|
Post by drake on Mar 21, 2011 20:58:44 GMT 1
Han rejste sig lydløst og fulgte med hende som de gik imod portræthullet af den eneste rigtige troldman som engang havde skabt dette slot. Portræt hullet sprang til siden, og de sammen ud så de kunne sætte kursen mod spise salene. "fortæl mig det så Kusine. Fortæl mig hvad det er du har planlagt." Sagde han stille, og beholdte sit udtryksløse ansigt. Hans stemme var varm og lavmælt, men han selv var udtryksløs og helt igennem død indeni. Krypten var fuldstændig tømt for mennesker.. alle havde åbenbart samlet sig i opholdsstuen for at høre hvad der foregik. De gik sammen igennem den tavse krypt og efter at have gået i noget tid, nåede de til trappen der førte videre op af. Da de kom ud til indgangs hallen stod der en gruppe slytheriner i en intens samtale. De skævede alle til fenella og ham selv, og han opdagede at det var nogle fra hans egen omgangs kreds. "Hey Drake! Vi har nyt om Mudderblods ungen!" Sagde de en kende højlydt, og så forventningsfuldt på ham. Han lagde hovedet let på skrå og tænkte i et kort sekund hvad det nu kunne være der var sket. "Hvis du kan sige det kort?" Sagde han prøvende og lyttede intenst. Drengen nikkede og løb op på siden af ham selv og Fenella som de sammen gik imod spise salen. "Han sidder på hospitals fløjen med en eller anden pige fra Hufflepuff. Alice Henton tror jeg hun hedder. De snakker vist om dig." sagde han, og lød til at være klar på at slå mudderblods pjokket ihjel. Drake nikkede kort for hovedet, "jeg aflægger ham et sygebesøg senere... Tak Gabriel " Svarede han koldt, og gik roligt ind af storsalens porte, stadig afventene fenella.
|
|
|
Post by fenella on Mar 22, 2011 14:54:48 GMT 1
/out...
|
|
|
Post by drake on Mar 22, 2011 20:12:39 GMT 1
/////OUT//////
|
|