River Jordan
May 13, 2011 21:28:48 GMT 1
Post by River Jordan on May 13, 2011 21:28:48 GMT 1
FULDE NAVN
”River Jordan. Ja, underligt navn tænker du sikkert, men med forældre som mine er det intet under!”
ALDER
”Seksten, snart sytten kvidrende forår.”
FØDSELSDAG
”Den syvende april, 2066.”
KØN
”Ja, jeg kan nok ikke løbe fra, at jeg er en pige.”
LOYALITET
”Mine forældre har altid påpeget at politik forsager mere skade end det gør godt, så officielt ville jeg kalde mig Status Quo, men i al hemmelighed hælder jeg nok også en smule mod the Hallows.”
NATIONALITET
”Mine forældre har prøvet at forklare de mange forskellige rødder jeg har; afrikanske, franske, skandinaviske, asiatiske … Men da jeg er født og opvokset i England er jeg britisk.”
BLOD
”Så muggle-født som de kommer!”
RACE
”Magiker, selvfølgelig!”
TRYLLESTAV
”11 tommer, rosentræ, ikke speciel fleksibel, men perfekt når det kommer til forvandlingsbesværgelser. Åh ja! Den har en kerne af Demiguise hår!”
KÆLEDYR
”Jeg er mindre … uheldig … når det kommer til kæledyr, eller dyr generelt, så nej, jeg ejer ikke et kæledyr.”
KOST
”Er der én ting jeg er god til, så er det at flyve! Og dette har jeg altid gjort bedst på min Nimbus 2013! Det kan godt være at den er gammel, men jeg kender hver en tomme og hvert et strå på denne kost.”
KOLLEGIUM
”Ravenclaw!”
ÅRGANG/BESKÆFTIGELSE
”Sjette årgang, næsten færdig!”
PATRONUS [Kolibri]
”Mit bedste minde indtil videre er fra dengang jeg blev optaget på Hogwarts. Jeg mener, hvad er chancen for at det skulle ske?! Jeg er muggle-født, og har altid haft en god fantasi, så ja, jeg har altid drømt om magi – og så finder jeg ud af, at det ikke kun er en drøm! Mit bedste minde er klart første gang jeg selv udøvede magi. For en pige på elleve år var der ikke noget bedre!”
BOGGART [Mary Rose Friar]
”Bare tanken om hende kan give mig kuldegysninger og sende mig løbende med halen mellem benene! Mary Rose Friar … Min oldemor fra min ene fars side. Den ondeste kvinde jeg nogensinde har mødt! Hun straffede mig engang for at have trådt på hendes græsplæne og lod mig rengøre samtlige kattebakker i huset! Tro mig, når du først har mødt hende ville du ønske, at det blot var et mareridt!”
DEMENTOR
”Jeg har levet en meget beskyttet tilværelse indtil nu, og har ikke et minde der har været så slemt, at det ikke har kunnet fortrænges.”
DRØMMESPEJLET
”Lige siden jeg satte mig op på en kost for første gang, har min drøm altid været at blive professionel Quidditch-spiller, forhåbentlig for Falmouth Falcons! Men jeg har også en drøm om, at undervise på Hogwarts i mit yndlings fag – Forvandling!”
AMORTENTIA[Chokolade]
[Pudsecreme]
[Læder]
”Ja, det er måske en smule besynderligt at jeg finder pudsecreme og læder for tiltrækkende dufte, men ikke desto mindre er det sandheden. Og så er der selvfølgelig chokolade! Kan ikke leve foruden og elsker duften.”
VERITASERUM
”Sandheden er, at når jeg snakker om forældre, snakker jeg ikke om den typiske 'mor og far'. Jeg har to fædre … Jeg er ikke adopteret, da jeg har gener fra min ene far, men jeg har ikke nogen mor, og det er ikke ligefrem noget man ser så tit, så det er heller ikke noget jeg snakker om. Jeg skammer mig ikke … man bliver bare træt af alle de fordomme og dumme kommentarer på et tidspunkt.”
FACECLAIM Emily Browning.
UDSEENDE
”Visse kendetegn har jeg arvet fra min far, så som mit brune hår, min halvstore næse og min lyse hud. Men mine brungrønne øjne, fregner og fyldige læber er alt sammen noget, som jeg regner med stammer fra min rugemor, som nok også står bag min højde, selvom jeg aldrig har set hende, da ingen af mine fædre kan kaldes 'lave'. At have en højde på 1.63 meter er ikke” meget, men jeg tror at alt andet ikke ville passe mig. Desuden har min højde visse fordele, blandt andet når jeg spiller Quidditch. Jeg har ikke nogen bestemt kendetegn, og har aldrig fået lov til at brændemærke min krop med tatoveringer eller piercinger, for den sags skyld! Jeg har ikke engang huller i ørerne, da mine fædre endda er imod dette.”
”Okay … Når vi snakker stil er jeg ikke den mest moderigtige. Det er selvfølgelig let nok med troldmandsrober, da de alle synes at komme i samme stil, men almindeligt, muggler-tøj, der har jeg nok altid været et par år bagud. Mine fædre har altid kaldt mig håbløs fordi jeg insistere på at blande farver, mønstre, etc, der slet ikke passer sammen. Men sådan har jeg altid kunne lide at skille mig ud på.”
