|
Post by Amycus Wallace on Nov 24, 2010 10:23:04 GMT 1
amycus wallacepersonlighed Amycus er meget let at tilnærme, og har derfor let ved at få venner. Han behandler de fleste alle med respekt indtil andet er bevist. Han er måske typen til one-night-stands, men han er ikke utro, skulle han have følelser for en anden. Han giver ikke så let op, er hårdtarbejdende og hjælper gerne hvor han kan.
Hvis du er hans ven kan du altid føle dig sikker i hans selskab. Amycus har dog tendens til at være en smule overbeskyttende, men han mener det kun godt. Han er måske ikke den bedste til at håndtere andre folks kvaler, men han vil i hvert fald gøre sit bedste, selvom det kan ende i et par misplacerede kommentarer – han har dog intet imod at undskylde, skulle det komme så langt.
Amycus har ikke mange fjender, men hvis dit navn er på denne liste så tag dig i agt! Han er snedig, har oceaner af tålmodighed og giver ikke op før han har set det færdigt. Han er ikke ond som så, men han kan godt blive grusom hvis han føler sig trådt på. Dog skal der meget til for at træde ham over tæerne, og oftest er det på vegne af en ven. jeg leder efter: et ex-forhold fra hans 6. årgang et par tætte venner/veninder en barndomsven første forelskelse andre gode idéer
|
|
|
Post by Psyche Hestia Guillotine on Nov 24, 2010 11:12:00 GMT 1
Jeg ser en, kind of, mulighed her! Både Amycus og Psyche stammer oprindeligt fra Wales, og efter at have googlet lidt, har jeg fundet ud af at hans hjemby ligger ca. 4 timer fra den by hun boede i, indtil 5. årgang. (du kan evt. se profilen her) Så måske, selvom det ikke er fuldkommen perfekt og helt ideelt, kunne de være en form for barndomsvenner?
|
|
|
Post by Eleanor Ivory on Nov 24, 2010 13:35:13 GMT 1
Amycus & Eleanor Jamen vhis du kan bruge Eleanor skal du bare sige til. indtil videre ser jeg lidt fjernt bekendtskab, men hvis du ikke er til det så noget med at de har kendt hinanden gennem årene fordi at Eleanor har haft brug for lektie hjælp (Og det har hun nok stadig) Ellers må du komme med nogle idéer til mig xD
Amycus & Charles Min nye karakter, som er på vej. Han er en Ravenclaw elev, så det er ikke usandsynligt at de kender til hinanden da de faktisk også går på samme årgang. Så noget bedstevenner kunne måske tænkes? For selvom Charles er opdraget på gammeldagsvis så prøver han at slå dette af sig. Han vil nemlig ikke være genkendt som drengen der burde være i oldtiden (:
|
|
|
Post by Pandora Jean Evans on Nov 24, 2010 13:46:50 GMT 1
amycus & pandora ,
Mwehehe! Vi skal plotte, for jeg er ellevild med Amycus xD
Lige umiddelbart tænker jeg tætte venner? Som måske kan udvikle sig til noget mere. Men jeg vil faktisk meget hellere høre dine idéer end at komme med mine bindende forslag xD
|
|
Imogen Ivory
Dimittend
If winning isn't everything, why do they keep score?
|
Post by Imogen Ivory on Nov 24, 2010 16:14:14 GMT 1
imogen
[/size] and amycus[/blockquote][/blockquote][/blockquote][/i][/font][/size] Hey there! Jeg ved ikke lige umiddelbart hvordan Imogen og Amycus kunne have det med hinanden. Hun er en livlig, tomboy-agtig pige, der elsker quidditch og at spille klaver.
De er jo begge ravne, men Amycus et år ældre. Dog kan de jo sagtens være blevet venner i opholdsstuen? Eller noget helt andet. Jeg er helt åben for plots med Imogen. ^^
lily
[/size] and amycus[/blockquote][/blockquote][/blockquote][/i][/font][/size] Udover Imogen har jeg også Lily Abott, som er Gryffindor på 6. årgang. Du skriver at han ikke er så god til at håndtere folks kvaler, og netop det kunne jeg godt bruge til Lily.Siden hun er rodet ind i meget med Adam Ivory, og egentlig helst ville være fri for at snakke om ham, kunne Amycus være hendes fristed? Hvor hun slet ikke behøvede at tænke på at skulle snakke om ham. For de fleste af Lilys andre venner er enten familie eller venner til Adam også. Men jeg ved ikke lige hvordan de to kunne have mødtes xD
- hvis du har andre idéer til plots, skal du være mere end velkommen til at komme med dem
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Nov 26, 2010 11:28:11 GMT 1
Amycus & Rachel , Nu går Rachel og Amy jo på samme årgang og da der ikke er andre, der har budt ind på dit fantastiske tilbud om eks-kærester, ville jeg da lige gøre det^^ Rachel hader at miste venner og vil allerhelst være elsket og lidet af alle og selv elske alle tilbage, så verden et eller andet sted ville være et dejligere sted at være ^^ Så jeg tænkte at de måske kunne have været sammen på 6. årgang, men så bare var gået derfra til gode venner og så stadig snakker sammen eller sådan? ^^
|
|
|
Post by Amycus Wallace on Nov 27, 2010 19:13:55 GMT 1
Psyche & AmycusDet lyder helt perfekt! Der er rig mulighed for god plotting når alt ikke går helt perfekt, så jeg synes bestemt at de skal være barndomsvenner, med en smule knas i forholdet nu – evt pga deres forskellige kollegier(?)
