Eilionoir Eads
Dimittend
Sex ist eine Schlacht, Liebe ist Krieg.[Mo0:8]
|
Post by Eilionoir Eads on Jan 8, 2011 21:18:07 GMT 1
Eilionoir Eads
17 år • Ravn • Burning day • Mugglerfødt • Eliksir • Rationalitet
Læs mere om hende i hendes profil, hvis I lyster. Jeg søger alle mulige plots og relationer til min første og helt nye karakter Eilionoir Eads. Hvis I har nogle spørgsmål, så bare skriv og sprøg. PM, MSN eller andet. Friends Eilionoir er ikke en person med en stor omgangskreds og mange venner. Men hun ville dog ikke kunne leve uden et par få venner, som hun vil være meget loyal overfor. Derfor vil det være rart bare med to rigtigt tætte venner til hende. Gerne både en bedsteven og en bedsteveninde. Love Jeg forestiller mig, at Eilionoir på en tidligere årgang har haft en romance kørende med en dreng, men at forholdet er endt nu. Det må gerne være en dreng, der også som hende selv er lidt stræberagtig eller eliksir eller historie nørd. Desuden kan det jo også være, at hun har en beundre et sted. Men jeg er også åben for forslag. Foes Eilionoir slog engang en Slytherin elev, der kaldte hende mudderblod på hendes 1. år, jeg regner ikke med, at gensynsglæden mellem de to er særlig stor. Desuden er hun god til at forsvare sig selv og slå fra sig, så det kan sikkert heller ikke udelukkes, at det er den eneste af sådan nogle situationer. // Sara
|
|
|
Post by austin on Jan 10, 2011 11:42:10 GMT 1
Carrie
Venskab! Jeg sætter foden ned. De to piger har alt for meget tilfælles til at jeg vil lade dem slippe forbi hinanden, og Carrie har sgu fjender nok efterhånden.
Caroline Abbey er tidligere vejleder for Ravenclaw, hun er syvende års elev, leder af the Hallows og har aspirationer om at blive fremtidens minister for magi og en gang få alle få udslettet tanken om at mugglerfødte er dårligere magikere. Hun er book-smart, men i bruger i højere grad sit vid på historie og politik end hun bruger det på de ellers ganske spændende fag de bliver undervist. Hendes sociale kompetencer er også til tider en anelse mangelfulde og hun har en frygtelig tendens til at sætte folk i kasser og blive voldsomt frustreret hvis de ikke passer ned i dem.
Eilion og hende ville angiveligt have lange diskussioner om hvilke metoder der burde tages i brug for at fjerne det problem der har inficeret den magiske verden i mere end hundrede år, men jeg tror at de efter syv år ville være nået til en... Forståelse sammen og en gensidig respekt for den andens evner.
Uh. Carrie vågnede lige helt igen. n-n
Alexander
"Aw, come on Prudence..."
Jeg får umiddelbart et billede af at Alexander ville synes det var frygtelig underholdende at drille hende lidt, når hun er så reserveret, flirte med hende og danse rundt omkring hende for at udløse en eller anden reaktion, uden dog at synke til et modbydeligt niveau. Han er en god dreng, han kan bare ikke helt styre sine impulser.
Gillian & Emma
De sidste to pigebørn, slangen på 5. årgang og grævlingen på 6., har jeg ikke umiddelbart nogen ideer til. Måske har du?
|
|
Eilionoir Eads
Dimittend
|
Post by Eilionoir Eads on Jan 10, 2011 13:31:42 GMT 1
Carrie & Eilionoir
Jeg vil også helt klart stemme for, at Carrie og Eilionoir er dømt til at være veninder. Da Carrie har været vejleder for Ravenclaw, har der sikkert været masser af gange, hvor deres veje har krydset hinandens, og så kan det ikke undgås, at de hurtigt er kommet ind i en dyb diskussion enten om politik eller historie. Selv om Eilionoir nok synes, at Carrie er lige aggressiv nok i hendes politiske holdninger og metoder, er de jo dybest set enige, så der er ingen fjendtligheder der.
Når de så endnu engang er blevet enige om at være til dels uenige efter 7. års lang debat om den magiske verdens politiske situation, kan de altid betro deres følelser og oplevelser til hinanden helt uden at politik kommer på tale.
