|
Post by Rachel Saskia Ivory on Dec 23, 2010 23:44:57 GMT 1
rachel & austin ,
Jaeh, jamen den tar du bare ^^
Jamen, det lyder alt sammen rigtig fint ^^ Rachel har dog ikke rigtig det største at gøre, kan jeg lidt læse på det jeg har set indtil videre, med Bree eller Madeline, da hun har sin egen lille omgangskreds ^^
Du skal dog også lige være forberedt på.. Aiden xD .. Han er jo temmelig overbeskyttende overfor Rachel og kan forestille mig, at han sikkert ville bebrejde Austin for at det gik galt eller sådan?
|
|
|
Post by austin on Dec 23, 2010 23:59:02 GMT 1
Rachel & Austin ,Babycakes. I'd like to rearrange the alfabet so I could put u and i together again - but not really, aye !
Overhovedet ikke, men det er fint. Jeg tror ikke Austin går op i omgangskredse. Han laver sine egne sociale regler.
Aidens vrede vil prelle fuldstændig af på Austin. Hihi. xD Han er så ligeglad.
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Dec 30, 2010 16:10:15 GMT 1
okay, så jeg tænker at mary ikke kan udstå rachel. jeg forestiller mig bare, at de er ret ens på nogen punkter, hvilket bestemt ikke er en fordel, og egentlig bare fører til flere uenigheder whatsoever. og at marys bedste veninde er rachels kusine, hjælper nok heller ikke. i hvert fald tænker jeg noget ret fjendtligt xD
|
|
|
Post by Benjamin Abbey on Jan 2, 2011 19:05:04 GMT 1
Rachel Her kommer endnu en klassekammerat. De kender jo under alle omstændigheder hinanden. Jeg mangler en bedste veninde til Benjamin, som går i hans klasse, og da Rachel jo er den eneste pige på syvende årgang er du den eneste, jeg kan spørge xD
|
|
|
Post by Samantha Abbey on Jan 3, 2011 18:47:43 GMT 1
Rachel & Benjamin ,
Jamen, det lyder da rigtig godt ^^ Rache render jo meget rundt med sine fætre, men hvis Benji har det fint med dem, så ville det være helt fint med mig ^^
Men hvad går ind i best friends? ^^ For synes næsten de skal have et eller andet internt xD F.eks. mig og min bedste ven irl vi er Ninja for hinanden og så er der mig og Nørd1 og 2 pga hændelser og det ku være fedt hvis de havde sådan et eller andet sammen? ^^
|
|
|
Post by emma on Jan 3, 2011 20:55:57 GMT 1
Gillian & Rach ,
Endnu en Ivory - jeg mener Williams. Gillian er Rachs vilde(re) kusine. Jeg forestiller mig at hun til tider har brugt Rach som mode for hvordan man forarger den lille familie. Hun er femten år gammel og på et skråplan. Aiden prædiker, men det forestiller jeg mig ikke lige at Rach kunne finde på... Jeg er liiidt blank, men jeg vil meget gerne et eller andet.
Jeg ser i øvrigt at hverken Em eller Alex er på listen? :3
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Jan 7, 2011 0:34:37 GMT 1
Hey Jeg tænkte på et lille bekendtskab mellem Christiane og Rachel. Christiane har lige for tiden mange drengevenner, selvom hun er ganske piget. Derfor tænkte jeg, at Christiane og Rachel kunne være veninder? Christiane går meget op i quidditch, så selvom de er pigede sammen, kan de også lide at snakke quidditch?
Måske har Rachel også været den, Christiane har søgt hjælp hos, da hun blev mobbet, og de er måske ret nære?
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Jan 7, 2011 12:29:58 GMT 1
mary & rachel
jamen fjendtlig it is ^^ Rachel ville nok ikke direkte være fjendtlig overfor en familie-ven, men hun ville bestemt ikke bryde sig om en som mary, såeh det lyder meget godt :3
gillian & rachel
tjek din plottråd, har skrevet der magter ikk skrive det igen ^^
christiane & rachel
rachel er jo best friends med Lily og fungerer egentlig ikke så godt med piger udover det, fordi hun sys det er for meget drama men samtidig ville rach heller aldrig lade en løve blive mobbet, så det kan da sagtens have været det, der bragte dem sammen in the first place og nu er det stadig veninder og halvnære? Så længe Chris ikke bliver rodet ind i noget drama/bitchfight-ish lyder det rigtig godt ^^
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Jan 7, 2011 13:25:59 GMT 1
Christiane er overhovedet ikke sådan en pige-type. Hun hader også pigedrama og fnidder, men jeg tænkte bare helt almindelig pigesnak
|
|
|
Post by Deleted on Jan 10, 2011 21:06:46 GMT 1
Altså Ben er ikke den fjollende type. Ikke, at han ikke kan have det sjovt, men det er ikke lige ham at løbe rundt og lege ninja xD Jeg tænker bare, at de er fortrolige og snakker om deres problemer, kærlighedsliv og mere i den dur.
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Jan 10, 2011 21:09:39 GMT 1
vi legede ikk ninja da det skete, men bip nu det xD men det kan helt klart da også lade sig gøre^^ Rachel vil ogs meget gerne have sådan en type og Ben vil sikkert være en, der holder hende nede på jorden n_n Dejligt
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 19, 2011 14:50:09 GMT 1
Vinnie som ven & flirt.
Vinnie og Rachel har egentlig mange ens karaktertræk, hvorfor en tiltrækning (Foruden en eventuel fysisk) måske kunne være en mulighed - men siden den fysiske ikke opstod lige ved første øjekast, men de i stedet blev gode venner... Så kom den seksuelle spænding med tiden. De flirter måske lidt, og giver et kram til hinanden lidt oftere end man normalt gør, når man bare er venner...
Hvad siger du?
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Jan 19, 2011 15:05:55 GMT 1
vinnie & rache ,
altsår umiddelbart lyder det fint nok ^^ rachel ville dog ikke gøre mere end at kramme ham og måske engang, hvis hun har fået noget alkohol indenbords, kysse ham..
det ville aldrig komme til mere end det, da hun er meget opmærksom på deres aldre og ville føle, hun udnyttede ham, fordi han er yngre end hende
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 19, 2011 15:08:19 GMT 1
Det er jo også, præcist hvad jeg taler om. De bare flirter lidt, fordi de har fundet ud af, at de går super godt i spænd med hinanden.
De krammer lidt, sender et par blikke til hinanden, alt sådan nogle rimelig uskyldige ting. De er jo ikke sammen, de flirter blot.
|
|
Blake Matthews
Dimittend
It is said some lives are linked across time. They are connected by an ancient calling? Destiny
|
Post by Blake Matthews on Feb 15, 2011 13:22:40 GMT 1
Blake & Rachel
Rachel er fra Gryffindor og Blake er fra Slytherin, det burde vel give sig selv. Men jeg tænkte at de kunne være ude i noget love/hate forhold måske. Blake ville sikkert skubbe hende så langt ud på kanten af irritation som muligt, men han ville nok samtidig føle sig fysisk tiltrukket af hende, så i stedet for at være direkte ond og koldblodig over for hende, ville han nok forsøge at få hende til at føle så mange blandede følelser for ham som muligt.
|
|