Sam Southgates bekendtskaber
Jun 15, 2011 9:49:48 GMT 1
Post by Sam Cole Southgate on Jun 15, 2011 9:49:48 GMT 1
To be inside of a strangers mind
Sam Cole Southgate[/size][/font]
Can be a dangerous thing[/size][/font]
Some feeling are not for the open crowd. Sam Southgate er noget af en speciel slange. Selv om han har temperamentet der hører meget til Slytherin kollegiet, men det er dog gemt langt under en masse facader. Udadtil virker Sam som den ensomme ulv, der er kold og afvisende. Han er dog som alle andre, og har til tider brug for selskab. Han er dog en hård nød at knække, men man kan være heldig at få et indblik i en varm Sam hvis man er heldig. Sam forbliver dog stadig uregnelig, og det kan være svært at vide hvor man har ham.
Gryffindor[/size][/font]
”The people in the red”[/size][/font]
- - -
”The people in the blue”[/size][/font][/center]
Hufflepuff
[/size][/font]”The people in the yellow”[/size][/font][/center]
- - -
Slytherin
[/size][/font]”The people in the green”[/size][/font][/center]
Aisling Ériaan Delaney. Tjae, ja, hvad kan man sige. Grunden til at jeg kendes Aisling, er fordi jeg blev gode venner med hendes storebror Theodor i en 8-9 års alder. Derfor var det jo lidt tvungent at jeg skulle lære den lille lyshåret pige at kende. Jeg må indrømme at hendes kønne ansigt altid har overrasket mig når jeg en sjælden gang lader øjnene hvile på hende når hun er i nærheden. Der er dog noget der gør at jeg ikke helt vil reagere venligt overfor lillesøsteren her. Jeg bliver kold og fraværende hver gang hun kommer i nærheden, men det er som om hun ikke går væk af den grund. Måske er det bare fordi hun er nok min bedste vens lillesøster at jeg holder mig så langt væk fra hende. Men det er nu ikke fordi jeg væmmes ved hendes selskab. Jeg lader bare heller ikke mig selv finde ud af om jeg bryder mig om hendes selskab.
Tråd: Summer shower in the rain
Theodor Delaney
Er der nogen som jeg holder af så må det vel være Theodor. Vi mødtes da jeg var omkring 8-9 år, og selv om han er meget mere typisk slange end jeg har det ikke stoppet os i at være venner. Måske er det vores forskelle der har gjort at vi har kunne holde hinanden ud? Det der er med Theodor og jeg er, at vi har noget rivalisering i gang næsten hele tiden. Det er selvfølgelig lidt synd når han er så god en ven for mig, men det virker nu ikke til at kunne stoppes. Jeg ved også at selv om vi hele tiden har vores stridigheder skal det skam nok gå igen!
Skriv en PM til min profil, og vi kan snakke om bekendtskaber. Det er sådan at jeg vil blot skrive Sams mening herinde, så bekendtskabet skal være på plads først. Eller skriv i hans plot tråd!
[/blockquote]