|
Post by amira on Nov 29, 2010 0:52:47 GMT 1
Amycus & Rachel , Det lyder da bare rigtig godt, ikke rigtig mere at tilføje der ^^
Amycus & Mira , Mira og Amy går jo på samme kollegie og tænkte, de derfor kender hinanden? Har ikke rigtig nogen plots med søde Mira her endnu, men hun søger mest af alt alt ^^ Såeh hvis du også har en eller anden ide eller noget, du leder efter, er hun her
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Dec 3, 2010 17:39:47 GMT 1
Den var alligevel ikke så god, den med bedstven. Da jeg ændrede hans alder lieg i sidste øjeblik. Jeg undskylder at jeg ikke har skrevet i din plottråd i ret så lang tid, men min hjerne har været fuldkommen lukket af. Og jeg har desværre ingen idéer til et plot /:
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Dec 4, 2010 13:53:27 GMT 1
Amycus & Aiden
Hej.. har en ide måske til de to xD
Aiden er Rachels tvilling og ret beskyttende overfor hende så tænkte på noget fjendskab i sjette årgang eller da Rachel og Amycus kom sammen men den fjendskab ændre sig til venskab da de slår op og Aiden finder ud af at Amycus stadig er lidt små jaloux på de personer Rachel ser og måske også er beskyttende overfor hende?.. bare en ide xD
Amycus & Ishbel
Ja så har jeg også Ishbel.. hun er fra 7 årgang og derfor kan de have haft nogle timer sammen.. og selvom hun er Slytherin så er hun ikke verdens ondeste person har har slet intet imod muggler selvom hun lader som om hun har på grund af familien.. ellers forholder hun sig bare neutral.. du er velkommen til at læse profilen.. men inden jeg kommer med ideer så vil jeg lige se hvad han vil synes om hende som person. . .
|
|