|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Dec 26, 2010 17:37:58 GMT 1
Aisling | 15 år | 5.årgang | Fuldblods | Ridlers | Slytherin Aisling er 15 år gammel, går på Slytherin og self på femte årgang. Hun kan være sød nok, hvis hun altså lige taler med dem hun finder værdige til hendes venlighed.. Og ja, hun er måske bare en liiiille smule arrogant. Hun har ikke så meget imod folk der ikke går på Slytherin, hvis de altså bare er fuldblods - nogle gange er det i orden med halvblods, hvis hun af en eller anden grund mener de er ok.
Jeg søger alt muligt.. venner, flirts, familie, fjender og lignende.. Aisling har højst sandsynligt ikke mange eks flirts, da hun trods alt kun er 15, men en eller to er vel ok. ^^ Af familie søger jeg en storebror, men jeg er bange for at Val har taget patent på ham, hvis nogen sku være interesserede.
|
|
|
Post by nicole on Dec 28, 2010 21:01:10 GMT 1
Aisling & Charles Well, Charles er en årgang over Ais. Så jeg tænkte måske at Ais så noget spændende ved Charles? Og ham ligeså med hende. Hvis du gerne vil have et dybt plot må vi jo lige snakker videre ;D
Aisling & Eleanor Hun er en gryffindor tøs, på sit femte år eller også fjerde o; Det eneste jeg kan se mellem dem er fjender, men hvordan de er blevet det aner jeg ikke? Medmindre de skal bryde den regel der siger at alle slytherin og gryffindore er fjender?
Aisling & Robin Her er jeg fuldkommen blank! Men robin er en slytherin pige, på sit sidste år.
Aisling & Nicole Jeg tror ikke vi kan finde på noget mellem dem da der er tre år mellem dem o;
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Dec 28, 2010 21:13:45 GMT 1
Aisling&CHARLES Det lyder da ret sjovt xD Kan vi godt sige. Men det er måske bare lidt flirten og sådan? Ikke det mest alvorlige eller hvad? xD
Aisling&ELEANOR Siden Aisling kommer fra Ivory familien (meget langt ude..... ) og har skiftet loyalitet, ville det næsten være åbenlyst at de skulle være fjender xD Sådan lidt Weasley og Malfoy agtig I guess xD
Aisling&ROBIN De kan vel bare være kollegiebekendte ? ^^
Aisling&NICOLE Nej altså, det er nok lidt svært xDD haha
|
|
|
Post by austin on Dec 28, 2010 21:51:28 GMT 1
Aisling & Alexander ,I will purr all the while you sink those pretty fangs into me !
Potentiale. Jamen Alexander er præcis som beskrevet i hans plottråd.
Jeg forestiller mig at han har flirtet med det lille væsen og evt. pisset hendes storebror en del af i processen. Jeg ved ikke om du har hørt om vores plotidéer på den kant, men især det med at have været irriterende for ham vil være ekstra krydderi på kagen.
Han synes stadig hun er en kær lille ting, men har de lavet noget? Kysset lidt i krogene? Touchy feely?
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Dec 28, 2010 21:57:47 GMT 1
Aisling& ALEX
Det har jeg ikke hørt om? Har du snakket med Val? xD Men det lyder da sjovt den vil jeg gerne være med på, jeg tror dog ikke de har lavet noget i krogene.. Ais ser trods alt meget op til sin storebror xD
|
|
|
Post by austin on Dec 28, 2010 22:06:51 GMT 1
Aisling & Alexander ,I will purr all the while you sink those pretty fangs into me !
Shh. Det kommer vi til. Jeg tror Juicy tager sig af det. Det er helt underordnet for resten.