Når det kommer til Amycus tror jeg, at han egentlig godt kan lide Psyche, trods deres modspil. Måske hendes fordomme kan gå ham en smule på nerverne, eller hvordan hun åbenlyst lyver om hendes mors død (jeg ved ikke om han kender sandheden, eller om han bare ved, at der er noget galt med den historie hun stikker alle andre)? Så jeg vil mene at vi er ude i noget barndomsven/almindelige venner. Jeg fornemmer ikke noget had imellem dem, nok bare irritation fra tid til anden, men i det store og hele har de altid snakket sammen om intet og alt, hvilket er noget de ikke bare sådan har lagt på glemme-hylden. ------------------------------------------------------------ Eleanor & AmycusTrods aldersforskellen kan jeg sagtens se muligheder her! Amycus er helt bestemt typen der villigt ville hjælpe med lektier til enhver der nu måtte spørge ham, så det er en god måde hvorpå de har lært hinanden at kende, og derfra kan de være bekendte – du ved, den slags der hilser på hinanden, snakker kort sammen, men ikke går helt dybt i de private problemer. Har du brug for andet eller mere til deres bekendtskab må du sige til. Charles & AmycusAmycus kan bestemt godt bruge venner fra hans egen årgang og kollegium, så jeg tilføjer Charles til denne liste. Bedste venner lyder også helt perfekt – de har sikkert en god indflydelse på hinanden. Jeg kunne også forestille mig, at Amycus evt har fortalt Charles om den ”lille” han har fået sig i løbet af sommeren, da han ryger ud i lidt frustrationer og har brug for at fortælle det til en eller anden. Hvad siger du til dette? ------------------------------------------------------------ Pandora & AmycusHehe, jeg ser gode muligheder her! De har bestemt en hel del tilfælles, og jeg kunne godt forestille mig, at Pandora er den type pige Amycus ville falde for. De har sikkert startet ud som gode venner fra en tidlig årgang, og senere blevet tætte venner, med stort potentiale for at blive mere end dette. Amycus har dog endnu ikke fortalt Pandora om det der skete sommeren inden de tog tilbage til skolen, og hvis de begynder at se til hinanden kunne hans lille ”hemmelighed” være det perfekte plot-twist!
Hvad siger du til denne idé? Kan du bygge på den, er du mere end velkommen til at gøre dette.
|
|
|
Post by Pandora Jean Evans on Nov 27, 2010 19:19:32 GMT 1
amycus & pandora ,
Det virker jo nærmest for perfekt! :D
Ja, jeg tænker nemlig også at det med at han er far er noget af et twist! Bedst som Pandora tænker at det er for godt til at være sandt; at hun for en gangs skyld er faldet for en der ikke er den typiske type som hun ville falde for; altså en badass... Så viser han sig at have en del i bagagen med et barn og alt muligt :b
|
|
|
Post by Psyche Hestia Guillotine on Nov 27, 2010 19:25:33 GMT 1
Du fangede lige præcist det jeg tænkte! Jeg tror ikke Psyche ville have det store problem med de forskellige kollegier, men det med at hun lyver om sin mors død, og deres vidt forskellige tilhørsforhold/holdninger i forhold til mugglere, kunne helt sikkert give nogle rigtigt gode kurrer på tråden! Men synes helt sikkert vi skal holde fast i barndomsvenner Jeg ved ikke lige om han kender sandheden om hendes mors død, for det kommer i meget høj grad an på hvor tæt de har været, dengang hun døde på 5. årgang. Ind til videre er det kun Jake Wade Loretz der ved det, og det er fordi han er den del af hendes familie, som naturligvis kender sandheden. Derfor tror jeg at Psyche og Amycus skal have været tæt på at være lige så tæt som en bror og søster, før hun ville have fortalt ham sandheden. Hun lyver jo fordi hun skammer sig over det... Men hvis du synes at de generelt skal have et rigtigt godt og tæt venneforhold, kender han helt sikkert sandheden, for så han han nok været lidt af en støtte.. Jeg ved ikke lige hvad du er mest til her...
