Darri La'Cour
6. ?rgang
In dreams, we enter a world that's entirely our own. [Mo0:0]
|
Post by Darri La'Cour on Jan 27, 2011 12:57:48 GMT 1
✗ VENNER
Darri er en meget social person, og har derfor mange venner. De fleste er dog meget overfladiske, da det er svært for ham at åbne helt op for andre.
BEDSTE VEN Han er en af de eneste drenge, Darri kan slappe fuldstændigt af med. De laver tit sjov med hinanden og kommer altid hinanden til hjælp, hvis den ene ender i et slagsmål. BEDSTE VENINDE ✗ Mabelle Dempsey Hans bedste veninde er den eneste pige, der ved alt om ham, selvom han normalt ikke taler så åbent om sig selv. Hende og Darri har et meget nært forhold, og hvis han har brug for at snakke om noget, er det hende han kommer til. LEKTIE-HJÆLP ✗ Donia Allaway Darri er mugglerfødt og har ikke altid lige let ved at følge med i alle fag, så det kunne være rart for ham at få noget lektiehjælp helst af en på hans egen årgang eller over. VENNER/VENINDER ✗ Sofia Banes Darri har gået 5 år på Hogwarts, så selvfølgelig har han fået sig nogle venner. Det skal lige siges, at han ikke var særlig åben i sin første tid i skolen, så de har måske kun været venner siden 2.-3. årgang.
✗ FJENDER
Det er ikke svært at få Darris temperament til at koge over, hvis blot man siger ting til ham, der rammer helt rigtigt. Derfor har han gennem sine 5 år også fået skaffet sig nogle fjender på Hogwarts. Han er mugglerfødt, så måske det kunne være en grund til, at andre hader ham?
DEN STØRSTE FJENDE Denne ene person hader Darri over alt i verden og omvendt. MOBBERNE Darri kan være lidt af en særling til tider, så en lille flok elever – måske Slytheriner – står ikke tilbage for at smid en hånende bemærkning i hovedet på ham fra tid til anden.
✗ LOVE
Darri har aldrig før haft en kæreste, da han har det svært med kærlighed og at være i nærkontakt med piger. Alligevel er han blevet forelsket.
FORELSKELSE Han er forelsket i denne pige, men ville aldrig turde indrømme det overfor hende.
Hvis I skulle have idéer til andre plots, er jeg åben over for forslag (:
|
|
|
Post by donia on Jan 27, 2011 13:15:48 GMT 1
LILY jeg har lily abott på sjette årgang fra gryffindor, og umiddelbart ved jeg ikke lige hvad de ellers har til fælles, andet end at de begge er mugglerfødte. men hvis du har nogen idéer vil jeg lige smide hende på banen.
IMOGEN ravn på sjette årgang. hun er anfører på ravnenes quidditchhold. her ved jeg heller ikke lige hvordan de skulle kende hinanden, men igen - hvis du har forslag :)
MEREDITH mary og darri er på samme årgang, og er derfor klassekammerater. mary er den der lidt frembusende, flirtende type der ikke holder igen med sine meninger. jeg tror godt hun ville kunne lide darris personlighed, og jeg stiller hende gerne til rådighed som en veninde.
NOAH de er på samme kollegium, men noah er årgangen over ham. det burde dog ikke være en hindring, og de to kunne sagtens klikke godt sammen tror jeg.
AILEEN aileen er lærer i forvandling. så, hvis du nogensinde mangler en professor til noget, såeh. hun er desuden mor til sofia banes og værge til mabelle dempsey på darris årgang.
DONIA don og darri er jo både på samme kollegium og samme årgang, og jeg har lidt kig på den der post med lektie-hjælp. donia er rigtigt flittig og studerer selv rigtigt meget (hun benytter jo en tidsvender, for at nå alle sine fag) men hun ville da sikkert elske at hjælpe darri lidt med det hele. de minder ret meget om hinanden på mange punkter. ellers kan du evt. se i hendes plottråd her og se om der er nogen af pladserne du er interesseret i. :b
det var ikke verdens største udvalg af plotidéer, men min hjerne tager sig lige en velfortjent pause!
|
|
Darri La'Cour
6. ?rgang
|
Post by Darri La'Cour on Jan 27, 2011 14:02:55 GMT 1
LILY Jeg har ingen idéer, desværre
IMOGEN Darri ved jo nok godt, hvem han er, eftersom fyren spillerQuidditch, men ellers kan jeg heller ikke se, hvordan de skulle kende hinanden.
MEREDITH En veninde lyder helt fint
NOAH Mjah, de kan vel bare være sådan lidt fjerne venner? Noah har jo nok mere travlt med dem fra sin egen årgang, men de kan vel snakke sammen en gang imellem.
AILEEN Medmindre Darri en dag får en efetrsidning af hende, så ved jeg ikke rigtigt, hvad vi skal finde på.
DONIA Uuuh, det lyder rigtigt godt Hun kan jo hjælpe ham med sine lektier, og så kan de blive bedre venner på den måde? De er jo nok lidt venner i forvejen, eftersom de er fra samme kollegium og klasse.
|
|
|
Post by palindrome on Jan 27, 2011 14:19:54 GMT 1
MABELLE hmm! samme årgang og samme kollegium for at fortælle kort om mabelle, så er hun varulv, men det er der ikke nogen udover hendes bedste veninde sofia der ved... og så er hun temmelig uskyldig og uerfaren hvad angår drenge kombineret med kærlighed. hun har aldrig været forelsket, og aldrig så meget som rørt en dreng i den stil! men jeg forestiller mig at darri og mabelle var absolut bedste venner? at darri er den eneste dreng som mabelle virkelig godt kan snakke med? jeg tænker også at den eneste grund til at hun ikke vil fortælle darri om hvad hun er, kunne skyldes at hun er bange for at han ville helt koble hende fra som veninde, hvis han kendte sandheden? ;D men det ved jeg ikke helt! men måske har darri også selv regnet det ud? for mabelle lyver trods alt ikke med at hun er syg en gang om måneden, og forsvinder i tre dages tid, og det er vel temmelig bemærkelsesværdigt at det sker en gang i måneden
|
|
Darri La'Cour
6. ?rgang
|
Post by Darri La'Cour on Jan 27, 2011 14:38:18 GMT 1
MABELLE Det lyder som et rigtigt fint plot! Darri mangler også en bedste veninde. Af hensyn til det med varulvehalløjét... Jeg tror nu, at han efterhånden ville begynde at regne det ud, men han ville måske ikke turde spørge ind til det, i frygt for at hun vil blive fornærmet.
|
|
|
Post by palindrome on Jan 27, 2011 14:51:48 GMT 1
MABELLE argh, det er perfekt! mabelle ville nemlig tage det ret tungt hvis hun vidste at darri vidste det, eftersom hun skammer sig temmelig meget over det!
men jeg går også ud fra at darri kommer til hende så, og at de generelt snakker med hinanden om alt (undtagen førnævnte emne). det er jo bare perfekt!
|
|