|
Post by stu on Sept 28, 2011 18:31:44 GMT 1
16 år/6. årgang - Burning Day - Halvblods - Lever med sin far og lillebror Nathan på ti i London. Hendes mor Emma afgik ved døden i 2074, og siden da har Casey levet med et ansvar som en voksens. Reserveret, påpasselig, loyal, rapkæftet, modig og intelligent. I skal være end velkommende til at læse hendes skema, og jeg søger stort set alt til hende. Både den lettere uskyldige flirt, men også den mand hendes skjulte kærlighed har lagt på igennem mange år - Hvad siger I? - Bedsteveninde: Hende tøsen der kender Casey bedre end hun kender sig selv. Her kan også være tale om en bedsteven.
- Fjender: Casey er en stærk person - og absolut en værdig modstander, så snart folk overskrider grænsen. Hvordan og hvorledes aftales nærmere.
- Kærlighed: Her søger jeg bestemt en fyr, hun har gået op haft et godt øje til igennem et længere stykke tid - måske en bedste ven? Lad mig høre hvad I tænker.
- Andet: Det her er felt, er primært hvis I står og mangler en Casey-lignende karakter til noget. Glæder mig til at høre fra jer.
Alt gejl og løjer modtages også over PM eller MSN. Hvad der passer jer bedst. =)
|
|
|
Post by Gareth Collins on Sept 28, 2011 18:42:01 GMT 1
CASEY & GARETH Jeg tænker at siden Gareth går på årgangen under hende, må de kende hinanden, da de også går på samme kollegium. Jeg tror det er sandsynligt, at på trods af deres aldersforskel, kan de være gode venner. De har begge nogle familier de slås med og mistet en af deres forældre, og det kunne jo være det kunne give dem en eller anden form for fælles forståelse. Måske har Gareth tidligt i hans år på Hogwarts fundet en mindre Casey lettere ulykkelig i opholdsstuen og de har siden da spundet et venskab op. Hvad siger du til det? lyder det helt åndssvagt? xD
CASEY & ELISIA De går på samme årgang og det synes jeg giver god grobund for et venskab. Desuden kan jeg se at de begge er interesserede i eliksirer, hvilket jo heller ikke kan skade når det kommer til venskab. Personlig tror jeg de kunne svinge meget godt sammen, hvad siger du til det?
CASEY & AISLING De her to tilgengæld, kan jeg lige forestille mig, er kommet i totterne på hinanden et par gange, altså ikke bogstaveligt talt. Men tror godt de kunne pisse hinanden lidt af xD
|
|
|
Post by stu on Sept 29, 2011 16:33:01 GMT 1
CASEY & GARETH Jeg tænker at siden Gareth går på årgangen under hende, må de kende hinanden, da de også går på samme kollegium. Jeg tror det er sandsynligt, at på trods af deres aldersforskel, kan de være gode venner. De har begge nogle familier de slås med og mistet en af deres forældre, og det kunne jo være det kunne give dem en eller anden form for fælles forståelse. Måske har Gareth tidligt i hans år på Hogwarts fundet en mindre Casey lettere ulykkelig i opholdsstuen og de har siden da spundet et venskab op. Hvad siger du til det? lyder det helt åndssvagt? xD
CASEY & ELISIA De går på samme årgang og det synes jeg giver god grobund for et venskab. Desuden kan jeg se at de begge er interesserede i eliksirer, hvilket jo heller ikke kan skade når det kommer til venskab. Personlig tror jeg de kunne svinge meget godt sammen, hvad siger du til det?
CASEY & AISLING De her to tilgengæld, kan jeg lige forestille mig, er kommet i totterne på hinanden et par gange, altså ikke bogstaveligt talt. Men tror godt de kunne pisse hinanden lidt af xD Gareth: Det virker på ingen måde åndssvagt. Faktisk kan jeg følge dig langt hen af vejen. Den lidt yngre Gareth kunne nemt have fanget Caseys opmærksomhed, og nu betragter hun ham som en nær, yngre bror. Hun passer på ham, og befinder sig hele tiden i baggrunden, i tilfælde af, at nogen skulle bryde sig om at genere ham. Samtidig har de det vel godt sammen, forstået på den måde, at han også formår at hive hende lidt ud over kanten og få hendes karakter lidt i spil.
