|
Post by Rachel Saskia Ivory on Jan 19, 2011 16:08:01 GMT 1
Samantha & Vinnie ,
.. GRINEFLIP .. xD Ej, okay, jeg er færdig nu ^^ Ummm.. Lagengymnastik er fuldkommen udelukket, da min lille grævling stadig er jomfru, fordi hun gemmer sig til den rette x)
- men ellers kan de vel godt have været kærester ^^ samantha er meget forsigtigt af sig og måske kan det være det, der til sidst har splittet dem?
bare som forslag? x)
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 19, 2011 16:15:41 GMT 1
Så måske vi kan vende den helt om på hovedet? Vinnie ville videre i forholdet, gøre det mere fysisk, indvie et sengetæppe - og Samantha stod så af, da hun ikke var interesseret.
Vinnie, gentleman som han er, respekterede hendes ønsker, og ventede - men forholdet gik så i stykker kort tid efter.
Måske Samantha bærer nag, over at han sætter så meget fokus på noget som hun ikke ville, for dernæst at lade forholdet gå op i hat og briller over det. Eller måske det var Samantha som gjorde det slut?
Hvad tænker du?
|
|
|
Post by Samantha Abbey on Jan 19, 2011 16:18:11 GMT 1
Samantha & Vinnie ,
Hun ville sikkert have slået op, hvis han blev ved med at prøve at lægge op til det. Sammie er en fin, lille pige og lægger meget vægt på sine principper og sådan ^^
men jeg tænker ddet lyder fornuftigt ^^
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 19, 2011 16:21:56 GMT 1
Okay, vi siger Vinnie pressede på, og at det blev for meget for Samatha.
Hvordan er deres følelser så for hinanden nu? Bærer de nag, er de kolde, eller stadig på talefod? Hvorledes forholder det sig? :--)
|
|
|
Post by Samantha Abbey on Jan 19, 2011 16:23:53 GMT 1
Samantha & Vinnie ,
Sammie er ikke typen, der bager nag, så tror de snakker fint den dag idag? ^^
Såeh, hvis han måske har sagt undskyld eller sådan, så er alt fint mellem dem
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 19, 2011 16:25:13 GMT 1
Det har han helt sikkert. Han har undskyldt af hele sit hjerte, og han har også ment det, når han har sagt det.
Så de er på talefod - cool. Så er det jo på plads.
|
|