|
Post by Bree Blance on Dec 23, 2010 14:21:58 GMT 1
Plot ! PLOT UNDER TILPASNING OG ÆNDRING ! Jeg har strikket et lille plot sammen som inkluderer 4 personer.
Personer: 1. pige: Bree 2. pige: Madeleine 1. dreng: Alexander 2. dreng: Lad os kalde ham Slyth-dreng.
Handling: Slyth-pige og Slyth-dreng er godt varme på hinanden, men af en eller anden grund (som I selv kan aftale), bruger Slyth-pige taktikken, at hun gør Slyth-dreng misundelig ved at vise interesse for en anden fyr, nemlig Gryff-dreng. I mellemtiden er Gryff-dreng gode venner med Bree, og er faktisk lidt forelsket i hende. Slyth-dreng bliver virkelig misundelig på Gryff-dreng over at Slyth-pige viser interesse for ham. På én eller anden måde finder han ud af, at Gryff-dreng kan lide Bree, hvilket hun ikke selv ved. Så han forfører hende, så de finder sammen på en eller anden måde – til Gryff-drengens store fortrydelse!
= firkant med intriger!! Slutningen på plottet kan jo gå alle vegne, men det kunne jo godt ende med, at de alle fik hinanden. Men det finder vi bare ud af! Kollegierne er bare vejledende. Baserede dem lidt på personlighed, men det er selvfølgelig helt op til jer selv!
Fresh ?
|
|
|
Post by caroline on Dec 23, 2010 14:25:52 GMT 1
Jeg laver Julies storebror her på den anden side af nytår - og han bliver en klassisk (men forhåbentlig ikke stereotyp) løve.
Jeg involverer gerne ham i legen. (:
|
|
|
Post by Madeleine DeLuca on Dec 23, 2010 15:55:49 GMT 1
Jeg tilbyder gerne Madeleine som Slyth-pigen? (:
|
|
|
Post by caroline on Dec 23, 2010 16:03:45 GMT 1
Vrikker med øjenbrynene til Mads.
Rawr.
|
|
|
Post by Bree Blance on Dec 24, 2010 9:29:04 GMT 1
Fantastisk! Så Maddie er Slyth-pige, og Austin er Gryff-dreng? Så mangler vi bare Slyth-dreng. Maddie kender du nogen du måske allerede har forelskelses-plot med, eller én som der måske kunne være frisk?
|
|