INTERESSER
- Quidditch
- Forvandling
YNDLINGSFAG
- Forvandling
- Magiens Historie
PERSONLIGHED
”Jeg er enebarn, har to fædre og er opdraget lidt i stil med hippierne fra 1960'erne, hvilket burde være et godt grundlag at starte med. Mine fædre har altid haft dørene åbne, så jeg har mødt mange forskellige personligheder op igennem årene – jeg vil derfor vove at kalde mig for en åben, imødekommende personlighed der er let at falde i snak med. Jeg må nok også, på dette punkt, indrømme, at jeg nok er lidt af et sludrechatol. Når vandet løber er det svært at stoppe igen. Jeg kan måske endda være lidt for frembrusende for visse. Personligt rum har jeg i hvert fald altid haft få problemer med at forstå. Igen, jeg burde bare lære hvornår det er bedst at tale, og hvornår det er bedst at tie, men dette er en egenskab jeg endnu ikke besidder!”
”Jeg er måske heller ikke så piget som de andre. Jeg kan sagtens gå i kjole, og gør det også frivilligt, men jeg har det bedst når jeg kan være beskidt og få jord under neglene – selvom der knapt er noget at få jord under! Slagsmål endte jeg tit i på legepladsen, og selvom jeg selv har vendt hjem med en sprækket læbe, har jeg bestemt også givet min andel af øretæver. Ja, mit temperament passer bestemt ikke til en pige, da det både er kort, rødglødende og efterlader et bombekrater efter sig. Jeg bliver let fornærmet, lader mig let påvirke, og selvom jeg arbejder på dette er der stadig lang vej til et resultat!”
”Jeg har oftest været i tvivl om hvorvidt hatten placerede mig på det rette kollegium. Jeg er ikke nær så flittig som de andre fra mit kollegium, læser kun når det gælder lektier, og dette bliver som regel også først gjort et par timer inden der er brug for det, og så er min intelligens ikke nær så pragende som hos andre Ravenclaws. Til gengæld kan jeg prale af en næsten fotografisk hukommelse, da den aldrig har brudt sig om Botanik!”
”Jeg ville da vove at kalde mig selv for en god veninde at have. Jeg er måske en smule atypisk, men det har altid været hoes before bros i mit tilfælde. Desuden er jeg altid klar med en smule sjov, og selvom jeg ikke er vis på følelser og drenge-problemer, så har jeg altid lagt både øre og skulder til når der har været brug for dette.”
FARRichard Hainsworth Jordan, 47 år
Muggler
Frisør
FARJeremy Jordan, 51 år
Muggler
Forsvars Advokat
SØSKENDE
”Jeg tror at mine fædre fandt én mere end rigelig, selvom jeg altid har ønsket mig en storebror.”
FØDSELSSTED Cardiff, England
HJEMBY Cardiff, England
FAMILIEKÆLEDYR
”Mine fædre besluttede sig hurtigt for ikke at prøve med flere dyr.”
HUSALF
”Hvis der er noget der er uhyggeligt, så er det disse slaver som visse troldmandsfamilier benytter sig af!”
HISTORIE
”I starten var der intet underligt ved at have to fædre. Sådan voksede jeg op. Selv i børnehaven og de mindre klasser troede jeg stadig at det var normalt, også på trods af drilleri og de blikke jeg nogen gange modtog fra de andre forældre. Det var først oppe omkring min ni års fødselsdag at mine fædre fortalte mig hvordan landet lå. Jeg havde selvfølgelig fundet ud af lidt selv til den tid, men selvom jeg fik tilbuddet om at få navnet på min rugemor, takkede jeg nej. Stadig, det var ikke en helt almindelig barndom.”
”Jeg har mange gode historier, men disse vil jeg gemme til en anden dag. Til gengæld kan jeg fortælle lidt om en pige med en meget livlig fantasi der drømte om at kunne flyve. Første gang jeg oplevede magi var den gang jeg fik min nabos kat til at miste al håret. Jeg havde aldrig brudt mig om det bæst, og min nabo var altid efter mig hvis jeg jagtede den rundt. Du skulle have set udtrykket i hendes ansigt da den vendte hjem! Uforglemmeligt!”
”At blive optaget på Hogwarts var, som at træde ind i en drømmeverden og aldrig vågne op. Mine fædre vænnede sig hurtigt til idéen, og jeg vænnede mig hurtigt til magien! Det tog mig ikke lang tid at falde til, og mine forældre har altid været ivrige efter at høre mere om hvad jeg har lært. Du skulle se dem når de modtager ugler – de er vilde med det hele! Hvilket også har gjort det lettere for mig. Jeg kan heller ikke vente med at fylde sytten så jeg kan begynde at bruge magi derhjemme! Trods alt er det lovligt, også selvom begge mine fædre er mugglere. De er dog ikke så vilde med idéen om, at jeg gerne vil blive professionel Quidditch-spiller, og prøver ivrigt at få mig til at holde mere om tanken om, at bliver professor på skolen i stedet, men de holder mig ikke tilbage.”
C-BOX NAVN Charlie
ALDER 20 år
KONTAKT PM eller c-boxen
ANDET Min chimpanse spiller banjo