Jeg er meget åben for ideer her og smider bare lidt om mig med tanker nu Håber lidt falder i din smag...
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on May 1, 2011 17:47:21 GMT 1
Erj hvor pinligt jeg havde slet ikke set det >< Men det lyder godt! Altid plads til venskaber! Umiddelbart tror jeg ikke Aisling ville blive såeh vanvittig misundelig over at hun er animagus, men måske lidt idk. Aisling ville blive mere misundelig hvis hun havde en flottere kjole på til en fest eller lignende xD Veninder lyder super!
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on May 3, 2011 7:30:38 GMT 1
Veninder de er! *notere gladeligt ned* Nahh, har hun det sådan kunne det måske også give lidt spil? sådan en "Hvad i alverden fik dig dog til at gå så vidt"-agtig ting? Det er altid rart med et eller andet start sted - om det bare er hygge-snak... Kjoler kan de altid se på sammen og misunde hinanden! Kathleen er helt med på den - og der kommer vel en sommerfest eller forårsfest indenfor overskuelig tid *gg*
|
|
|
Post by Ethan Sinclair on May 18, 2011 18:26:35 GMT 1
aisling& ethanOkay, jeg ved ikke lige hvad Ethan og Aisling skal kunne have med hinanden at gøre, men jeg lovede at kigge forbi, så dette gør jeg! Hmm... Ethan er god til at flirte *mærkeligt statement*, men dette kan der altid bygges på. Han er dog muggler, så måske han ikke falder i hel god jord hos Aisling? Men sig til hvis du har noget du ønsker at smide Ethan imod!
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on May 18, 2011 19:21:07 GMT 1
Ethan & AislingJa okay, det går selvfølgelig ikke umiddelbart godt sammen. Det kunne da være sjovt alligevel, at lave deres forhold lidt dobbelt, fordi Aisling måske er lidt interesseret i ham men lader som om hun slet ikke kan lide ham fordi han er muggler. Det kommer nok meget an på om han fanger hende alene eller sammen med en gruppe af hendes slags xD
|
|
|
Post by Ethan Sinclair on May 18, 2011 21:13:00 GMT 1
aisling& ethanEthan skal nok forfølge Aisling indtil hun er alene (; haha! *sætter Ethans kløer i ungt kød* Spøg til side - det lyder som et fint lille plot de begge kan more sig med.
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on May 19, 2011 11:57:59 GMT 1
Ethan & AislingSå må vi hellere få os en tråd, hvis du har tid, og gå videre med vores udspekulerede plot xD
|
|