|
Post by Molinda Carter on Jan 27, 2011 13:42:17 GMT 1
[shadow=red,left,300]Molinda Isabella Consuela RitaMae Carter [/shadow][/center] Den stædige pige med de mange facader og svinginger der aldrig er kedelig at være i nærheden af. Den biseksuelle gryffindor der kan snakke med slanger og ejer en. Og den tøs med den mærkelige vilde stil der er adopteret fra mugglere kaldet Cyber Goth. [shadow=red,left,300]The lovelies[/shadow]The homies: Det kan være gode venner, det kan være folk der har grinet lidt til hende, eller nogle hun deler interesse med. Måske endda nogle der synes at hun er en anelse sej. Det der med kærligheden: Ja altså hun er jo 16 så der må jo være noget der, og da hun er biseksuel kan det være begge køn, det kan være nogle der har været lidt lyn på hende, hun været lidt på dem måske, en flirt, et blink, eller måske noget mere alvorligt. [shadow=red,left,300]The perfect enemy.[/shadow]Uvenner: Folk der bare på den ene eller den anden måde ikke kan lide hende, måske har de et problem med hendes stil, måske har de et problem med en gryffindor der elsker slanger? Eller også provokerer de bare hinanden, kan være alt fra små skænderier til direkte uvenner. Fjender: Ja folk som hun seriøst overvejer at få et politi tilhold fra, og som måske overvejer det samme med hende, sådan nogle som de kan bare ikke lade være med at skændes og skyde onde blikke hvis de så meget som er i samme rum. Ignorerings listen: Ja det er her folk der virkeligt stryger hende mod hårene kommer, folk hun simpelthen bare lader som om ikke eksisterer og som hun ønsker aldrig at skulle snakke med igen, det er ikke helt så slemt som fjender, for de er så slemme at de kræver opmærksomhed, de her er bare vildt irriterende.
|
|
Lily Abott
Dimittend
her colours comes and goes; it trembles to a lily, it wavers to a rose
|
Post by Lily Abott on Jan 28, 2011 21:42:54 GMT 1
LILY lily og molinda kender selvfølgelig hinanden, da de har sovet på samme sovesal i seks år. lily er meget åben overfor andre mennesker, og hun har kendt molinda selv fra før hun åbnede sig op og fandt sin nye stil. jeg tænker at de to altid har kommet godt ud af det med hinanden? de er ikke bedste veninder, men kan sagtens snakke sammen.
IMOGEN imogen er næsten mere dreng end hun er pige, når hun er sammen med sine veninder, fordi hun er så afslappet omkring det meste. desuden er hun anfører for ravnenes quidditchhold, og på molindas årgang. idéer?
MEREDITH mary er på femte årgang, og jeg tror heller ikke hun vil have noget imod molinda. mary er lidt en vildkat og en anelse løs på tråden, hun gør hvad der passer hende og er stort set altid munter. jeg ved ikke lige hvad deres relation kunne være, så hvis du har forslag?
DONIA jeg ser ikke rigtigt nogen forbindelse til hinanden, men hvis du har et eller andet, såeh.
|
|
|
Post by Molinda Carter on Jan 28, 2011 21:53:41 GMT 1
Lily og Molinda: Ja altså de er jo nærmest nød til at kende hinanden, jeg ser klart at de kan være venner, måske ikke ligefrem homies ( vildt gode venner der cruiser sammen) Men kan sikkert have en sjov samtale engang imellem, eller hjælpe hinanden med lidt lektier og sådan, intet stort men ingen negative følelser.
Og ja en drengetn pige er jo sikkert noget som Molinda ville klarer sig godt med, måske kom de engang op at skændes, hvorefter Molinda grinende og erklærede at Imogen var helt okay da hun kom med et meget fornærmende udsende, og de har faktisk kommet godt nok ud af det lige siden, Molinda er jo selv speciel, så kunne være en af dem som Imogen følte sig ikke helt så anderledes omkring, ved siden af Molinda kunne hun jo føle sig helt normal heh
Og Meredith..hmm hun er jo yngre end Mol, og siden hun er sådan en vildkat og løs på tråden, så kunne hun måske se en anelse op til hogwarts eneste Cyber goth? tøsen der gør op med begrebet normal og ordentlig?
Og ja har faktisk ikke rigtigt nogle ideer til Donia selv..desværre
|
|