|
Post by Dean Scott Ivory on Mar 3, 2011 21:03:01 GMT 1
[/size][/font] I WAS BORN IN THE ARMS OF IMAGINARY FRIENDS FREE TO ROAM MADE A HOME OUT OF EVERYWHERE I'VE BEEN[/center] Dean elsker at feste frem for alt, og hvis du også kan finde ud af at fyre den af - så er der en god chance for, at han kan lide dig. Hvis du holder dig mere til bøgerne, altid er seriøs og sjældent slår dig løs, så er der derimod en god chance for, at han ikke aner hvem du er - and frankly, doesn't give a fuck about you either.Han er lidt for farlig, lidt for flabet og alt for flirtende til at kunne betegnes som en sød fyr. Han er loyal overfor dem han kan lide og regner for sine venner, og du kan ikke være i tvivl om du hører til den kategori eller ej. Når man først er inde i varmen hos ham, er der stort set ikke det, han ikke ville gøre for en. {FRIENDS} Her søger jeg b.la. et par fyre, som har nogle af de samme personlighedstræk som ham selv. Det er hans 'boys', dem, han hænger ud med til hverdag, og dem han vil gøre alt for. De skal dele den samme humor, og gerne have nogle interne jokes. Så er der de lidt løsere bekendtskaber, de personer, han fester med. Det må meget gerne være elever fra alle kollegier, da han fester med alle der er friske. De behøver ikke have de samme interesser, andet end at de kan lide at fyre den af, og de behøver ikke tale sammen til hverdag. LONELY WAS THE SONG I SANG 'TIL THE DAY YOU CAME SHOWING ME ANOTHER WAY AND ALL THAT MY LOVE CAN BRING
[/font] {LOVERS} Dean flirter med alt og alle. Det er bare sådan han er, så her kommer I bare med foreslag (: Jeg søger b.la. 'the first', ekskærester, 'friends with benefits', løse flirts, you name it. Pt. er jeg ikke interesseret i at se ham i et fast forhold. YOUR FAITH IS STRONG BUT I CAN ONLY FALL SHORT FOR SO LONG DOWN THE ROAD LATER ON YOU WILL HATE THAT I NEVER GAVE MORE TO YOU THAN HALF OF MY HEART
[/font] {ENEMIES} At Dean har nogle virkelig seriøse fjender kan jeg ikke forestille mig, da det er sjældent, at noget hidser ham specielt meget op. Men det er selvfølgelig ikke alle han kan lide, og der er sikkert nogen, der er blevet småmopsede over noget han har gjort eller sagt. Fyre, der har såret hans lillesøster Eve er nærmest selvskrevne til listen. HALF OF MY HEART IS A SHOTGUN WEDDING TO A BRIDE WITH A PAPER RING AND HALF OF MY HEART IS THE PART OF A MAN WHO'S NEVER TRULY LOVED ANYTHING
[/font] Jeg vil bare lige sige, at Dean er min første karakter på siden.. Og jeg er super spændt på at komme igang med nogle tråde! Så skriv endelig hvis I vil spille med mig (:[/blockquote]
|
|
|
Post by austin on Mar 3, 2011 21:46:35 GMT 1
Aaalexander Young Min dejlige løve er Deans klassekammerat og de har ikke så lidt tilfælles, selvom Dean måske går lidt mere bevidst efter at være en slem, slem dreng og Alexander i højere grad bare ikke kan holde fingrene fra alle de saftige pigebørn. Jeg kan kun forestille mig at de to drenge både svinger godt sammen og konkurrerer lidt. MEN: Alexander var både Evelynns og hende/Deans kusine Rachels første knald. Jeg ved ikke hvordan Dean har det med det?
Emma Ivory ... Er Deans kusine. De har ikke en dyt tilfælles, men eftersom størstedelen af hendes familiære relationer er hoppet ud af vinduet ved sidste aktivitetstjek kunne jeg godt tænke mig et eller andet forhold her. Måske har Dean drillet hende nådesløst da de var yngre, fordi Emma er en lille drømmende bogorm? I dag er deres forhold måske temmelig anstrengt, både fordi Dean og Eve har taget en noget andet drejning end resten af familien og fordi den lille solstråle, der ellers er gode venner med alle, stadig bliver ca. 5 år gammel, når hun ser Dean?
Caroline Abbey Lederen af the Hallows er netop noget af en bogorm, men hun er af den slags der til tider har sluppet sig frygtelig meget løs, slået håret ned og i den forbindelse har lavet nogle mindre heldige ting. Jeg ved at Fenella gerne vil hapse Dean og et eller andet sted ville det være ret komisk hvis de to tøser - som hader hinanden - er kæpsøstre, evt. uden at de begge ved det. *fløjter uskyldigt*
Liam Banes Professor i besværgelser og Deans kollegieoverhoved. De behøver ikke have andet end et overfladisk bekendtskab, men det kan ske du har en idé?
