|
Post by Evelynn Rose Ivory on Jan 11, 2011 18:56:37 GMT 1
evelynn rose ivory [/COLOR][/FONT][/B] when I think about the best days of my life I can’t say I’m sorry [/FONT] - - - - - - - - - - - - - - - - - - - [/center] one day you'll get sick [/COLOR][/FONT][/B] OF SAYING THAT EVERYTHING’S ALRIGHT[/COLOR][/FONT][/left] THE FRIENDS:BEDSTEVENINDEN Eve er jo inderst ind et følsomt lille tøsebarn og mangler derfor en bestie, der kan snakke med hende om alt – helst fra Slytherin, 6. Årgang. { Meredeith Abbey } THEGANG Eve har en lille gruppe af mennesker hun altid render rundt med. Mere overfladisk end Bedsteveninden, men stadig tætte. { & & & & } THEBOY Eve snakker ogs rigtig godt med fyre. Her skal jeg bruge en fyr – ikke slange, der kender hende ud og ind, men også finder sig i hun ikke altid står ved det, da hun ikke har det for godt med en ikke slange kender hendes svagheder. { Noah Abbey} FRIENDLY FAMILY Evt. Nogle ideer med relations i hendes store familie? { Imogen Ivory & &Aiden Ivory & & } UNFRIENDLY FAMILY Evt. Nogle ideer med relations i hendes store familie? { Rachel Ivory& & & & }
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - please don't get me wrong [/COLOR][/FONT][/B] BECAUSE I'LL NEVER LET THIS GO[/COLOR][/FONT][/left] THE ENEMIES:THEHATES Eve skaffer sig hurtigt fjender og derfor har jeg også brug for nogen her. {Eilionoir Eads & Vinnie Smith & Stuart Fellton & & } LOVE/HATE Her skal hun bruge en fyr(helst en løve), som hun elsker at hade og hader at elske, hvor de har lidt svært ved a holde sig fra hinanden, selvom de er rivaler. Lidt on/off-agtigt { Drake Maverick } - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - I can't find the words to tell you [/COLOR][/FONT][/B] I DON'T WANT TO BE ALONE[/COLOR][/FONT][/left] THE LOVERS:THEONETIMER Eve ses aldrig med en fyr mere end én gang og har været vidt omkring, derfor søger jeg fyre fra alle kollegier til her. { & & & & } THEFLIRTS Eve flirter jo lidt til højre og venstre, så jeg skal bruge nogle fyre, der er friske på det. {Gabriel Caron & Stuart Fellton & } LOVE/HATE Her skal hun bruge en fyr(helst en løve), som hun elsker at hade og hader at elske, hvor de har lidt svært ved a holde sig fra hinanden, selvom de er rivaler. Lidt on/off-agtigt { Drake Maverick } FIRSTKISS Eves første kys – der er jo altid lidt specielle følelser der { Noah Abbey} FORMERBOYFRIEND den tidligere kæreste, men hvor det gik I stykker fordi hun efterhånden blev vildere og mere oprørsk. { } FUTURE Tænker lidt Eve skal have en, der blødgør hende og finder frem til hendes sande jeg i noget fremtidigt kærlighed. { } - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|
|
|
Post by noah on Jan 11, 2011 21:06:52 GMT 1
lily, jeg ved ikke hvor meget de kan have til fælles, udover at de er fra samme årgang, og lily er gode veninder med en stor del af hendes fætre og kusiner. men hvis du har noget specifikt forslag, lad mig da endelig høre?
imogen, de er jo familie, de to små. jeg tror som sådan ikke imogen ville dømme hende på grund af hendes opførsel eller kollegium, da hun ikke ligefrem er den mest fordomsfulde. så jeg tænker, at de har et godt forhold, men ikke noget specielt.
isoldi, åh ja. jeg ved snart ikke. jeg hælder måske lidt til rivaler, eller hvad siger du? de kunne bare været de typer der egentlig har det ok med hinanden, og godt kan snakke normalt sammen, men så snart der er den mindste mulighed for konkurrence er de efter hinanden? what you say?
mary, haven't got the slightest clue. det eneste de har tilfælles er interessen for det modsatte køn? men det kan vi måske udnytte? en eller anden der er kommet imellem de to?
noah, jeg har tænker lidt på den der post 'theboy' måske var noget for noah, men jeg ved ikke. har du evt. nogen forslag til noget imellem dem? jeg er frisk på stort set alt!
aileen, baaah, hvis du nogensinde for brug for en lærer til et eller andet, let me know. plot bliver lettere umuligt, går jeg ud fra, medmindre du har en specifik idé til et scenarie.
|
|
|
Post by Evelynn Rose Ivory on Jan 12, 2011 8:45:02 GMT 1
evelynn &
LILY altså de kender jo helt klart hinanden, så en eller anden form for kontakt må de have. Jeg tror dog kun det er sådan lidt first-name-basis. Desuden er Rachel ikke glad for Eve her, så ved ikke om det har indflydelse?
