|
Post by Samantha Abbey on Dec 28, 2010 21:33:54 GMT 1
samantha "sammie" abbey [/COLOR][/FONT][/B] i'm a house of cards in a hurricane the reckless fire in the puring rain [/FONT] - - - - - - - - - - - - - - - - - - - [/center] one day you'll get sick [/COLOR][/FONT][/B] OF SAYING THAT EVERYTHING’S ALRIGHT[/COLOR][/FONT][/left] THE FRIENDS: alle har jo venner og det samme for sammie så jeg leder efter hendes partners in crime most trusted best boy-friend best girl-friend the laughs in the class the flirty friend og selvfølgelig blandede bolsjer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - please don't get me wrong [/COLOR][/FONT][/B] BECAUSE I'LL NEVER LET THIS GO[/COLOR][/FONT][/left] THE ENEMIES: the same rule goes for the ones you love to hate and hate to love så jeg leder efter the former friend the hardcore enemy og så lidt løst
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - I can't find the words to tell you [/COLOR][/FONT][/B] I DON'T WANT TO BE ALONE[/COLOR][/FONT][/left] THE LOVERS: jeg synes selv min tøs er en rigtig dejlig en så selvfølgelig er kærlighed en ting her jeg leder derfor efter the childhood fling the on/off the eks-lover/boyfriend og andet godt fra.. hogwarts
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - you know that I'm alright [/COLOR][/FONT][/B] CAN'T SAY I'M SAD TO SEE YOU[/COLOR][/FONT][/left] THE LIST: alexander young: - barndomskærester - one of the besties charlie mcdonal: - good friends - teach my how to be bad lucia wooten: - hate 'n catfights caroline abbey: - good friends - kusiner - irritation over politik aeron williams: -close friends -future love
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - SHE THINKS SHE'S GOING TO HAVE A "HAPPY ENDING" [/COLOR][/FONT][/B] BUT SHE'S NOT[/COLOR][/FONT][/left] THE CREDITS:THIS TEMPLATE WAS MADE BY ZIGGY AKA NEVIO OF CAUTION 2.0. PLEASE ASK BEFORE USING THIS! STEAL AND FACE MY WRATH! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|
|
|
Post by austin on Dec 28, 2010 22:01:19 GMT 1
Samantha & Alexander ,You taught me how to kiss before we knew what it meant ?
Jeg vil gerne sætte mig på hendes barnekæreste til Alexander. :3
Du kender jo Alex, og jeg er sikker på at de kan feste sammen til den lyse morgen, men jeg forestiller mig også noget særligt de to imellem. Ikke ligefrem broder-søsterligt, men to vitterligt tætte venner. Måske er hun den eneste (udenfor familien) der ser igennem der hurtige, festlige, livet-er-snart-ovre-lad-os-bruge-det image og ved at han på bunden også bare er en reel fyr der elsker dyr og måske trods alt gerne vil finde kærligheden engang i fremtiden? *girlish sigh*
Det var bare lige det jeg kom til at tænke på. Kan det bruges?
|
|
|
Post by Samantha Abbey on Dec 28, 2010 22:05:56 GMT 1
Samantha & Alexander ,
Det synes jeg lyder rigtig godt ^^ Sammie er heller ikke just pigen, der bærer nag ^^
Men så de kan se direkte gennem hinandens facader og kender hinanden godt? ^^
|
|
|
Post by austin on Dec 28, 2010 22:13:04 GMT 1
Samantha & Alexander ,You taught me how to kiss before we knew what it meant !
Ja det tænker jeg. Han er generelt ikke følsom, følelsesfokuseret eller i det hele taget optaget af sit indre liv, men måske minder hun ham om at han har et, hvilket mildest talt ville være sundt. Jeg forestiller mig også at det var hende han ville komme til hvis han virkelig faldt for en. Pladask - og den udfordring kunne jeg godt tænke mig at smide ham over på et tidspunkt i fremtiden når resten af hans plot-kaos er overstået. I mellemtiden betragter han hende som sin bedste ven(inde) - selvom det måske ikke er noget han spreder rundt over det hele. At de begge er neutrale er ideelt. Politik er mindre væsentligt end... At danse!
|
|
|
Post by nicole on Dec 28, 2010 22:22:57 GMT 1
Sammie & Charlie øhm. Jeg tænker noget venner? Jeg ved ikke helt hvad de skal være? Måske noget partners in crime? For Charles er jo en stor ballademager og lader ikke folk ane andet.
Sammie & Robin Her ser jeg noget bitch fight. For Robin er en pige der let krænkes, og når hun først er vred så er hun meget vred. Så Sammie kan have pisset hende godt og grundigt af på et tidspunkt også BOM?!
De andre fire lader vi lige stå og tager dem frem i dagslyset når disse to er sat på plads
|
|
|
Post by caroline on Dec 28, 2010 22:42:26 GMT 1
Sammy og Carrie,Hey favourite cousin, come play ?
Så tager vi lige Caroline med også. Jeg har skrevet ind i Carries profil at hendes forældre fandt sammen, halvvejs på basis af at hendes fars storebror Jonathan var venner med Carries mor da de gik i skole sammen - og hvis det ikke er basis for at de to små familier har set ekstra meget mere til hinanden end resten af familien Abbey, ja så ved jeg virkelig ikke hvad det er.
Jeg synes helt klart vi skal finde ud af noget, selvom jeg ikke ved hvad. Pigebørnene adskiller sig jo radikalt fra hinanden.
Tanker?
|
|
|
Post by Samantha Abbey on Dec 28, 2010 22:49:08 GMT 1
Samantha & Alexander ,
Den er bare i vinkel!
