|
Post by Tammie Amouri on Mar 20, 2011 21:05:02 GMT 1
ÆNDRET!!!!!!!!!!!!!!!! Nu hvor Tammie er blevet færdig, vil jeg da lige alve en "rigtig" tråd til hende^^ Som så mange andre søger jeg alt, men kan da godt lige remse lidt op VENNER Nu har hun jo gået her et stykke tid, så jo flere hun kender jo mere realistisk synes jeg det er. Hun er aktiv i The Hallows, så der burde der være nogle venner. Hun er Ravenclaw, så der burde der også være en oplagt mulighed. Jeg søger rigtig tætte venner - altså bedste venner og alt det der, 2.gradsvenner - altså nogle der kender nogle som Tammie kender, alliancevenner - nogle som Tammie måske ikke har så meget til fælles med ud over at de begge ikke bryder sig om en bestemt person eller ting, klassekammerater - nogle som hun snakker lidt on/off med på et neutralt plan, folk hun ser op til - igen vil det især være ud fra et politisk syn, men også quidish(stavehat) og den slags kan spille ind, og dem der sætter hinanden i tykt og tyndt.Modsat søger jeg dødsfjender - hvis man kan kalde det det på et skoleboard, men altså nogle som Tammie godt så gå op i røg og flammer. Her er jeg lidt kræsen, da jeg gerne vil have nogle tråde med halvonde og barnlige pranks i trådene. Lad det være alt fra underbuksestjælning til en død frø i tasken. Ud over det søger jeg tidligere venner - der måske nu er fjender af forskellige årsager, tidligere kærester - der er måske en eller 2. Jeg forestiller mig ikke at hun er specielt aktiv på det plan og sikkert ret ny i det. Kommende kærester - faktisk ved jeg ikke helt hvad jeg skal søge her, men det lader til at dem der får romantiske interesser oftest er dem der søger dem i stedet for at lade det udvikle sig i tråde. og siden jeg da gerne vil have at Tammie også får relationer, både gode og dårlige, på den front må jeg hellere skrive det Folk Tammie ser op til og omvendt - Lige som at Tammie ser op til nogle, kunne det være det også gik den anden vej. Beundring er vel altid godt XD Har jeg glemt noget?
|
|
|
Post by taut on Mar 20, 2011 21:41:37 GMT 1
Jamen jeg vil da lige smide en ide på bordet! Jeg har Edward Johnson, 7. år, Hufflepuff. Han er mugglerfødt (faktisk er han halvblods, men da han ikke kender sin biologiske far, kan han kun gisne om det), et boldhoved, konfliktsky og en sand ven i nøden. Han har boet på børnehjem, men det er der ingen der ved, og han har været småkriminel i en yngre alder - igen et kort, han holder tæt ind til kroppen. Min tanke var så, at Tammie og Ed kunne kende hinanden fra barnsben på en eller anden måde. Han har altid boet i udkanten af London, hvadenten det var hjemme hos hans forældre eller på børnehjem. HER er hans profil - mit bud er, at du i hvert fald læser hans baggrund udover personligheden, fordi den er ret vigtig for hans måde at være på.
|
|
|
Post by Tammie Amouri on Mar 21, 2011 13:33:26 GMT 1
det kan vi godt sige Jeg placere bare Tammie i samme nabolag som Ed er vokset op i. Så kan de rigtig være vokset op sammen mens han boede hos forældrene, og måske også på børnehjemmet alt efter hvor tæt det lå på hans forældres adresse. De kunen måske have lavet lidt småkriminelt sammen i de "yngre" dage Deres nuværrende forhold vil så nok være gledet lidt ud i sandet, da hun jo er brændende hallow og det er han ikke. I hvertfald ud fra Tammies synspunkt.
|
|
|
Post by caroline on Mar 21, 2011 18:51:40 GMT 1
Ideer,
Jeg smider et par af mine karakterer i puljen, også selvom jeg stadig ikke rigtig har forstået din nyskabende karakterskabelse.
Caroline AbbeySom den dedikerede hallow du skriver, at Tammie er, vil hun slet ikke være det mindste i tvivl om hvem lederen af netop den politiske gruppe er. Carrie kører tingene med fast hånd og tåler ikke slinger i valsen eller for den sags skyld lidt for temperamentsfulde medlemmers små sure opstød. Det sagt, så er hun udelukkende så neurotisk og perfid fordi hun virkelig går op i sagen med liv og sjæl, og hendes engagement har betydet meget for gruppen over især det sidste år, men også før det. Enten elsker man hende, eller også kan man ikke udstå hende. Såfremt Tammie er noget værd for gruppen - værende det sig fordi hun skriver vildt godt og har bidraget på den front, fordi hun er en excellent debattør eller noget helt tredje, kan hun nemt være kommet på Carries gode side og den slags har stor betydning i en gruppe hvor lederen basalt set styrer alt hvad der foregår eller ikke foregår af politisk betydningsfuld aktivitet. Del dine tanker med mig og vær sød at rulle ind i vores politiske forum en tur, både for at læse og, når Tammie er færdigskrevet, for at udfylde det lille skema omkring hendes plads i gruppen. (: Emma IvoryNu har du ikke angivet kollegium, så jeg ved ikke om Tammie og Emma bare ender på samme årgang eller ligefrem kommer til at være klassekammerater. Det er en anelse toneangivende, fordi de i sidste tilfælde vil dele sovesal, men pyt, der er masser af muligheder uanset hvad. Emma har brug for pigevenner og med et tøsebarn som Tammie, der både er lidt tilbageholdende og samtidig har masser af temperament, forudser jeg et lidt pudsigt venskab. Søde Emma er på Hufflepuff, hun er en lille drømmer, der ikke ser meget af det der sker lige foran hende. Til gengæld er hun altid nærværende når det kommer til at lytte til andre menneskers problemer og selvom hun har svært ved at sætte sig ind i dem, så har hun hjertet med sig i det alt sammen. Hendes eneste nuværende plot er en akavet kommende forelskelse i en af hendes to bedste venner og opdagelsen af den andens dystre hemmelighed. MiscUd over de to dejlige damer ovenfor har jeg Alexander Young, Rosie Williams og Professor Liam Banes, men bortset fra en løs idé om at starte noget specialundervisning i besværgelser med the Hallows i al hemmelighed er jeg lidt tom for ideer med de tre. Netop den idé regner jeg dog snart med at få konkretiseret og smidt noget op om i the Hallows politiske forum, så hvis du har noget at indskyde, må du endelig gøre det.