IMOGEN hvis Imogen ikke ville dømme hende, ville Eve klart opsøge hendes selskab til familiemiddagene og sådan(når hun ikke provokerer de mere dømmende Ivorys), men på skolen undgår hun temmelig meget sin familie og er meget overfladisk og lettere afvisende overfor dem, så hvis Imo kan finde sig i det?
ISOLDI her havde jeg faktisk lidt tænkt på noget ^^ jeg tænker lidt de måske er de der, der(så længe de er sammen) er veninde-agtige og hænger sammen og kan hygge sig og det øjeblik de nærmest vender ryggen til hinanden, er de straks oppe på at sladre eller sådan? Lidt Mean Girl-agtigt? Ved dog ikke helt om Isoldi ville være med på den?
MARY måske vi skal proppe hende i skuffen for en tid, for jeg er lidt blank x)
NOAH jeg forestiller mig lidt 'the boy' og first kiss er den samme person, da hun jo var meget sødere og Ivory-ish da hun var mindre og der var de måske tættere, men med årene er hun jo så blevet .. sig selv. Men så gerne Noah som 'the boy' ^^
|
|
|
Post by Night on Jan 12, 2011 9:05:03 GMT 1
lily, jeg tænker bare at det eneste forhold de har til hinanden, er det når de evt. bliver parret sammen i eliksir-timer, osv? xD
imogen, det tror jeg som ikke imogen ville have noget imod, så det er helt fint med mig.
isoldi, det kan vi sagtens sige. altså på den måde, at de faktisk godt kan lide hinanden, men ikke rigtigt vil stå ved det overfor andre, ikke? :b
noah, jeg sad også og overvejede om jeg skulle foreslå ham til first kiss, men jeg ville ikke stjæle to af dine poster. men når du selv foreslår det, må du meget gerne få noah på den post. men det skal bare have været sådan en onetime-ting ikke? eller? og det er bare fint med 'the boy'.
|
|
|
Post by Evelynn Rose Ivory on Jan 12, 2011 9:09:53 GMT 1
evelynn &
LILY enig der ^^
IMOGEN fair.
ISOLDI nej, mere at de kan lide hinanden fordi det ville give et godt billede at de var veninder.. altså de er meget overfladiske veninder og egentlig ikke kan lide hinanden, men at det måske gavner dem at være veninder? dunno :b
NOAH måske har de været lidt vilde med hinanden, men deres venskab har været for vigtigt til at eve tillod sig selv at ødelægge det hele, da hun er rigtig god til ham, så da han måske vendte tilbage til hende og ville snakke om det, løj hun og sagde det bare var en onetime-ting?
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Jan 12, 2011 9:10:34 GMT 1
Aiden & Eve
Jamen når de er i familie, fætter og kusine endda så kender de sikkert hinanden ^^ jeg ved bare ikke helt hvor tæt hun er med familien men du kender jo Aiden så han kunne måske bruges som THEBOY, han holder på folks hemmeligheder, er venlig og forsøger at hjælpe alle xD Det bare et forslag men hvis du har en ide siger du bare til.
Gabriel & Eve
Gabriel kender du jo også så du ved godt hvor meget han flirter og hvor pigeglad han er xD han kunne bruges som den der gav hende det første kys dog uden at ligge for meget i det selv xD
|
|
|
Post by Evelynn Rose Ivory on Jan 12, 2011 9:19:06 GMT 1
evelynn &
AIDEN nu har eve jo lige fået sig 'the boy', men jeg tror umiddelbart aiden kender hende nogenlunde. som lille var eve og rach gode veninder nemlig, men nu har kollegierne lavet had mellem dem.. tror sagtens aiden og eve kan få et godt forhold, though. eve er dog meget afvisende for alle ivorys på skolen, så hvis han kan tage det, så fint? :b
GABRIEL omg, flot du læser xD first kiss er også taget x) men han kan enten være en af hendes onetimers eller måske en af de faste on/off-flirts, hun har?
