|
Post by emma on Jan 14, 2011 18:30:04 GMT 1
W a k e m e u p
Before you go go...
Okay! Så situationen er denne her: Jeg sidder med Emma og Gillian og begge to har da lidt familiemæssig baggrund at lege rundt med, men intet af det er virkelig ophidsende, dramatisk eller særlig nemt at realisere lige nu - eftersom at begge dele er bundet en anelse for meget op på deres brødre, som spilles af hhv. Val og Ethan.
Jeg har rimelig højlydt overvejet bare at droppe dem på gulvet, men når de nu begge er canon og Ivorys, så synes jeg alligevel ikke at det er helt fair, hvis der kunne være en mulighed for at få et eller andet sjovt med dem.
De er som de er, men jeg er rimelig fleksibel med dem lige nu. Der skal ærlig talt bare ske et eller andet.
Så mangler du et tøsebarn til dit plot? Til hvad end det skal være? A l s o H o g w a r t s
I was thinking
Jeg kan ikke være den eneste, der sidder med det her problem. Jeg hører så tit i cboxen, at man bare er ved at gå helt død i en eller anden karakter, så jeg tænkte på at lave denne her tråd til en liste over karakterer, der efterhånden har så lidt spil, at de næsten kan være med på hvad som helst? Så kan det jo være at man alligevel får sparket liv i nogle gamle eller nye ideer og finder entusiasmen for en gammel karakter i stedet for at lave en ny.
Hvad mener du?
Skulle du have en karakter du har det lige præcis sådan med, så smid en besked her i tråden og lad os se om ikke vi kan redde den. (: T h e l i s t
Up for grabs
Emma Ivory. 16, Hufflepuff. Drømmende, elskelig og klodset.
Gillian Williams. 15, Slytherin. Opsætsig, usikker og ambitiøs.
|
|
|
Post by Grace Kennith on Jan 25, 2011 21:40:23 GMT 1
Emma & Grace:En fælles interesse for både mennesker, eventyr (myter og legender er lidt i det samme spor) og naturen burde kunne have skabt et godt forhold mellem dem i de 6 år Grace har undervist hende. Er hun god til botanik nu det er et af hendes yndlingsfag? Eller tiltaler og betager det hende blot? Ægte nysgerrighed efter mere viden belønnes jo ved vi Plots, ideer, tråde... hmmm en hygge til en start engang? Kunne godt bruge en blid start til at få spillet Grace på plads...
|
|
|
Post by rose on Jan 25, 2011 21:53:53 GMT 1
Professor Kennith
Som jeg har nævnt, så er Emmas forhold til botanik-professoren lidt dobbelt. Hun elsker faget, er angiveligt ganske inspireret af hende, men er samtidig hunderæd for hendes mand. Jeg forestiller mig derfor blandt andet ikke, at hun nogensinde kunne drømme om at opsøge hende uden for undervisningen. Nu er der jo endnu ikke en professor i forsvar mod mørkets kræfter, men eftersom boggarter er en del af pensum på 3 år, mon ikke Emmas største skræk så er afsløret? Det tænker jeg.
Hvad dette har betydet i lærer/elev relationen ved jeg ikke nøjagtig?
|
|