Elisia: Hende kan jeg meget godt lide. (x Det første jeg tænkte, var, at de to tøser skulle være samarbejdspartnere i eliksir timerne. Hvad tænker du? De skriver rapporter sammen, laver og eksperimentere sammen. De kunne tilmed være veninder - måske ikke ekstremt tætte, men af de tøser, som Casey nser for at være udholdeligt selskab.
Aisling: Hvordan tænker du? Hvad har Aisling gjort, som kunne få Casey til at bekymre sig om netop hende?
|
|
|
Post by Gareth Collins on Sept 29, 2011 17:27:22 GMT 1
GARETH OG CASEY Netop. Og på trods af at Gareth er mindre end hende, er det kun et år, og derfor tror jeg sagtens han kunne mande sig op til at tage sig lidt af hende når hun engang har det svært. Jeg ved ikke om det kan blive til noget romantik mellem dem, er jeg lidt i tvivlt om, men det behøver det heller ikke for min skyld. Jeg har det helt fint med venskab. *at lægge alle kort på bordet*
ELISIA OG CASEY Det tror jeg helt sikkert, det lyder som en super ide! Er helt med på arbejdspartnere - måske også en fjolle veninde. Altså sådan en man måske ikke kender sygt godt men har det sjovt med og kan fjolle rundt med x)
AISLING OG CASEY Tjah, folk plejer ikke at ville have en grund til at have fjendskab med hende her, generelt har Ais ikke opført sig mega pænt i hendes tidligere år og det har gjort at de fleste ikke kan lide hende x)
|
|
|
Post by stu on Oct 1, 2011 13:37:45 GMT 1
GARETH OG CASEY Netop. Og på trods af at Gareth er mindre end hende, er det kun et år, og derfor tror jeg sagtens han kunne mande sig op til at tage sig lidt af hende når hun engang har det svært. Jeg ved ikke om det kan blive til noget romantik mellem dem, er jeg lidt i tvivlt om, men det behøver det heller ikke for min skyld. Jeg har det helt fint med venskab. *at lægge alle kort på bordet*
ELISIA OG CASEY Det tror jeg helt sikkert, det lyder som en super ide! Er helt med på arbejdspartnere - måske også en fjolle veninde. Altså sådan en man måske ikke kender sygt godt men har det sjovt med og kan fjolle rundt med x)
AISLING OG CASEY Tjah, folk plejer ikke at ville have en grund til at have fjendskab med hende her, generelt har Ais ikke opført sig mega pænt i hendes tidligere år og det har gjort at de fleste ikke kan lide hende x) Gareth: Jeg ser det også kun som venskab. =D Så der er ingen ko på isen! Og ellers synes jeg det lyder super fint. Vi må lige afprøve dem i en tråd, for at finde ud af, hvordan de fungere. Det glæder jeg mig til! =)
Elisia: Fordi Casey er som hun er, ser jeg hende ikke fjolle rundt - men et godt grin kan jo gøre underværker, og Elisia skal være meget velkommen til at ruske lidt sjovt i hende, selvom hun går og sysler med sine eliksirer. (;
Aisling: Casey bliver nødt til at have en reel grund - hvad andre siger om Aisling, kunne ikke rage hende mindre! Nogle forslag... ? Er Aisling halvblods-hader? I sårfald kunne det jo være grunden. (;
|
|
|
Post by Megan Gwendolynn Llewellyn on Oct 1, 2011 20:03:49 GMT 1
CASEY & CHARLES drengen er måske lidt mere højrøstet end hende, men det er det som får mig til at se dem som ret så gode venner. Måske endda bedstevenner, hvis du er med på den? Charles ville helt klart se Casey som en meget skattet ven, og prøve at hjælpe hende med sin uindrømmede ensomhed også selvom hun ville brokke sig eller afvise hans hjælp. ellers så kan jeg sagtens komme med andre idéer hvis det skulle være? jeg starter lige med charles før jeg kører videre med mine andre karaktere.
|
|
|
Post by Gareth Collins on Oct 2, 2011 8:46:24 GMT 1
GARETH OG CASEY Det må vi da x)
ELISIA OG CASEY Fino, det siger vi bare så x)
AISLING OG CASEY Ja det har hun haft, men ikke så meget mere xD Altså hun har forandret sig lidt på det sidste såeh ja
|
|