Emmas bekendtskaber
Apr 11, 2011 1:50:15 GMT 1
Post by emma on Apr 11, 2011 1:50:15 GMT 1
[/center]E m s a s a
16 - Hufflepuff
- - - - - - - - - -
Christopher Noah Abbey
16 - Hufflepuff - Bedste ven
Noah:
"Emma. Emma, Emma, Emma. Hun er min bedste veninde. Helt fra første årgang. Hvis jeg har problemer, er i tvivl om noget, eller bare ønsker en eller andens mening, er det altid Emma jeg går til. Det kan ikke beskrives hvor meget denne lille, stædige klump betyder for mig. Alt hvad jeg ved er, at jeg ikke ville være foruden. Det er så nemt at være i selskab med hende – som at trække vejret."
Emma:
"Noah har altid været så helt utrolig enkel at være sammen med. Jeg tror vores virkelige uenigheder indenfor seks års venskab kan tælles på en enkelt hånd, men det er mere end det. Han er bare så helt fantastisk rummelig og rar og alle de der underlige spændinger, der kan være der mellem drenge og piger, virker som om de helt har sprunget os over. Han er en fantastisk ven. Den bedste."
Eric Morecambe Wolfe
17 - Hufflepuff - Tætte venner
Eric:
17 - Hufflepuff - Tætte venner
Eric:
”Emma er skøn! Det er vist lige det første beskrivende ord der ryger i hovedet på mig. Hun er så dejligt ligetil og nem at være sammen med. Hun dømmer ikke og man kan bare være sig selv og slappe af i hendes selskab. Nå ja, næsten sig selv, men jeg er ikke helt klar til at fortælle hverken hende eller Noah om mit ”dobbelt-liv”.
Hun er lidt en drømmer, men det skal ikke lyde negativt. Det er en af de kvaliteter ved hende jeg synes bedst om. Hun har fantasi og er ikke bange for at bruge den. Det er et stort plus i min bog.
Nej, det var bestemt ikke lige en del af planen, at jeg skulle have et år længere på Hogwarts end planlagt, men set i bakspejlet, så tegner det til ikke at blive så slemt alligevel. Ikke når man har gode venner man kan stole på. Mon ikke Emma overlever Noah og jeg halvandet år endnu? *smiler uskyldigt*”
Hun er lidt en drømmer, men det skal ikke lyde negativt. Det er en af de kvaliteter ved hende jeg synes bedst om. Hun har fantasi og er ikke bange for at bruge den. Det er et stort plus i min bog.
Nej, det var bestemt ikke lige en del af planen, at jeg skulle have et år længere på Hogwarts end planlagt, men set i bakspejlet, så tegner det til ikke at blive så slemt alligevel. Ikke når man har gode venner man kan stole på. Mon ikke Emma overlever Noah og jeg halvandet år endnu? *smiler uskyldigt*”
Emma:
”Eric er, ligesom Noah, en af mine aller bedste venner. Det er ikke så kompliceret. Det er lige til, enkelt, rart og det har været sådan længe, selvom han først rigtig landede i vores lille gyldne trio, da han kom på vores årgang. Jeg tror nok, at det er to år siden. Kan det ikke passe? Uanset hvad, så var det selvfølgelig virkelig ærgerligt for ham, at måtte gå om, men hvis jeg skal være egoistisk og tale på mine og Noahs vegne, så var det altså ret rart, at få ham som klassekammerat, og han klarer sig da godt fagligt nu.
Det er bare så nemt at være sammen med de to, både i og uden for klasselokalet, selvom drengehørmen imellem dem en sjælden gang imellem bliver en anelse enerverende.”
Nogen gange har jeg fornemmelsen af, at der er et eller andet, der går hen over hovedet på mig med Eric, men hvis det var vigtigt, ville han vel fortælle mig det, tror du ikke?”
Det er bare så nemt at være sammen med de to, både i og uden for klasselokalet, selvom drengehørmen imellem dem en sjælden gang imellem bliver en anelse enerverende.”
Nogen gange har jeg fornemmelsen af, at der er et eller andet, der går hen over hovedet på mig med Eric, men hvis det var vigtigt, ville han vel fortælle mig det, tror du ikke?”
Edward Johnson
16 - Hufflepuff - Ven
Edward:
16 - Hufflepuff - Ven
Edward:
"Som kollegiekammerater var der jo allerede til at starte med grobund for et venskab mellem mig og Emma. Hun er en rigtig sød pige, selvom det ikke ligefrem er sådan noget jeg går rundt og siger til hende til hverdag. Det er rigtigt rart med en pige, der ikke er så hysterisk efter opmærksomhed, og det gør det hundrede gange lettere at være sammen med hende. Og så det der smil... Det kan jo ikke andet end at smitte af!"
Emma:
"Ed er sød. Vi er ikke sådan enormt tætte, men han er altid til at snakke med og altid rar at finde i opholdsstuen. Han ser heller ikke dårligt ud, men det er altså ikke derfor jeg er interesseret i hans selskab, okay?"
Rachel Saskia Ivory
17 - Gryffindor - Kusine
Rachel:
17 - Gryffindor - Kusine
Rachel:
"Emma er jo efterhånden som en lillesøs for mig, altså! Vi er rigtig tætte og jeg er nok af og til lidt overbeskyttende overfor hende, men på den anden side er Jacob jo også min tredje tvilling og selvom de to kamphaner ikke kan enes, elsker jeg dem begge."
Emma:
"Rachel er definitivt den storesøster jeg aldrig havde og på sin hvis næsten den storebror... Men det bliver vist lidt for filosofisk. Alle hendes eventyr lyder virkelig spændende og til tider ville jeg ønske at jeg var lige så modig som hun er - og lige så tykhudet. Jeg har nok altid set op til hele den der venneflok på syvende årgang, selvom de drillede os yngre rimelig forfærdeligt da vi var børn."
- Gabriella McCulloch
- Jason Murdoch
- Collin Kendley
- Jonathan McCleod
- Heather Heartfield
- Jasmine Abbey[/blockquote]