Rosie Williams Jaeh... Jeg vil så gerne have plot til pigebarnet ud over det der vifter et sted ude i fremtiden med Joshua Callum. Hun er lille og uskyldig men prøver meget ivrigt at virke stor og voksen. Desuden er hun endnu en af Deans små kusiner. Ideer?
|
|
|
Post by fenella on Mar 3, 2011 22:12:27 GMT 1
Hello... again...
Well... ville da lige give lyd her også... jeg har, følgende at smide i puljen:
Fenella Maverick
Fenella... er vi allerede ved at snakke om på pm, så jeg siger ikke mere her. Link til hendes profil ligger under hendes siggy nederst!
Todd MonroyTodd er 17 år, Løve som Dean og derudover præfekt og animagus. Den drenge flok jeg foreslog dig i pm består af ham, Alexander (peger op i posten ovenover) og Domhnall og der er altid plads til flere i den gruppe herlige knægte.
Edward KennithLærer i faget flyvning. Gift med Grace Kennith. Far til Kathleen Kennith på Ravenclaw og lidt frygtet skolen over.
|
|
|
Post by drake on Mar 4, 2011 9:23:19 GMT 1
Drake - Dean
Jeg kunne ikke lade være med at more mig lidt over det med deans lillesøster i kategorien Enemy'es. så jeg tænkte at Drake eventuelt kunne have ladet sin kolde og kyniske fremtræden gå ud over hende. Drake er en slange der oftest er kold, kynisk, og en rigtig skiderik. så kunne sagtens forstille mig at han ville kunne få Deans pis i kog på næsten ingen tid. Der er klart også muligheder for at de kan komme op og slås, men det ved jeg ikke hvad du tænker? Min slange vil i hvert fald gerne på Enemy listen. De kunne have haft en fighte siden de små årgange?
|
|
|
Post by Dean Scott Ivory on Mar 4, 2011 11:01:49 GMT 1
Alexander Young
[/size] Yeah, de skal helt sikkert være 'buds'. Hvis hverken Eve eller Rach har noget imod ham nu, så har Dean det heller ikke. Jeg kunne derimod forestille mig, at han mener, at Alex skylder ham en tjeneste pga. det. Og at det altid vil være det kort han trækker, hvis han vil have Alex til at gøre et eller andet for sig.. Jeg ved ikke om jeg kan forstås xD ...Ej, nu fik jeg lige en idé om, at Dean måske også kunne have haft noget med Alex' søster Julie - uden at Alex ved det. Jeg ved ikke om taut vil være med til det.. men det kunne da være sjovt på en måde Emma IvoryDet lyder som et fint plot. Dean har altid prøvet at trække hende med ud og lave ballade da de var yngre, men fordi hun hellere vil læse, har han drillet hende. Dengang har han ikke helt forstået omfanget af det. Emmas mening omkring Evelynn vil helt sikkert også påvirke deres forhold til hinanden, da Dean beskytter Eve ligemeget hvad, og tager hendes parti, selvom han måske ikke er 100% enig. Caroline Abbey
Jeg synes jeg kan se drama i horisonten *gnækker ondt*. Det kan vi sagtens sige - nu ved jeg ikke om Carrie stadig 'slår håret ud' (xD) nogle gange, men hvis hun stort set har droppet det, kunne jeg forestille mig, at Dean altid prøvede at få hende med igen - netop fordi de havde det så sjovt sammen dengang, hun levede sin vilde side ud. Og hvis hun så en sjælden gang går med til det, at de stadig svinger super godt sammen? Liam BanesJeg har planer om at hijacke Sofias plottråd liiiige om lidt, så jeg kan godt forestille mig, at Liam har nogle anspændte følelser i forhold til min 'bad boy' her. Rosie WilliamsRosie.. Hun er sød xD Du skriver at hun er ivrig efter at virke mere 'voksen' - hmm, finder hun det at feste mere voksent på en måde? På en harmløs måde ville Dean sikkert finde det hylende morsomt at slæbe hende med til fester og prøve på at drikke hende fuld - selvfølgelig ville han stadig 'se efter hende' og passe på hende. Men hvad synes du? Fenella MaverickDet er vi nemlig xD Okay, jeg kigger på den. Todd MonroyYep, jeg vil rigtig gerne have Dean med i deres gruppe. Deal? Om de to her skal have et eller andet udover at de er pisse gode venner, ved jeg ikke. Edward Kennith
