Gareth Collins
Sept 17, 2011 17:46:26 GMT 1
Post by Gareth Collins on Sept 17, 2011 17:46:26 GMT 1
GARETH COLLINS
15 år | Fuldblods | Burning Day | Gryffindor |
[/justify]Gareth er en frisk Gryffindor dreng, som har let ved at få nye venner og omgås folk generelt. Han er helt vildt med Quidditch og går meget op i det. Han er meget loyal overfor sine venner, da de nærmest er hans anden familie, da han ikke har det særlig let med sin biologiske. Derfor er Gareth vild med at få venner og være sammen med sine gamle. Af hensyn til pigerne er han lidt den type der ender i vennekategorien, og han har generelt svært ved at tage vejen fra venskab til flirt, da han er så bange for at gøre noget som pigen ikke har lyst til. Det viser måske lidt hvor omsorgsfuld Gareth er, og han er slet ikke player typen der bare går ud og nedlægger 5 piger på en aften. Desuden tror han på den ægte kærlighed, der varer evigt, og at der er en pige derude han vil leve resten af sit liv med.
Venner
Gareth har et ekstremt behov for at få venner, så please sig til hvis du er interesseret. Skal helst ha skabt en stor vennekreds til ham.
Gareth har et ekstremt behov for at få venner, så please sig til hvis du er interesseret. Skal helst ha skabt en stor vennekreds til ham.
Søster
Hvis der er en der har lyst til at spille Gareths søster, så skriv her. Hun er ikke så gal endda
Hvis der er en der har lyst til at spille Gareths søster, så skriv her. Hun er ikke så gal endda
Fjender
Søsteren er jo allerede på listen her, men Gareth har nok fået sig nogle stykker, siden han afstammer fra Maverick slægten og der er derfor nogen der måske ikke er så glade for at han har skiftet retning.
Søsteren er jo allerede på listen her, men Gareth har nok fået sig nogle stykker, siden han afstammer fra Maverick slægten og der er derfor nogen der måske ikke er så glade for at han har skiftet retning.
Romancer
De her kommer til at gå langsomt. Så er i advaret. Jeg søger helt klart nogle tøser der kan blusse Gareths liv lidt op, hans type pige er stille og rolig, nede på jorden, sød, og ikke alt for materialistisk eller drenget.
De her kommer til at gå langsomt. Så er i advaret. Jeg søger helt klart nogle tøser der kan blusse Gareths liv lidt op, hans type pige er stille og rolig, nede på jorden, sød, og ikke alt for materialistisk eller drenget.
Alt andet
Jeg er åben for alle de ideer i kan have til drama osv. Jeg elsker drama, så bare kom med det! Yay!
Jeg er åben for alle de ideer i kan have til drama osv. Jeg elsker drama, så bare kom med det! Yay!
Bekendtskaber
Jessie Taylor Blythe - god veninde
Emanuel Maverick - kritisk familie
[/center]Jessie Taylor Blythe - god veninde
Emanuel Maverick - kritisk familie