Samantha & Charlie ,
Jeg synes det lyder godt ^^ Sammie er ikke selv så meget en ballademager igen, så Charlie kan ligesom "optræne" hende som i Bølle Bob or sådan noget? xD
Samantha & Robin ,
Sammie ville hade en pige som Robin, men ved virkelig ikke hvad hun kan have gjort for at pisse Robin af xD Sam er en meget sød pige og holder sig fra problemer og drama og sårn ^^
Samantha & Carrie ,
Jeg ved heller ikke rigtig, hvad der skal ske med dem ^^" Sammie er jo fuldkommen ligeglad med politik og hvis Carrie går så meget op i det, ville Sam finde det irriterende efterhånden ^^ Men de er jo ogs samtidig kusiner, men ved ikke helt hvad ellers.
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Dec 28, 2010 23:02:45 GMT 1
Stiller både Gabriel og Aiden til rådighed
Har ingen ideer selv men er frisk på stort set alt!^^
|
|
|
Post by caroline on Dec 28, 2010 23:15:07 GMT 1
Sammy og Carrie,Hey favourite cousin. Why don't we ever talk anymore ?
Det har hun jo ikke altid gjort, må du tænke på. Interessen er dukket op et sted mellem tredje og femte skoleår, så de har kendt hinanden længe inden. Sam ved formentlig f.eks. at Carrie har gået og fablet om at blive minister for magi siden de var ret små - hun ved også at hun altid har været lidt små-autistisk (skemaer, skemaer, skemaer!) - men vil have oplevet en sandsynligvis noget mere afslappet pige i barndommen. Jeg forestiller mig at de har leget sammen og kunne egentlig godt se dem som havende haft rigtig meget sammen de første par år på Hogwarts, men så gled det måske ud, netop fordi Sam blev irriteret over den evige snak om politik?
|
|
|
Post by Samantha Abbey on Dec 29, 2010 8:50:45 GMT 1
Samantha & Aiden ,
Jeg vil rigtig gerne have et plot igang mellem de to her, da jeg elsker Aids personlighed xD Udelukkende ville Sammie og Aid være gode venner, da de passer godt sammen i personlighed, men jeg har ikke rigtig noget specifikt plot til dem ^^''
Samantha & Gabriel ,
Okay, her er jeg helt blank, da Sammie ville undgå alt, der lignede det, Gabriel stod for ^^ Hun passer godt på sig selv og ville egentlig ikke rode sig ud i noget med Gab xD
Samantha & Carrie ,
Hmmm... De kender jo hinanden helt tilbage fra barndommen, så kan vi ikke sige, at de så hinanden som "søstre" nærmest og havde et rigtig tæt forhold egentlig, men med tiden gled de så bare lidt fra hinanden, som du sagde? De kan stadig snakke, men Sam orker bare ikke høre på Sammies evindelige snak om politik? ^^
|
|
|
Post by nicole on Dec 29, 2010 11:48:43 GMT 1
sammie & charlie Uh, jeg elsker Bølle Bob! <3 Det ville være fedt at spille på (; Derudover kunne Sammie pigen prøve på at omvende Charlies og gøre ham til en anti-ballademager? xD Min hjerne kører ikke lige på sit bedste her om morgenen, men senere på dagen vil den gå igang igen (;
sammie & robin Fjender er den oplagte mulighed, men det ville nu være fedt med noget dybere end det o; Men hjernen er gået ned, sådan halvt om halvt så jeg må lige ligge den i blød (:
|
|
|
Post by Samantha Abbey on Dec 29, 2010 12:12:04 GMT 1
Samantha & Charlie ,
JPå trods af en træt hjerne elsker jeg ideen ^^ Sammie prøver af få ham ordentlig og sød og sådan, mens Charlie bare er ballade med 120 i timen xD
Samantha & Robin ,
Tjaeh, den må vi tage op engang, men et bitchfight ville da være labert mellem de to xD
|
|
|
Post by caroline on Dec 29, 2010 16:30:00 GMT 1
Sammy og Carrie,Hey favourite cousin. Why don't we ever talk anymore ?
Måske mere veninder end søstre, men jo. De var tætte engang, nu er det hele lidt gledet ud, men de kan stadig godt tale med hinanden.
Jeg tror måske Carrie er lidt irriteret over sin families neutrale holdning til alting og kan gå hen og stikke lidt provokerende til det til tider. Måske skete der noget dramatisk i juleferien?
|
|
|
Post by Benjamin Abbey on Dec 31, 2010 0:20:24 GMT 1
Fætter til Sam Ja, der er ikke så meget at sige til det. Læs om hans personlighed i plottråden eller profilen. Han er et roligt, modent menneske, og jeg tror, at ham og Sam ville fungere som gode venner, der i første omgang er blevet bragt sammen af familien.
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 19, 2011 14:31:30 GMT 1
Ekskæreste. Efter at have læst Sammies profil, så virker hun helt sikkert som en ung dame Vinnie kunne være faldet for. Vinnie og hende dannede et godt par - begge afslappede og glade... Men fandt ud af, efter de havde været i forholdet i relativ kort tid (3-4 uger?) at det hele byggede på en fysisk tiltrækning, eller måske blot et moments svaghed, som bragte dem i armene på hinanden. Forholdet var garanteret voldsomt god motion for dem begge, da de nok har dyrket en del lagengymnastik - men så var det altså heller ikke mere.
De splittedes på ordenlig manér, og er idag gode venner.
Det er i hvert fald et forslag.
|
|