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Jan 12, 2011 9:24:53 GMT 1
Aiden & Eve
Haha jeg læser alt igennem det ser bare ikke ud til at jeg er specielt vågen bemærkede nemlig ikke navnene men what ever xD
Jamen han vil nok ikke hade hende eller noget alligevel men måske holde sig lidt på afstand og gå og være lidt sur over at en Ivory kan ende i Slytherin xD
Gabriel & Eve
Hmm.. jamen så kan vi da sige at de flirter xD Gabriel elsker trods alt at pisse Ivoyerne ud og de bedste måde er vel at lægge and på deres piger xD
|
|
|
Post by Evelynn Rose Ivory on Jan 12, 2011 9:28:00 GMT 1
evelynn &
AIDEN fedt, så har han nogenlunde samme mening som rachel, bare lidt... sødere x) men fair.
GABRIEL fedt, så har de jo noget tilfælles :b eves yndlingshobby er at gnide i sårene om at de har en slange, der bærer navnet ivory og at hun ikke just er svær at få fat i, if you get me :b
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Jan 12, 2011 9:40:14 GMT 1
Aiden & Eve
Perfect! så er det en aftale xD
Gabriel & Eve
Jamen så siger vi da det Han skal nok gøre hende blød i knæene xD
|
|
|
Post by Night on Jan 12, 2011 9:47:39 GMT 1
isoldi, okay, så er jeg med. det kan vi godt sige
noah, jeg ved umiddelbart ikke hvor mange følelser der skal have været indvolveret, da det skal have været enten på tredje eller først på fjerde år. noah begyndte jo at komme sammen med gabriella på slutningen af sit fjerde, så engang før det. det kan jo evt. bare have været sådan et øjeblik, hvor de måske har pjattet lidt rundt og på en eller anden måde endt lidt for tæt på hinanden, og så puf! pludselig indskydelse. du ved xD jeg tror umiddelbart ikke han direkte ville prøve at tvinge hende til at snakke om det, selv lidt for forlegen til at bringe det på bane. eller også! skulle det være totalt aftalt mand! sådan at de sad og snakkede om at ingen af dem havde prøvet det før og så sådan lidt "Heeey, hvad nu hvis..." hvis du forstår. jeg ved ikke? xD men jeg synes aldrig det skal være blevet til mere end det :b
|
|
|
Post by Evelynn Rose Ivory on Jan 12, 2011 10:11:34 GMT 1
evelynn &
ISOLDI desuden har eve jo ogs lige fået et flirty plot med gabriel.. hvordan ville iso have det med det? :b
NOAH jeg synes de skal have pjattet og være kommet for tæt på hinanden x) og så puf! og de kyyyschd(xb). men fair, så hvordan nu? de pjattede, kom for tæt på hinanden, puf, var lidt forlegne, det blev aldrig til mer?
|
|
Eilionoir Eads
Dimittend
Sex ist eine Schlacht, Liebe ist Krieg.[Mo0:8]
|
Post by Eilionoir Eads on Jan 12, 2011 17:19:17 GMT 1
Eve & Eilionoir Da Eve søger mange fjender, synes jeg, at det ville være belejligt, at sætte Eilionoir på banen. Eilionoir ville nok mene, at Eve er lige lovlig arrogant, og hun vil nok pointere, at personer der opfører sig arrogant og ligeglade, rent faktisk er utroligt usikre indeni. Jeg forestiller mig, at det vil gå Eve meget på, da det jo er lidt sandt, men at hun ikke vil vise det over for andre. Eilionoir kan også have fornærmet hende på anden måde. Hun kunne for et eksempel godt finde på, at sige at Eve sang falsk. Men Eve ville lade som om, at det ikke gjorde hende noget, når det rent faktisk såret hende? Oven i købet er Eilionoir jo mugglerfødt, og det virker ikke som om, at det er et plus i Eves bog.
|
|
|
Post by Evelynn Rose Ivory on Jan 12, 2011 17:52:14 GMT 1
evelynn &
EILIONOIR det synes jeg lyder rigtig godt (: desuden ville det også gå eve utrolig meget på at eili er et år ældre, da eve altid har ønsket sig ældre og vil være voksen. det at din tøs er en lille mudderblod er jo bare noget eve ville elske at grave rundt i og prøve a få hende til a føle sig mindre værd og sådan.
|
|
Eilionoir Eads
Dimittend
Sex ist eine Schlacht, Liebe ist Krieg.[Mo0:8]
|
Post by Eilionoir Eads on Jan 12, 2011 18:23:12 GMT 1
Eve & Eilionoir Så har de jo mange grunde til at hade hinanden. Det er en aftale. (:
|
|