|
Post by Vinnie Smith on Jan 19, 2011 14:14:12 GMT 1
Til "Former Boyfriend". Jeg tænkte, at Vinnie sagtens kunne være Evelynns ekskæreste. Et par år siden, måske, da hun var 14, fandt de sammen. Hun var på det tidspunkt mere åben og varm. De havde et fantastisk forhold, hvor den ene bare konstant var gladere end den anden. Vinnie var på det tidspunkt lidt mere "voksen" end hende, måske, og hans aura af selvsikkerhed og autoritet var hvad som tiltrak hende til ham.
Som tiden så gik, og Evelynn valgte mere åbenlyst at gøre oprør, adopterede den ligeglade facade og begyndte at være mere tilbagetrukket... Så faldt forholdet fra hinanden.
Hvad siger du?
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Jan 19, 2011 16:12:13 GMT 1
evelynn &
VINNIE da hun var 14, havde hun faktisk en lille ting kørende med en anden, hvor hun bl.a. også mistede sin mødom, hvilket fik hende til at trække sig meget tilbage og påtage sig sin facade..
umm.. det skal enten være før eller efter det, så?
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 19, 2011 16:20:19 GMT 1
Du må sgu undskylder, står det skrevet i din karakters historie? Jeg må fuldstændig have overset det. Må have mere kaffe, eller noget.
Så synes jeg, at vi siger det var inden, og laver præmisset om. De var to 12-årige, hvis du kan følge mig, som blev "kæreste" uden helt at vide hvad de gik ind til. De holdte lidt i hånd og sådan, og blev gode venner... Som tiden så gik(Måske et stykke tid efter de blev 13?), kunne se ikke rigtigt se hinanden i et mere romantisk lys, og valgte i samråd, at gøre en ende på forholdet.
Som følge af forholdet er de dog stadig gode venner.
|
|
|
Post by Samantha Abbey on Jan 19, 2011 16:27:28 GMT 1
evelynn &
VINNIE bare roligt, det står der ikke xP
men jeg kiggede lige lidt på din fyr her og det gik jo op for mig han er halvblods x) Så går det desværre ikke, da Eve går meget op i blodstatus og sådan. rent blod er ufatteligt vigtigt for hende, så.. hvis du gerne vil have noget med hende, kan det være hun enten har udnyttet ham eller de måske flirter lidt og han måske er tiltrukket af hende eller sårn?
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 19, 2011 16:33:49 GMT 1
Han er ikke engang halvblods - han er mugglerfødt.
Men hvis det er tilfældet, så synes jeg bare vi skal droppe det mere romantiske plot, og i stedet finde ud af noget hvor de to måske er vrede på hinanden.
Samantha har måske gjort det klart, at hun går op i blodstatus - og Vinnie har følt sig ramt. Efter de har haft et ophedet skænderi, så har de giver hinanden den kolde skulder. De er ikke på talefod, og bryder sig på ingen måde om hinanden.
Giver det mere mening, i sammenhængen?
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Jan 21, 2011 16:12:57 GMT 1
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Jan 21, 2011 16:25:56 GMT 1
evelynn &
STUART spændinger? du tar fuldkommen fejl xD hun ville være iskold og hadefuld overfor ham og kunne blikke dræbe, ville han ikke være andet end et lille støvfnug x)
men hvis det er det, du vil have xP
|
|
Blake Matthews
Dimittend
It is said some lives are linked across time. They are connected by an ancient calling? Destiny
|
Post by Blake Matthews on Feb 15, 2011 13:12:17 GMT 1
Blake & Eve
Eve er en pæn pige og Blake går efter alt der ser godt ud, så der er der i hvert fald nogle muligheder for noget flirt. Har ikke lige den helt store geniale idé, men stiller gerne Blake til rådighed for alt.
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Feb 15, 2011 13:29:00 GMT 1
evelynn &
BLAKE ord kan ikke beskrive hvor blank jeg er på det område xD men jeg tænker lidt at hvis blake har gået efter rachel, der jo er eves kusine, ville det måske være lidt.. akavet eller sårn? dunno xD
|
|
Blake Matthews
Dimittend
It is said some lives are linked across time. They are connected by an ancient calling? Destiny
|
Post by Blake Matthews on Feb 15, 2011 13:39:45 GMT 1
Blake & Eve
Hmm, vi kunne altid på et eller andet tidspunkt lave en tråd, og så se hvordan det går der. Så kan vi altid bygge videre på et plot hvis der dukker noget op vi kan gå efter.
|
|
|
Post by Dean Scott Ivory on Feb 24, 2011 19:08:56 GMT 1
Hello
Jeg er helt ny her på siden, men jeg leger lidt med tanken om, at lave Evelynns storebror. Men før jeg begynder at skrive ham, vil jeg gerne høre, hvordan du forestiller dig deres forhold? Jeg vil ikke bare skrive noget som jeg synes, og så stemmer det overhovedet ikke overens med det, du har haft i tankerne xD
Er de uvenner, og kan han slet ikke forstå hendes tankegang? Eller accepterer han hende for den, hun er, og snakker de fint sammen? Eller måske en mellemting, hvor de bare opfører sig småkøligt overfor hinanden?
~ Sassy [/size]
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Feb 25, 2011 14:31:45 GMT 1
evelynn & the brother
egentlig sad jeg og legede lidt med tanken om at han stadig var lidt overbeskyttende overfor hende? Altså sådan at han helst ikke vil se i øjnene hvordan hun er blevet fordi hun stadig er hans lille Eve? Nærmest? ved ikk helt, men du har ret frie tøjler der xP
|
|
|
Post by drake on Mar 4, 2011 9:41:27 GMT 1
Evelyn & Drake
Tænker lidt at de eventuelt kunne være venner, som var lidt tætte på hinanden? og at han eventuelt kunne være inde i hendes gruppe af mennesker. Han har det ikke så let med folk fra andre kollegier, og derfor holder han sig primært til sit eget kollegie, men han har brug for mennesker der kan være sammen med ham, og overleve hans kyniske jeg. tanker?
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Mar 4, 2011 11:11:24 GMT 1
evelynn & drake
det kommer faktisk til at blive lidt vanskeligt. eve er selv slange og stoler ikke det mindste på slanger, så derfor hvis de bliver venner, tror jeg det bliver meget 'fake friends' agtigt /: hun har selvfølgelig sin lille klike af slanger, men hun stoler ikke rigtig på nogen af dem ..
kan dog forestille mig, der har været noget on/off-hate/love agtigt going on mellem dem.. altså sådan at eve viiiiirkelig hader drake, men samtidig alligevel et eller andet sted synes han er vold tiltrækkende.. altså de mundhugges tit og sådan, men alligevel kan de ikke lade være at opsøge hinanden?
Tanker?
|
|
|
Post by drake on Mar 4, 2011 11:20:14 GMT 1
Det lyder som en rigtig god ide, og jeg elsker specielt den tanke at de har noget on/off going on. Det lyder super fedt så det synes jeg bestemt de kan have. De opsøger hinanden, fordi de ikke kan undvære hinanden, og samtidig kan de ikke fordrage hinanden. Super god ide
|
|