|
Post by lucas on Dec 7, 2010 9:51:09 GMT 1
Jamen altså hvis du har en ide om venner eller noget andet vil jeg da meget gerne høre den? =) Jeg ved da godt de er Twins.. Men man bliver ikke født på samme tid uanset hvad.. der er altid en der kommer først
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Dec 7, 2010 9:52:45 GMT 1
Lucas & Rach ,
Naaarh, Rach har nok godt af nogle stridigheder med folk, men ved ikke hvad Lucas kan have gjort for at pisse hende af ^^'
|
|
|
Post by lucas on Dec 7, 2010 9:54:16 GMT 1
Kan eventuelt have Kapret Aiden, hvor Rach havde lyst til at være sammen med ham?? =) Du ved taget mere og mere af hendes tid med aiden?
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Dec 7, 2010 9:58:02 GMT 1
Lucas & Rach ,
Narh, det hun egentlig ligeglad med Oo Det kun piger hun er jaloux på xD Han bliver nødt til at have sagt noget til hende.. Måske havde ham og Aid lavet noget og så havde han sagt, at det ikk var noget for piger eller sårn? xD
|
|
|
Post by lucas on Dec 7, 2010 10:00:42 GMT 1
Sådan... " det er ikke noget tøsser kan være med til" havde han grinene sagt, og rystet på hovedet .. sådan noget?
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Dec 7, 2010 10:02:09 GMT 1
Lucas & Rach ,
Yea, sounds great ^^ Og Lucas kan ikk rigtig forstå hvorfor hun ikk ka li ham og vil egentlig være venner med hende, men bliver altid så irriteret på hendes væremåde overfor ham at han og er dum? xD
|
|
|
Post by lucas on Dec 7, 2010 10:04:48 GMT 1
ja klart det er så det ,D
|
|
|
Post by Julie Aderyn Young on Dec 11, 2010 23:59:01 GMT 1
Ok, så vi kan definere Julie og Rachels forhold på denne måde: de er overfladiske veninder og ligesom friend-of-a-friend og i den samme omgangskreds. Så de ses kun, når de er sammen med andre, og når de ses alene er det nærmere ved tilfælde end planlagt?
|
|
|
Post by Deleted on Dec 12, 2010 11:53:52 GMT 1
rachel & jacob !
hej! jeg har altså ikke nogen idé til noget dybere plot, men eftersom at rachel og jacob er fætter og kusine kender de jo nok hinanden. så jeg ville da lige skrive herinde. hvis du har en idé til noget så sig det endelig! ;D
|
|
|
Post by emma on Dec 16, 2010 0:28:23 GMT 1
Rachel & Emma Ivory
Tjah. Jeg ved ikke hvor frygtelig meget der er at sige. Emma er en af Rachels yngre kusiner, Jacobs lillesøster. Hun er glad for mennesker, lidt af en drømmer, sød som sukker men også med både integritet og hjerne. Jeg ved ikke om der ville være meget mere end det halvperifære familiære i deres forhold, men jeg forestiller mig allerede at Emma ser lidt op til det tre- (eller fir?) kløver af Ivory-børn fra syvende årgang der hænger ud på skolen.
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Dec 16, 2010 20:57:47 GMT 1
Emma & Rach ,
Rachel ville elske at være "forbillede" for Emma, hvis det skulle være ^^ Hvis det var, ville Rachel også mange gange tage Emma med og være som en art storesøster for hende, hvor f.eks. da de var mindre, sminkede Rach hende og lånte hende sit tøj eller sårn? oO
|
|
|
Post by emma on Dec 16, 2010 21:07:43 GMT 1
Rachel & Emma Ivory
Hjertens gerne. Emma er en værre klodsmajor, der for længst har opgivet en 'karriere' inden for ballademageri, men hun har sikkert prøvet tidligere. Rachel er måske den hun til tider letter sit hjerte til? Det er i hvert fald ikke Jacob. Så substitut-storesøster lyder godt.
|
|
|
Post by austin on Dec 23, 2010 23:20:28 GMT 1
Rachel & Austin ,Babycakes. You once were mine - but we're better off like this ?
Hvis pladsen som ekskæresten ikke er snuppet, så tager jeg den gerne med Austin. Charmerende, festglad, livlig, løve naturligvis. (: Jeg kan godt fylde flere adjektiver på men han er ikke færdigformet.
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Dec 23, 2010 23:29:10 GMT 1
rachel & austin ,
Rachel har jo i forvejen en eks, hvor de var sammen på femte årgang, men senere engang kunne sagtens have været ^^ Kunne tænke mig lidt at de bare gled fra hinanden og blev gode venner eller flirter lidt løst af og til fordi Rach ikke just er den bedste kæreste xD Hun er meget festgald og livlig og charmerende og kan godt lide at have alle muligheder åbne, if you understand xD Så det kan jo have drevet dem fra hinanden, selvom de begge sys det var ærgerligt? ^^
|
|
|
Post by austin on Dec 23, 2010 23:38:11 GMT 1
Rachel & Austin ,Babycakes. You once were mine - but we're better of like this !
Jeg refererede til den ekskæreste du udbeder dig i starten af denne plottråd?
Austin er på præcis samme måde så det kan næsten kun have været en kort overfladisk forelskelse og et lige så kort forhold inden de skiltes som venner, klar over at ingen af dem havde 'løbet hornene af sig' endnu? De flirter sikkert stadig på livet løs og jeg kunne forestille mig at der er nogen sære uforløste seksuelle spændinger imellem dem som de komplet ignorerer begge to? Austin bliver i øvrigt formentlig involveret i det lille mini-drama med Bree & Madeline.
|
|