|
|
|
Post by Amycus Wallace on Nov 27, 2010 23:09:38 GMT 1
Imogen & AmycusAltså, sandsynligheden for at de har mødt hinanden, er jo rimelig stor, men lad os bygge lidt mere på dette. Okay... Så hvis Amycus har været sammen med Rachel – familie til Imogen – kender de nok hinanden bedre af den grund. Så jeg kunne forestille mig at de var gode venner med tillid til hinanden (da det ikke var et grimt brud dengang Rachel og Amycus gik fra hinanden). Jeg ved ikke om vi kan bygge mere på dette plot, eller om vi bare skal tage en tråd og se hvordan det ender? Lily & AmycusAmycus har intet imod at tage rollen som fristed – sådan har han altid betragtet sig selv, haha! Men hvordan mødtes de og hvor står de i deres venskab? De kunne også bare have mødt hinanden helt tilfældigt og fundet ud af hvor let det var at snakke ubekymret. Jeg ser dem lidt som den type venner der ikke ser hinanden så tit, men når de endelig gør løber de aldrig tør for samtale-emner. Argh! Har du lidt input her? Min inspiration tog lige et spring ud af vinduet (da jeg prøver at variere lidt i alle hans forhold). ------------------------------------------------------------ Rachel & AmycusPerfekt at du melder Rachel på banen, for hun er helt sikkert Amycus' type! Hvad jeg havde tænkt var, at de var startet ud som venner, besluttede sig for at tage skridtet videre, havde det super godt i et stykke tid, men besluttede sig for at de var mere venner end de nogensinde kunne blive andet. Amycus er måske lidt den type der stadig bliver en smule jaloux når Rachel snakker med andre drenge, men de holder stadig den gode 'venne'-front.
Har du noget at tilføje? ------------------------------------------------------------ Psyche & AmycusNu har Amycus det med at opføre sig en smule som den overbeskyttende storebror fra tid til anden, så de kunne sagtens have haft et ”tæt-på-søster-og-bror” forhold, men det er helt op til dig. Han behøver ikke nødvendigvis at kende til sandheden.
|
|
Imogen Ivory
Dimittend
If winning isn't everything, why do they keep score?
|
Post by Imogen Ivory on Nov 27, 2010 23:22:27 GMT 1
Jeg har faktisk siddet og tænkt lidt over noget, men jeg ved ikke om det er for latterligt, eller bare dumt. Men altså - lige et spørgsmål: du skrive at de var venner, tænker du så at det faldt fra hinanden efter Rachel og Amycus slog op? I så fald, synes jeg godt de kunne fortsætte deres venskab. Den eneste ulempe, var nok at Amycus konstant ville blive mindet om Rach ved at se på hende, men ellers lægger Imogen så meget afstand til sin søster som muligt rent personligheds- og udseende mæssigt, for ikke at blive set som sin søsters skygge. Men min idé er nærmere... At når det kommer til Rachel og Imogen har de altid være meget 'nok se, men ikke røre'-agtige når det kommer til hinandens ekskærester og eksflirts. Så er det jeg forestiller mig at Imogen måske kunne have udviklet en serie blandede følelser for Amycus. Hvis han så har noget med Pandora (jeg er ikke lige helt inde i hvad i aftalte) vil det nok ende som noget ulykkelig kærlighed. Men ellers kan vi bare holde os til det med noget venskab, hvis det er for langt ude xD Uanset hvad er jeg frisk på en tråd!
Jamen, det lyder jo helt perfekt for Lily! Guderne må vide, at hun mangler det seriøst Men, jeg ved ikke hvordan de kan have mødt hinanden. Som du siger, kan det jo være helt tilfældigt. Jeg ved ikke hvordan Amycus har det med regler, men et evt. møde i køkkenet? Den er altid ligetil. Eller noget mere detaljeret, som sådan. En situation, eller begivehed hvor de har været i hinandens nærvær. Ellers er den åbenlyse jo gennem Rachel, som er Lilys bedste veninde (jeg håber ikke dette har nogen påvirkning for deres forhold o.O) Men ellers tænker jeg at Lily måske kunne have introduceret dem for hinanden? Men så mangler vi igen bare den der med hvordan de mødtes. Men jeg synes umiddelbart de skal have et ret tæt forhold. Og idéen med de uudtømmelige samtaleemner du foreslår, lyder godt Selv er jeg lidt blank lige nu.
|
|
|
Post by Amycus Wallace on Nov 27, 2010 23:50:18 GMT 1
Imogen & AmycusLyder også helt perfekt! Regner helt bestemt med at han ender ude i noget med Pandora. Og selvfølgelig forblev de stadig venner, trods hans brud med Rachel.
|
|
Lily Abott
Dimittend
her colours comes and goes; it trembles to a lily, it wavers to a rose
|
Post by Lily Abott on Nov 27, 2010 23:57:11 GMT 1
Lyder bare godt. Vi må lige sætte dem sammen i en tråd, og se hvordan de funger sammen sometime. n_n
|
|
|
Post by Psyche Hestia Guillotine on Nov 28, 2010 11:05:01 GMT 1
Jeg synes godt han må kende sandheden, så det synes jeg vi siger at han gør
|
|
|
Post by Julie Aderyn Young on Nov 28, 2010 23:58:06 GMT 1
På stående fod kan jeg ikke finde på noget med Amycus og Julie.
Derimod har jeg jo Eddie og Lou, som jeg stadig ikke ved, om du kunne bruge til noget (;
|
|