[/size] Nu ved jeg overhovedet ikke hvordan Eddie her er, men kunne han være en, der (på en rimelig hård måde) ville prøve på at banke noget fornuft ind i hjernen på Dean? Opfordre ham til at komme videre med sit liv og lade være med at feste så meget? Give ham eftersidninger når han kunne komme til det? Jeg ved ikke.. Drake Maverick[/size] Hmm, jeg ved ikke mht. til hans søster; Evelynn er Rachels karakter, og hun er også fra Slytherin, så jeg kan ikke se, hvorfor Drake skulle have noget imod hende. Men det må du lige finde ud af med Rach, da det som sagt er hendes karakter Hvis vi slår det væk, så kan vi godt sige, at de er en slags fjender. Normalt går folk fra The Riddlers ikke Dean på, men Drake virker som om han lige er tanden værre end de fleste andre. Jeg kunne godt forestille mig at Dean synes han er dybt ubehagelig, og derfor ikke opsøger ham frivilligt. [/blockquote]
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Mar 4, 2011 11:04:19 GMT 1
Dean &
rachel s. ivory ooootay, det her kan blive en lidt hård nød a knække ^^" først og fremmest er rache og dean jo fætter og kusine, men rach har jo også et dybt fjendskab med eve. kan dog sagtens forestille mig at dean og rache ville kunne sammen på trods af det? så jeg forestiller mig lidt at selvom han passer godt på eve, er han med i de ældre Ivory's lille "klub" .. Det var nemlig sådan i starten at alle Ivory's på 7. var mega gode venner, men så forsvandt både Adam og Jacob jo, såeh ved ikk helt om man stadig kan sige det sådan .. mmmh. joshua callum min skønne knægt her ^^ okay, han er egentlig meget tilbageholden, rolig og nede på jorden, men da de er samme køn, samme årgang og samme kollegium, kan jeg sagtens se noget plot her? eftersom josh jo er lidt usikker på sig selv omkring piger, kan dean jo være en han kommer til efter råd eller sådan? ej, dunno.. ville bare smække ham på banen ! ^^ samantha abbey oookaaay. sammie er en typisk enegænger. selvom hun egentlig er meget social og altid vil hjælpe sine venner, er hun ufatteligt misforstået og egentlig lidt taget for givet af alt og alle xD hun er lidt en 'nååårh ja hende.. whats her face?'-type, vejleder for pufflerne og bliver konstant lokket ud i ballade af uartige drenge :b mira c. argall no ideas what so ever.. hun kunne måske være en venskabelig flirt eller sådan, men har virkelig ingen anelse? evelynn r. ivory og så kom vi endelig til hende!! (*inception sound of doom*) du skriver han er beskyttende overfor hende, men tror faktisk hun ville nyde at udnytte det lidt :b tror hun ville elske meget åbenlyst at drille ham med, at hun jo ikke just er den mest.. tilbageholdne tøs i verden ^^ kom med lidt respons
|
|
|
Post by austin on Mar 4, 2011 11:24:28 GMT 1
Aaalexander Young Alle har det fint sammen nu, men ja, jeg kan sagtens se det komme op i en konflikt helt ude af kontekst. xD "Ja, ja, Alex... Men du var sammen med min søster!" Deeet der med Julie kører vi allerede med Samuel og Lily Abott. Jeg kan selvfølgelig ikke forhindre jer i at plotte jer frem til det, men jeg synes måske den skid er slået, so to speak. Det kunne du selvfølgelig ikke vide. (:
Emma Ivory Ja det var præcis sådan jeg tænkte det. Og i dag er deres forhold... Anstrengt? Driller han hende stadig? Jeg tror ikke umiddelbart det med Evelynn bliver en konflikt lige de to imellem, for Emma er lidt for travlt optaget med at finde hoved og hale på verden til at bruge tid på at bitche over sin kusines politiske standpunkt.
Caroline Abbey Oh yes. Fenella og Caroline ville bestemt ikke synes om, at de havde været sammen med den samme knægt. Jeg ved ikke engang hvem der ville blive mest indebrændt, men det kunne i hvert fald være kønt. Et drunken moment for et års tid siden? Hun er nok gået lidt ind i sin skal efter julefesten, tænker jeg, men der er da stadig potentiale. Så de har festet sammen i hendes lidt for svage øjeblikke tidligere hen og Dean prøver stadig at få hende med ud for at slippe tøjlerne lidt en gang imellem, oftest uden succes...?