Alexander & Eilionoir
Jeg tror, at det ville være sundt for Eilionoir at blive drillet lidt. Hun ville komme helt ud af den, og hun vil stå i en situation, som hun ikke ved, hvordan hun skal håndtere. Til tider vil Alexander også få en reaktion ud af hende, for hun er jo ret defensiv. Men som du siger, vil det ikke være modbydeligt dril. Det er ikke noget, som hun vil gå grædende i seng over. Men nogle dage vil det nok minde hende om hendes folkeskoletid, hvor hun blev mobbet.
|
|
|
Post by austin on Jan 10, 2011 14:56:28 GMT 1
Carrie
Jeg så lige din post i Jennifer Abbeys tråd. Vid at Caroline elsker sine lillesøstre som ingen andre. Familien kommer forrest - altid. Hvis Eilin har været i slåskamp med Jen, vil det potentielt have smadret deres venskab, men det kan selvfølgelig også være meget sjovt at lege med?
Alexander
Han danser lidt omkring hende og driller. Det er fint. (:
|
|
|
Post by Benjamin Abbey on Jan 10, 2011 15:15:53 GMT 1
Jeg har været i gennem Ellionoirs profil og kan umiddelbart ikke se nogen af mine chars til det du specifikt spørger efter, men derfor kan de bruges alligevel!
HER er en oversigt med alle de links, du får brug for.
EDWARD 7. års puffer med en del spøgelser i bagagen. Han har nemt ved at være venner med de fleste, men jeg tror, at Ellios intelligens ville skræmme ham en del. Selv er han ikke den skarpeste kniv i skolen (han er noget af en slacker). De har dog til fælles begge t at være opvokset i mugglerverden, og Edward føler sig stadig som en, selvom han har gået på Hogwarts i snart syv år.
JULIE Ravn på 6. årgang. Hun er stik modsat Ellionoir et flokdyr og en linselus, og hun har venner, bekendtskaber og fjender til højre og venstre. Enten har Julie og Ellio ikke så meget med hinanden at gøre, fordi de simpelthen er forskellige, eller også kan de have et venskab, der går ud på at nørde. Julie er noget af en bogorm: hun læser både muggler- og magiker litteratur - hun er fuldblods - og så elsker hun magiens historie.
BENJAMIN 7. årgang, løve. Ham har jeg ret svært ved at placere i forhold til Ellio, så hvis du ikke umiddelbart har nogle ideer til forhold synes jeg bare, at vi sløjfer ham. Det er næsten lettest, hvis du tager en kigger i hans plottråd, fordi jeg har ret præcist beskrevet, hvad jeg skal bruge til ham (;
|
|
Eilionoir Eads
Dimittend
|
Post by Eilionoir Eads on Jan 11, 2011 10:43:49 GMT 1
Carrie & Eilionoir Ja, jeg kan godt se det problematiske. Vi kunne jo sige, at de havde været rigtig gode venner før hun fornærmede Jennifer. Men på grund af overensstemmelsen med søsteren, som vidst ikke bliver til et reelt slagsmål, men bare lidt rivning i håret, er venskabet slået i stykker. Men Eilionoir er meget ked af det over det, da hun jo ikke fornærmede Jennifer med vilje. Så nu prøver hun på at gøre alt godt igen.
Alexander & Eilionoir Irritationsmoment og drillepind. Check.
Edward & Eilionoir Det ville være fint med et forhold, hvor de stadigvæk kan være venner, selvom de er meget forskellige. Men det der binder dem sammen er, at de begge opvokset i mugglerverden, så de kan altid komme til hinanden, hvis de har brug for, at snakke om mugglerting, som folk fra magikerverdenen ikke ville forstå. Men det virker lidt som om, at Eilionoir kommer til at dele mere om sin fortid, end at Edward kommer til at dele ud af hans. Han virker ret hemmelighedsfuld.
Eli er ikke en person med en stor vennekreds, så jeg tror, at jeg holder mig til Edward kun.
|
|
|
Post by austin on Jan 11, 2011 11:50:34 GMT 1
Carrie
Modtaget. Lad os sige det.
|
|