|
Post by Deleted on Feb 10, 2011 0:55:03 GMT 1
Precious Adelle Watson!16 år † Gryffindor † 6. årgang † Halvblods † Single [/size][/font][/color][/i] Precious Adelle Watson eller Pre som hun os kaldes imellem venner, er Gryffindor elev på 6. årgang. Hun er en meget åben og imødekommende person og har masser af venner også på tværs af kollegierne. Hun er en meget flyvsk person men alligevel meget pligtopfyldende og meget loyal overfor sine venner. Hun har aldrig haft en kæreste og forstår ikke helt hvad det vil sige at være forelsket. Hun er en meget klog pige der går op i sine studier, men er dog også lidt af en regl bryder i ny og næ. Vil i vide mere om hende så tag et lille kig på hendes PROFIL & tjek også BekendtskaberRelationerDer er nok ingen der undre sig over denne tråd, jeg skal nemlig bruge nogle relationer til Precious da hun er en meget åben og glad pige og meget imødekommende, samt går på Hogwarts nu på 6. årgang. Hun har aldrig oplevet hvad det vil sige at være forelsket så vidt hun ved af og har aldrig haft en kæreste, men måske nogen kunne ændre på det på et tidspunkt? Ellers har hun vel opbygget sig et par fjender i tidens løb eftersom hun er stor modstander af ego centrede folk der ser ned på muggelfødte og halvblods. Og venner har hun massere af både tætte og knapt så tætte. Hun skal også have en bedste veninde og bedste ven som hun virkelig stoler på. Venner & bekendte;Gryffindor● Damon Guilias Anthony ♂ ~ Bedste ven ● Jasper “Jazz” Wayland ♂ ~ Klassekammerart Hufflepuff● Alice Isabell Henton ♀ ~ Nær veninde Slytherin - None yet Flirts & beundre;Gryffindor- None yet Hufflepuff- None yet Slytherin - None yet Fjender;Gryffindor● Rachel Saskia Ivory ♀ ~ Dislike Ravenclaw - None yet Hufflepuff- None yet Slytherin - None yet
Send mig en PM hvis du mangler på listen [/ul]
|
|
|
Post by damon on Feb 10, 2011 13:01:38 GMT 1
Damon & Precious [/size][/color] Damon er ligesom precious en meget åben person og en varm dreng. Han går selv på 7. årgang. og har let til smil. Da han selv er løve tænkte jeg at de kunne være venner. Damon har nemlig selv brug for en han kan fjolle rundt med, grine med. Og da han selv er mugglerfødt, kan det nogengange være svært at være på skolen. Der tænker jeg at Precious kunne have været der for ham, selvom han går en årgang over hende? Jeg ved ikke hvad du tænker?
|
|
|
Post by Deleted on Feb 10, 2011 13:28:15 GMT 1
Damon & PreciousJeg syntes det lyder som en super god ide, og sandt nok så ville Precious nok godt kunne ha været der for ham dengang han havde det meget svært på grund af at han er muggelfødt, men hvor tætte tænker du de skulle være som venner hvis det er? Og Hun ville helt sikkert elske at fjolle rundt med en der mindede lidt om hende selv.
|
|
|
Post by damon on Feb 10, 2011 14:20:30 GMT 1
Jeg tænkte sådan meget gode venner?? nogle der snakke om mange ting?? =)
|
|
|
Post by Deleted on Feb 10, 2011 15:48:44 GMT 1
Så nær god ven noget Det lyder som en fin ide
|
|
|
Post by damon on Feb 10, 2011 16:19:35 GMT 1
Godt
|
|
|
Post by Alice Isabell Henton on Feb 10, 2011 16:59:43 GMT 1
EOW! Adam ~ Well... I don't know really... Har du nogle ideer? Adam er meget åben og glad for at få nye venner.. Any ideas? ^^ Alice ~ Alice kunne være sådan lidt partner in crime agtig med hende måske? Alice er lidt genert af sig men det kunne dog være fedt at have en veninde at slå sig løs med ^^ Hvis du har nogle bedre ideer eller tilføjelser kommer du bare med dem ;D
|
|
|
Post by Deleted on Feb 10, 2011 17:49:25 GMT 1
Re Adam: hmm fik faktisk en sjov ide ved selvfølgelig ikke om du er med på den, men at Adam og Precious måske var gode venner (self på tværs af kolligerne) og at han måske fik et crush på Pre? hvad siger du? =D
Re Alice: Det lyder faktisk ikke som en hel dum ide, I like it ! Hvor godt kender de så hinanden? Altså er de på tæt basis eller på helt almindeligt venne plan?
|
|
|
Post by Alice Isabell Henton on Feb 10, 2011 19:19:38 GMT 1
Adam ~ Lyder som en rigtig god idé Hvor længe skal det have varet og hvad skal det ende i? Alice ~ Tætte og jeg tænkte at de måske kunne have kendt hinanden siden anden årgang eller sådan noget? What do ya say? ;D
|
|
|
Post by Deleted on Feb 10, 2011 19:28:53 GMT 1
Re Adam: altså hvis vi siger de har kendt hinanden siden Pre gik på 4. årgang og Adam gik på 5. årgang og blev så tættere og tættere venner men at Adam havde haft et hemmeligt crush på hende siden de startede på årgang 6 og 7? Og det kunne evt. på et tidspunkt ende ud i at Pre finder ud af det (hun er ikke så hurtig i opfattelse på det punkt) og de kunne måske finde sammen?
Re Alice: Okay det er helt i orden XD Og jo de kan sagtens have kendt hinanden siden anden årgang
|
|
|
Post by Alice Isabell Henton on Feb 10, 2011 19:34:52 GMT 1
Adam ~ Det siger vi bare Lyder godt
|
|