Liam Banes Mr. overprotective bryder sig ikke om drengebørn nær hans datter, det er korrekt, og slet ikke syttenårige festaber. I kraft af sin position som overhoved kender han udmærket til de løver på syvende år der, og far er ikke skuffet. Far er vred. xD
Rosie Williams Hun er lavet af naivitet. Og virkelig ikke i spil. Det lyder såmænd perfekt. Jeg pønser lidt på at stable en fest på benene for de ældste elever snart (med ham der Alexander). I'll get back to you on that. (:
|
|
|
Post by drake on Mar 4, 2011 11:45:25 GMT 1
Dean & Drake
Jeg er fuldstændig enig Det siger vi så bare. Drake er meget ubehagelig ifølge dean God ting
|
|
|
Post by Dean Scott Ivory on Mar 4, 2011 12:35:27 GMT 1
Rachel S. Ivory
Jeg tror faktisk at deres forhold vil være en smule anstrengt. Rachel kalder Eve en skændsel for familien, og det er præcis sådan noget, der kan pisse Dean af. Han nægter at se i øjnene at hans søster er kørt ud af et andet spor, og han forsvarer hende stadig, ligemeget hvad hun gør. Jeg ved ikke, hvordan Rach ville se på det? Men selvfølgelig, Rach er familie, og han kan godt lide hende på bunden. Hvis der er fest, hænger de ud sammen og har det sjovt, og til hverdag.. De kan godt snakke sammen, men falder snakken på Evelynn, lukker Dean fuldstændig af?
Joshua Callum
[/font] De skal næsten være venner og kunne hænge ud sammen. Hey, måske ruller de en joint og ryger sig skæve sammen en gang imellem, chiller, og har nogle samtaler der ikke giver mening for andre end dem selv? xD Mht. til det med piger kan jeg sagtens forestille mig, at Dean giver Josh nogle tips en gang imellem. Samantha Abbey[/font] Sammie.. Sam & Dean.. Dean & Sam. Er jeg den eneste der tænker 'Supernatural!' og får nogle virkelig underlige billeder i hovedet? -.- Nåh, men Samantha og Dean skal helt sikkert kende hinanden! Og kende hinanden godt, synes jeg. De er begge to de der afslappede typer, som tager tingene som de kommer, og derfor vil jeg mene, at Dean virkelig godt kan lide... Sam. Jeg synes de skal være rigtig gode venner.. Måske knalder de en gang imellem? x) Men ihvertfald, Dean tager altid Samantha med til fester, og de har det sjovt sammen, hmm? Mira C. Argall[/font] Nu har jeg ikke læst hele hendes profil, men udfra det jeg har læst, tror jeg, at de rimelig meget er hinandens modsætninger. Jeg tror, at Dean ville være ligeglad med hende - hvis han endda kender hende. Såeh.. hvis ikke du har noget andet..? Evelynn R. Ivory[/font] Eve betyder jo nærmest alt for Dean, har jeg vist slået fast, og det synes jeg næsten, at hun skal udnytte. Hun ved, at han altid tager hendes parti ligemeget hvad, og derfor tager hun ham lidt for givet? På hvilken måde må vi jo finde ud af in game (: Og ja, han vil uden tvivl gå efter alle fyre hun har noget med, og fortælle dem, at han river hovedet af dem, hvis de sårer hende x) Alexander Young[/font] Haha præcis, det var sådan jeg forestillede mig det. Så det aftaler vi? Nåååårh, men det er okay x) Det var bare en strøtanke jeg lige fik ^^ Emma Ivory[/font] Jeg ved ikke om han stadig driller hende.. Måske slipper han en sarkastisk kommentar engang imellem, men, altså, ikke noget alvorligt vil jeg sige. Caroline Abbey[/font] Det lyder som en aftale. Udover det, så satte Dean Caroline rimelig højt dengang, så jeg synes vi skal sige, at det tog lidt hårdt på ham da hun droppede festerne? Udelukkende følelser på venne-basis, men han havde det alligevel som om, at hun også droppede ham, da hun gjorde det. Det er det der gør, at han stadig forsøger at få hende med igen, og når det så endelig lykkes, falder de tilbage i den samme rille? Liam Banes[/font] Det lyder interessant! *vrider sig i hænderne* xD Rosie Williams[/font] Aaawwr, hvor fedt. Glæder mig til det! Drake Maverick[/font] Lyder godt så. [/blockquote]
|
|
|
Post by Evelynn Rose Ivory on Mar 4, 2011 13:13:35 GMT 1
Dean &
rachel s. ivory lyder bare skønt ^^ også til familiearrangementer snakker de godt sammen og sådan, men når hun så giver sig til at svine eve går han lidt beskyttende ind over og så tager han nærmest eve's rolle i skænderiet eller sådan? ^^ joshua callum jeg kan bare se for mig hvordan dean trækker josh ud på et sidespor, men helt klart! så har de sikkert ogs været venner fra 1. årgang af eller sådan og er bare blevet homies n_n samantha abbey alle vil knalde med sam .. sammie er nu jomfru og gemmer sig selv til den heeelt store kærlighed, som jeg ikke helt ser dean som xD men tror helt klart at dean og sammie ville være rigtig gode venner og kunne rende sådan afslappet rundt og han lokker hende med til fester, selvom det nu ikke helt er hendes ting :b mira c. argall jeg pakker bare mira væk xD evelynn r. ivory jamen helt klart! men hun vil nok også med vilje svanse forbi ham i hulkorte kjoler udelukkende for at irritere og måske lige stoppe ved løvernes bord med sin flirt og kysse/rage på ham lige foran dean xD *gnæk gnæk* jeg har de mest farverige scenarier i hovedet allerede! n_n
|
|
|
Post by austin on Mar 4, 2011 18:57:35 GMT 1
Aaalexander Young Det synes jeg. (:
Emma Ivory Deeet lyder også fint.