Det tror du ikke? Jamen hvordan ville det forhindre noget? Jeg tænker at Alex og Aislings flirt er startet for nåeh... Halvandet års tid siden? Inden alt mulig andet. (:
|
|
|
Post by nicole on Dec 28, 2010 22:10:08 GMT 1
Aisling & Charles Altså. Charles har et dybt crush på Pandora, en pige på hans årgang og samme kollegium. Men vi kan da godt sige at Ais måske har et lillebitte et på ham, for han ser jo godt ud? (; Ellers så er de bare flirtende venner? xD
Aisling & Eleanor uuh! Det ville være super ;D Mangler nogle fjender til hende, så det ville være fedt. Altså jeg ser Weasley og Malfoys forhold, som nemesis o; Hva siger du til det? xD
Aisling & Robin Måske noget hvor hun ser op til Robin? oder something xD
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Dec 28, 2010 23:23:37 GMT 1
Aisling& ALEX
Halvandet år siden? Så er det en af hendes første vel at mærke xD Men så skal de altså først have kysset her for lidt tid siden måske xD Aisling& CHARLES
Oh I see! Vi kan da godt sige at Aisling synes han er lidt interessant ^^ havde lige læst forkert i den første post xD Aisling& ELEANOR
Det lyder perfekt xDD Aisling& ROBIN
Det er helt i orden ^^ sådan beundring på afstand måske, Robin er trods alt syvende års elev xD
|
|
|
Post by caroline on Dec 28, 2010 23:43:10 GMT 1
Det kan vi sagtens sige. Han har holdt hende på lavt blus til at hun var plukkemoden? *g*
Han er vitterligt en sød og rar fyr... Han er bare exceptionelt pigeglad og vinder lidt for meget på sin ærlige charme. De delte et hedt øjeblik for et par måneder siden, måske? Og så spørger jeg igen: Kys, touchy feely? Jeg kan godt blive mere eksplicit i min sprogbrug hvis det er for barnligt og uklart udtrykt. xD
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Dec 28, 2010 23:50:13 GMT 1
Aisling& ALEX
Et lille kys eller to xD Ej de er sikkert været alene på et tidspunkt og så har de kysset hinanden, og så har hun måske syntes det var totalt dumt af hende idk xD
|
|
|
Post by caroline on Dec 28, 2010 23:54:12 GMT 1
Jeg er ikke ung nok til det udtryk.
idk?
Men ellers lyder det fint. (: For ham har det været meeeget uskyldigt det de to har lavet. Han lægger ikke en snus i et lille kys. Han kan sgu sikkert knapt huske hendes navn. Men hun er meget kær, køn, whatever.
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Dec 28, 2010 23:56:41 GMT 1
//Er doven
Det lyder fint xD Så kan det jo altid udvikle sig lidt Det står bare for I dont know
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Dec 30, 2010 16:24:21 GMT 1
hvis aisling kan leve med at mary er løve, tænker jeg umiddelbart veninder. mary holder ikke igen, og hvis aisling skulle sige et eller andet hun er uenig i, skal hun nok sørge for at sige sin ærlige mening, hvilket jeg mener kunne være en god grund til båndet imellem dem. i den forstand, at de jo går i klasse sammen, og så kunne de have været blevet sat sammen i en eller anden eliksirtime. og så blev lidt småskænderi muligvis til et venskab? vi kan selvfølgelig også bare vælge det sædvanlige fjendskab, men det er også så kedeligt. what you say? xD
|
|
|
Post by gillian on Jan 2, 2011 1:34:42 GMT 1
Aisling & Gillian ,My mind went blank, but maybe that's just a reflection of you ?Godt så. Aisling & Gillian er de eneste slanger på 5. årgang, så jeg synes bestemt vi skal have rørt noget op til dem. Hvad det skal være, er jeg ikke fuldstændig sikker på, men jeg ville se det som mest ideelt at de snakkede godt sammen og var veninder, med Aisling i den tro at Gillian rent faktisk mener hvad hun siger i sine forsøg på at være en provo. Hun påstår at hun sympatiserer med 'the Riddlers' og at hendes medlemskab af 'Burning day' kun skyldes hendes familie (Ivory)s pres. Hvad tænker du?[/blockquote]
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jan 4, 2011 13:12:12 GMT 1
Aisling& MEREDITH
Det lyder sjovt! xD Det almindelige fjendskab er alligevel så kedeligt xD Aisling& Gillian
Fint! Så kan hun også få sig en slange veninde, det er altid godt ^^
|
|