[/justify]
|
|
|
Post by Tammie Amouri on Mar 23, 2011 15:40:44 GMT 1
Hey Jeg har udfylde det der politikerskema og lod de kære admins bestemme kollegie. Jeg kan allerede fortælle dig at Tammie ser en del op til Caroline og jeg kan godt forstille mig at de 2 piger vil kunne snakke meget. Om det så er om andet end politik vil tiden vise. Tammie er aktiv i gruppen og laver ting og sager, og selv om hun halvt om halvt kører det som et personligt vendetta, føler hun trop og støtter op om de beslutninger som hun er utilfreds med. Og så ville det være rart at kunne starte rollespillet med veninder osv^^ Nu har jeg ikke læst Emma, men et venskab kan vel aldrig være helt forkert. Jeg vil da også mægtig gerne have noget med dine andre profiler at gøre, men skal ærlig talt indrømme at jeg ikke lige har overskud til at grave dem eller deres plots frem, da jeg er noget uerfaren med proboards emnesøgning og plottråde kan være så uoverskuelige....
|
|
|
Post by emma on Mar 23, 2011 18:31:02 GMT 1
Ideer,
Caroline AbbeyMht. skemaet. Tv udsendelser? Ganske vist er Tammie mugglerfødt, men da der for det første ikke er et eneste elektrisk apparat på Hogwarts og for det andet ikke er noget relevant for gruppen i mugglernes politiske verden, får hun ikke noget ud af at optage noget til the Hallows. Jeg kan ikke se de to piger som værende andet end allierede, men da Tammie lyder som en glimrende lille fodsoldat, bliver hun angiveligt behandlet aldeles glimrende, når bare hun kan holde styr på sin passion for sagen og ikke koger over. Emma IvoryJeg havde håbet på et mere uddybende svar...? Du kunne jo evt. læse hende. (: MiscJeg ved ikke om det er en forespørgsel om at få et link eller hvad det er, men her er i hvert fald min 'uoverskuelige' plottråd. Jeg bliver nødt til at spørge. Er du den Yellow Rose, som administrerer portalen?
[/justify]
|
|
|
Post by Tammie Amouri on Mar 25, 2011 14:58:18 GMT 1
Hvis der ikke er tv, hvordan ser man så Desperate Housewives? Hvis ikke du har opdaget det aner jeg intet om HPuniverset Har aldrig læst en fuld bog og sov igennem de film jeg så, så... Im a n00b. Men har læst Emma og hun er skide sød. Umiddelbart har jeg intet andet end at Tammie ville elske at have hende som ven (det ville jeg da^^). Så faktisk vil jeg heller tråde med hende end at sidde og aftale plots Skal vi tråde?^^ Som sådan akn jeg ike så nogle indlysende ideer med dine andre chars. Det skulle da lige være at Alex vil prøve lykken hos hende, siden han er en ladies man, men er hun overhoved hans type? Men jo, det mig. Har aldrig set andre Yellow_Roser, så man kan vist roligt gå ud fra hvis man ser en YR, så er det mig.
|
|
|
Post by caroline on Mar 25, 2011 17:20:51 GMT 1
Ideer,
The Hallows Der er ikke elektricitet. Der er ikke fjernsyn. Der er magi. The end.
Må jeg, uden at blive stemplet som et røvhul, spørge dig hvorfor du har valgt et HP-board, når du overhovedet ikke kender verdenen? Du kommer til at begå mange fodfejl og der er andre sammenhænge som hvis ikke de er umulige, så i det mindste er temmmelig svære at forstå.
Emma Ivory Jeg synes en gylden blanding er bedre. Jeg kunne godt tænke mig at finde ud af hvad de to piger har med hinanden inden vi smider sammen, og jeg er så belagt med tråde selv lige nu (og har lovet den næste ud til Rachel), at jeg meget nødig starter noget, fordi jeg bare stresser mig selv unødigt. Officielt er jeg her heller ikke lige nu. Jeg har fravær til starten af april, hvor mit næste sæt eksamener er overstået.
Misc Alexander er virkelig fuldt belagt med pigebørn. No more. Jeg tager ikke engang stilling til om hun er hans type eller ej.
Tjah. Sådan er det jo ikke altid med alias'er. Good to know.
[/justify]
|
|