Caroline Abbey Det kan være jeg bare gentager mig selv, men jeg synes ikke du har givet helt udtryk for om du også er med på at de har delt et mere intimt drunken moment?
Resten synes jeg lyder helt perfekt.
Liam Banes Jaeh. Men det synes jeg måske vi kan brygge videre på, når Juicy (Sofias "mor") er på igen.
|
|
|
Post by fenella on Mar 4, 2011 19:23:44 GMT 1
Fenella Maverick
*hopper i spændt forventning*
Todd MonroyTodd er og bliver fornuftens stemme i den gruppe. Det til trods kommer han glimrende ud af det med de andre. Han er ikke typen der går og løfter pegefingre hele tiden, og slet ikke overfor sine venner, selvom han ikke lige er den store badboy eller skørtejæger. En skovl er en skovl og en spade er en spade og hvis han synes de opfører sig idiotisk, så skal de også nok få det at vide og så er sagen ude af verden. Men.. som sagt på pm... lad os prøve dem af... du er velkommen i Alexander og Todds hyggetråd i løvernes opholdsstue.
Edward KennithHvis Dean er en ballademager, så har Kaptajn K garanteret haft fat i ham flere gange. Bare spørg Alexander hvor 'hyggeligt' det er at snakke med Kennith under fire øjne.
|
|
|
Post by Dean Scott Ivory on Mar 5, 2011 0:43:41 GMT 1
Rachel S. Ivory
[/size] Det lyder godt ^^ Joshua Callum[/size] Jamen, det lyder også som en deal xD Samantha Abbey[/size] Hmm nej, det er sandt, det er han nok ikke lige xD Men det andet lyder tiptop :b Evelynn R. Ivory[/size] Awwr, stakkels Dean! Jeg kan lige se det for mig. Vi må snart få prøvet dem i en tråd Caroline Abbey[/size] Gud, det glemte jeg helt at skrive med! Og det var jo næsten det vigtigste haha xD Ej. Men jo, de skal da have haft et drunken moment sammen. Edward KennithDean er ikke direkte en ballademager. Han er mere til fester og den slags.. Ej haha, lige en hurtig idé, måske kan Kaptajnen have haft taget ham med en joint engang, og så have beslaglagt det? Og givet ham et vognlæs eftersidninger på den regning samtidig? [/blockquote]
|
|
|
Post by caroline on Mar 5, 2011 23:27:16 GMT 1
Caroline AbbeyDet ved jeg ikke om jeg synes det er. Jeg kan virkelig godt lide din idé om, at de er drukvenner, og han hiver i hende for at komme ud og have det sjovt sammen med ham igen, imens hun egentlig er ret tilfreds i sit forhold til kæresten - som hun har fundet sammen med for anden gang, men måske alligevel render rundt med det der aflukkede behov for at lukke damp af og slippe sig løs. Jeg tænker at deres fulde øjeblik sammen er noget ingen af dem går særlig højt op i, men at det er noget der hurtigt kan ændre sig. Dels hvis (når) en af pigerne lurer, at Dean har været sammen med dem begge to, dels hvis Anthony (Carolines kæreste) skulle få det at vide. Jeg tror måske ikke han ville synes det var fedt, at hun festede sammen med en hun havde knaldet i sin tid. xD Deet var bare en lille uddybning, vi må se på en tråd en dag. Jeg skriver den på min liste over fremtidige tråde.
|
|